Als je blijkbaar geen herrie komt schoppen, waarom vraag je het dan nog? Zover ik weet zijn alle fotografen en modellen namelijk van harte welkom.quote:
Waarom zou dat niet mogen? Het is openbaar terrein, en de FOT-meets zijn altijd voor iedereen geweest. The more the merrier!quote:
quote:
Het schijnt dat Koninginnedag om 12uur in de avond afloopt. Om die tijd begint namelijk de Dag van de Arbeid.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:34 schreef zquing het volgende:
Hangt een beetje ervanaf hoelang koninginnedag duurt
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:47 schreef didotcicero het volgende:
mag ik bij de Ga-ik-linksaf-of-ga-ik-rechts-affers?
Tijd staat los-vast.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Staat er eigenlijk al een tijd vast? Of lees ik er nou overheen?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoe laat? ehh na 10:00 want eerder hebben we geen koffie daar denk ik.
[..]
Ik zou even een PMmetje sturen naar fraubitch.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:05 schreef Erasmo het volgende:
Kan ik nog met iemand meerijden vanuit Gouda?
nope, maar regel dan eff een telefoon nummer van iemand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef zquing het volgende:
Zou 't heel erg zijn als ik pas rond een uur of 12 kom?
utrecht is idd lekker dichtbij, ik moet verder krossen.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:01 schreef Ynske het volgende:
K dacht dat t veel verder rijden was. Maar t is maar een half uurtje van utrecht af
wat ik wel graag nog zou weten, hoeveel modellen er nu zijn tov fotografen
tsjeck.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:05 schreef Erasmo het volgende:
Kan ik nog met iemand meerijden vanuit Gouda?
Hoe laat wil je vertrekken dan? Ik moet eerst even kijken of ik dat überhaupt wel red met het ovquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tsjeck.
moet alleen kijken welke wagen ik heb, de mercedes ligt in puin.
Alweer.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tsjeck.
moet alleen kijken welke wagen ik heb, de mercedes ligt in puin.
Alweer.
Gouda is goed te bereiken met de trein, en ligt ook niet zo ver weg. Alternatief kun je de trein naar Bodegraven nemen. Alleen rijdt er bij mijn weten geen bus naar het recreatiegebied, dus zul je even iets met iemand moeten regelen om je van het station op te pikken. Dat van Bodegraven ligt nog geen 2km verderop, die van Gouda ongeveer 4. Dus dat kan niemand de kop kosten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:00 schreef roooosje het volgende:
Hmmm, Reeuwijk? Is het een beetje te doen met het OV?
heb je tieten?quote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef zquing het volgende:
Ik lees dat er mensen vanaf gouda rijden? Zou ik met iemand meekunnen vanaf gouda?
dan moet ik er nog even over nadenken.quote:
ghighighi je zei komenquote:
gezellig, ik denk dat ik t ook kom proberenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi. Ik kom. Didot komt. We willen alleen graag weten hoe laat
Geen idee wat PK in gedachten heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
gezellig, ik denk dat ik t ook kom proberen
uurtje of half 12?
na 10:00quote:Op donderdag 30 april 2009 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee wat PK in gedachten heeft
Tussen 10:00 en 13:00 is een ruim begrip hequote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
na 10:00
maar denk dat het wel handig is als mensen er voor 13:00 zijn.
verder gewoon eff nummers uitwisselen. kun je bellen wanneer je op de locatie bent
tussen 10 en 11.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tussen 10:00 en 13:00 is een ruim begrip heHoe laat denk JIJ er te zijn? En heb je die gasten van te voren gewaarschuwd? Dat we niet opeens met 10-15 man op de stoep staan met dat mooie weer
Top. Zorg ik dat ik er tussen 11 en half 12 benquote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind hlaf 12 een mooie tijd om op te mikken, ben er rond die tijd.
Je hebt een pm-tje.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:22 schreef zquing het volgende:
Zou iemand mij een paar nummers kunnen pm'en zodat ik morgen mensen vinden kan?
heb je een PM gestuurdquote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef fraubitch het volgende:
wilt iedereen die met me mee wilt rijden vanaf GOUDA STATION mij even Pm'men?
zet er meteen je telefoonnummer bij. Ik zorg dat ik om 11.15 daar ben dan.
ojee, wat heb je nu weer gedaan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik had er in ieder geval niks mee te maken. En als dat wel zo mocht zijn dan claim ik tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid.
wietsigaren zeg ik je!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik had er in ieder geval niks mee te maken. En als dat wel zo mocht zijn dan claim ik tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid.
Op het CF-kaartjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en nu de grote vraag... waar zijn de foto's
* mrSPLIFFY komt langzaam uit zn coma gekropen
heb ik niet gemaaktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en nu de grote vraag... waar zijn de foto's
* mrSPLIFFY komt langzaam uit zn coma gekropen
Hij is best prettig, Vliegquote:
En jullie maar lachen om mijn pet hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef RonaldV het volgende:
![]()
Hm, volgende keer die pet toch maar meenemen uit de middenconsole![]()
Maar leuke dag gehad!
Ik lach nooit om petten. Petten zijn OK!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jullie maar lachen om mijn pet heIk had nog een junglepetje te leen
Hahahaha...dat ding van Shark was anders ook best okquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik lach nooit om petten. Petten zijn OK!
Hoedjes, da's een ander verhaal!
Maar die was dan ook 50 euro en van Ecuadoriaanse makelij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahaha...dat ding van Shark was anders ook best ok
Panama hoed, uit Equador (maar daar komen ze oorspronkelijk vandaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahaha...dat ding van Shark was anders ook best ok
Shit happensquote:
Ja, dat vind ik ook altijd zo lastig, mensen die bewegen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's zijn inmiddels gekopieerd en bekeken. Ik heb ook de groepsfoto samengesteld. Omdat ik daar stond te schieten met een 70-200 heb ik er maar een pano van gemaakt. Mocht je je afvragen waarom mensen er een beetje wazig op staan.....die bewogen terwijl ik de foto aan het maken was
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef vintrax het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo lastig, mensen die bewegen.
Best ok iddquote:Jammer dat ik er niet bij was, volgens mij was het best mooi daar.
Ik heb je gemistquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef vintrax het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo lastig, mensen die bewegen.
Jammer dat ik er niet bij was, volgens mij was het best mooi daar.
quote:
fishies voeren!!!quote:
Dat deden de fishies toen ik ze eten gafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |