Ik ben net begonnen met sporten en echt, het gééft je energie. Kan je niet gewoon naar de sportschool ipv hardlopen proberen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zó goed van je Muis! Sporten, kledingkast opruimen...
Ben echt jaloers op je. Die Supradyn moet bij mij nog even inwerken denk ik, want ik heb echt nul komma nul energie. Moet niet aan sporten of kledingkasten opruimen denken!
Nee, ik heb een verbod gekregen, ik mag niet meer nemen omdat ik de halve pot al in mn eentje opheb (in 2 dagen). Mijn excuus: normaal neem ik ook af en toe een handje, maar nu was ik 2 dagen bijna continue thuis ... en de rest van het gezin was juist bijna niet thuis ...quote:
De laatste post staat toch ook helemaal niet in dit topic? Of bedoel je wat anders?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef sigme het volgende:
Dat herhalen van de laatste post ontgaat me sowieso wat. Die is toch al geplaatst & gelezen?
Soms wordt de laatste post niet meer echt gelezen, of is het gewoon handig als handvat waar het ook alweer over ging (vooral als het maken van een nieuw topic erg lang duurde).quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef sigme het volgende:
Dat herhalen van de laatste post ontgaat me sowieso wat. Die is toch al geplaatst & gelezen?
Dat is altijd het gevaar van een snoep/dropjespot, begrijp ook niet waarom mijn ouders die nu weer in huis hebben gehaaldquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, ik heb een verbod gekregen, ik mag niet meer nemen omdat ik de halve pot al in mn eentje opheb (in 2 dagen). Mijn excuus: normaal neem ik ook af en toe een handje, maar nu was ik 2 dagen bijna continue thuis ... en de rest van het gezin was juist bijna niet thuis ...
Dat jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet ook echt geen snoep kopen, want dan kan ik prima dagen zonder. Maar is zo'n zak in huis...
Kan mezelf er echt niet toe zetten. En daar baal ik zelf ook enorm van.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met sporten en echt, het gééft je energie. Kan je niet gewoon naar de sportschool ipv hardlopen proberen?
Sportmaatje nodig? Om je te 'dwingen' dat rondje te lopen. Of iemand om gedurende dat rondje voor 'treurwilg' uit te maken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan mezelf er echt niet toe zetten. En daar baal ik zelf ook enorm van.
Komt vast door mijn gemoedstoestand lately die om op te schieten is.
Gaat wel weer over. En dan ga ik vast sporten. Ooit
Gewoon een half uurtje thuis op de crosstrainer gaan! Dan hoef je er niet zoveel heisa over te maken (naar buiten, kleding, omkleden, douchen, weer omkleden, terug naar huis...) en is het gedaan voor je het weet! Anders pas je het toch in je Peggy-schema in, gebeurt het vanzelfquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan mezelf er echt niet toe zetten. En daar baal ik zelf ook enorm van.
Komt vast door mijn gemoedstoestand lately die om op te schieten is.
Gaat wel weer over. En dan ga ik vast sporten. Ooit
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:34 schreef loveli het volgende:
En dan ook in Peggy stijl he, met een luipaard-legging
Misschien wel leuk om daar eens over na te denken!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Sportmaatje nodig? Om je te 'dwingen' dat rondje te lopen. Of iemand om gedurende dat rondje voor 'treurwilg' uit te maken.
Dat ding staat op de logeerkamer en is veel te zwaar om steeds van boven naar beneden te slepen. Maar met een muziekje op mijn oren moet het misschien in de logeerkamer ook wel kunnen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gewoon een half uurtje thuis op de crosstrainer gaan! Dan hoef je er niet zoveel heisa over te maken (naar buiten, kleding, omkleden, douchen, weer omkleden, terug naar huis...) en is het gedaan voor je het weet! Anders pas je het toch in je Peggy-schema in, gebeurt het vanzelf
Zo, dit klinkt dus echt aantrekkelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
En dan op de crosstrainer voor de tv, met naast je een schaal chocomuffins die je onder het 'trainen' één voor één in je mond propt!
Misschien, als je toch bij de huisarts bent, een balletje opgooien?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil ook wel weer sporten maar ik ben vorige week gevallen in de douche en het heup knapt nog niet echt op. En ik heb allemaal bobbels op mijn scheenbeen, het voelt alsof het been zo in slaap kan vallen en ik kan niet normaal bal/voet lopen zeg maar, zet mijn bal op de grond en mijn voet knalt er ongecontroleerd achteraan
Kut is dat want ik voel me er niet fitter op.
Theoquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ding staat op de logeerkamer en is veel te zwaar om steeds van boven naar beneden te slepen. Maar met een muziekje op mijn oren moet het misschien in de logeerkamer ook wel kunnen.
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:
Alleen was de vraag of ik mijn tarieven wel even aan wilde passen aan de kredietcrisis![]()
![]()
Maak je gewoon zelf op een goede plek een gatquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:49 schreef Muis006 het volgende:
Oh en Laureline, ik heb geen kapotte spijkerbroeken gevonden
Die is goed! Dat ik daar niet aan gedacht heb! Niemand die het zietquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
Maak je gewoon zelf op een goede plek een gatOf beter nog: je doet gewoon alsof er ergens een gat zat, maar dat is er helemaal niet! MUHAHAHAHA
Ja, dat was ook mijn eerste reactie, die ik niet heb uitgesproken (Ik ben zo goed in vriendelijk blijven glimlachen terwijl ik mijn werkelijke gedachten verbergquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
In verband met de crisis zie ik mij genoodzaakt de prijzen te verhogen.
Gefeliciteerd
Ik kreeg ooit een briefje van de huiseigenaar dat in verband met de gestegen woonkosten *mijn* huur werd verhoogd.
Wat doe jij in opdracht?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste reactie, die ik niet heb uitgesproken (Ik ben zo goed in vriendelijk blijven glimlachen terwijl ik mijn werkelijke gedachten verbergAls ik daar de kost mee zou verdienen, waren we allang binnen.) Maar dit zijn lui die mijn kunstenaarshongerloontje van twee jaar geleden al "schrikken!" vonden.
Ik heb geen verstand van (stoppen met) roken, maar ik weet wel dat ik je ab fab vindquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Nee hoor Muis, dat was iets te optimistisch van je. Ik zit te bedenken of ik maar weer even in bad zal gaan.
Loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm zonder aanwijsbare reden, dat heb je wel eens.
Baal van mezelf omdat ik overdag zo'n net lijstje had en ik het (voor de zoveelste keer) weer verziekt heb met chocolade en ik trek heb in nog meer snaaierij. Ik heb een ruggengraat als een natte krant
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet gelukkiger op ben geworden, sinds het stoppen met roken. Het is nu al bijna anderhalve maand maar ik ga me elke dag rotter voelen lijkt welZou dat vanzelf weer beter worden?
Ja. Echt leuk ben ik het nooit gaan vinden, dat niet-roken, maar het wordt wel beter.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet gelukkiger op ben geworden, sinds het stoppen met roken. Het is nu al bijna anderhalve maand maar ik ga me elke dag rotter voelen lijkt welZou dat vanzelf weer beter worden?
Bij mij schijnt de zon ook nog steeds niet. Ik voel me lichamelijk steeds gammeler, maar misschien komt dat wel door iets anders. ik moet maandag naar de huisarts, trouwensquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Echt Greys, NU gaan sporten! Dat halve uurtje maakt zoveel verschil! Ik ben echt geen liefhebber van bezweet rondrennen of wat, er zijn weinig mensen denk ik luier dan ik van nature, maar je doet het vooral voor het gevoel erna. Dan steek je zoveel lekkerder in je vel! En als je maar dat halve uurtje per dag, of om de dag, wat jij wilt, even iets aan bewegen doet, zal je merken dat het gezonde eten vanzelf veel beter gaat. Bij mij is het altijd een totaalpakket: ik ben sportief en eet uiterst gezond, of ik ben lui, vreet me vol, voel me daar klote over dus vreet me nog maar meer vol, en dan word ik nog luier, etc....Maar één keertje weer hardlopen of op de crosstrainer en mijn hele regime is weer omgegooid! Doen hoor!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Nee hoor Muis, dat was iets te optimistisch van je. Ik zit te bedenken of ik maar weer even in bad zal gaan.
Loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm zonder aanwijsbare reden, dat heb je wel eens.
Baal van mezelf omdat ik overdag zo'n net lijstje had en ik het (voor de zoveelste keer) weer verziekt heb met chocolade en ik trek heb in nog meer snaaierij. Ik heb een ruggengraat als een natte krant
Ik ontwerp kostuums, en heb een eigen atelier waar ik ze (met mijn lieftallige medewerkstersquote:
O! Wat leuk!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik ontwerp kostuums, en heb een eigen atelier waar ik ze (met mijn lieftallige medewerksters) eventueel ook uitvoer.
Ik begon bij theater, deed de laatste jaren vooral kostuums voor opera's, maar deze opdracht is voor een ballet. Wel een heel showbizzachtig ballet deze keer (ik mag ook niet "te artistiek!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
O! Wat leuk!
Wat voor soort kostuum? Nette pakken, kinderverkleedkleden, filmaankleding? Dat alles? Vertel vertel!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik begon bij theater, deed de laatste jaren vooral kostuums voor opera's, maar deze opdracht is voor een ballet. Wel een heel showbizzachtig ballet deze keer (ik mag ook niet "te artistiek!doen van de opdrachtgever, dat vinden ze eng). Maar ik heb ook dingen voor de Efteling, musea, of grote bedrijven op beurzen ontworpen. Ik ben bijvoorbeeld ook heel goed in het Wezen van een kleurenprinter omzetten in een serie kostuums
![]()
Als ik mezelf google (net nav het topic weer even gedaan) krijg ik eerst een zure recensie van de Volkskrant waarin de hele opera met de grond wordt gelijkgemaakt, dus "de kostuums van XXX toch niet veel toevoegden" , maar gelukkig word ik in die er direct na geroemd om mijn "fantastische toiletten en vindingrijke vormgeving".
Oef.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef k_i_m het volgende:
Wat mij nog een beetje dwarszit was de opmerking dat ik mij maar eens door iemand moest laten adviseren hoe ik over kwam.
En dat snap ik dan niet, want je weet niet hoe ik over kom als je me niet in het echt gezien hebt en met me gesproken hebt.
Ik geloof op 5 punten maar ik weet 't niet meer zekerquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef loveli het volgende:
Kaas, wat was jullie percentage? En op hoeveel punten zijn jullie gemeten?
Die kans acht ik klein. En ook zonde van de tijd. Want één ding waar ze wel gelijk in had is dat ik daar niet thuishoor. Ik hou namelijk van humor en relativeringsvermogenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Als ze je alsnog laten opdraven mag je hoofden afbijten.
Zijn The Hills weer begonnen?!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef Syrena het volgende:
Zo. Ik heb de hele keet gepoetsten mijn BH's zitten in een sopje, dan kunnen die zo in de machine op het sportwasje. Ik heb dus niet gesnaaid vanavond
Oké, twee paasetijes met caramelvulling toen ik The Hills zat te kijken, ik moest wachten tot de aardappeltjes gaar waren.
En nu regent het buiten, dus zal mijn wederhelft zometeen wel met natte poten door de kamer crossen als ie thuiskomt*nog even geniet van een onberispelijke woonkamer, badkamer, slaapkamer, gang en wc*
Daarom. Vrij bijten, ze hebben het ruimschoots verdiend.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die kans acht ik klein. En ook zonde van de tijd. Want één ding waar ze wel gelijk in had is dat ik daar niet thuishoor. Ik hou namelijk van humor en relativeringsvermogen.
Heb je iets aan de google-resultaten voor thuistrainen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:05 schreef stroke het volgende:
me again ^^. Ik ben nog steeds op dieet, gaat alleen heel sloom... Nu heb ik dus een vraag: hoe kan ik gratis sporten? joggen etc snap ik wel. Maar ik wil meer dingen doen. Heb geen geld voor een sportschool helaas.
Daar heb ik echt de kracht niet meer voor hoor. Daar ben ik te oud voor geworden, plus dat het me niet kan schelen. Ik zou op basis van alleen mijn oude verhalen mijzelf ook niet aannemen. Maar als ik niet zou kunnen vinden van wanneer die verhalen zijn (de foto's zijn van een veel jonger iemand, ik heb het ergens over guldens met een F-teken etc.) zou ik toch nieuwsgierig zijn naar de persoon in questie. Als je dan toch speurwerk doet, doe het dan goed. Het is niet dat ik vol trots bovenaan mijn cv een link heb gezet naar mijn toffe homepage ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Daarom. Vrij bijten, ze hebben het ruimschoots verdiend.
Eigenlijk, bedenk ik nu, zou je d'r een venijnig stukje over moeten schrijven en ergens op 't internet zetten ofzo. Met ehh.. naam en toenaam. Van de domoor.
Vorige week ben ik gemeten op vier punten, dat kwam uit op 32%. Lengte 1.78, gewicht +/-65. Die 32% viel mij nogal tegen, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik geloof op 5 punten maar ik weet 't niet meer zekerLein had 30.9% en dat viel best mee vond ik, ze is iig flink bezig om er wat af te krijgen.
Ik had 6.9% dat is minder dan ik had gedacht, ik dacht zelf ong. 10% oid. Ik weeg momenteel 73kg en ben 1.81
-Ga naar een flatgebouw in de buurt en verzin trainingen in het trappenhuis, stukjes sprinten naar boven, hinkend op 1 been, enz.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:05 schreef stroke het volgende:
me again ^^. Ik ben nog steeds op dieet, gaat alleen heel sloom... Nu heb ik dus een vraag: hoe kan ik gratis sporten? joggen etc snap ik wel. Maar ik wil meer dingen doen. Heb geen geld voor een sportschool helaas.
Nee, ze herhalen seizoen 3 elke dag om 17.20 uur.quote:
Doet mijn schoonzus ook. Vast zoiets als 'ik gaat' van de Rotterdammersquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef Syrena het volgende:
Al erger ik me aan haar "everythingk" Waarom die K er altijd achter?!
Goed bezigquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:42 schreef Laureline het volgende:
Mijn advies aan Greys heb ik maar zelf opgevolgd, dus ik heb net even gecrosstrainerd op foute nummertjes. Nu lekker vroeg naar bed, ik ga proberen de hele week er voor 11en in te liggen. O,o, wat ga ik gezond worden. Welterusten dames!
Maar welk gezond (dun) mens gaat er nou voor zn lol onder een mri liggen, om te kijken of ie misschien orgaanvet heeft? Of is het nu meer zo van "je leeft gezond, lage bloeddruk, dus je zal het wel niet hebben"?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:38 schreef loveli het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-gevaarlijk-dik.html
Dus...
Pizza en patat? Waarom dubbelop?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben ook erg gezond bezig... heb al 2 handen chips op
20 gram had ik gewogen, da's 130 kcal, zonde.
Morgen is de planning:
4 x volkorenboterham met osseworst en rundvleessalade, gekookt ei en 2 fruit
D:
Gevulde paprika
shoarmapizza met knoflook en whiskeysaus met patat
dame blanche
Oja, en een uur zwemmen
Kan niet kiezenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan niet kiezen
Nou ja, morgen maar even kijken... ik eet dan niet alles hoor
Zeefje?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef Muis006 het volgende:
Planning voor morgen:
O: aardbeienkwark, erg voorzichtig want er zitten stukjes niet opgeloste gelatine in en dat voelt ranzig
I Know, en ik heb al previews gezien! (Spencer die erop los meptquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, ze herhalen seizoen 3 elke dag om 17.20 uur.
Maar seizoen 5 komt er wel aan![]()
Ik heb van drie stukken gemist en 4 heb ik online gekeken.
Ik moet nog eens tjekken of The City iets is, de Whitney-spin off. Al erger ik me aan haar "everythingk" Waarom die K er altijd achter?!
Ben jij een butchliefhebster dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef Viking84 het volgende:.
Hele avond gechat dus. Hoewel het een hele leuke en sympathieke vrouw is om mee te chatten, is ze te tuttig voor mij (type lipsticklesbo) en ik ben niet tuttig genoeg voor haar, dus er komt geen dateHet chatten was wel heel gezellig, dus ze stelde voor om af en toe nog eens te chatten, dus dat gaan we maar doen, al weet ik niet hoe lang ik daar trek in heb. Jammer, maar goed, de interesse is nu wel meteen weg hier
.
Nu even bijlezen en evt bijreageren.
Nee, dat ook weer niet, maar dit was me een beetje té op de eoa manier. Echt zo'n dametje met kokerrokken en parelkettingenquote:
Maar noem eens een voorbeeld van jouw type dan? (en nee, niet Kate, ik bedoel meer reëelquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet, maar dit was me een beetje té op de eoa manier. Echt zo'n dametje met kokerrokken en parelkettingenDat gaat zelfs mij te ver
Zo iemand zocht ze zelf ook en zoals je weet ben ik niet zo. Dus
.
Dan moet ze wel d'r haar kunnen losschudden en niet dat het als een Beatrixhelm blijft zitten!! En die bril die ze dan op heeft, moet er eentje zijn voor de sier!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:
Mwoh, de secretaresselook kan best sassy zijn......
Jammer dat ze niet was wat je zocht!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef Viking84 het volgende:.
Hele avond gechat dus. Hoewel het een hele leuke en sympathieke vrouw is om mee te chatten, is ze te tuttig voor mij (type lipsticklesbo) en ik ben niet tuttig genoeg voor haar, dus er komt geen dateHet chatten was wel heel gezellig, dus ze stelde voor om af en toe nog eens te chatten, dus dat gaan we maar doen, al weet ik niet hoe lang ik daar trek in heb. Jammer, maar goed, de interesse is nu wel meteen weg hier
.
Nu even bijlezen en evt bijreageren.
Haar gaat vanzelf door de war en als ze niks ziet doet ze het maar op de tastquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet ze wel d'r haar kunnen losschudden en niet dat het als een Beatrixhelm blijft zitten!! En die bril die ze dan op heeft, moet er eentje zijn voor de sier!
Ik had mezelf net aangepraat dat ze m'n type niet is, dus wil je me nu een kutgevoel geven ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:
Mwoh, de secretaresselook kan best sassy zijn......
Kate is heel reëel hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar noem eens een voorbeeld van jouw type dan? (en nee, niet Kate, ik bedoel meer reëel)
Volgens mij zit jij echt op de klok te kijken!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Haar gaat vanzelf door de war en als ze niks ziet doet ze het maar op de tast
23:30 uur geweest...
Huh, wat zei je? Ik was even Dean voor de 4e keer vanavond op bed leggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef k_i_m het volgende:
Vief, ik heb een moedervraag.
Nu na maandenlang elke nacht minimaal 5x per nacht mijn nest uit, slaapt ze eindelijk sinds een dag of 3 weer door. Ik ga 's avonds slapen en ik word 's ochtends weer wakker, zonder onderbrekingen. Dat heb ik echt al twee jaar niet meer gehad ofzo. Maar ik ben me toch doodmoe? Ik kan de hele dag wel slapen. Heb jij daar ervaring mee?
Loop je even langs de avondwinkel!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat kut is: ergens zin in hebben en het niet in huis hebben.
Ik.Wil.Jus.D'orange.
Wat zal ik lachen als dat wat wordt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet was wat je zocht!
Door jouw verhaal werd ik nieuwsgierig en ging ik op een internetdatingsite kijken, maar je kon alleen dingen zien als je lid werd en dat heb ik toen gedaan in een impulsieve actieEn nu heb ik net met iemand op msn zitten kletsen die eigenlijk best leuk is
Die zijn er niet buiten Amsterdam (Randstad)quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Loop je even langs de avondwinkel!!
Dan moet ik fietsen. En verquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Loop je even langs de avondwinkel!!
He bah nee! Ajb niet van dat haar waarbij ze d'r hoofd omdraait en d'r haar gewoon blijft staanquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet ze wel d'r haar kunnen losschudden en niet dat het als een Beatrixhelm blijft zitten!!
Ik heb net 4 sinaasappels uitgelebberdquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat kut is: ergens zin in hebben en het niet in huis hebben.
Ik.Wil.Jus.D'orange.
Weet ik niet, maar ik moet maandag toch naar de dokter, die zal me wel weer langs de priktoestand sturenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Huh, wat zei je? Ik was even Dean voor de 4e keer vanavond op bed leggen. (en dan ook nog MIJN bed
).
En ja, ik ben ook doodmoe, vooral dat laatste stukje voor ie naar bed gaat sloopt me. Normaliter ging ik rond 17.00-17.30 vaak even op de bank liggen maar nu is dat echt spitsuur. Tegen de tijd dat ie dan op bed ligt en ik wat voor mezelf kan gaan doen leef ik weer op (avondmens) waardoor ik altijd te laat naar bed ga en dan begint de hele riedel weer opnieuw.
Maar heb je geen ijzertekort bijvoorbeeld?
Dan mag jij op de bruiloft een toespraak houden en dit beschamende verhaal vertellenquote:
Misschien moet je gewoon bruut gaan feestenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik moet maandag toch naar de dokter, die zal me wel weer langs de priktoestand sturen.
Ik vroeg me alleen af of het door het hele nacht door slapen kon komen, omdat ik dat zo lang niet meer gedaan heb. Ik voel me echt zo moe als na een weekend feesten met veel afterparties en heel veel alcohol. Dat je er zo'n raar wattig hoofd van krijgt met nog net geen hoofdpijn. En van die droge ogen. Behalve dan dat ik dat dus allemaal wel heb, maar niet het plezier vooraf.
Hey, wat toevallig, want ik heb ook een wattig hoofd, sinds een paar dagenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik moet maandag toch naar de dokter, die zal me wel weer langs de priktoestand sturen.
Ik vroeg me alleen af of het door het hele nacht door slapen kon komen, omdat ik dat zo lang niet meer gedaan heb. Ik voel me echt zo moe als na een weekend feesten met veel afterparties en heel veel alcohol. Dat je er zo'n raar wattig hoofd van krijgt met nog net geen hoofdpijn. En van die droge ogen. Behalve dan dat ik dat dus allemaal wel heb, maar niet het plezier vooraf.
Als ik trouw nodig ik jullie iig niet uit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan mag jij op de bruiloft een toespraak houden en dit beschamende verhaal vertellen![]()
Tring!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik trouw nodig ik jullie iig niet uit.
Ik weet al waar jullie over gaan speechen.
Ojaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey, wat toevallig, want ik heb ook een wattig hoofd, sinds een paar dagen!
Zou het een virus zijn?
Ik selecteer meestal op:quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Waar selecteer je eigenlijk op op zo'n site![]()
- geslacht: vrij logisch
- leeftijd: in te stellen waar je op valt of alleen extremen (50+) uitschakelen
- opleidingsniveau: zegt voor mij niets over relatiemateriaal
- interesses: kan leuk zijn als ze overeenkomen, maar nog leuker als ze verschillen
- regio: voor het gemak
Of is dit te praktisch gedacht
Omschrijving: humoristisch, slank, gorgeous, lief & zorgzaam?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
- interesses: kan leuk zijn als ze overeenkomen, maar nog leuker als ze verschillen
Mijn zusje is ook getrouwd met iemand die ze kent van zo'n site. En ik heb ooit ook een profiel aangemaakt, net als jij omdat ik nieuwsgierig was en omdat Greys me er allemaal dingen over had verteld. Ik had er geen foto bijgedaan en geen verhaal en toch kreeg ik heel veel berichtjes. Daar kreeg ik niet een heel fijn gevoel bij. Vond het heel triestig, van die eenzame mannen die dus op elke nieuwe aanmelding reageren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan mag jij op de bruiloft een toespraak houden en dit beschamende verhaal vertellen![]()
Ik deed:quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Oh ik heb echt n hekel aan die standaardomschrijvingen : Ik ben natuurlijk spontaan, heb humor, eerlijk, blablabla alsof er iemand is die niet van die eigenschappen houdtquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omschrijving: humoristisch, slank, gorgeous, lief & zorgzaam?
humoristisch: het moet maar net jouw soort humor zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omschrijving: humoristisch, slank, gorgeous, lief & zorgzaam?
'Ik ben op zoek naar een maatje', hoe vaak kom je dat nou tegen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh ik heb echt n hekel aan die standaardomschrijvingen : Ik ben natuurlijk spontaan, heb humor, eerlijk, blablabla alsof er iemand is die niet van die eigenschappen houdt
Pfiew, dan hoeven wij iig niet bang te zijn voor toenaderingspogingen van jouquote:
Of de blijmoedige 'ik ben een heel gek mens hoor'-omschrijvingen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
humoristisch: het moet maar net jouw soort humor zijn
slank: vereist
gorgeous: in the eye of the beholder
lief: ja, een bitch zit je niet op te wachten nee
zorgzaam: maar niet afhankelijk
dus alles is relatief bijna.
Daar had ik het eerder vandaag ook al over met Abaddon. Ik krijg ook reacties van mannen, terwijl ik overduidelijk aangeef op zoek te zijn naar een vrouw.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn zusje is ook getrouwd met iemand die ze kent van zo'n site. En ik heb ooit ook een profiel aangemaakt, net als jij omdat ik nieuwsgierig was en omdat Greys me er allemaal dingen over had verteld. Ik had er geen foto bijgedaan en geen verhaal en toch kreeg ik heel veel berichtjes. Daar kreeg ik niet een heel fijn gevoel bij. Vond het heel triestig, van die eenzame mannen die dus op elke nieuwe aanmelding reageren.
Maar ik heb me toen wel een middag vermaakt met allerlei profielen bekijken en het merendeel is niet interessant, maar helemaal ondenkbaar is het niet dat je toch iemand vindt.....
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:48 schreef Viking84 het volgende:
Er is 1 ding waar ik heel erg op afknap: dertigplussers die zichzelf 'een leuke meid' noemen. C'mon.
Die nemen gewoon een vriendin mee voor jequote:Op woensdag 4 maart 2009 23:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar had ik het eerder vandaag ook al over met Abaddon. Ik krijg ook reacties van mannen, terwijl ik overduidelijk aangeef op zoek te zijn naar een vrouw.
Ik heb gewoon een hekel aan het woord 'meid' en ik vind ook dat je jezelf geen 'meid' meer moet noemen als je de dertig gepasseerd bent. Dan ben je een vrouw. Maar dat is mijn mening. Daar mag jij uiteraard anders over denkenquote:
Alleen toen maakte mijn ex het weer goed met me en heb ik het maar weer opgegeven met de wraakactiequote:Hallo daar,
Zo, ik zal eerst even vertellen wat ik iig niet zoek. Ik zoek geen:
- Mannen zonder passie, ambitie of energie om iets anders te doen dan zappend op de bank te hangen
- Mannen die nog nooit een boek hebben gelezen (Suske & Wiske en de Fam. Doorzon niet meegerekend).
- Mannen die verslaafd zijn aan online pokeren of WoW.
- Mannen die denken dat ze een makkelijke wip kunnen scoren.
- Extreem linkse bomenknuffelaars.
- mannen met een kapsel á la Donald Trump ("de dode fret op het hoofd").
- Mannen die "Mooiboy" (of verkeerd gespelde versies daarvan) in hun nickname hebben staan.
Verder ben ik heel beminnelijk op een nare manier, extreem schattig, kan ik goed koken en je kan ook nog met me lachen, van jou hoop ik hetzelfde, dat maakt de communicatie wel zo makkelijk ;-).
Ik zoek een een wereldwijze leuke en bourgondische enigszins ouderwets ingestelde ( Nee, ik ben niet geemancipeerd en ik stel het op prijs als je de deur voor me openhoudt) vent in het bezit van gevoel zwarte humor die zich in elke laag van de bevolking weet te bewegen, Hendrik-Jan uit de Achterhoek die de spruitjeslucht nog in zijn kleren heeft hangen, denk dus na voor je reageert, denk je nu werkelijk dat wij een match zijn? Als je me op straat niet zou durven aanspreken, doe dat dan online ook niet, dat bespaart ons beiden een pijnlijke ervaring :-) .
Een schoon gebit en lekker ruiken is een must!
Mijn helden zijn Theo van Gogh, Nietzsche, Randy Pausch en John Mayer ;-) , ben je daar een leuke mengeling van (liefst niet met het uiterlijk van de eerste) en ook nog stinkend rijk, reageer!
PS: Als je mijn humor niet snapt, reageer dan vooral niet. (Ook gepikeerde mannen uit de Achterhoek hoeven geen berichtjes te sturen om mij ter verantwoording te roepen waarom ik de Achterhoek slecht afschilder :-( ).
Ps ps: Mijn foto is niet afkomstig uit 1970.
Als je een reactie wil, moet je even zeggen waar ik de duif heen kan sturen. Nudge nudge, wink wink.
[ ] Add to cart?
Ik vind jou ook helemaal geweldigquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:50 schreef cyclechick het volgende:
Oh ik had ook al iemand die eerst een berichtje stuurde dat ik zon leuk profiel had
en 2 minuten later "Jammer dat je niet meer hebt gereageer"d"
Get a life!
Of mensen die alleen hun email adres sturen, of een paar die me nu al ecth helemaal geweldig vonden (maar zelf echte creeps waren) ja ik heb me er wel mee vermaakt
Dat dacht ik ook altijd en ik zal mezelf nooit zo noemen. Jammer genoeg ben ik voor het gros van de mensheid blijkbaar nog steeds "dat meisje".quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan het woord 'meid' en ik vind ook dat je jezelf geen 'meid' meer moet noemen als je de dertig gepasseerd bent. Dan ben je een vrouw. Maar dat is mijn mening. Daar mag jij uiteraard anders over denken.
Ik zou het echt in m'n broek doen na het lezen van die oproep en never nooit niet reagerenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Vivi het volgende:
Whehehe, ik had nog opgeslagen wat ik als profiel had![]()
[..]
Alleen toen maakte mijn ex het weer goed met me en heb ik het maar weer opgegeven met de wraakactie.
Jij bent gewoon Co!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef conleche het volgende:
Ik heb het nooit over meid, maar ook niet over vrouw, ik weet wel dat ik de leeftijd heb van een vrouw, maar ik voel me helemaal niet mevrouwerig. Ik ontloop de benaming dan maar.
Nee van jou kan ik het hebben, maar jij hebt dan ook meer van me gelezen dan 5 regels waarin ik mezelf als een toffe chick (ipv leuke meid) omschrijfquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook helemaal geweldig. Ben ik nu ook een creep?
.
Met 'meisje', 'meiske' of 'kiddo' heb ik geen probleem, mits het liefkozend bedoeld isquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind het heel erg aan de context liggen ook, net als het woord meisje of dame, het kan bij mij alletwee heel fout overkomen, of juist heel leuk, ligt er maar net aan . (lekker duidelijk)
Van mannen die je lap tekst niet gelezen hebben zeker?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:56 schreef Vivi het volgende:
Ik had belachelijk veel reacties anders ....
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
De vivi uit de advertentie matcht niet met mijn beeld van de in slank postend vivi
Tuurlijk, er zat een foto bij. Zeg nou zelf, daarmee minimaliseer je het risico dat ze denken met een lelijke pad te mailen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:56 schreef Vivi het volgende:
Ik had belachelijk veel reacties anders ....
RP!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van mannen die je lap tekst niet gelezen hebben zeker?.
Hij kwam me zelfs bekend voor (of er zijn meerdere vrouwen met zo'n tekst). Waar stond 'ie destijds? Op Relatieplanet of Lexa ofzo?
Nee, ik ben een ééénige vrouw. Natuurlijkquote:
Ow, is dat hetquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan het woord 'meid' en ik vind ook dat je jezelf geen 'meid' meer moet noemen als je de dertig gepasseerd bent. Dan ben je een vrouw. Maar dat is mijn mening. Daar mag jij uiteraard anders over denken.
Ja, maar dat vind ik anders. Ik vind het irritant als vrouwen zichzelf in een relatiesiteprofiel omschrijven als 'een leuke meid'.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik ben een ééénige vrouw. Natuurlijk![]()
[..]
Ow, is dat hetIk kan er heul niet mee zitten als iemand zichzelf (of een ander) een leuke meid noemt. Ik doe het zelf ook geloof ik. Vandaag nog:
Tegen mijn collega van 64: nou meid, doe je best en geef ze van Jetje
Tegen mijn moeder: meid, wat kan jou het boeien. Neem gewoon nog een bonbon; op moeten ze toch.
Ja ja, ik ben een hippe hoor
Jamaar dat is anders! Ik gebruik het woord meid ook zeker wel, maar als je jezelf nou moet omschrijven, zeg je dan "ik ben een leuke meid" ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik ben een ééénige vrouw. Natuurlijk![]()
[..]
Ow, is dat hetIk kan er heul niet mee zitten als iemand zichzelf (of een ander) een leuke meid noemt. Ik doe het zelf ook geloof ik. Vandaag nog:
Tegen mijn collega van 64: nou meid, doe je best en geef ze van Jetje
Tegen mijn moeder: meid, wat kan jou het boeien. Neem gewoon nog een bonbon; op moeten ze toch.
Ja ja, ik ben een hippe hoor
advertentie:quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jamaar dat is anders! Ik gebruik het woord meid ook zeker wel, maar als je jezelf nou moet omschrijven, zeg je dan "ik ben een leuke meid" ?
Ik vind het gewoon agressief overkomen. Ik krijg bij die oproep echt het beeld van een vrouw die alle subtiliteit ontbeert en mannen aan het huilen maaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
advertentie:
arrogantie druipt er van af, naar het neerbuigende toe, verheven voelen over, geleerd over willen komen...
slank:
gewoon normaal leuk wijf met humor, die als een van de besten kan relativeren
Met name het relativeren miste ik in die advertentietekst en dat had het al heel anders kunnen doen overkomen, dat het meer sarcastisch was bedoeld ofzo, maar dat haalde ik er nu niet uit
Nou, dat zou ik ook nooit schrijven. Nu je het zegt: als ik het lees van iemand, dan heb ik er een 'minder aantrekkelijk' beeld van. We snappen mekaar weerquote:
Hij is dan ook van 4 jaar geleden hoor!.En vaak stel(de) ik me ook wel heel erg arrogant op naar mannen, in eerste instantie, totdat ze me beter kennen en mijn hartje van peperkoek te zien krijgenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
advertentie:
arrogantie druipt er van af, naar het neerbuigende toe, verheven voelen over, geleerd over willen komen...
slank:
gewoon normaal leuk wijf met humor, die als een van de besten kan relativeren
Met name het relativeren miste ik in die advertentietekst en dat had het al heel anders kunnen doen overkomen, dat het meer sarcastisch was bedoeld ofzo, maar dat haalde ik er nu niet uit
Fijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik ook nooit schrijven. En als ik het lees van iemand, dan heb ik er een 'minder aantrekkelijk' beeld van. We snappen mekaar weer
Ik ben een diamant met vele facettenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon agressief overkomen. Ik krijg bij die oproep echt het beeld van een vrouw die alle subtiliteit ontbeert en mannen aan het huilen maakt.
Nah, ik zou sowieso niet schrijven dat ik een 'leuke meid' ben. Maar ik zou ook nooit schrijven 'ik ben een leuke vrouw'. Leuk... leuk... leuk... wat is leuk nou eigenlijk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef cyclechick het volgende:
Jamaar dat is anders! Ik gebruik het woord meid ook zeker wel, maar als je jezelf nou moet omschrijven, zeg je dan "ik ben een leuke meid" ?
Meer een tikkel: hard van buiten, zacht van binnenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben een diamant met vele facetten.
Lekker wijf dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, ik zou sowieso niet schrijven dat ik een 'leuke meid' ben. Maar ik zou ook nooit schrijven 'ik ben een leuke vrouw'. Leuk... leuk... leuk... wat is leuk nou eigenlijk?
Ben jij er al in begonnen? Is het wat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Vivi het volgende:
En nu is het tijd voor mijn dagelijkse 2,5 regel van The Fountainhead voordat Klaasjevaak mijn oogjes besuikert
Nou, dat zou ook al niet in me opkomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Lekker wijf dan?
Come to think of it! Ik had wel meteen een geldslaaf achter me aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon agressief overkomen. Ik krijg bij die oproep echt het beeld van een vrouw die alle subtiliteit ontbeert en mannen aan het huilen maakt.
'leuke vrouw' zou ik dan wel weer gebruiken. Ik reageerde een jaar geleden ook op 'een leuke vrouw'quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, ik zou sowieso niet schrijven dat ik een 'leuke meid' ben. Maar ik zou ook nooit schrijven 'ik ben een leuke vrouw'. Leuk... leuk... leuk... wat is leuk nou eigenlijk?
Toe maar! Jullie gaan gelijk voor een trio!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:08 schreef neen het volgende:
Hoi, ik en een spontane jongeman uit het Noorden van het land.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toe maar! Jullie gaan gelijk voor een trio!
Pffftttt.... 23:30 geweest zeker
Ik ben erin begonnen ja maar waar ik vroegah binnen een dag of 2 zo'n boek uitlas gaat het nu iets trager...ik moet er nog wel inkomen maar het heeft wel potentie al vond ik een bepaalde dialoog (tot nu toe) wat gekunsteld geschrevenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij er al in begonnen? Is het wat?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
Hej da! Ja, dat is Zweeds, daar ben ik geboren en wil ik ooit naar terug. Buiten het feit dat ik ga trouwen, ben ik op zoek naar een lekkere slanke (lees graatmager) vrouw van een jaar of 25, die houdt van de mooie dingen van het leven. En wat zijn die mooie dingen dan? Tsjah, dat kan natuurlijk niet worden gevat in zo'n beperkt advertentietekstje, maar als belangrijkste zal ik dan maar mijzelf aandragen. Kun en wil je daar van genieten? Reageer dan nu via onderstaande knop en wanneer je een foto meestuurt, volgt er altijd reactie.
wat slecht, ik moet dat maar niet gaan doen meer
Nee, nee, ik denk ik probeer eens wat op de late avondquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]was dat jouw oproep?
.
Ik ga ook slapen. Trusten allemaal!.
datingsite-profielenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:08 schreef neen het volgende:
Hoi, ik en een spontane jongeman uit het Noorden van het land. Ik zou mezelf het best kunnen omschrijven als iemand die spontaan is, uitgaand en wel houd van een geintje (haha!) mijn motto is dan ook: "leef je dag alsof het je laatste is". Heb ik je interesse gewekt? Reageer dan op mijn profiel, ik hoop tot horens!
Mooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer helemaal vers! Kaakholteontsteking? Gone! Migraine? Na een aanval verder weggebleven! Tennisarm? Weg (dwz: wat ervan over is, ten opzichte van wat het was)!
Ik heb me in maanden niet zo pijnloos gevoeld![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer helemaal vers! Kaakholteontsteking? Gone! Migraine? Na een aanval verder weggebleven! Tennisarm? Weg (dwz: wat ervan over is, ten opzichte van wat het was)!
Ik heb me in maanden niet zo pijnloos gevoeld![]()
![]()
Ik ben luiquote:
Oke. Doei!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:14 schreef loveli het volgende:
Tink, gefeli met je verjaardag! En naar de sauna, pak je jas en autosleutels. Gaan!!
Kunnen we een keer plat op de bek, wil je nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
Thanks DAD!
Maar jullie hoeven me niet allemaal te gaan feliciteren hoor. Daar voel ik me altijd een beetje opgelaten bij
EEEEEEEEEEEEW! Sorryquote:
Toen was ik al weer wakkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik had gisteren niet moeten klagen over het slapen, want ik sliep pas om 04.30 afgelopen nacht.
[ afbeelding ]
Proberen zo snel mogelijk te vergeten die ev0l C&C en vandaag langs de supermarkt en plenty gezonde snaaidingetjes halen. Dat als je dan een aanval krijgt, dat de schade dan zeer beperkt is. En alle rotzooi je huis uit doen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ga heel even zeuren, want het gaat helemaal niet lekker deze week. Slecht weekend gehad, qua eten dan, en het lukt me niet echt om weer in het ritme te komen. Bijna al m'n kleren staan niet mooi omdat ik ze heb gekocht toen ik lichter was dus nu voel ik me helemaal dik, en in plaats van er iets aan te doen ben ik gisteravond chips en chocola gaan eten. Die niet eens zo lekker waren. Bah, ik baal van mezelf.
Sorry, dat moest er even uit...
Dat ook!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
Wat Co zegt. En: sporten helpt bij mij altijd goed, daar ga ik echt beter van in m'n vel zitten.
Nee ik ook niet! Shirtless ziet ie er wel oud uit (ik vond hem er zo raar uitzien zonder shirt) maar nu ik weet dat ie 53 is heb ik newfound respectquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ja. Vind ik eigenlijk helemaal geen lelijke kerel..
Ben al aan het googlen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daarvoor zal ik eerst een shirtless foto moeten zien natuurlijk.
Een vreemde heeft foto's van jou bij haar Lexaprofiel gezet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!
Op een datingsite heb ik zelf nooit gestaan, maar ik kreeg wel eens een pm van een fokker die vroeg of een bepaald profiel (op lexa geloof ik) van mij was aangezien er allemaal foto's van mij bijstonden.. Niet dus.
Dat is echt een lekker dingquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze! Hij is de broer van Tyne Daly!
En Nigella 50? Wow
Ik geloof naar Contrast in de Ferdinand Bolstraat. Er waren nauwelijks nog plaatsen vrij toen we reserveerden, dus we hadden niet echt keus meer. Maar wie weet is het wel helemaal fantastisch en heeft de gemiddelde amsterdammer het gewoon nog niet ontdekt! Ik zal morgen wel laten weten hoe het was.quote:
Ja. Beetje bizar, maar ergens ook wel weer een compliment natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een vreemde heeft foto's van jou bij haar Lexaprofiel gezet?.
En niet gefeliciteerd Tink!.
Euhm, als er nauwelijks nog plaatsen vrij waren, betekent dat dan juist niet dat het wèl al ontdekt is en juist vrij populair?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik geloof naar Contrast in de Ferdinand Bolstraat. Er waren nauwelijks nog plaatsen vrij toen we reserveerden, dus we hadden niet echt keus meer. Maar wie weet is het wel helemaal fantastisch en heeft de gemiddelde amsterdammer het gewoon nog niet ontdekt! Ik zal morgen wel laten weten hoe het was.
Ik vind het trouwens altijd wel spannend om niet te weten wat je te eten krijgt. Leuk spannend zeg maar. Misschien krijg je wel dingen die je zelf niet zo snel zou bestellen maar wél ontzettend lekker zijn (wel eens meegemaakt iig). Maar met zo'n restaurantweek zal je waarschijnlijk geen ontzettend aparte dingen krijgen...
Nee, sorry, misschien niet helemaal duidelijk verwoord! Je kon reserveren bij alle restaurants die mededen aan de restaurantweek, maar na een paar dagen was er nog maar plek bij enkele restaurants. De populaire waren dus al vol, bleven over de restaurants waar mensen dus blijkbaar liever niet heen gaan. Of nog niet kennen. Is het zo duidelijker?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm, als er nauwelijks nog plaatsen vrij waren, betekent dat dan juist niet dat het wèl al ontdekt is en juist vrij populair?.
Ah, bij àlle restaurants. Helemaal duidelijk zo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee, sorry, misschien niet helemaal duidelijk verwoord! Je kon reserveren bij alle restaurants die mededen aan de restaurantweek, maar na een paar dagen was er nog maar plek bij enkele restaurants. De populaire waren dus al vol, bleven over de restaurants waar mensen dus blijkbaar liever niet heen gaan. Of nog niet kennen. Is het zo duidelijker?
Sneeuwbaleffect denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
is Fok! down geweest ofzo, dat er zó weinig is gepost!
Chocolade + sinaasappel = HEERLIJKquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand een recept voor chocoladesoufflé 'met een twist'? Dus met nog iets erdoor? Sinaasappel of zo, is dat lekker?
Thanks.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Chocolade + sinaasappel = HEERLIJK![]()
Maar ik heb geen recept voor je zo 1 2 3, maar ik heb boven een cote d'or kookboek dus ik zal zo eens kijken!
Pure choco met sinaasappel (gebruik fijne zest en evt een beetje drank) is een heerlijke combi. Andere lekkere combi: met koffie. Of frambozen, of peer. Of iets van noten. Wat spannender: een vleugje tijm of chilipeper!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand een recept voor chocoladesoufflé 'met een twist'? Dus met nog iets erdoor? Sinaasappel of zo, is dat lekker?
hmkayquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sneeuwbaleffect denk ik.
Er komen een paar mensen: "Goh wat is het rustig. Ik ga wat anders doen."
Er komen nog een paar mensen: " Idem dito"
De eerste mensen komen weer terug: "Hm nog steeds rustig."
Etc
Je hebt je netjes aan je lijstje van gister gehouden zeg! Het lijstje voor vandaag ziet er ook goed uit! In ieder geval zijn het hoeveelheden waar ik ook genoeg aan zou hebben, en het is toch gezond genoeg en lekker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor vandaag Resultaat van gister:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker groene groente (vult nogal! = aanrader)
D: 2 pita broodje falafel met ijsbergsla en verse knofsaus
T: handje amandelen
Koffie lust ik niet, frambozen vindt m'n lief niet zo lekker, maar sinaasappel lijkt ons beide wel lekker. Wat is zest precies? Dat voeg ik gewoon toe? Ik had namelijk ook bedacht om anders misschien een soort sausje te maken of zo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pure choco met sinaasappel (gebruik fijne zest en evt een beetje drank) is een heerlijke combi. Andere lekkere combi: met koffie. Of frambozen, of peer. Of iets van noten. Wat spannender: een vleugje tijm of chilipeper!
Ze wil toch chocoladesouffé?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
DaD:
Er staan veel recepten in, maar ik heb o.a. gevonden:
Chocolade citroencake
Chocolade carrotcake
Sinaasappel chocoladecake met aardbeien
Crumble van peer
Er zitten ook recepten als tostis met chocola en lamsvlees met chocola tussen enzoDus roept u maar!
Sinaasappels goed boenen, afdrogen, schil raspen en zonodig fijnhakken (herkenbare schilfers zest zijn niet zo lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Koffie lust ik niet, frambozen vindt m'n lief niet zo lekker, maar sinaasappel lijkt ons beide wel lekker. Wat is zest precies? Dat voeg ik gewoon toe? Ik had namelijk ook bedacht om anders misschien een soort sausje te maken of zo.
Chilipeper!. Gemalen, of zo?
. Gewoon een snufje door het mengsel?
Ik heb ooit eens duif gegeten met een chocoladesaus. En viesssss dat ik het vond!! Het is de enige keer geweest dat ik een hoofdgerecht écht niet wilde opeten. Na 3 happen van bord geruild met mijn lief. Hij vond het wel lekker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
DaD:
Chocolade citroencake
Chocolade carrotcake
Crumble van peer
Er zitten ook recepten als tostis met chocola en lamsvlees met chocola tussen enzoDus roept u maar!
Oh god, dat ziet er allemaal lekker uit. Mag ik van u de sinaasappel chocoladecake met aardbeien en de peercrumble?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
DaD:
Chocolade citroencake
Chocolade carrotcake
Crumble van peer
Ja ik doe dat boek niet te vaak open, want de kilo's vliegen er al aan door naar de foto's te kijken!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh god, dat ziet er allemaal lekker uit. Mag ik van u de sinaasappel chocoladecake met aardbeien en de peercrumble?. Ook al zijn geen soufflé's.
.
Een belangrijke reden dat ik soufflé wil maken is ook omdat ik de vormpjes zo schattig vind..
Ow bah, ik moet zeggen dat niet alle combi's me even sterk aanstaan. Choco met citroen? Brrr. En bij carrot cake lijkt het me ook geen wonderbaarlijke combi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
DaD:
Chocolade citroencake
Chocolade carrotcake
Crumble van peer
De enige chocofruitcombi die ik te verteren vind is banaan + choco.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow bah, ik moet zeggen dat niet alle combi's me even sterk aanstaan. Choco met citroen? Brrr. En bij carrot cake lijkt het me ook geen wonderbaarlijke combi.
Ach, smaken verschillen, huh
Heb je echte ramequinnetjes?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh god, dat ziet er allemaal lekker uit. Mag ik van u de sinaasappel chocoladecake met aardbeien en de peercrumble?. Ook al zijn geen soufflé's.
.
Een belangrijke reden dat ik soufflé wil maken is ook omdat ik de vormpjes zo schattig vind..
Dank je wel! Ik ga morgen in de Jumbo eens zoeken naar chilivlokken en ik neem sowieso wat sinaasappels mee. Klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sinaasappels goed boenen, afdrogen, schil raspen en zonodig fijnhakken (herkenbare schilfers zest zijn niet zo lekker). Als je bijv Grand Marnier of Cointreau in huis hebt: klein scheutje bij de gesmolten choco (idee! Ik doe vanavond limoncello door de cheesecake!
).
Een snufje chilivlokken door flink pure chocolade, lijkt mij. Ze verkopen hier in BE o.a. chocolade met chilipeper, met tijm (heel erg lekker!), met gember, en melkchocolade met lavendel
Banaan, da's wel een goeiequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De enige chocofruitcombi die ik te verteren vind is banaan + choco.
Maar srslysinaasappel + choco, aardbei + choco...
.
En nu ben ik echt weg.
Is dat een merk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je echte ramequinnetjes?
Ik heb trouwens, winning combi, weleens stoofpeertjescrumble gemaaktgeserveerd met een bol ijs en de ingekookt peertjes-stroop
Oh, en stoofpeertjesmuffins met pure chocolade
Nee, dat zijn van die aardewerken schaaltjes met ribbeltjes aan de zijkant. Ik heb ze in allerlei soorten, maten en kleuren; die dingen zijn zo handig!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat een merk?. Want dat heb ik dat sowieso niet.
. Gewoon van die éénpersoonsdingetjes met ribbels in de zijkant.
[img]https://www.vega-direct.com/IMAGE_POOL/wga/2433/ramequin_wga_2433_11335_2.jpg[/img]quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat zijn van die aardewerken schaaltjes met ribbeltjes aan de zijkant. Ik heb ze in allerlei soorten, maten en kleuren; die dingen zijn zo handig!
Graag gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dan heb ik die. Omg ik heb iets echts in de keuken!.
.
Jeetje Muis, dank je wel! Ik sla ze allebei op! Ik vind weinig zo heerlijk om te doen als chocolade zien smelten au bain marie.
Haha, graag gedaan hoor!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:26 schreef Phaidra het volgende:
Die recepten klinken goddelijk! Als ik thuis ben, sla ik ze op!!Dank je wel Muis, dat je op gevaar van een acute chocolade aanval (waar je zo te zien al onder lijdt) ons die heerlijke recepten hebt doorgegeven
.
Wazda?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:25 schreef Muis006 het volgende:
Toetjes zijn lekkah!
Mijn favoriete toetje is Brusselse Appelen
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef conleche het volgende:
Cherrytomaatjes. Gele. Die heb ik gegeten. En een boterham met een halve verpakking rosbief. Dat plakte zo erg aan elkaar, dat ik niet anders kon.
Vanochtend een trosje druiven en vannacht een bak met Fruit'n fibre en halfvolle melk.
Tsssk. Chocolade soufflé's
Omschrijf het eerst eens! Ik ken het niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
KEILEKKER.
Moet ik het recept opzoeken?
Ah, dat scheelt! Maar omdat je zei dat je misschien chocoladekoekjes ging bakken, dacht ik dat dat kwam doordat je verlekkerd naar al die recepten 'moest' kijken voor ons. En dat het dus onze schuld was als jij dalijk komt melden dat je 30 koekjes hebt weggewerkt oid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha, graag gedaan hoor!
En chocoladegebak is niet mijn favoriet, dus met die aanval zal het wel meevallen
Ik heb het recept even getyptquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omschrijf het eerst eens! Ik ken het niet.
Dank je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:01 schreef Phaidra het volgende:
Je hebt je netjes aan je lijstje van gister gehouden zeg! Het lijstje voor vandaag ziet er ook goed uit! In ieder geval zijn het hoeveelheden waar ik ook genoeg aan zou hebben, en het is toch gezond genoeg en lekker.
Haha nee! Mijn zus en zwager eten mee vanavond en die zijn allebei dol op chocoladekoekjes, dus dat zijn er al 3 weg. Mijn vader zal er ook wel een pakken, dat is 4. Ik geef mijn zus und zwager er 5 mee naar huis, da's 9. Dan komt mijn vriend nog, da's 12. Die krijgt er ook wat mee, da's 15. Blijven er 5 over, waarvan ik er 1 vanavond eetquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt! Maar omdat je zei dat je misschien chocoladekoekjes ging bakken, dacht ik dat dat kwam doordat je verlekkerd naar al die recepten 'moest' kijken voor ons. En dat het dus onze schuld was als jij dalijk komt melden dat je 30 koekjes hebt weggewerkt oid.dit is natuurlijk wel dé kans om ons de schuld te geven van een snaaibui. Ik zeg: grijp die kans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |