HH is Rapunzel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan van je haar een touwladder vlecht en dan kan Ado omhoog klimmen?
Mja, ontkennen dat alcohol en caffeine harddrugs zijn, is toch redelijk bluf IMHO.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef heksehiel het volgende:
Dat klopt maar dat wil niet zeggen dat ik er zomaar op los bluf. Ik vind discussies gewoon leuk, niet het winnen.
Niet aan mijn haar nee, ben dat wijf uit repelsteeltje niet. Hij doet maar wat meer moeite. Hij wil toch binnenkomen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan van je haar een touwladder vlecht en dan kan Ado omhoog klimmen?
Eej, moest je deze post nou meenemen naar het nieuwe topic.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ontkennen dat alcohol en caffeine harddrugs zijn, is toch redelijk bluf IMHO.
Nee, dat wist ik ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En niemand weet dat ik Tepelstreeltje heet!
Hij houdt ook niet van haarquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet aan mijn haar nee, ben dat wijf uit repelsteeltje niet. Hij doet maar wat meer moeite. Hij wil toch binnenkomen?
Ander sprookje, lieverdquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet aan mijn haar nee, ben dat wijf uit repelsteeltje niet.
Niet echt discussiewaardig meer ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ontkennen dat alcohol en caffeine harddrugs zijn, is toch redelijk bluf IMHO.
Tja, sorry.. wilde net replyen, en toen zat het vorige op slot.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:59 schreef heksehiel het volgende:
Eej, moest je deze post nou meenemen naar het nieuwe topic.
Ik kom ook liever op een andere wijze binnen... Eentje die minder pijn en meer vreugde achterlaat!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet aan mijn haar nee, ben dat wijf uit repelsteeltje niet. Hij doet maar wat meer moeite. Hij wil toch binnenkomen?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kom ook liever op een andere wijze binnen... Eentje die minder pijn en meer vreugde achterlaat!
Als ik eenmaal binnen ben, wil ik rondkijken en alles goed in me opnemen. Dat lukt me niet als ik te snel aan een bos haar omhoog klim!
En nu ben ik weg...
Sweet dreams!![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kom ook liever op een andere wijze binnen... Eentje die minder pijn en meer vreugde achterlaat!
Als ik eenmaal binnen ben, wil ik rondkijken en alles goed in me opnemen. Dat lukt me niet als ik te snel aan een bos haar omhoog klim!
En nu ben ik weg...
Sweet dreams!![]()
Repelsteeltje:quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Welke dan![]()
Als ik al sprookjes door elkaar ga halen, wordt het écht bedtijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rapunzel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Die ken ik niet eensquote:
Ik zit tegenwoordig in de nooit-ploeg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 00:03 schreef dawg het volgende:
Een lid van de nachtploeg die om 00:03u naar bed gaat. Nep zeg.
Jij bent 'verder'.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig in de nooit-ploeg..
Slaap lekker heksehiel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:03 schreef heksehiel het volgende:
Die ken ik niet eensOk, nu is het echt klaar. Morgen ben ik weer top fit, adrem, scherp en de rest van de mikmak en dan is dit topic al lang historie
Trusten
Moet jij niet in Tilburg zijn?quote:
nn HH!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die ken ik niet eensOk, nu is het echt klaar. Morgen ben ik weer top fit, adrem, scherp en de rest van de mikmak en dan is dit topic al lang historie
Trusten
Dit klinkt als een opzetje voor een Dead Qyroz sketchquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Of zoals ze dat zo mooi in het engels zeggen: "He passed away"
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Of zoals ze dat zo mooi in het engels zeggen: "He passed away"
Is dat een hoax die gemist heb?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit klinkt als een opzetje voor een Dead Qyroz sketch.
Dan begint het nét te komen, jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Na 200.000 posts mis je iemand toch wel als die ineens niet meer post.
Was te verwachtenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, die muts vind het eng om mij te zien dansen!
Doet me denken aan de No One parties van weleer...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:11 schreef student_van_het_leven het volgende:
Wat een topictitel weer, kastelen, muren, drugs... pfoeiiii. NEt alsof het al weekend is...
Ik had even zin om een dansje op te voeren voor julliequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vanwaar je enthousiasme?
Dag Student trouwens
Je mag je hoed op houden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had even zin om een dansje op te voeren voor jullie
Met twee accounts? Of met 52?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik had even zin om een dansje op te voeren voor jullie
Daar kan ik geen goed dansje opquote:
Hoiquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vanwaar je enthousiasme?
Dag Student trouwens
Dat vind ik toch zooooo een ruk nummer...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
Het is studie verantwoord, dus daarom luister ik hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zooooo een ruk nummer...
Bijna 10.000quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:17 schreef automatic_ het volgende:
automatic_ ; aantal posts: 9650 (gemiddeld 69 per dag)
Je bent nu flink aan het inhalen, of niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen 18k (incl. FP) en dat over 9 jaar.
WHaa!! erg gave VOlkswagen T2 dat busje. Die zou ik graag willen hebben, maarja zijn niet te betalen.quote:
Mja... Krijg je dan taart?quote:
Mja, normaliter slowchat ik niet zoveel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:18 schreef dawg het volgende:
Je bent nu flink aan het inhalen, of niet?
* automatic_ danst zachtjes..quote:
*kuch.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, normaliter slowchat ik niet zoveel.
Gewone of appelkruimel?quote:
Dan tel ik er maar éénquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:20 schreef Q. het volgende:
Maar ik tel er maar twee mee.
Wow, als die een tellertje hebbenquote:
Lust ik ook welquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhh, zo'n appelcakeding.
Geen kruimel in elk geval.
Hehe. Je kreeg zeker commentaar van iemandquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik kwam er gisteren pas achter dat ik hier een inbox heb.....
zit al jaren op fok. Maar zoals een echte Nederlander lees ik alleen stiekem mee...
Nee, een echte van de bakker natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lust ik ook wel
[zo'n rechthoek-ding uit de supermarkt?]
Nog lekkerderquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, een echte van de bakker natuurlijk.
Een ronde.
Mooi, dan voeren we nu het tempo een beetje op.quote:
Nogal ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
Wow, als die een tellertje hebben
Ik moet nu zo vaak mijn inbox leegmaken
Heb jij daar ook last van? Hehe.
]http://www.youtube.com/watch?v=nfLEc09tTjI[/quote][/url] Die vind ik niet zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi, dan voeren we nu het tempo een beetje op.
[url=http://www.youtube.com/watch?v=nfLEc09tTjI
Jemie... wat vreemd!quote:[..]
Nogal ja.
HAHA hoe raad je het zo....quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Je kreeg zeker commentaar van iemand
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen er eigenlijk meelurken in deze seriequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik kwam er gisteren pas achter dat ik hier een inbox heb.....
zit al jaren op fok. Maar zoals een echte Nederlander lees ik alleen stiekem mee...
Popje, kom eens met wat nieuws...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:26 schreef dawg het volgende:
Dit is een relax nummer. Fifa 09 geeft toch goede inspiratie.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:27 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
HAHA hoe raad je het zo....
Zag ineens een envelopje opgelicht. Ik klikken en een wereld ging voor me open.
Oh, heul veul ongetwijfeld.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:27 schreef Ludootje het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen er eigenlijk meelurken in deze serie
Ehm... dat krijg je met een generatiekloofquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch wat cultuur bijbrengen.
Hihi... Sorry, ik vind het te leuk om er mee te stoppen..quote:Nogal ja.
ongetwijfeld heel veel, maar ik denk dat dat vooral heel saai is. Tenzij je zelf enigzins actief mee doet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen er eigenlijk meelurken in deze serie
Deze ken je ook wel danquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:30 schreef automatic_ het volgende:
Ehm... dat krijg je met een generatiekloof
Deze ken ik al
No commentquote:Hihi... Sorry, ik vind het te leuk om er mee te stoppen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ja.. Ik ken diequote:
Waarom niet?quote:No comment
Noem me eens geen popje, tutje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Popje, kom eens met wat nieuws...
wat een relaxte muziek... houdt iedereen hiero van dit soort?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:32 schreef automatic_ het volgende:
[niet boeiende informatie]![]()
![]()
![]()
![]()
The Lion King draait tot 27-03-2010 in Londen
![]()
![]()
![]()
![]()
[/niet boeiende informatie]Maar ik wilde niet naar de Lion King?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Seal is inderdaad
Omdat ze in [Singles] niet alles hoeven te weten natuurlijk.quote:Waarom niet?
![]()
Ik vind het wel relaxed ja, maar ik kan niet voor de rest spreken natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:35 schreef student_van_het_leven het volgende:
wat een relaxte muziek... houdt iedereen hiero van dit soort?
Jij gaat met mij mee naar de Lion King & Ik met jou naar Queen. Dat was de deal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik wilde niet naar de Lion King?
Jaquote:
Seal is inderdaad
Oja, sorryquote:Omdat ze in [Singles] niet alles hoeven te weten natuurlijk.
Dat maak ik zelf uit!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Noem me eens geen popje, tutje.
Hier, speciaal voor jou wat anders.
Geen idee, kan alleen voor mezelf spreken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:35 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
wat een relaxte muziek... houdt iedereen hiero van dit soort?
Aan je naam refererend zag jou meer als door het beeldscherm stuiterend in een grote arena uit je dak gaan en genieten van lasersquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxed ja, maar ik kan niet voor de rest spreken natuurlijk.
Hoi!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef ArTiC het volgende:
hier nog iets te beleven me moet ik maar verstandig gaan slapen
Doe eens...?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik zal maar niemand vermoeien (of schrik aanjagen) met mijn muziek....
Wat nu automatic_ ben je moe?
Nou, als dat écht zou werken... dan wil ik wel even 24/7 slapenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och germ!![]()
Moet je zo aan je schoonheidsslaapje beginnen
Zangeres is welquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Noem me eens geen popje, tutje.
Hier, speciaal voor jou wat anders.
Ja, wat voor muziek dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik zal maar niemand vermoeien (of schrik aanjagen) met mijn muziek....
Wat nu automatic_ ben je moe?
Dus je blijft nog even?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, als dat écht zou werken... dan wil ik wel even 24/7 slapen
Met mijn negatieve mood nu kan ik dat ook lezen als: rot opquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
Ik denk dat je er verstandig aan doet om te gaan slapen
Ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:37 schreef dawg het volgende:
Geen idee, kan alleen voor mezelf spreken.
Tja, helpt er toch niet meer aan hèquote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met mijn negatieve mood nu kan ik dat ook lezen als: pot op
quote:
Nee, ik ga zo in bed nog even boek lezen denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Posten dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:44 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Op mijn computer heb ik vooral muziek met Gitaren en drumwerk erin. Dat begint bij vrij rustig tot extreem onnodig muziekinstrumenten pijn doen.
Zolang er maar iets inzit waarbij ik het gevoel heb dat d emuzikant echt iets heeft moeten doen met zijn instrument, dus gewone poprock is ook al goed.
Hmm.. Okequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:44 schreef ArTiC het volgende:
weet ik. Gewoon een kutbui...zacht wel over
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo in bed nog even boek lezen denk ik.Je mag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben niet echt in de Italo mood vanavond, maar vooruit.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
Nee, ik ga zo in bed nog even boek lezen denk ik.Oh ja, dat is geen subtiele hint natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe niet aan subtiele hints, dat weet jij toch...?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja, dat is geen subtiele hint natuurlijk.
bij gitaren pijn doen moet ik hieraan denkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:44 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Op mijn computer heb ik vooral muziek met Gitaren en drumwerk erin. Dat begint bij vrij rustig tot extreem onnodig muziekinstrumenten pijn doen.
Zolang er maar iets inzit waarbij ik het gevoel heb dat d emuzikant echt iets heeft moeten doen met zijn instrument, dus gewone poprock is ook al goed.
subtiele hints zijn zo 2007.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan subtiele hints, dat weet jij toch...?
Oh, dat is irritant jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef ArTiC het volgende:
waarom komt dat woordenboek van mijn mobiel niet gewoon met de woorden die ik bedoel
Daarom is geen reden!quote:
Mja, daaromquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:48 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
subtiele hints zijn zo 2007.
you asked for it.quote:
Mkay...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:44 schreef student_van_het_leven het volgende:
Spuit11 Hoor zie het zegt!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dat is irritant ja
[..]
Daarom is geen reden!![]()
[..]
Mja, daarom
Moi? *onschuldig kijkt*quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef automatic_ het volgende:
Ik doe niet aan subtiele hints, dat weet jij toch...?
Lief pijn doen? bestaat dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
bij gitaren pijn doen moet ik hieraan denken
maar dit is lief pijn doen
Bijna al hun nummers zijn goed.quote:
Hihi, kusjequote:
Jij kijkt altijd onschuldig en met puppy-ogen... Jammer dat je dan altijd moet lachenquote:
Hmm, dat vind ik dus niks.. heeft gewoon geen groove/funk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef student_van_het_leven het volgende:
op het eerste gezicht ontiegelijk slecht, maar als je de gedachte er achter kent dan zit het heel goed in elkaar.
Nirvana, was een goede band, alleen jammer dat het zo gehyped is door jeugdigden die zich tegen hun ouders willen afzetten.quote:
Slaap lekker Autootjequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
Even lezen en dan kom ik stiekem nog even bij jullie kijken & dan ga ik écht
Slaap ze!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
nn Lieverd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
goede muziek, alleen die stem. .....quote:
De hype was zeker jammer. maar goed, dit dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef student_van_het_leven het volgende:
Nirvana, was een goede band, alleen jammer dat het zo gehyped is door jeugdigden die zich tegen hun ouders willen afzetten.
Ik ben stoer dus ik luister nirvana.
Stiekem ben ik van mening dat ze lang niet zo groot waren gebleven als Kurt niet zo gek was geweest om zijn hoofd met een gun te vermenigvuldigen.
klopt. Het is gewoon keihard raggen. Maar het bizarre is dat dit dus ontiegelijk moeilijk te schrijven is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik dus niks.. heeft gewoon geen groove/funk.
Is me toch net iets te.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
you asked for it.
Ik denk dat mijn meest extreme cd deze zou zijn:
Alleen klikken als je boxen niet te hard staan
op het eerste gezicht ontiegelijk slecht, maar als je de gedachte er achter kent dan zit het heel goed in elkaar.
Nostalgie van weleer!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:57 schreef Techno het volgende:
[..]
De hype was zeker jammer. maar goed, dit dan?
Mja, naar mijn mening moet muziek dus wel eigen groove hebben. Of die zanger kompleet gek wast en/of koste boeit me niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:58 schreef student_van_het_leven het volgende:
klopt. Het is gewoon keihard raggen. Maar het bizarre is dat dit dus ontiegelijk moeilijk te schrijven is.
Live was die zanger ook totaal gek. en de fan nog meer (hij ving een handdoek met kots op en hangt hem om zijn nek..... FREAK)
erg goede muziek ook!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Is me toch net iets te.
Dit is zo'n beetje de grens voor mij wel.
Groove, zoals?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, naar mijn mening moet muziek dus wel eigen groove hebben. Of die zanger kompleet gek wast en/of koste boeit me niet.
Ja, dat is lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:59 schreef student_van_het_leven het volgende:
Nostalgie van weleer!
Erg briljant vind ik dit:
Je moet ook niet op je telefoon "filmpjes" gaan kijken stiekem!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:03 schreef automatic_ het volgende:
Mijn telefoon vindt jullie filmpjes stom....
The Beegee's vind ik wel ok hoorquote:
Ik mis jullie gewoonquote:
Zit je echt via je telefoon op internet? pc is toch veel handiger??quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:03 schreef automatic_ het volgende:
Mijn telefoon vindt jullie filmpjes stom....
Totaal mee eensch!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker![]()
Ben sowieso een sucker voor 60's/70's muziek
Ook lekker.
Ja, maar ik lig/zit nu warm op bedquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:07 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Zit je echt via je telefoon op internet? pc is toch veel handiger??
Leve de laptop met draadloos internetquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik lig/zit nu warm op bed
ik moest toch blijven...quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je telefoon "filmpjes" gaan kijken stiekem!
Heb ik ook... Ik heb allesquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Leve de laptop met draadloos internet
puh... thuiswonend zeker.. dan hou je geld over :quote:
Terusten dan maar!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:15 schreef Ludootje het volgende:
Mensen, prettige voortzetting. Ik ga voor de verandering eens vroeg mijn bedje opzoeken!![]()
Ik ben wakkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
nou, echt iedereen is tukken..ben ik er een keertje.. pffffff
hehe.. kan nu natuurlijk in mijn eentje heel dit topic vol lullen
MAAAAAAAAAAJOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:47 schreef MaJo het volgende:
Ja snuit, dan moet je natuurlijk wel het topic blijven checken he![]()
Maar jij moet slapen! dat is goed voor je! Je neus zit verstopter dan de A1 op maandag morgen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ben hartstikke moe maar heb weer eens geen zin om te gaan slapen
Slaap lekker! en als je niet kan slapen, weet je me te vinden, dan ga ik slaapliedjes voor je zingenquote:
Ah daar ben jequote:Op donderdag 5 maart 2009 01:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar jij moet slapen! dat is goed voor je! Je neus zit verstopter dan de A1 op maandag morgen!
Oeh daar hou ik je aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Slaap lekker! en als je niet kan slapen, weet je me te vinden, dan ga ik slaapliedjes voor je zingen
Oeioei! Een infuus onder je shirt mee nemen?! Je neus snuiten gaat niet meer, die is al rood genoeg! Hoe valt dat verder nu op te lossen?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah daar ben je
ja vandaag is nog dramatischer. Ik werd om 6 uur vanavond wakkeren eten gaat moeilijk omdat ik dan geen adem krijg
en moet morgen werken
Ik heb nu zakdoeken met balsem, dat scheeltquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oeioei! Een infuus onder je shirt mee nemen?! Je neus snuiten gaat niet meer, die is al rood genoeg! Hoe valt dat verder nu op te lossen?!Sterkte in ieder geval alvast!
En die vapo dingen om op je borst te smeren enzo?! Balsem zakdoekjes zijn wel erg fijn ja! ik kan ook niet zonder als ik verkouden benquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb nu zakdoeken met balsem, dat scheelt
en vix om beter te ademen. Heb ook niet gerookt, goed he
maarredus
Hihi, ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:11 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
puh... thuiswonend zeker.. dan hou je geld over :*
lang, en vaag en het was eigenlijk een soort docu over de italiaanse maffia, vond hem wel mooi daar niet van. Maar niet om in de bios te zien!quote:
Ik doe met je mee, al ging ik gisteren al vrij vroeg naar bed. Vanavond is half 11 de max. Dus mensjes als ik nog online ben na die tijd schop me aub naar mijn bedje toe.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ga vanavond vroeg naar bed
Dit is dan ook mijn klimaat, B. Ik vind het niets als het 's avonds niet onder de 25 graden wordt in mijn slaapkamerquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:26 schreef Belsezar het volgende:
Ik vind het nog steeds maar niks dat opstaan in een koude kamer, een koud bed als je erin kruipt.
Niet tof.
Ik ook, maar dat is mijn voornemen voor dit jaar. Het moet mogelijk zijn, als we een man op de maan kunnen zetten moet ik vroeg kunnen gaan slapenquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:34 schreef dawg het volgende:
Ik zeg dat ook vaak, vroeg naar bed, maar het lukt me nooit.
Ventilator erbij, een lakentje en ik slaap als een baby. In de ochtend opstaan en een korte broek aan en klaar, heerlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is dan ook mijn klimaat, B. Ik vind het niets als het 's avonds niet onder de 25 graden wordt in mijn slaapkamer.
Ach, na pakweg 25 jaar heb ik het maar opgegeven, me te houden aan 'vaste' bedtijden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is mijn voornemen voor dit jaar. Het moet mogelijk zijn, als we een man op de maan kunnen zetten moet ik vroeg kunnen gaan slapen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
In Diana Jones.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb vanavond een 'date' met een meisje
Filmpje kijken bij mij thuis
Iemand nog een suggestie voor een leuke film ?
Héérlijk! Nee, ik was laat en toen ik bij P6 aankwam was die vol. Naar P5 had geen zin, te ver lopen voor de hoeveelheid tijd die ik had, dus ik ben maar weer omgedraaid. Best nutteloos besteed uur en ongeveer 40 km aan benzine...quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]lekker geslapen? was jij nu ook nog naar de film geweest?
quote:
P.S. I Love You, The Break Upquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb vanavond een 'date' met een meisje
Filmpje kijken bij mij thuis
Iemand nog een suggestie voor een leuke film ?
Je bent weer bezig he op de vroege ochtendquote:
Haha of Kill Jill of Shaving Ryan's Privatesquote:
Ja nogal.. Nou ja, volgende week misschien een nieuwe poging, ik wil 'm wel zien! Of maandag, dan ben ik toch vrij!!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent weer bezig he op de vroege ochtend
Hoi NoukJammer dat het verspilde moeite was.
Welke wilde je ook al weer gaan zien?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja nogal.. Nou ja, volgende week misschien een nieuwe poging, ik wil 'm wel zien! Of maandag, dan ben ik toch vrij!!!
The curious case of Benjamin Button.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welke wilde je ook al weer gaan zien?
Fill Jill bedoel je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha of Kill Jill of Shaving Ryan's Privates
Oh ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik had in het vliegtuig een stukje Australia gekeken, vond er niet veel aan. Gelukkig kon ik uit pakweg 40-50 films kiezenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
The curious case of Benjamin Button.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent weer bezig he op de vroege ochtend
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik had in het vliegtuig een stukje Australia gekeken, vond er niet veel aan. Gelukkig kon ik uit pakweg 40-50 films kiezen
Ik heb met beide vluchten gekeken naar: 300, wanted, eagle eye, the day the earth stood still, incredible hulk, journey to the center of the earth, hancock, australia en the dark knight.quote:
Pff, dat je het niet helemaal zat bent na 2 films! Maar wel lekker dat er zoveel keuze is!quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb met beide vluchten gekeken naar: 300, wanted, eagle eye, the day the earth stood still, incredible hulk, journey to the center of the earth, hancock, australia en the dark knight.
Ik heb dus weinig geslapen tijdens de vluchten hehe.
Als je niet kunt slapen zittend moet je toch wat in zo'n vliegtuig. En er zat geen leuke dame naast me anders had ik haar misschien wel lid gemaakt van de mile high clubquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pff, dat je het niet helemaal zat bent na 2 films! Maar wel lekker dat er zoveel keuze is!
Ja ik vond hem wel leuk. Hij gaat wat dieper dan een normale sci fi. Juist meer over de mensheid ipv aliens.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:37 schreef dawg het volgende:
The day the Earth stood stil, is dat een toffe film? Vriend van me zei van wel.
Haha, logisch. Ik zou alleen gaan, dus jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:38 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik vond The Curious Case niet echt leuk.
Veeelste langdradigHij duurt 2.5 uur geloof ik...
Ik keek die film met een meisje die niet van me af kon blijven, dus na 1.5 uur heb ik niet meer naar die film gekeken...
Jij bent al lid?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je niet kunt slapen zittend moet je toch wat in zo'n vliegtuig. En er zat geen leuke dame naast me anders had ik haar misschien wel lid gemaakt van de mile high club
Het blijft me verbazen dat je hier gisteren om advies kwam vragen maar dat je date na date hebt en de dames niet van je af kunnen blijven. Beetje tegenstrijdig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:38 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik vond The Curious Case niet echt leuk.
Veeelste langdradigHij duurt 2.5 uur geloof ik...
Ik keek die film met een meisje die niet van me af kon blijven, dus na 1.5 uur heb ik niet meer naar die film gekeken...
In short?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik vond hem wel leuk. Hij gaat wat dieper dan een normale sci fi. Juist meer over de mensheid ipv aliens.
Sinds een jaar of 7 geleden toen ik met mijn ex naar Portugal ging op vakantiequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, logisch. Ik zou alleen gaan, dus ja
[..]
Jij bent al lid?
De aliens komen om de mensheid van de aarde te verwijderen omdat wij als soort een gevaar zijn voor alle andere soorten leven hier omdat we langzaam de planeet aan het vernietigen zijn. En elke soort is in hun ogen evenveel waard. Dus we worden geconfronteerd met onze vraatzucht.quote:
Wat voor advies dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen dat je hier gisteren om advies kwam vragen maar dat je date na date hebt en de dames niet van je af kunnen blijven. Beetje tegenstrijdig.
Hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 7 geleden toen ik met mijn ex naar Portugal ging op vakantieNiet iets om nog een keer te doen, wat een gekloot in dat minihokje zeg
Ja met dat meisje was het alleen lichamelijk...quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen dat je hier gisteren om advies kwam vragen maar dat je date na date hebt en de dames niet van je af kunnen blijven. Beetje tegenstrijdig.
Over gesprekken die stil vielen tussen hem en een dame als ik het me goed herinner. Ik was gisteren nogal suf af en toe nog door gebrek aan slaapquote:
Heel goed!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja met dat meisje was het alleen lichamelijk...
En met het meisje waar ik het gister over had (waar ik vanavond dus film mee ga kijken) vind ik serieus echt leuk![]()
Ik ben serieus ook gewoon voor het eerst in jaren weer een keer zenuwachtig...
quote:
Wat zal ik halen ?quote:
Oh ja, nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De aliens komen om de mensheid van de aarde te verwijderen omdat wij als soort een gevaar zijn voor alle andere soorten leven hier omdat we langzaam de planeet aan het vernietigen zijn. En elke soort is in hun ogen evenveel waard. Dus we worden geconfronteerd met onze vraatzucht.
Je kunt wel wijn halen, maar geen idee waar ze van houdt, dat zul je zelf moeten achterhalenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat zal ik halen ?
Witte, rode wijf of rosé ?
Of moet ik dat helemaal niet doen, omdat ze anders denkt dat ik haar dronken wil voeren ofzo
Yepquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik het weer.
Ook moralistisch, kreeg ik net nog te horen.
Nouja, mijn nieuwsgierigheid is in elk geval gewekt. Ik vraag JBtje wel of ze zin heeft om mee te kijken. Zie ik die ook weer een keer.quote:
Dat zou kunnen, maar dan vraag ik me af waarom hij mijn aandacht probeerde te trekkenquote:
Ik ken er anders genoeg die dat echt niet te zuipen vinden! Die zijn al overgestapt op droge. Zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Ik denk dat ieder meisje wel zoete witte lust
Techno? Ik zal het nooit meer doen!
Of hij vond je gewoon een leuk meisje. Wat je natuurlijk ook bent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan vraag ik me af waarom hij mijn aandacht probeerde te trekken
Dat inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Of hij vond je gewoon een leuk meisje. Wat je natuurlijk ook bent.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Of hij vond je gewoon een leuk meisje. Wat je natuurlijk ook bent.
Haha, maar dan begrijp hij nog niet dat zo zwaaien op veel mensen hun lachspieren werktquote:
Wie weet was dat zijn bedoeling. Hij in goede stemming dus de rest ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Haha, maar dan begrijp hij nog niet dat zo zwaaien op veel mensen hun lachspieren werkt
Leuke foto met die witte achtergrondquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Haha, maar dan begrijp hij nog niet dat zo zwaaien op veel mensen hun lachspieren werkt
Dat zou best kunnenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie weet was dat zijn bedoeling. Hij in goede stemming dus de rest ook
Dank je!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Leuke foto met die witte achtergrond
En anders wel een Breezer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Ik denk dat ieder meisje wel zoete witte lust
Techno? Ik zal het nooit meer doen!
Hoooii!quote:
Welke dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben tenminste uniek en kies een andere foto.
Oow ja natuurlijk!quote:
Maak me gek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja natuurlijk!
Ik heb weer nieuwe
zijn missie dus gelukt, jou met een lach naar je werk laten gaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik moest vanmorgen zo hard lachen in de auto. Een vrachtwagenchauffeur probeerde mijn aandacht te trekken en dat lukte; ik kende hem niet, maar hij zwaaide naar me, zo
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
Zat ik vanmorgen met mijn dikke pens in mijn truck te rijden, komt er een leuke meid langs in een swift. Ik kijk haar aan begint ze me toch te zwaaien als een vent. Ik heb lekker als een homo teruggezwaaid, om nog kans te maken.
Zat ik vanmorgen met mijn dikke pens in mijn truck te rijden, komt er een leuke meid langs in een swift. Ik kijk haar aan begint ze me toch te zwaaien als een vent. Ik heb lekker als een homo teruggezwaaid, om nog kans te maken.
Ik snap wel dat ze soms zeggen dat we op elkaar lijkquote:
hij's leukquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
Geweldig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
Hoe je dames dronken moet voeren met zoete witte wijn tijdens een eerste date...quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat zijn de gespreks onderwerpen vandaag? geen zin om terug te lezen... ben lui
ik las penis.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
Klein detail, was geen kerel met een vette pens en ik zwaaide zelf ook niet
Daarom drink ik geen alcohol, kan niemand me dronken voerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe je dames dronken moet voeren met zoete witte wijn tijdens een eerste date...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |