Noem me eens geen popje, tutje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Popje, kom eens met wat nieuws...
wat een relaxte muziek... houdt iedereen hiero van dit soort?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:32 schreef automatic_ het volgende:
[niet boeiende informatie]![]()
![]()
![]()
![]()
The Lion King draait tot 27-03-2010 in Londen
![]()
![]()
![]()
![]()
[/niet boeiende informatie]Maar ik wilde niet naar de Lion King?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Seal is inderdaad
Omdat ze in [Singles] niet alles hoeven te weten natuurlijk.quote:Waarom niet?
![]()
Ik vind het wel relaxed ja, maar ik kan niet voor de rest spreken natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:35 schreef student_van_het_leven het volgende:
wat een relaxte muziek... houdt iedereen hiero van dit soort?
Jij gaat met mij mee naar de Lion King & Ik met jou naar Queen. Dat was de deal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik wilde niet naar de Lion King?
Jaquote:
Seal is inderdaad
Oja, sorryquote:Omdat ze in [Singles] niet alles hoeven te weten natuurlijk.
Dat maak ik zelf uit!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Noem me eens geen popje, tutje.
Hier, speciaal voor jou wat anders.
Geen idee, kan alleen voor mezelf spreken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:35 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
wat een relaxte muziek... houdt iedereen hiero van dit soort?
Aan je naam refererend zag jou meer als door het beeldscherm stuiterend in een grote arena uit je dak gaan en genieten van lasersquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxed ja, maar ik kan niet voor de rest spreken natuurlijk.
Hoi!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:39 schreef ArTiC het volgende:
hier nog iets te beleven me moet ik maar verstandig gaan slapen
Doe eens...?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik zal maar niemand vermoeien (of schrik aanjagen) met mijn muziek....
Wat nu automatic_ ben je moe?
Nou, als dat écht zou werken... dan wil ik wel even 24/7 slapenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och germ!![]()
Moet je zo aan je schoonheidsslaapje beginnen
Zangeres is welquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Noem me eens geen popje, tutje.
Hier, speciaal voor jou wat anders.
Ja, wat voor muziek dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ik zal maar niemand vermoeien (of schrik aanjagen) met mijn muziek....
Wat nu automatic_ ben je moe?
Dus je blijft nog even?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, als dat écht zou werken... dan wil ik wel even 24/7 slapen
Met mijn negatieve mood nu kan ik dat ook lezen als: rot opquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
Ik denk dat je er verstandig aan doet om te gaan slapen
Ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:37 schreef dawg het volgende:
Geen idee, kan alleen voor mezelf spreken.
Tja, helpt er toch niet meer aan hèquote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met mijn negatieve mood nu kan ik dat ook lezen als: pot op
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |