Top. Zorg ik dat ik er tussen 11 en half 12 benquote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind hlaf 12 een mooie tijd om op te mikken, ben er rond die tijd.
Je hebt een pm-tje.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:22 schreef zquing het volgende:
Zou iemand mij een paar nummers kunnen pm'en zodat ik morgen mensen vinden kan?
heb je een PM gestuurdquote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef fraubitch het volgende:
wilt iedereen die met me mee wilt rijden vanaf GOUDA STATION mij even Pm'men?
zet er meteen je telefoonnummer bij. Ik zorg dat ik om 11.15 daar ben dan.
ojee, wat heb je nu weer gedaan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik had er in ieder geval niks mee te maken. En als dat wel zo mocht zijn dan claim ik tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid.
wietsigaren zeg ik je!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik had er in ieder geval niks mee te maken. En als dat wel zo mocht zijn dan claim ik tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid.
Op het CF-kaartjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en nu de grote vraag... waar zijn de foto's
* mrSPLIFFY komt langzaam uit zn coma gekropen
heb ik niet gemaaktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en nu de grote vraag... waar zijn de foto's
* mrSPLIFFY komt langzaam uit zn coma gekropen
Hij is best prettig, Vliegquote:
En jullie maar lachen om mijn pet hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef RonaldV het volgende:
![]()
Hm, volgende keer die pet toch maar meenemen uit de middenconsole![]()
Maar leuke dag gehad!
Ik lach nooit om petten. Petten zijn OK!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jullie maar lachen om mijn pet heIk had nog een junglepetje te leen
Hahahaha...dat ding van Shark was anders ook best okquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik lach nooit om petten. Petten zijn OK!
Hoedjes, da's een ander verhaal!
Maar die was dan ook 50 euro en van Ecuadoriaanse makelij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahaha...dat ding van Shark was anders ook best ok
Panama hoed, uit Equador (maar daar komen ze oorspronkelijk vandaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahaha...dat ding van Shark was anders ook best ok
Shit happensquote:
Ja, dat vind ik ook altijd zo lastig, mensen die bewegen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's zijn inmiddels gekopieerd en bekeken. Ik heb ook de groepsfoto samengesteld. Omdat ik daar stond te schieten met een 70-200 heb ik er maar een pano van gemaakt. Mocht je je afvragen waarom mensen er een beetje wazig op staan.....die bewogen terwijl ik de foto aan het maken was
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef vintrax het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo lastig, mensen die bewegen.
Best ok iddquote:Jammer dat ik er niet bij was, volgens mij was het best mooi daar.
Ik heb je gemistquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:49 schreef vintrax het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo lastig, mensen die bewegen.
Jammer dat ik er niet bij was, volgens mij was het best mooi daar.
quote:
fishies voeren!!!quote:
Dat deden de fishies toen ik ze eten gafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |