Nirvana, was een goede band, alleen jammer dat het zo gehyped is door jeugdigden die zich tegen hun ouders willen afzetten.quote:
Slaap lekker Autootjequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
Even lezen en dan kom ik stiekem nog even bij jullie kijken & dan ga ik écht
Slaap ze!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
nn Lieverd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
goede muziek, alleen die stem. .....quote:
De hype was zeker jammer. maar goed, dit dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef student_van_het_leven het volgende:
Nirvana, was een goede band, alleen jammer dat het zo gehyped is door jeugdigden die zich tegen hun ouders willen afzetten.
Ik ben stoer dus ik luister nirvana.
Stiekem ben ik van mening dat ze lang niet zo groot waren gebleven als Kurt niet zo gek was geweest om zijn hoofd met een gun te vermenigvuldigen.
klopt. Het is gewoon keihard raggen. Maar het bizarre is dat dit dus ontiegelijk moeilijk te schrijven is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik dus niks.. heeft gewoon geen groove/funk.
Is me toch net iets te.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:51 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
you asked for it.
Ik denk dat mijn meest extreme cd deze zou zijn:
Alleen klikken als je boxen niet te hard staan
op het eerste gezicht ontiegelijk slecht, maar als je de gedachte er achter kent dan zit het heel goed in elkaar.
Nostalgie van weleer!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:57 schreef Techno het volgende:
[..]
De hype was zeker jammer. maar goed, dit dan?
Mja, naar mijn mening moet muziek dus wel eigen groove hebben. Of die zanger kompleet gek wast en/of koste boeit me niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:58 schreef student_van_het_leven het volgende:
klopt. Het is gewoon keihard raggen. Maar het bizarre is dat dit dus ontiegelijk moeilijk te schrijven is.
Live was die zanger ook totaal gek. en de fan nog meer (hij ving een handdoek met kots op en hangt hem om zijn nek..... FREAK)
erg goede muziek ook!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Is me toch net iets te.
Dit is zo'n beetje de grens voor mij wel.
Groove, zoals?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, naar mijn mening moet muziek dus wel eigen groove hebben. Of die zanger kompleet gek wast en/of koste boeit me niet.
Ja, dat is lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:59 schreef student_van_het_leven het volgende:
Nostalgie van weleer!
Erg briljant vind ik dit:
Je moet ook niet op je telefoon "filmpjes" gaan kijken stiekem!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:03 schreef automatic_ het volgende:
Mijn telefoon vindt jullie filmpjes stom....
The Beegee's vind ik wel ok hoorquote:
Ik mis jullie gewoonquote:
Zit je echt via je telefoon op internet? pc is toch veel handiger??quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:03 schreef automatic_ het volgende:
Mijn telefoon vindt jullie filmpjes stom....
Totaal mee eensch!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker![]()
Ben sowieso een sucker voor 60's/70's muziek
Ook lekker.
Ja, maar ik lig/zit nu warm op bedquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:07 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Zit je echt via je telefoon op internet? pc is toch veel handiger??
Leve de laptop met draadloos internetquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik lig/zit nu warm op bed
ik moest toch blijven...quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je telefoon "filmpjes" gaan kijken stiekem!
Heb ik ook... Ik heb allesquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Leve de laptop met draadloos internet
puh... thuiswonend zeker.. dan hou je geld over :quote:
Terusten dan maar!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:15 schreef Ludootje het volgende:
Mensen, prettige voortzetting. Ik ga voor de verandering eens vroeg mijn bedje opzoeken!![]()
Ik ben wakkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
nou, echt iedereen is tukken..ben ik er een keertje.. pffffff
hehe.. kan nu natuurlijk in mijn eentje heel dit topic vol lullen
MAAAAAAAAAAJOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:47 schreef MaJo het volgende:
Ja snuit, dan moet je natuurlijk wel het topic blijven checken he![]()
Maar jij moet slapen! dat is goed voor je! Je neus zit verstopter dan de A1 op maandag morgen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ben hartstikke moe maar heb weer eens geen zin om te gaan slapen
Slaap lekker! en als je niet kan slapen, weet je me te vinden, dan ga ik slaapliedjes voor je zingenquote:
Ah daar ben jequote:Op donderdag 5 maart 2009 01:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar jij moet slapen! dat is goed voor je! Je neus zit verstopter dan de A1 op maandag morgen!
Oeh daar hou ik je aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Slaap lekker! en als je niet kan slapen, weet je me te vinden, dan ga ik slaapliedjes voor je zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |