wat niet, komen woesdag al naar jou toe, en gaan vrijdag avond pas weg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...da's wel een toffe lokatieLeuk restaurant
Eigenlijk geen tijd maar ik zet hem wel in de agenda
dus?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
1 mei is gewoon een werkdag, denk dat dan nogal wat mensen niet kunnen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Lange werkdagen, leuke avondlectuur.
Maar ik moest toch iets kwijt.
[..]
Je hebt gelijk dat een gezelligheids-meet niet voor iedereen is.
..........................
Ik fotografeer zowat 85% macro, nog wat concert en natuur. Ik heb niet echt intresse in model fotografie. De modelshoot-meet waar ik ooit heen ging was een fijne dag, maar niet mijn ding. Ik vind zo'n gezellig-meet een goede gelegenheid mensen te leren kennen, ook al is er een drempel.
Ik voelde me iig welkom, maar weekends passen me meestal niet.
ik wacht op een weekdagmeet, en nee ik organiseer niets want ik behoor niet tot een kliek
is er eigenlijk al een Rotterdam-kliek?
ps. - En een meet van mede FOT'rs in GC topics gaan zoeken ... daar heb ik al helemaal geen tijd voor.
OP is in hoeveelheid tekst ruim verdubbeldquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:42 schreef Xilantof het volgende:
Lijkt me handig om even iets meer info te geven over de lokatie en wat je ter plaatse wilt doen.
Wil je modellen en fotografen bij elkaar brengen? etc.
Als ik ga mag je (weer) meerijden...quote:
voor heel veel mensen is deze vrijdag een vrije dag. dus vandaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef Bond het volgende:
Zou deze graag mee willen doen, maar waarom op een vrijdag? Is een weekend geen optie?
ga gerust je gangquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef ..bennie het volgende:
Het is ook hondenlosloopgebied (behalve het recreatiestrand en in het restaurant zijn ze ook niet welkom), wellicht leuk om modellen te zoeken bij F&F?
En loop ik minder kans geflitst te worden/mijn auto total loss te rijden!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ik ga mag je (weer) meerijden...
(is het onderweg in ieder geval gezellig, kunnen we ons ter plekke bezig houden met foto's)
Mooi, dan meld ik me hierbij aan. Onder voorbehoud van vervoer.quote:
klinkt goedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef vintrax het volgende:
Na een heel jaar afwezig te zijn geweest (omstandigheden, omstandigheden) probeer ik van de partij te zijn!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef vintrax het volgende:
Na een heel jaar afwezig te zijn geweest (omstandigheden, omstandigheden) probeer ik van de partij te zijn!
Ik weet het.quote:
Meesterlijke fipo in FOTquote:
Deal, doen we!quote:Op zondag 8 maart 2009 04:07 schreef fraubitch het volgende:
okee, heb me vergist in data.
zet mij maar op defenitief. ik zit dan op 300 meter afstand, zou gek zijn om niet te komen.
Overigens zijn jullie welkom om de evt naborrel bij mij te doen.
of verzamelen ofzo.
Voor heel veul mensen is het ook een gewone werkdag.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
voor heel veel mensen is deze vrijdag een vrije dag. dus vandaar.
en zo kunnen misschien mensen die nooit kunnen in het weekend ook een keer komen. vandaar dus
dat is idd vervelend, maar er is eerder aangegeven dat er ook mensen willen komen die niet kunnen in t weekend door werk, ik vind het daarom wel een goed initiatief.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Voor heel veul mensen is het ook een gewone werkdag.
Dus helaas.
ghighighi chipszakquote:Op zondag 8 maart 2009 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Klein tvp'tj.
Door mrSPLIFFY hierop gewezen, moet nog even nadenken. Ben nog nooit eerder naar zo'n meet geweest.
als ik kom kan je me dan ophalen bij station Goudaquote:Op zondag 8 maart 2009 18:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ghighighi chipszak
Ik kom als jij komt
das goedquote:Op zondag 8 maart 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
als ik kom kan je me dan ophalen bij station Gouda?
ghooiihi
Ik had het tegen fbquote:Op zondag 8 maart 2009 18:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
das goedmaar ik moet er wel nog ff over denken.. of ik de dag na K-dag nog wel leef enzo
Don't worry, 't is overleg gegaanquote:Op zondag 8 maart 2009 13:38 schreef fraubitch het volgende:
omg xilmierenneuker
![]()
De mensen die met het OV komen, ik kan 4 man komen halen op Gouda station. Laat maar weten als je een lift wilt
En wat als er nu wel foto's gemaakt worden maar niet echt FOT noemenswaardig zijn ?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:57 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb even de topictitel aangepast. Want het is deze keer wel zeker de bedoeling om foto's te maken daar
jij mag wel in mijn kofferbakquote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had het tegen fb![]()
Maar tzou wel gaaf zijn als j kwam, tho !
oké deal.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij mag wel in mijn kofferbakWel in natura betalen
Lift zou wel handig zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:38 schreef fraubitch het volgende:
omg xilmierenneuker
![]()
De mensen die met het OV komen, ik kan 4 man komen halen op Gouda station. Laat maar weten als je een lift wilt
ligt geen sneeuw op de weg, dus dat zal wel lukken denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:31 schreef ..bennie het volgende:
Damn, geen gezelligheidsmeet en FB heeft al vervoer. Vooralsnog ziet het er naar uit dat ik het niet ga redden die dag. Daarom lijkt het mij niet dat ik de persoon ben om eea in F&F aan te kaarten, lijkt mij handig als er dan ook andere cameramensen zijn die het leuk vinden om honden en baasjes op de prent te prikken.
PS FB, laat je die gouden mercedes dit keer wel heel?
Ik kan makkelijker vrij krijgen van mijn werk dan van mijn gezinquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
1 mei is gewoon een werkdag, denk dat dan nogal wat mensen niet kunnen.
Geniale benamingen weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:27 schreef fraubitch het volgende:
Komers:
....
Misschieners:
....
Ik post wel maar ik geef niet aan wat ik nou wil:
....
foto's maken daar. wat anders?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:44 schreef RonaldV het volgende:
misschien-post, ik heb nog geen idee wat ik ga doen die week.
iets met vakantie of zo. Net als VV heb ik te maken met een gezin.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
foto's maken daar. wat anders?
gezin?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
iets met vakantie of zo. Net als VV heb ik te maken met een gezin.
wiequote:Op zondag 15 maart 2009 00:19 schreef Netstorm het volgende:
Al die mensen hier die spontaan een sociaal leven hebben![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gezin?
dat gaat pas in op zondag. niet om vrijdag middag
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gezin?
dat gaat pas in op zondag. niet om vrijdag middag
zelfkennisquote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Gelukkig voor je kinderen heb je geen kinderen
Ik ook hoorde ik vorige weekquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:52 schreef PKfotografie het volgende:
zoooo 1 mei collectief vrij van de zaak. dus ik heb iig tijd.
kater mag ook mee hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:15 schreef Burdie het volgende:
Oh, ik meld me af. Ik heb dan waarschijnlijk een kater..
lame.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:15 schreef Burdie het volgende:
Oh, ik meld me af. Ik heb dan waarschijnlijk een kater..
Woehoe!quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
lame.
slap excuus
* fraubitch streept burdie af van een rit in haar PIMPwagon
Over wie dacht je dat ik het had?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:58 schreef PKfotografie het volgende:
een kater kies je zelf voor.
chronisch ziek zijn niet
same here.quote:
oftewel:quote:
ik kan me er iets bij voorstellen inderdaad. Heeft ie helemaal niks laten zien?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
* Blind_Guardian komt ook 1 mei, weer als model
Hoewel ik dit keer wel naam / adres van degene(n) die me op de foto wil zetten zou willen hebben, want ben nog steeds teleurgesteld in het wegblijven van kwiebuske na de Apeldoorn-meet.
Is er ergens een lijstje met welke fotografen / modellen er komen?
Hij had er zeker 20 gemaakt, en kan me niet voorstellen dat die allemaal mislukt waren. Zelfs dan zou het nog aardig zijn geweest om op diverse forumposts en mails te reageren. Gevoelsmatig denk ik dus dat hij van de aardbodem verdwenen is want ik kan niet bedenken waarom hij anders mensen zo in de kou laat staan.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik kan me er iets bij voorstellen inderdaad. Heeft ie helemaal niks laten zien?
Het is wel, ik laat alleen foto's zien die ik zelf mooi vind. Ik ga geen slechte foto's naar iemand doorsturen omdat degene perse de foto's van zichzelf wilt
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik meld zondag even of ik nou echt kom, want ik zit behoorlijk in geldnood door een buitelands uitstapje.
maar ik wil op de foto met mevrouw met de mooie roze haartjesquote:Op woensdag 22 april 2009 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik meld zondag even of ik nou echt kom, want ik zit behoorlijk in geldnood door een buitelands uitstapje.
Als je blijkbaar geen herrie komt schoppen, waarom vraag je het dan nog? Zover ik weet zijn alle fotografen en modellen namelijk van harte welkom.quote:
Waarom zou dat niet mogen? Het is openbaar terrein, en de FOT-meets zijn altijd voor iedereen geweest. The more the merrier!quote:
quote:
Het schijnt dat Koninginnedag om 12uur in de avond afloopt. Om die tijd begint namelijk de Dag van de Arbeid.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:34 schreef zquing het volgende:
Hangt een beetje ervanaf hoelang koninginnedag duurt
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:47 schreef didotcicero het volgende:
mag ik bij de Ga-ik-linksaf-of-ga-ik-rechts-affers?
Tijd staat los-vast.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Staat er eigenlijk al een tijd vast? Of lees ik er nou overheen?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoe laat? ehh na 10:00 want eerder hebben we geen koffie daar denk ik.
[..]
Ik zou even een PMmetje sturen naar fraubitch.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:05 schreef Erasmo het volgende:
Kan ik nog met iemand meerijden vanuit Gouda?
nope, maar regel dan eff een telefoon nummer van iemand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef zquing het volgende:
Zou 't heel erg zijn als ik pas rond een uur of 12 kom?
utrecht is idd lekker dichtbij, ik moet verder krossen.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:01 schreef Ynske het volgende:
K dacht dat t veel verder rijden was. Maar t is maar een half uurtje van utrecht af
wat ik wel graag nog zou weten, hoeveel modellen er nu zijn tov fotografen
tsjeck.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:05 schreef Erasmo het volgende:
Kan ik nog met iemand meerijden vanuit Gouda?
Hoe laat wil je vertrekken dan? Ik moet eerst even kijken of ik dat überhaupt wel red met het ovquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tsjeck.
moet alleen kijken welke wagen ik heb, de mercedes ligt in puin.
Alweer.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tsjeck.
moet alleen kijken welke wagen ik heb, de mercedes ligt in puin.
Alweer.
Gouda is goed te bereiken met de trein, en ligt ook niet zo ver weg. Alternatief kun je de trein naar Bodegraven nemen. Alleen rijdt er bij mijn weten geen bus naar het recreatiegebied, dus zul je even iets met iemand moeten regelen om je van het station op te pikken. Dat van Bodegraven ligt nog geen 2km verderop, die van Gouda ongeveer 4. Dus dat kan niemand de kop kosten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:00 schreef roooosje het volgende:
Hmmm, Reeuwijk? Is het een beetje te doen met het OV?
heb je tieten?quote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef zquing het volgende:
Ik lees dat er mensen vanaf gouda rijden? Zou ik met iemand meekunnen vanaf gouda?
dan moet ik er nog even over nadenken.quote:
ghighighi je zei komenquote:
gezellig, ik denk dat ik t ook kom proberenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi. Ik kom. Didot komt. We willen alleen graag weten hoe laat
Geen idee wat PK in gedachten heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
gezellig, ik denk dat ik t ook kom proberen
uurtje of half 12?
na 10:00quote:Op donderdag 30 april 2009 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee wat PK in gedachten heeft
Tussen 10:00 en 13:00 is een ruim begrip hequote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
na 10:00
maar denk dat het wel handig is als mensen er voor 13:00 zijn.
verder gewoon eff nummers uitwisselen. kun je bellen wanneer je op de locatie bent
tussen 10 en 11.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tussen 10:00 en 13:00 is een ruim begrip heHoe laat denk JIJ er te zijn? En heb je die gasten van te voren gewaarschuwd? Dat we niet opeens met 10-15 man op de stoep staan met dat mooie weer
Top. Zorg ik dat ik er tussen 11 en half 12 benquote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind hlaf 12 een mooie tijd om op te mikken, ben er rond die tijd.
Je hebt een pm-tje.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:22 schreef zquing het volgende:
Zou iemand mij een paar nummers kunnen pm'en zodat ik morgen mensen vinden kan?
heb je een PM gestuurdquote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef fraubitch het volgende:
wilt iedereen die met me mee wilt rijden vanaf GOUDA STATION mij even Pm'men?
zet er meteen je telefoonnummer bij. Ik zorg dat ik om 11.15 daar ben dan.
ojee, wat heb je nu weer gedaan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik had er in ieder geval niks mee te maken. En als dat wel zo mocht zijn dan claim ik tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid.
wietsigaren zeg ik je!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik had er in ieder geval niks mee te maken. En als dat wel zo mocht zijn dan claim ik tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid.
Op het CF-kaartjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en nu de grote vraag... waar zijn de foto's
* mrSPLIFFY komt langzaam uit zn coma gekropen
heb ik niet gemaaktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en nu de grote vraag... waar zijn de foto's
* mrSPLIFFY komt langzaam uit zn coma gekropen
Hij is best prettig, Vliegquote:
En jullie maar lachen om mijn pet hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef RonaldV het volgende:
![]()
Hm, volgende keer die pet toch maar meenemen uit de middenconsole![]()
Maar leuke dag gehad!
Ik lach nooit om petten. Petten zijn OK!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jullie maar lachen om mijn pet heIk had nog een junglepetje te leen
Hahahaha...dat ding van Shark was anders ook best okquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik lach nooit om petten. Petten zijn OK!
Hoedjes, da's een ander verhaal!
Maar die was dan ook 50 euro en van Ecuadoriaanse makelij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahaha...dat ding van Shark was anders ook best ok
Panama hoed, uit Equador (maar daar komen ze oorspronkelijk vandaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahaha...dat ding van Shark was anders ook best ok
Shit happensquote:
Ja, dat vind ik ook altijd zo lastig, mensen die bewegen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's zijn inmiddels gekopieerd en bekeken. Ik heb ook de groepsfoto samengesteld. Omdat ik daar stond te schieten met een 70-200 heb ik er maar een pano van gemaakt. Mocht je je afvragen waarom mensen er een beetje wazig op staan.....die bewogen terwijl ik de foto aan het maken was
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef vintrax het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo lastig, mensen die bewegen.
Best ok iddquote:Jammer dat ik er niet bij was, volgens mij was het best mooi daar.
Ik heb je gemistquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef vintrax het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo lastig, mensen die bewegen.
Jammer dat ik er niet bij was, volgens mij was het best mooi daar.
quote:
fishies voeren!!!quote:
Dat deden de fishies toen ik ze eten gafquote:
Owquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:25 schreef fraubitch het volgende:
Dat deden de fishies toen ik ze eten gaf
Geen ideequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:28 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ow
(stond er geen bordje bij 'geen nonnen voeren'?)
ah! Nu al "incrowd" grapjes!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Geen idee
Leg eens uit als je wil,
ik was er nl niet bij en ik wil wel meegenieten
Sorry, daar kan ik niet aan beginnen. Als je mee had willen genieten had je er bij moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Geen idee
Leg eens uit als je wil,
ik was er nl niet bij en ik wil wel meegenieten
ja, vooral de modellen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik niet aan beginnen. Als je mee had willen genieten had je er bij moeten zijn.
we moeten toch iets doen om meer (verschillende) mensen aanwezig te hebben...
En dan het liefst modellen, fotografen lukt meestal wel
Okay, de verhouding was een beetje zoek, maar volgens mij had je het wel naar je zin.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:42 schreef fraubitch het volgende:
ja, vooral de modellen.
dit was echt eenmalig. Ik voelde me er niet helemaal prettig bij
Het was dat ik moest werken (ja ik heb nog een baan)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik niet aan beginnen. Als je mee had willen genieten had je er bij moeten zijn.
we moeten toch iets doen om meer (verschillende) mensen aanwezig te hebben...
En dan het liefst modellen, fotografen lukt meestal wel
Die heb ik ook:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:00 schreef EchnaDarr het volgende:
volgens mij wil men toch meer van dit soort dingen op de foto zien:
[ afbeelding ]
Ik wist helemaal niet dat Vliegvrager als model was gekomen. Maar het is blijkbaar een natuurtalent. Wel met props.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Die heb ik ook:
1.
[ afbeelding ]
Dat rode komt niet door saturatie maar door teveel zon
Damn, moet mijn buik inhoudenquote:3.
[ afbeelding ]
Echnadar: vaag persoon
PKfotografie: scherpe gast.
Geen idee wie nummer drie eigenlijk is
Allemaal met 85mm f/1.4 @ 1.4 op een D700 genomen. Geile bokeh.
Daar heb je nou die knopen voor op je overhemdquote:
Okay, ik leg jou het grapje iig niet uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:49 schreef prupke het volgende:
altijd al gedacht dat Echnadar een wazig figuur is .....
Open is veel luchtiger. En gezien de kleurtjes was het wel nodig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Daar heb je nou die knopen voor op je overhemd
Ik dacht eerder aan 4 op een rijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:53 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, kwartet!
(voor de mods, ik hou nu op)
Feestje was zeer tofquote:
Zo, populair.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:06 schreef liiszle het volgende:
Feestje was zeer tof![]()
ik heb 25 nieuwe PM"s dus zal nog even kijken
fotografen? Wrom?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:00 schreef EchnaDarr het volgende:
volgens mij wil men toch meer van dit soort dingen op de foto zien:
[ afbeelding ]
Mwa, mn PM is net een slowchatquote:Op zondag 3 mei 2009 00:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zo, populair.
Maar blond he, en geen borsthaar
hey dat ben ik!quote:Op zondag 3 mei 2009 00:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
fotografen? Wrom?
(ik heb ook bokehgedoetje hoor)
[ afbeelding ]
maar toch kwam hij erachter dattie eerst te lang zonder op het terras had gezetenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Het valt wel op, de persoon met hoedje is veel minder rood dan de rest.
Sinds wanneer heb jij rood haar en een baardquote:
nee.. zoals ik al zei.. ben dr echt niet weg van, het is zo niet mijquote:Op zondag 3 mei 2009 01:34 schreef RonaldV het volgende:
Ik kreeg van FB de melding 'leuke fotos', maar nou weet ik dus niet of ze ze ook nog on line wil terug zien...
Nou ja, we hebben twee modellen, dus eerst maar ééntje van Liiszle:
[ afbeelding ]
o das de manier om een msn lijst te vullenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef fraubitch het volgende:
Ik ben het eens met lizzle Ron
Willen de andere fotografen mij trouwens toevoegen op msn??
En zelf initiatief nemen homaarquote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef fraubitch het volgende:
Willen de andere fotografen mij trouwens toevoegen op msn??
leuke foto!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik vind de foto van Ron nogal donker.
Mijn poging:
[ afbeelding ]
(ja, kleiner dan mogelijk, Flickr kent geen maat met breedte 600)
Ow, die bokeh![]()
je bent nooit te oud om bellen te blazenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:43 schreef Ynske het volgende:
lekker die belleblaasfoto
heb er gister ook weer gekocht
Mijn neon tetra's voelen zich nu geïntimideerd.quote:
Welke andere foto?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee.. zoals ik al zei.. ben dr echt niet weg van, het is zo niet mij.
die ander was leukerderrrrrr
jaaaa die grote rupsquote:
Wat was daar te zien?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef vintrax het volgende:
[..]
Mijn neon tetra's voelen zich nu geïntimideerd.
[..]
Welke andere foto?
Ja, zit ik net een post te maken...quote:
zal ik m deleten? mag jij m doenquote:
aaahhwquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:51 schreef RonaldV het volgende:
Ze is lief, maar gelukkig voldoet ze niet aan de kwalificatie 'non'
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef vintrax het volgende:
[..]
Wat was daar te zien?
edit: nvm, blijkbaar een grote rupsMacro foto's iemand?
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik vind de foto van Ron nogal donker.
Mijn poging:
[ afbeelding ]
(ja, kleiner dan mogelijk, Flickr kent geen maat met breedte 600)
Ow, die bokeh![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
hebbie nog meer plaatjes? kom eens op met die foto's heren....
Zeg, mag ik zelf bepalen waar ik op geyl? Of moet ik me nu door jou laten vertellen waar ik bij deze foto op mag geylen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:23 schreef Vliegvrager het volgende:
foto-nerd. Hoe kun je nou bij deze foto gaan zitten geylen op de bokeh?
![]()
![]()
op t hoedje natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zeg, mag ik zelf bepalen waar ik op geyl? Of moet ik me nu door jou laten vertellen waar ik bij deze foto op mag geylen?![]()
[ afbeelding ]
Iedereen heeft het volste recht een foto-nerd te zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zeg, mag ik zelf bepalen waar ik op geyl? Of moet ik me nu door jou laten vertellen waar ik bij deze foto op mag geylen?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Tis ook een zeer geyle hoedquote:
Dat heb ik nog nooit gezien, DIY?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Nog wat "the making of" foto's:
[ afbeelding ]
1.Vv fotografeert met een "schotel" op zijn lens.
Jaja, die Ania kann gut blasen und lecken!quote:
Zeg!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jaja, die Ania kann gut blasen und lecken!
[..]
Zeg!Dit is FOT hoor! Voor meer moet je naar KPD!
Didot heeft een probleempje met internet (als in: het moet binnenkort weer aangesloten worden, maar dat is het nu nog ff niet).quote:
Ja, dat is in principe een goede redenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:37 schreef PdeHoog het volgende:
Didot heeft een probleempje met internet (als in: het moet binnenkort weer aangesloten worden, maar dat is het nu nog ff niet).
Tis een mini reflector die je om je objectief kan doen. kant en klaar ergens op deze aardbol te kopen.quote:
Ze zit wel een beetje als een nonquote:Op zondag 3 mei 2009 16:51 schreef RonaldV het volgende:
Ze is lief, maar gelukkig voldoet ze niet aan de kwalificatie 'non'
[ afbeelding ]
Kan ie ondertussen mooi z'n foto's ontwikkelen, afdrukken en inscannenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Didot heeft een probleempje met internet (als in: het moet binnenkort weer aangesloten worden, maar dat is het nu nog ff niet).
het was stiekem ook wel spannendquote:Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Als ik dit zo zie ben ik blij dat ik er niet bij was als modelzou verlegen worden van zoveel fotografen.
Goed gedaan Liiszle.
En heel veel mooie foto's
quote:
Als jij meegaat welquote:Op maandag 4 mei 2009 18:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
het was stiekem ook wel spannend![]()
volgende keer ga je mee hoor
vast bijquote:Op maandag 4 mei 2009 18:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
Da's snel... waar heb jij em besteld dan?
quote:
Goh, die post had ik helemaal gemistquote:
Gelukkig schiet-ie ook digitaal tegenwoordigquote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Kan ie ondertussen mooi z'n foto's ontwikkelen, afdrukken en inscannen.
Het werkt prima bij portretten bij daglicht. Dan geeft ie een zachte fill en verzacht lelijke schaduwen. Het nadeel voor mij is dat ie te wijd is voor mijn meest gebruikte lenzen (35/2 en 50/1.8), maar op de meeste 'gewone' lenzen past ie wel. Ik gebruik m in de praktijk vooral voor portretten en stillevens met mn Tamron 90/2.8. Voor macro is ie veel te groot en lomp.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:07 schreef Erasmo het volgende:
InderdaadLijkt me wel een tof ding en het kost maar een habbekrats
Wat zijn jouw ervaringen ermee VV?
Die had ik zelf nog niet eens gezien...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:36 schreef RonaldV het volgende:
Ben ik nou de enige die het ziet?
[ afbeelding ]
Ik kreeg er iets van mee ja...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:55 schreef prupke het volgende:
zodra PK beter is dan zal hij ook posten
Hij is een beetje ziek op dit moment
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |