Zit je echt via je telefoon op internet? pc is toch veel handiger??quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:03 schreef automatic_ het volgende:
Mijn telefoon vindt jullie filmpjes stom....
Totaal mee eensch!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker![]()
Ben sowieso een sucker voor 60's/70's muziek
Ook lekker.
Ja, maar ik lig/zit nu warm op bedquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:07 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Zit je echt via je telefoon op internet? pc is toch veel handiger??
Leve de laptop met draadloos internetquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik lig/zit nu warm op bed
ik moest toch blijven...quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je telefoon "filmpjes" gaan kijken stiekem!
Heb ik ook... Ik heb allesquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Leve de laptop met draadloos internet
puh... thuiswonend zeker.. dan hou je geld over :quote:
Terusten dan maar!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:15 schreef Ludootje het volgende:
Mensen, prettige voortzetting. Ik ga voor de verandering eens vroeg mijn bedje opzoeken!![]()
Ik ben wakkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
nou, echt iedereen is tukken..ben ik er een keertje.. pffffff
hehe.. kan nu natuurlijk in mijn eentje heel dit topic vol lullen
MAAAAAAAAAAJOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:47 schreef MaJo het volgende:
Ja snuit, dan moet je natuurlijk wel het topic blijven checken he![]()
Maar jij moet slapen! dat is goed voor je! Je neus zit verstopter dan de A1 op maandag morgen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ben hartstikke moe maar heb weer eens geen zin om te gaan slapen
Slaap lekker! en als je niet kan slapen, weet je me te vinden, dan ga ik slaapliedjes voor je zingenquote:
Ah daar ben jequote:Op donderdag 5 maart 2009 01:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar jij moet slapen! dat is goed voor je! Je neus zit verstopter dan de A1 op maandag morgen!
Oeh daar hou ik je aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Slaap lekker! en als je niet kan slapen, weet je me te vinden, dan ga ik slaapliedjes voor je zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |