HH is Rapunzel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan van je haar een touwladder vlecht en dan kan Ado omhoog klimmen?
Mja, ontkennen dat alcohol en caffeine harddrugs zijn, is toch redelijk bluf IMHO.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef heksehiel het volgende:
Dat klopt maar dat wil niet zeggen dat ik er zomaar op los bluf. Ik vind discussies gewoon leuk, niet het winnen.
Niet aan mijn haar nee, ben dat wijf uit repelsteeltje niet. Hij doet maar wat meer moeite. Hij wil toch binnenkomen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan van je haar een touwladder vlecht en dan kan Ado omhoog klimmen?
Eej, moest je deze post nou meenemen naar het nieuwe topic.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ontkennen dat alcohol en caffeine harddrugs zijn, is toch redelijk bluf IMHO.
Nee, dat wist ik ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En niemand weet dat ik Tepelstreeltje heet!
Hij houdt ook niet van haarquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet aan mijn haar nee, ben dat wijf uit repelsteeltje niet. Hij doet maar wat meer moeite. Hij wil toch binnenkomen?
Ander sprookje, lieverdquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet aan mijn haar nee, ben dat wijf uit repelsteeltje niet.
Niet echt discussiewaardig meer ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ontkennen dat alcohol en caffeine harddrugs zijn, is toch redelijk bluf IMHO.
Tja, sorry.. wilde net replyen, en toen zat het vorige op slot.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:59 schreef heksehiel het volgende:
Eej, moest je deze post nou meenemen naar het nieuwe topic.
Ik kom ook liever op een andere wijze binnen... Eentje die minder pijn en meer vreugde achterlaat!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet aan mijn haar nee, ben dat wijf uit repelsteeltje niet. Hij doet maar wat meer moeite. Hij wil toch binnenkomen?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kom ook liever op een andere wijze binnen... Eentje die minder pijn en meer vreugde achterlaat!
Als ik eenmaal binnen ben, wil ik rondkijken en alles goed in me opnemen. Dat lukt me niet als ik te snel aan een bos haar omhoog klim!
En nu ben ik weg...
Sweet dreams!![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kom ook liever op een andere wijze binnen... Eentje die minder pijn en meer vreugde achterlaat!
Als ik eenmaal binnen ben, wil ik rondkijken en alles goed in me opnemen. Dat lukt me niet als ik te snel aan een bos haar omhoog klim!
En nu ben ik weg...
Sweet dreams!![]()
Repelsteeltje:quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Welke dan![]()
Als ik al sprookjes door elkaar ga halen, wordt het écht bedtijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rapunzel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Die ken ik niet eensquote:
Ik zit tegenwoordig in de nooit-ploeg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 @ 00:03 schreef dawg het volgende:
Een lid van de nachtploeg die om 00:03u naar bed gaat. Nep zeg.
Jij bent 'verder'.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig in de nooit-ploeg..
Slaap lekker heksehiel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:03 schreef heksehiel het volgende:
Die ken ik niet eensOk, nu is het echt klaar. Morgen ben ik weer top fit, adrem, scherp en de rest van de mikmak en dan is dit topic al lang historie
Trusten
Moet jij niet in Tilburg zijn?quote:
nn HH!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die ken ik niet eensOk, nu is het echt klaar. Morgen ben ik weer top fit, adrem, scherp en de rest van de mikmak en dan is dit topic al lang historie
Trusten
Dit klinkt als een opzetje voor een Dead Qyroz sketchquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Of zoals ze dat zo mooi in het engels zeggen: "He passed away"
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Of zoals ze dat zo mooi in het engels zeggen: "He passed away"
Is dat een hoax die gemist heb?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit klinkt als een opzetje voor een Dead Qyroz sketch.
Dan begint het nét te komen, jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Na 200.000 posts mis je iemand toch wel als die ineens niet meer post.
Was te verwachtenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, die muts vind het eng om mij te zien dansen!
Doet me denken aan de No One parties van weleer...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:11 schreef student_van_het_leven het volgende:
Wat een topictitel weer, kastelen, muren, drugs... pfoeiiii. NEt alsof het al weekend is...
Ik had even zin om een dansje op te voeren voor julliequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vanwaar je enthousiasme?
Dag Student trouwens
Je mag je hoed op houden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had even zin om een dansje op te voeren voor jullie
Met twee accounts? Of met 52?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik had even zin om een dansje op te voeren voor jullie
Daar kan ik geen goed dansje opquote:
Hoiquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vanwaar je enthousiasme?
Dag Student trouwens
Dat vind ik toch zooooo een ruk nummer...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
Het is studie verantwoord, dus daarom luister ik hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zooooo een ruk nummer...
Bijna 10.000quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:17 schreef automatic_ het volgende:
automatic_ ; aantal posts: 9650 (gemiddeld 69 per dag)
Je bent nu flink aan het inhalen, of niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen 18k (incl. FP) en dat over 9 jaar.
WHaa!! erg gave VOlkswagen T2 dat busje. Die zou ik graag willen hebben, maarja zijn niet te betalen.quote:
Mja... Krijg je dan taart?quote:
Mja, normaliter slowchat ik niet zoveel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:18 schreef dawg het volgende:
Je bent nu flink aan het inhalen, of niet?
* automatic_ danst zachtjes..quote:
*kuch.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, normaliter slowchat ik niet zoveel.
Gewone of appelkruimel?quote:
Dan tel ik er maar éénquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:20 schreef Q. het volgende:
Maar ik tel er maar twee mee.
Wow, als die een tellertje hebbenquote:
Lust ik ook welquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhh, zo'n appelcakeding.
Geen kruimel in elk geval.
Hehe. Je kreeg zeker commentaar van iemandquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik kwam er gisteren pas achter dat ik hier een inbox heb.....
zit al jaren op fok. Maar zoals een echte Nederlander lees ik alleen stiekem mee...
Nee, een echte van de bakker natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lust ik ook wel
[zo'n rechthoek-ding uit de supermarkt?]
Nog lekkerderquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, een echte van de bakker natuurlijk.
Een ronde.
Mooi, dan voeren we nu het tempo een beetje op.quote:
Nogal ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
Wow, als die een tellertje hebben
Ik moet nu zo vaak mijn inbox leegmaken
Heb jij daar ook last van? Hehe.
]http://www.youtube.com/watch?v=nfLEc09tTjI[/quote][/url] Die vind ik niet zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi, dan voeren we nu het tempo een beetje op.
[url=http://www.youtube.com/watch?v=nfLEc09tTjI
Jemie... wat vreemd!quote:[..]
Nogal ja.
HAHA hoe raad je het zo....quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Je kreeg zeker commentaar van iemand
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen er eigenlijk meelurken in deze seriequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik kwam er gisteren pas achter dat ik hier een inbox heb.....
zit al jaren op fok. Maar zoals een echte Nederlander lees ik alleen stiekem mee...
Popje, kom eens met wat nieuws...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:26 schreef dawg het volgende:
Dit is een relax nummer. Fifa 09 geeft toch goede inspiratie.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:27 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
HAHA hoe raad je het zo....
Zag ineens een envelopje opgelicht. Ik klikken en een wereld ging voor me open.
Oh, heul veul ongetwijfeld.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:27 schreef Ludootje het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen er eigenlijk meelurken in deze serie
Ehm... dat krijg je met een generatiekloofquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch wat cultuur bijbrengen.
Hihi... Sorry, ik vind het te leuk om er mee te stoppen..quote:Nogal ja.
ongetwijfeld heel veel, maar ik denk dat dat vooral heel saai is. Tenzij je zelf enigzins actief mee doet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen er eigenlijk meelurken in deze serie
Deze ken je ook wel danquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:30 schreef automatic_ het volgende:
Ehm... dat krijg je met een generatiekloof
Deze ken ik al
No commentquote:Hihi... Sorry, ik vind het te leuk om er mee te stoppen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ja.. Ik ken diequote:
Waarom niet?quote:No comment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |