Ja, da zeg ik, ik hoor dat wel eens op de radio, daar werd ik niet vrolijk van. Kan het ook niet helpen.quote:
Moar mami wil me nie kwijt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
whehe, met die debiele interviews met van die dronken wijven... met zijn altijd schorre stemquote:
Idd ja, da klopt nie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zocht de lyrics op net, staat er dit:
Na regen komt er zonneschijn,
Na ruzie komt er seks.
En dan laat ik haar ‘uh’
In de fallus reflex
Hij zingt toch, dan is alles weer flex?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moar mami wil me nie kwijt.Ja ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik luister 'm altijd als ik naar huis fiets en dan ga ik meezingen
!
Jep.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe, met die debiele interviews met van die dronken wijven... met zijn altijd schorre stem
De songteksten van rap- en hiphopnummers zuigen vaak van alle kanten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
Na ruzie komt er seks.
En dan laat ik haar ‘uh’
In de fallus reflex
http://www.lyricsmode.com(...)jonnie_en_anita.htmlquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
Na ruzie komt er seks.
En dan laat ik haar ‘uh’
In de fallus reflex
Wij rollen overaaaaalquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ookik luister 'm altijd als ik naar huis fiets en dan ga ik meezingen
!
Deze is ook tofquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:46 schreef Breathtaking het volgende:
Mami is een rare meid,
Papi is een rare kerel,
Maar weinig van die zogenaamde maatjes
Zijn loyaal als zij
Wat zijn dit voor pauper lyrics man!
Hahaha ja ik ken hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wij rollen overaaaaal
Zij aan zij
Niemand moet fokken met ons, niemand moet fokken met ons.
Ik ook, en dan kijken ze me zo vaag aan
Die ken ik nietquote:
Idd, ik heb schijt aan iedereeeeeenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ken hetmaarja, boeieeend!
Wie quote je nou?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:32 schreef reetveter het volgende:
Hihihi, volgende week bij Remlof slapen (L) wordt leuk (L)(L)
Die moet je echt een keer ergens luisteren, die is echt ook zo tof.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die ken ik nieten ik kan m niet luisteren op youtube want daar is mn geluid stuk.
Gevalletje www.kissthisguy.com me dunktquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.lyricsmode.com(...)jonnie_en_anita.html
Je hebt gelijk.
Waar ken ik die clip toch van?quote:
Zal ik doen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die moet je echt een keer ergens luisteren, die is echt ook zo tof.
I left my brains, down in Africa.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Gevalletje www.kissthisguy.com me dunkt
Let's pee in the corner, let's pee in the spotlightquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
I left my brains, down in Africa.
Zo'n ding met puntoren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:58 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat ik verliefd ben op pixie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Chicks vinden ons leuk vind ik het grootstequote:Op donderdag 5 maart 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
Zet 'm op baby van Kempi vind ik echt geniaaaaaal!
Ken ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Chicks vinden ons leuk vind ik het grootste-nummer van hem.
Ik ben niet te lui om een linkje op te zoeken ofzoquote:
http://www.garagetv.be/vi(...)inden_ons_leuk_.aspxquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben niet te lui om een linkje op te zoeken ofzoik kan alleen niets beluisteren op youtube want dat werkt niet meer.
Lief dat je 'm opzochtquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://www.garagetv.be/vi(...)inden_ons_leuk_.aspx
Ah, dat is echt torie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:18 schreef Breathtaking het volgende:
Lief dat je 'm opzochtmaar die doet het ook niet. Het is gewoon mijn internetgeluid dat niet meer werkt..
Ik dacht dat torrie een diss wasquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:20 schreef Sena het volgende:
[..]
En wat moet dit betekenen? Enig idee wat torrie überhaupt betekent?.
Nohhh, je bent tantoe hard gedisst door Emimich.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat torrie een diss was
Die Emimich maakt geen fatoes zeg ik jequote:Op donderdag 5 maart 2009 02:23 schreef Sena het volgende:
[..]
Nohhh, je bent tantoe hard gedisst door Emimich..
Ja mehn zo, even tanden poetsen en gezicht wassen en dan ga ik heul lekker 12 uur pittenquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohhhga dan gewoon slapen joh. Morgen weer een dag.
Nee, tantoe is gewoon een versterkwoordjequote:
Nee een aanhanger van de conservatieve partij in het VK. Meestal gespeld als tory.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat torrie een diss was
Zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee een aanhanger van de conservatieve partij in het VK. Meestal gespeld als tory.
Racist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:30 schreef Syb-rund. het volgende:
Ah okee, dan niet!
Is deze hier al eens langsgekomen?
ik kan deze gewoon niet kijken zonder te lachen als die gast WERRUK of DE GHETTO IN zegt![]()
Typefout man.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:20 schreef Sena het volgende:
En wat moet dit betekenen? Enig idee wat torrie überhaupt betekent?.
Heb je iets tegen zwarte mensen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:33 schreef Syb-rund. het volgende:
sue me
Wat stem jij nu remlof?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:32 schreef remlof het volgende:
Wat ga je stemmen als je straks mag BT?
quote:
Daar oriënteer ik me dan wel op, ik zit in ieder geval niet te springen om mijn stem uit te brengen ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ga je stemmen als je straks mag BT?
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar oriënteer ik me dan wel op, ik zit in ieder geval niet te springen om mijn stem uit te brengen ofzo.
Slecht he.
Kanker zeg, ik heb gewoon geen zin om mijn rol als neger voort te zetten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:34 schreef Syb-rund. het volgende:
nee hoor, maar het klinkt gewoon erg fout
ja enorm veel
Big Papa indahouse.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:37 schreef IQM het volgende:
Ga 's slapen, kinders.
Ik vond Ken Livingstone beterquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:37 schreef Syb-rund. het volgende:
Als Boris Johnson in zich in nederland verkiesbaar zou stellen zou ik echt op die gast stemmen
We hebben hard gevochten voor die stemrechten, ik weet hetquote:
Ik onderga gelaten mijn lot, dat heb ik de afgelopen maanden wel geleerd..quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:38 schreef Breathtaking het volgende:
Heuj Emimich, nu klopt je UI niet meer!
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 5 maart 2009 02:39 schreef IQM het volgende:
Remlof, ik mis je op het station, man! Waar blijf je!
Oh ja, fuck!quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb vakantie![]()
En ik weet nu hoe je er uit ziet
Whehequote:Op donderdag 5 maart 2009 02:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik onderga gelaten mijn lot, dat heb ik de afgelopen maanden wel geleerd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |