quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ja het mag sowiesoquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook bij een dikke duitser, dan mag dat
EEn practicum, moesten we in een kalfshart snijden. Kregen we zo'n hart met longen, slokdarm en luchtpijp er nog aan. Zonder handschoenen, ga maar even snijden
Was serieus hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking grappig.
Alsnog was het een verzoek of je het niet vaker zou willen doen dus verwacht ik een reactie van jouw kantquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hebt me al genaaid, met als gevolg note +1. Valt weinig meer aan te doen, gok ik.
Ja, maar dat stinkt als de tering hoor, dat wil je echt niet op je hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja het mag sowiesoLekker van dat bloed wat op je gezicht spat als je lekker aan het snijden bent
Dat wil niet zeggen dat het raar is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Uh.. mij is dat eigenlijk nog nooit overkomen.
JA WEET IK.quote:
Ik ging in de 2e toen met biologie bij het ontleden van een hart een beetje met dat scalpel in dat hart zitten stekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja het mag sowiesoLekker van dat bloed wat op je gezicht spat als je lekker aan het snijden bent
Ja, dat heb ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Herkenbaar btw
Ik wil ook altijd rennen, maar dan voelt het alsof ik door hele dikke modder ofzo ren.
Laatst had ik btw wel dat ik flink door kon rennen
Noh, wilde ze dat je in haar ging steken of wat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ging in de 2e toen met biologie bij het ontleden van een hart een beetje met dat scalpel in dat hart zitten steken
Vond m'n lerares niet zo leuk.
Zo erg was een en ander toch niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
Alsnog was het een verzoek of je het niet vaker zou willen doen dus verwacht ik een reactie van jouw kant!
Jawel hoor! Want alles wat anders is dan hoe Emimich het beleefd is raar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het raar is.
quote:
En dan wakker worden, zwemmend in je eigen zweetquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ookals ik bang ben in mn droom gaat alles opeens heeeeul langzaam.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Noh, wilde ze dat je in haar ging steken of wat?
Nah, eerder tekenend over de schijnbare impact van FOK op iemands leven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
Dat wil niet zeggen dat het raar is.
Ooh daar droom ik ook vaak genoeg over hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:57 schreef Sena het volgende:
[..]
Ik had bij jou eerder verwacht dat het seksuele uitspattingen zouden zijn, maar konijnen... Konijnen! Toe maar hoor, boefje.
Vast welquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:57 schreef reetveter het volgende:
HE BT, wel eens over deze hunk hier gedroomd?
hiihi
Die is ook gaaf ja.quote:
Die wenkbrauwen van dat meisjequote:
duistere clip menquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja altijd lekker, zo'n dode rat in je blote handen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, maar dat stinkt als de tering hoor, dat wil je echt niet op je hebben.
Gaan wij een keer een ratje snijden
Jij snapt schijnbaar niet wat de redenen zijn waardoor je over iets droomt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, eerder tekenend over de schijnbare impact van FOK op iemands leven.
Een en ander? Que?quote:
I lol'd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, ik werkte bij één of ander vliegtuigbedrijf oid, en ik zou een vliegtuig moeten besturen maar daar was ik te laat voor op komen dagen ofzodus toen wilde ik het proberen goed te maken door een auto te parkeren (
) en toen reed ik tegen een slagboom aan die kapot ging, en daarna reed ik bijna een klein jongetje aan
..
Toen waren er allemaal boze mensen die zeiden: 'Is dit nou een pretpark![]()
?'
En daarna kwam er een boze donkere man in een supermarkt outfit die zei: Ga jij hiervoor betalen?
Ik spendeer vaak genoeg een kwart van mn dag op Fok, dus dan is het niet meer dan logisch dat je dat ook verwerkt in je dromen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, eerder tekenend over de schijnbare impact van FOK op iemands leven.
Wij hadden vroeger met biologie een ingewand( weet niet meer wat) tussen zo'n ding( ik weet de naam niet meerquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ging in de 2e toen met biologie bij het ontleden van een hart een beetje met dat scalpel in dat hart zitten steken
Vond m'n lerares niet zo leuk.
Zo'n vermoeden had ik alquote:
Beginnende symptomen van sexomnia,quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh daar droom ik ook vaak genoeg over hoormaar dat onthoud ik minder vaak omdat ik er niet wakker van schrik!
quote:
Same.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
om 7 uur eruit, maar geen zin om te slapen
Nee, die ligt vast. Met fucking naalden in plastic.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja altijd lekker, zo'n dode rat in je blote handen.
Wtfquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger met biologie een ingewand( weet niet meer wat) tussen zo'n ding( ik weet de naam niet meer) waar je aan draait en dan gaan er 2 ijzeren platen op elkaar af gedaan. Bloed vloog alle kanten op.
Nou, voel jezelf dan vrij om deze opmerking dan verder te elaboreren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:04 schreef jordeeeh het volgende:
Jij snapt schijnbaar niet wat de redenen zijn waardoor je over iets droomt.
Bankschroefquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger met biologie een ingewand( weet niet meer wat) tussen zo'n ding( ik weet de naam niet meer) waar je aan draait en dan gaan er 2 ijzeren platen op elkaar af gedaan. Bloed vloog alle kanten op.
Plus een halve liter redbull, morgen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
om 7 uur half 9 eruit, maar geen zin om te slapen
Schroefbank! dat was hetquote:
Maar ik gok dat jij morgen niet hoeft te rappenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou, voel jezelf dan vrij om deze opmerking dan verder te elaboreren.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik spendeer vaak genoeg een kwart van mn dag op Fok, dus dan is het niet meer dan logisch dat je dat ook verwerkt in je dromen.
Wat is het nou. Een bankschroef of een schroefbankquote:
Oh, irritant was ik zeker voor mijn ban. Dat is iets wat ik niet kan ontkennen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:04 schreef Breathtaking het volgende:
Een en ander? Que?
Nee dit vond ik niet zo erg, maar ik weet nog goed hoe heerlijk jij je gedroeg voor je bandus bij deze alvast een vriendelijk verzoek voordat ik me weer duizend keer moet ergeren aan je.
Ongelofelijk, dan zijn we het eindelijk een keer met elkaar eens!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik spendeer vaak genoeg een kwart van mn dag op Fok, dus dan is het niet meer dan logisch dat je dat ook verwerkt in je dromen.
Nopequote:Op donderdag 5 maart 2009 01:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Maar ik gok dat jij morgen niet hoeft te rappen
Je weet waarschijnlijk niet eens wat je gisteren gegeten hebt en je dromen herinner je je al helemaal niet. Dus wees daar maar niet zeker van,quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No wayik ga niet opeens mensen bespringen in mn slaap hoor.
Bankschroef. Maar dat moet er echt fucking wreed uit hebben gezienquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is het nou. Een bankschroef of een schroefbank![]()
't Is maar een droom.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet grappig hoor. Ik voelde me heel schuldig.
Ik droom ook wel eens over FOK!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch ook weer niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:08 schreef KingOfPop het volgende:
Je maakt me bangquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:08 schreef Sena het volgende:
[..]
Je weet waarschijnlijk niet eens wat je gisteren gegeten hebt en je dromen herinner je je al helemaal niet. Dus wees daar maar niet zeker van,.
Die dromen zijn niet eng omdat ik een tijdje weg ben geweest..quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik droom ook wel eens over FOK!
Maar die dromen zijn veel minder eng dan de nachtmerries waar ik in een eindeloze loop terecht kom
Ja ik ben bijna net zoveel aan het programmeren als dat ik fok!
No shit sherlock.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is maar een droom.Dus ik blijf het grappig vinden.
Misschien is de droom een teken dat je je schuldig moet voelen.
Jij droomt niet dat je wordt overvallen, door alle gebanden van KLB ofzulks?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar die dromen zijn veel minder eng dan de nachtmerries waar ik in een eindeloze loop terecht kom
Alessandra Ambrosio.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al
K dacht "zal wel door die gekke bek komen die ze trekt"![]()
Is toch een actrice?
Die ken ik zelfs jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch ook weer niet?
ik moet van kwart voor 8 tot half 5 naar school, gelukkig morgen niet te werkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nope
Wel stage van half 9 tot 5.
En dan eerst bij de ortho voor controle. Zul je zien dat ik in slaap val in die stoel
Straffe muziek, vraag ananas.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch ook weer niet?
Wat een debiele naam hebben ze eigenlijk als je erover nadenkt.quote:
Zie, ik ben niet alleenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Was het ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bankschroef. Maar dat moet er echt fucking wreed uit hebben gezien!
Neuh, meer dat ik echt een fout maak in de forumadmin en het hele forum kapot maak ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij droomt niet dat je wordt overvallen, door alle gebanden van KLB ofzulks?
Deze vind ik zó tof hequote:Op donderdag 5 maart 2009 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een debiele naam hebben ze eigenlijk als je erover nadenkt.
Dat heb je al gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, meer dat ik echt een fout maak in de forumadmin en het hele forum kapot maak ofzo
Dat is ook vies eng ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, meer dat ik echt een fout maak in de forumadmin en het hele forum kapot maak ofzo
Ja.quote:
Ja duhhhhh, lijkt me ook niet zo heel gek neequote:Op donderdag 5 maart 2009 01:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Was het ook![]()
Maar de leraar was not amused dus we mochten urenlang corveeën. (sp )
jungle is for the apes, dubstep wobwob the bestquote:
Ja toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Even voor mijn beeldvorming, waar droom je dan precies over?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou Sackboy hier graag weer eens zien..
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming, waar droom je dan precies over?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutbuikpijn, brb
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
En je weet zeker dat je je inburgeringscurus hebt gehaald?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:13 schreef Sena het volgende:
[..]
Ik las 'je bangt me naakt'. [ afbeelding ].
ROCK THA HOUSE!quote:
Die linker is écht vies eng.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:15 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
WEHEHEHEHEEHHEHEHEHEEHHEEHHE
Wie's datquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:15 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
WEHEHEHEHEEHHEHEHEHEEHHEEHHE
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
weer een klassieker gevonden, ty very much
één van die handbalchicksquote:
Je gaat dromen straks, ik zeg het je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik f5e en er waren geen nieuwe pagina's!
Dan moet je posts per pagina eens op 999 zettenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik f5e en er waren geen nieuwe pagina's!
301 lijkt me genoeg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je posts per pagina eens op 999 zetten
Hahaha ik wilde laatst een topic bekijken op één pagina, veranderde ik de url per ongeluk zo dat elke post een eigen pagina hadquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je posts per pagina eens op 999 zetten
quote:
Jij heb hem nie gezien ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wut, zit er een ban op die boxxie shit?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:24 schreef reetveter het volgende:
Iets zegt mij dat ik de les van half 9 morgen ga missen
Dat doeik al een paar wekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:24 schreef reetveter het volgende:
Iets zegt mij dat ik de les van half 9 morgen ga missen
Daarom ben ik hier, enkel en alleen daarom.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik. Gelukkig leeft m'n reactie nog voort in de gedachten van anderen.
Out of the box ondersteunt iTunes geen .flac.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:25 schreef Fascination het volgende:
Ik kan .flac bestanden niet op m'n iPod zetten, he?
Ik kan me je reactie niet meer herinneren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik. Gelukkig leeft m'n reactie nog voort in de gedachten van anderen.
Je bant me er eentje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan me je reactie niet meer herinneren.
Damn it. Maar in mp3 downloaden dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:26 schreef Sena het volgende:
[..]
Out of the box ondersteunt iTunes geen .flac.
Ernstigquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:28 schreef reetveter het volgende:
WTF, wil ik een nummer luisteren start ik youtube op, wil ik gaan typen ben ik het alweer vergeten
DRIE MAAR, remlof.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ga drie quotes 1 voor 1 editten
Ik hoorde net zon kankerleuk nummer op tv, maar weet niet hoe het heet, ook zo frustrerendquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:29 schreef reetveter het volgende:
fuuuck en volgens mij was het nog een leuk nummer ook.
Argh, dat is inderdaad echt hatelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik hoorde net zon kankerleuk nummer op tv, maar weet niet hoe het heet, ook zo frustrerend
Om deze tijd moet je niet veel verwachten van Remlof.quote:
Je en dan zeggen ze dat ook niet evenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Argh, dat is inderdaad echt hatelijk
Zeg me even wanneer wel. Dan kom ik nog een keer terug.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om deze tijd moet je niet veel verwachten van Remlof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nee, het is me wel duidelijk nu.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Same.
PM je nog terug (vandaag)?
Morgen komt er vast nog wel een goedequote:Op donderdag 5 maart 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Same.
PM je nog terug (vandaag)?
Jij wordt echt met de minuut meer homoquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:32 schreef reetveter het volgende:
Hihihi, volgende week bij Remlof slapen (L) wordt leuk (L)(L)
Oké.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, het is me wel duidelijk nu.
dit was een van de favorieten iddquote:
Jammer genoeg grotendeels van voor mijn tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:32 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik was ''vroegah'' echt zon dance en trance sletje, altijd leuk om dit allemaal weer te horen
Ja echt he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jammer genoeg grotendeels van voor mijn tijd.
HEUL NIETquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij wordt echt met de minuut meer homo
jep same, maar altijd de radio aan s'avonds.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jammer genoeg grotendeels van voor mijn tijd.
quote:
quote:
Ken je het programma "Door het lint" van vroeger nog?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jep same, maar altijd de radio aan s'avonds.
nichterige dj's die dan niet vertelden welk nummer ze draaiden..
het zegt me allemaal niet zoveel meer, was dat op 538?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]![]()
[..]
Ken je het programma "Door het lint" van vroeger nog?
Deze?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:29 schreef reetveter het volgende:
fuuuck en volgens mij was het nog een leuk nummer ook.
Met je shake it, en dat je lekker bij remlof gaat slapen, dacht ik toch even iets anders, maar ben blij dat ik verkeerd zat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik neuk nog steeds mijn vriendin dus whut
Was op TVquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het zegt me allemaal niet zoveel meer, was dat op 538?
Waar denk jij aan bij shake itquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Met je shake it, en dat je lekker bij remlof gaat slapen, dacht ik toch even iets anders, maar ben blij dat ik verkeerd zat.
Weet ik niet.quote:
Kempiquote:
AAn die gays, van metrostation.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar denk jij aan bij shake it? Ik denk dan toch echt aan 2 lekkere dames met een ass als beyonce
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Waarom zou mijn mami met jou rollen als ze dit kan krijgen NIGGA ??
was dat dat gedoe met mental theo..?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was op TV
Weet niet meer welke zender.. Ging over t uitgaansleven op Ibizia
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
AAn die gays, van metrostation.Wie is hier nou de homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
I never workout
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
was dat dat gedoe met mental theo..?
Ja, da zeg ik, ik hoor dat wel eens op de radio, daar werd ik niet vrolijk van. Kan het ook niet helpen.quote:
Moar mami wil me nie kwijt.quote:
whehe, met die debiele interviews met van die dronken wijven... met zijn altijd schorre stemquote:
Idd ja, da klopt nie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zocht de lyrics op net, staat er dit:
Na regen komt er zonneschijn,
Na ruzie komt er seks.
En dan laat ik haar ‘uh’
In de fallus reflex
Hij zingt toch, dan is alles weer flex?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moar mami wil me nie kwijt.Ja ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik luister 'm altijd als ik naar huis fiets en dan ga ik meezingen
!
Jep.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe, met die debiele interviews met van die dronken wijven... met zijn altijd schorre stem
De songteksten van rap- en hiphopnummers zuigen vaak van alle kanten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
Na ruzie komt er seks.
En dan laat ik haar ‘uh’
In de fallus reflex
http://www.lyricsmode.com(...)jonnie_en_anita.htmlquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
Na ruzie komt er seks.
En dan laat ik haar ‘uh’
In de fallus reflex
Wij rollen overaaaaalquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ookik luister 'm altijd als ik naar huis fiets en dan ga ik meezingen
!
Deze is ook tofquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:46 schreef Breathtaking het volgende:
Mami is een rare meid,
Papi is een rare kerel,
Maar weinig van die zogenaamde maatjes
Zijn loyaal als zij
Wat zijn dit voor pauper lyrics man!
Hahaha ja ik ken hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wij rollen overaaaaal
Zij aan zij
Niemand moet fokken met ons, niemand moet fokken met ons.
Ik ook, en dan kijken ze me zo vaag aan
Die ken ik nietquote:
Idd, ik heb schijt aan iedereeeeeenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ken hetmaarja, boeieeend!
Wie quote je nou?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:32 schreef reetveter het volgende:
Hihihi, volgende week bij Remlof slapen (L) wordt leuk (L)(L)
Die moet je echt een keer ergens luisteren, die is echt ook zo tof.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die ken ik nieten ik kan m niet luisteren op youtube want daar is mn geluid stuk.
Gevalletje www.kissthisguy.com me dunktquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.lyricsmode.com(...)jonnie_en_anita.html
Je hebt gelijk.
Waar ken ik die clip toch van?quote:
Zal ik doen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die moet je echt een keer ergens luisteren, die is echt ook zo tof.
I left my brains, down in Africa.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Gevalletje www.kissthisguy.com me dunkt
Let's pee in the corner, let's pee in the spotlightquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
I left my brains, down in Africa.
Zo'n ding met puntoren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:58 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat ik verliefd ben op pixie.
quote:
Chicks vinden ons leuk vind ik het grootstequote:Op donderdag 5 maart 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
Zet 'm op baby van Kempi vind ik echt geniaaaaaal!
Ken ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Chicks vinden ons leuk vind ik het grootste-nummer van hem.
Ik ben niet te lui om een linkje op te zoeken ofzoquote:
http://www.garagetv.be/vi(...)inden_ons_leuk_.aspxquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben niet te lui om een linkje op te zoeken ofzoik kan alleen niets beluisteren op youtube want dat werkt niet meer.
Lief dat je 'm opzochtquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://www.garagetv.be/vi(...)inden_ons_leuk_.aspx
Ah, dat is echt torie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:18 schreef Breathtaking het volgende:
Lief dat je 'm opzochtmaar die doet het ook niet. Het is gewoon mijn internetgeluid dat niet meer werkt..
Ik dacht dat torrie een diss wasquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:20 schreef Sena het volgende:
[..]
En wat moet dit betekenen? Enig idee wat torrie überhaupt betekent?.
Nohhh, je bent tantoe hard gedisst door Emimich.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat torrie een diss was
Die Emimich maakt geen fatoes zeg ik jequote:Op donderdag 5 maart 2009 02:23 schreef Sena het volgende:
[..]
Nohhh, je bent tantoe hard gedisst door Emimich..
Ja mehn zo, even tanden poetsen en gezicht wassen en dan ga ik heul lekker 12 uur pittenquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohhhga dan gewoon slapen joh. Morgen weer een dag.
Nee, tantoe is gewoon een versterkwoordjequote:
Nee een aanhanger van de conservatieve partij in het VK. Meestal gespeld als tory.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat torrie een diss was
Zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee een aanhanger van de conservatieve partij in het VK. Meestal gespeld als tory.
Racist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:30 schreef Syb-rund. het volgende:
Ah okee, dan niet!
Is deze hier al eens langsgekomen?
ik kan deze gewoon niet kijken zonder te lachen als die gast WERRUK of DE GHETTO IN zegt![]()
Typefout man.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:20 schreef Sena het volgende:
En wat moet dit betekenen? Enig idee wat torrie überhaupt betekent?.
Heb je iets tegen zwarte mensen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:33 schreef Syb-rund. het volgende:
sue me
Wat stem jij nu remlof?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:32 schreef remlof het volgende:
Wat ga je stemmen als je straks mag BT?
quote:
Daar oriënteer ik me dan wel op, ik zit in ieder geval niet te springen om mijn stem uit te brengen ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ga je stemmen als je straks mag BT?
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar oriënteer ik me dan wel op, ik zit in ieder geval niet te springen om mijn stem uit te brengen ofzo.
Slecht he.
Kanker zeg, ik heb gewoon geen zin om mijn rol als neger voort te zetten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:34 schreef Syb-rund. het volgende:
nee hoor, maar het klinkt gewoon erg fout
ja enorm veel
Big Papa indahouse.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:37 schreef IQM het volgende:
Ga 's slapen, kinders.
Ik vond Ken Livingstone beterquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:37 schreef Syb-rund. het volgende:
Als Boris Johnson in zich in nederland verkiesbaar zou stellen zou ik echt op die gast stemmen
We hebben hard gevochten voor die stemrechten, ik weet hetquote:
Ik onderga gelaten mijn lot, dat heb ik de afgelopen maanden wel geleerd..quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:38 schreef Breathtaking het volgende:
Heuj Emimich, nu klopt je UI niet meer!
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 5 maart 2009 02:39 schreef IQM het volgende:
Remlof, ik mis je op het station, man! Waar blijf je!
Oh ja, fuck!quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb vakantie![]()
En ik weet nu hoe je er uit ziet
Whehequote:Op donderdag 5 maart 2009 02:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik onderga gelaten mijn lot, dat heb ik de afgelopen maanden wel geleerd..
Zat ik toen ook op m'n netbook te fok!ken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh ja, fuck!
We hebben ook wel eens oogcontact gemaakt in de trein en toen was ik even 'bang' dat je me herkende.Daarna kwam ik erachter dat je toen nog niet wist hoe spang ik eruit zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |