Die linker is écht vies eng.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:15 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
WEHEHEHEHEEHHEHEHEHEEHHEEHHE
Wie's datquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:15 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
WEHEHEHEHEEHHEHEHEHEEHHEEHHE
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
weer een klassieker gevonden, ty very much
één van die handbalchicksquote:
Je gaat dromen straks, ik zeg het je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik f5e en er waren geen nieuwe pagina's!
Dan moet je posts per pagina eens op 999 zettenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik f5e en er waren geen nieuwe pagina's!
301 lijkt me genoeg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je posts per pagina eens op 999 zetten
Hahaha ik wilde laatst een topic bekijken op één pagina, veranderde ik de url per ongeluk zo dat elke post een eigen pagina hadquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je posts per pagina eens op 999 zetten
quote:
Jij heb hem nie gezien ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wut, zit er een ban op die boxxie shit?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:24 schreef reetveter het volgende:
Iets zegt mij dat ik de les van half 9 morgen ga missen
Dat doeik al een paar wekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:24 schreef reetveter het volgende:
Iets zegt mij dat ik de les van half 9 morgen ga missen
Daarom ben ik hier, enkel en alleen daarom.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik. Gelukkig leeft m'n reactie nog voort in de gedachten van anderen.
Out of the box ondersteunt iTunes geen .flac.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:25 schreef Fascination het volgende:
Ik kan .flac bestanden niet op m'n iPod zetten, he?
Ik kan me je reactie niet meer herinneren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik. Gelukkig leeft m'n reactie nog voort in de gedachten van anderen.
Je bant me er eentje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan me je reactie niet meer herinneren.
Damn it. Maar in mp3 downloaden dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:26 schreef Sena het volgende:
[..]
Out of the box ondersteunt iTunes geen .flac.
Ernstigquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:28 schreef reetveter het volgende:
WTF, wil ik een nummer luisteren start ik youtube op, wil ik gaan typen ben ik het alweer vergeten
DRIE MAAR, remlof.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ga drie quotes 1 voor 1 editten
Ik hoorde net zon kankerleuk nummer op tv, maar weet niet hoe het heet, ook zo frustrerendquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:29 schreef reetveter het volgende:
fuuuck en volgens mij was het nog een leuk nummer ook.
Argh, dat is inderdaad echt hatelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik hoorde net zon kankerleuk nummer op tv, maar weet niet hoe het heet, ook zo frustrerend
Om deze tijd moet je niet veel verwachten van Remlof.quote:
Je en dan zeggen ze dat ook niet evenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Argh, dat is inderdaad echt hatelijk
Zeg me even wanneer wel. Dan kom ik nog een keer terug.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om deze tijd moet je niet veel verwachten van Remlof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nee, het is me wel duidelijk nu.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Same.
PM je nog terug (vandaag)?
Morgen komt er vast nog wel een goedequote:Op donderdag 5 maart 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Same.
PM je nog terug (vandaag)?
Jij wordt echt met de minuut meer homoquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:32 schreef reetveter het volgende:
Hihihi, volgende week bij Remlof slapen (L) wordt leuk (L)(L)
Oké.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, het is me wel duidelijk nu.
dit was een van de favorieten iddquote:
Jammer genoeg grotendeels van voor mijn tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:32 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik was ''vroegah'' echt zon dance en trance sletje, altijd leuk om dit allemaal weer te horen
Ja echt he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jammer genoeg grotendeels van voor mijn tijd.
HEUL NIETquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij wordt echt met de minuut meer homo
jep same, maar altijd de radio aan s'avonds.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jammer genoeg grotendeels van voor mijn tijd.
quote:
quote:
Ken je het programma "Door het lint" van vroeger nog?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jep same, maar altijd de radio aan s'avonds.
nichterige dj's die dan niet vertelden welk nummer ze draaiden..
het zegt me allemaal niet zoveel meer, was dat op 538?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]![]()
[..]
Ken je het programma "Door het lint" van vroeger nog?
Deze?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:29 schreef reetveter het volgende:
fuuuck en volgens mij was het nog een leuk nummer ook.
Met je shake it, en dat je lekker bij remlof gaat slapen, dacht ik toch even iets anders, maar ben blij dat ik verkeerd zat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik neuk nog steeds mijn vriendin dus whut
Was op TVquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het zegt me allemaal niet zoveel meer, was dat op 538?
Waar denk jij aan bij shake itquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Met je shake it, en dat je lekker bij remlof gaat slapen, dacht ik toch even iets anders, maar ben blij dat ik verkeerd zat.
Weet ik niet.quote:
Kempiquote:
AAn die gays, van metrostation.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar denk jij aan bij shake it? Ik denk dan toch echt aan 2 lekkere dames met een ass als beyonce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Waarom zou mijn mami met jou rollen als ze dit kan krijgen NIGGA ??
was dat dat gedoe met mental theo..?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was op TV
Weet niet meer welke zender.. Ging over t uitgaansleven op Ibizia
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
AAn die gays, van metrostation.Wie is hier nou de homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
I never workout
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
was dat dat gedoe met mental theo..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |