Hij is best prettig, Vliegquote:
En jullie maar lachen om mijn pet hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef RonaldV het volgende:
![]()
Hm, volgende keer die pet toch maar meenemen uit de middenconsole![]()
Maar leuke dag gehad!
Ik lach nooit om petten. Petten zijn OK!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jullie maar lachen om mijn pet heIk had nog een junglepetje te leen
Hahahaha...dat ding van Shark was anders ook best okquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik lach nooit om petten. Petten zijn OK!
Hoedjes, da's een ander verhaal!
Maar die was dan ook 50 euro en van Ecuadoriaanse makelij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahaha...dat ding van Shark was anders ook best ok
Panama hoed, uit Equador (maar daar komen ze oorspronkelijk vandaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahaha...dat ding van Shark was anders ook best ok
Shit happensquote:
Ja, dat vind ik ook altijd zo lastig, mensen die bewegen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's zijn inmiddels gekopieerd en bekeken. Ik heb ook de groepsfoto samengesteld. Omdat ik daar stond te schieten met een 70-200 heb ik er maar een pano van gemaakt. Mocht je je afvragen waarom mensen er een beetje wazig op staan.....die bewogen terwijl ik de foto aan het maken was
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef vintrax het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo lastig, mensen die bewegen.
Best ok iddquote:Jammer dat ik er niet bij was, volgens mij was het best mooi daar.
Ik heb je gemistquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef vintrax het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo lastig, mensen die bewegen.
Jammer dat ik er niet bij was, volgens mij was het best mooi daar.
quote:
fishies voeren!!!quote:
Dat deden de fishies toen ik ze eten gafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |