Oh, irritant was ik zeker voor mijn ban. Dat is iets wat ik niet kan ontkennen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:04 schreef Breathtaking het volgende:
Een en ander? Que?
Nee dit vond ik niet zo erg, maar ik weet nog goed hoe heerlijk jij je gedroeg voor je bandus bij deze alvast een vriendelijk verzoek voordat ik me weer duizend keer moet ergeren aan je.
Ongelofelijk, dan zijn we het eindelijk een keer met elkaar eens!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik spendeer vaak genoeg een kwart van mn dag op Fok, dus dan is het niet meer dan logisch dat je dat ook verwerkt in je dromen.
Nopequote:Op donderdag 5 maart 2009 01:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Maar ik gok dat jij morgen niet hoeft te rappen
Je weet waarschijnlijk niet eens wat je gisteren gegeten hebt en je dromen herinner je je al helemaal niet. Dus wees daar maar niet zeker van,quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No wayik ga niet opeens mensen bespringen in mn slaap hoor.
Bankschroef. Maar dat moet er echt fucking wreed uit hebben gezienquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is het nou. Een bankschroef of een schroefbank![]()
't Is maar een droom.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet grappig hoor. Ik voelde me heel schuldig.
Ik droom ook wel eens over FOK!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik spendeer vaak genoeg een kwart van mn dag op Fok, dus dan is het niet meer dan logisch dat je dat ook verwerkt in je dromen.
Zo oud ben jij toch ook weer niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:08 schreef KingOfPop het volgende:
Je maakt me bangquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:08 schreef Sena het volgende:
[..]
Je weet waarschijnlijk niet eens wat je gisteren gegeten hebt en je dromen herinner je je al helemaal niet. Dus wees daar maar niet zeker van,.
Die dromen zijn niet eng omdat ik een tijdje weg ben geweest..quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik droom ook wel eens over FOK!
Maar die dromen zijn veel minder eng dan de nachtmerries waar ik in een eindeloze loop terecht kom
Ja ik ben bijna net zoveel aan het programmeren als dat ik fok!
No shit sherlock.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is maar een droom.Dus ik blijf het grappig vinden.
Misschien is de droom een teken dat je je schuldig moet voelen.
Jij droomt niet dat je wordt overvallen, door alle gebanden van KLB ofzulks?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar die dromen zijn veel minder eng dan de nachtmerries waar ik in een eindeloze loop terecht kom
Alessandra Ambrosio.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al
K dacht "zal wel door die gekke bek komen die ze trekt"![]()
Is toch een actrice?
Die ken ik zelfs jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch ook weer niet?
ik moet van kwart voor 8 tot half 5 naar school, gelukkig morgen niet te werkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nope
Wel stage van half 9 tot 5.
En dan eerst bij de ortho voor controle. Zul je zien dat ik in slaap val in die stoel
Straffe muziek, vraag ananas.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch ook weer niet?
Wat een debiele naam hebben ze eigenlijk als je erover nadenkt.quote:
Zie, ik ben niet alleenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Was het ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bankschroef. Maar dat moet er echt fucking wreed uit hebben gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |