Owquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:25 schreef fraubitch het volgende:
Dat deden de fishies toen ik ze eten gaf
Geen ideequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:28 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ow
(stond er geen bordje bij 'geen nonnen voeren'?)
ah! Nu al "incrowd" grapjes!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Geen idee
Leg eens uit als je wil,
ik was er nl niet bij en ik wil wel meegenieten
Sorry, daar kan ik niet aan beginnen. Als je mee had willen genieten had je er bij moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Geen idee
Leg eens uit als je wil,
ik was er nl niet bij en ik wil wel meegenieten
ja, vooral de modellen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik niet aan beginnen. Als je mee had willen genieten had je er bij moeten zijn.
we moeten toch iets doen om meer (verschillende) mensen aanwezig te hebben...
En dan het liefst modellen, fotografen lukt meestal wel
Okay, de verhouding was een beetje zoek, maar volgens mij had je het wel naar je zin.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:42 schreef fraubitch het volgende:
ja, vooral de modellen.
dit was echt eenmalig. Ik voelde me er niet helemaal prettig bij
Het was dat ik moest werken (ja ik heb nog een baan)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik niet aan beginnen. Als je mee had willen genieten had je er bij moeten zijn.
we moeten toch iets doen om meer (verschillende) mensen aanwezig te hebben...
En dan het liefst modellen, fotografen lukt meestal wel
Die heb ik ook:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:00 schreef EchnaDarr het volgende:
volgens mij wil men toch meer van dit soort dingen op de foto zien:
[ afbeelding ]
Ik wist helemaal niet dat Vliegvrager als model was gekomen. Maar het is blijkbaar een natuurtalent. Wel met props.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Die heb ik ook:
1.
[ afbeelding ]
Dat rode komt niet door saturatie maar door teveel zon
Damn, moet mijn buik inhoudenquote:3.
[ afbeelding ]
Echnadar: vaag persoon
PKfotografie: scherpe gast.
Geen idee wie nummer drie eigenlijk is
Allemaal met 85mm f/1.4 @ 1.4 op een D700 genomen. Geile bokeh.
Daar heb je nou die knopen voor op je overhemdquote:
Okay, ik leg jou het grapje iig niet uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:49 schreef prupke het volgende:
altijd al gedacht dat Echnadar een wazig figuur is .....
Open is veel luchtiger. En gezien de kleurtjes was het wel nodig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Daar heb je nou die knopen voor op je overhemd
Ik dacht eerder aan 4 op een rijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:53 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, kwartet!
(voor de mods, ik hou nu op)
Feestje was zeer tofquote:
Zo, populair.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:06 schreef liiszle het volgende:
Feestje was zeer tof![]()
ik heb 25 nieuwe PM"s dus zal nog even kijken
fotografen? Wrom?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:00 schreef EchnaDarr het volgende:
volgens mij wil men toch meer van dit soort dingen op de foto zien:
[ afbeelding ]
Mwa, mn PM is net een slowchatquote:Op zondag 3 mei 2009 00:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zo, populair.
Maar blond he, en geen borsthaar
hey dat ben ik!quote:Op zondag 3 mei 2009 00:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
fotografen? Wrom?
(ik heb ook bokehgedoetje hoor)
[ afbeelding ]
maar toch kwam hij erachter dattie eerst te lang zonder op het terras had gezetenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Het valt wel op, de persoon met hoedje is veel minder rood dan de rest.
Sinds wanneer heb jij rood haar en een baardquote:
nee.. zoals ik al zei.. ben dr echt niet weg van, het is zo niet mijquote:Op zondag 3 mei 2009 01:34 schreef RonaldV het volgende:
Ik kreeg van FB de melding 'leuke fotos', maar nou weet ik dus niet of ze ze ook nog on line wil terug zien...
Nou ja, we hebben twee modellen, dus eerst maar ééntje van Liiszle:
[ afbeelding ]
o das de manier om een msn lijst te vullenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef fraubitch het volgende:
Ik ben het eens met lizzle Ron
Willen de andere fotografen mij trouwens toevoegen op msn??
En zelf initiatief nemen homaarquote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef fraubitch het volgende:
Willen de andere fotografen mij trouwens toevoegen op msn??
leuke foto!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik vind de foto van Ron nogal donker.
Mijn poging:
[ afbeelding ]
(ja, kleiner dan mogelijk, Flickr kent geen maat met breedte 600)
Ow, die bokeh![]()
je bent nooit te oud om bellen te blazenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:43 schreef Ynske het volgende:
lekker die belleblaasfoto
heb er gister ook weer gekocht
Mijn neon tetra's voelen zich nu geïntimideerd.quote:
Welke andere foto?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee.. zoals ik al zei.. ben dr echt niet weg van, het is zo niet mij.
die ander was leukerderrrrrr
jaaaa die grote rupsquote:
Wat was daar te zien?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef vintrax het volgende:
[..]
Mijn neon tetra's voelen zich nu geïntimideerd.
[..]
Welke andere foto?
Ja, zit ik net een post te maken...quote:
zal ik m deleten? mag jij m doenquote:
aaahhwquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:51 schreef RonaldV het volgende:
Ze is lief, maar gelukkig voldoet ze niet aan de kwalificatie 'non'
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef vintrax het volgende:
[..]
Wat was daar te zien?
edit: nvm, blijkbaar een grote rupsMacro foto's iemand?
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik vind de foto van Ron nogal donker.
Mijn poging:
[ afbeelding ]
(ja, kleiner dan mogelijk, Flickr kent geen maat met breedte 600)
Ow, die bokeh![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
hebbie nog meer plaatjes? kom eens op met die foto's heren....
Zeg, mag ik zelf bepalen waar ik op geyl? Of moet ik me nu door jou laten vertellen waar ik bij deze foto op mag geylen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:23 schreef Vliegvrager het volgende:
foto-nerd. Hoe kun je nou bij deze foto gaan zitten geylen op de bokeh?
![]()
![]()
op t hoedje natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zeg, mag ik zelf bepalen waar ik op geyl? Of moet ik me nu door jou laten vertellen waar ik bij deze foto op mag geylen?![]()
[ afbeelding ]
Iedereen heeft het volste recht een foto-nerd te zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zeg, mag ik zelf bepalen waar ik op geyl? Of moet ik me nu door jou laten vertellen waar ik bij deze foto op mag geylen?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Tis ook een zeer geyle hoedquote:
Dat heb ik nog nooit gezien, DIY?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Nog wat "the making of" foto's:
[ afbeelding ]
1.Vv fotografeert met een "schotel" op zijn lens.
Jaja, die Ania kann gut blasen und lecken!quote:
Zeg!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jaja, die Ania kann gut blasen und lecken!
[..]
Zeg!Dit is FOT hoor! Voor meer moet je naar KPD!
Didot heeft een probleempje met internet (als in: het moet binnenkort weer aangesloten worden, maar dat is het nu nog ff niet).quote:
Ja, dat is in principe een goede redenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:37 schreef PdeHoog het volgende:
Didot heeft een probleempje met internet (als in: het moet binnenkort weer aangesloten worden, maar dat is het nu nog ff niet).
Tis een mini reflector die je om je objectief kan doen. kant en klaar ergens op deze aardbol te kopen.quote:
Ze zit wel een beetje als een nonquote:Op zondag 3 mei 2009 16:51 schreef RonaldV het volgende:
Ze is lief, maar gelukkig voldoet ze niet aan de kwalificatie 'non'
[ afbeelding ]
Kan ie ondertussen mooi z'n foto's ontwikkelen, afdrukken en inscannenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Didot heeft een probleempje met internet (als in: het moet binnenkort weer aangesloten worden, maar dat is het nu nog ff niet).
het was stiekem ook wel spannendquote:Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Als ik dit zo zie ben ik blij dat ik er niet bij was als modelzou verlegen worden van zoveel fotografen.
Goed gedaan Liiszle.
En heel veel mooie foto's
quote:
Als jij meegaat welquote:Op maandag 4 mei 2009 18:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
het was stiekem ook wel spannend![]()
volgende keer ga je mee hoor
vast bijquote:Op maandag 4 mei 2009 18:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
Da's snel... waar heb jij em besteld dan?
quote:
Goh, die post had ik helemaal gemistquote:
Gelukkig schiet-ie ook digitaal tegenwoordigquote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Kan ie ondertussen mooi z'n foto's ontwikkelen, afdrukken en inscannen.
Het werkt prima bij portretten bij daglicht. Dan geeft ie een zachte fill en verzacht lelijke schaduwen. Het nadeel voor mij is dat ie te wijd is voor mijn meest gebruikte lenzen (35/2 en 50/1.8), maar op de meeste 'gewone' lenzen past ie wel. Ik gebruik m in de praktijk vooral voor portretten en stillevens met mn Tamron 90/2.8. Voor macro is ie veel te groot en lomp.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:07 schreef Erasmo het volgende:
InderdaadLijkt me wel een tof ding en het kost maar een habbekrats
Wat zijn jouw ervaringen ermee VV?
Die had ik zelf nog niet eens gezien...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:36 schreef RonaldV het volgende:
Ben ik nou de enige die het ziet?
[ afbeelding ]
Ik kreeg er iets van mee ja...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:55 schreef prupke het volgende:
zodra PK beter is dan zal hij ook posten
Hij is een beetje ziek op dit moment
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |