Die ken ik niet eensquote:
Ik zit tegenwoordig in de nooit-ploeg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 00:03 schreef dawg het volgende:
Een lid van de nachtploeg die om 00:03u naar bed gaat. Nep zeg.
Jij bent 'verder'.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig in de nooit-ploeg..
Slaap lekker heksehiel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:03 schreef heksehiel het volgende:
Die ken ik niet eensOk, nu is het echt klaar. Morgen ben ik weer top fit, adrem, scherp en de rest van de mikmak en dan is dit topic al lang historie
Trusten
Moet jij niet in Tilburg zijn?quote:
nn HH!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die ken ik niet eensOk, nu is het echt klaar. Morgen ben ik weer top fit, adrem, scherp en de rest van de mikmak en dan is dit topic al lang historie
Trusten
Dit klinkt als een opzetje voor een Dead Qyroz sketchquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Of zoals ze dat zo mooi in het engels zeggen: "He passed away"
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Of zoals ze dat zo mooi in het engels zeggen: "He passed away"
Is dat een hoax die gemist heb?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit klinkt als een opzetje voor een Dead Qyroz sketch.
Dan begint het nét te komen, jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Na 200.000 posts mis je iemand toch wel als die ineens niet meer post.
Was te verwachtenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, die muts vind het eng om mij te zien dansen!
Doet me denken aan de No One parties van weleer...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:11 schreef student_van_het_leven het volgende:
Wat een topictitel weer, kastelen, muren, drugs... pfoeiiii. NEt alsof het al weekend is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |