abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66704037
Het vorige deel: Slank de lente in #603 De geloofwaardigheid van P.F

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66704055
Had ik daar toch opeens de laatste post . Die ook nog eens dieptriest is, dus niet voor herhaling vatbaar.
pi_66704075
niet met dropjes?
pi_66704085
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zó goed van je Muis! Sporten, kledingkast opruimen...
Ben echt jaloers op je. Die Supradyn moet bij mij nog even inwerken denk ik, want ik heb echt nul komma nul energie. Moet niet aan sporten of kledingkasten opruimen denken!
Ik ben net begonnen met sporten en echt, het gééft je energie. Kan je niet gewoon naar de sportschool ipv hardlopen proberen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66704092
Dat herhalen van de laatste post ontgaat me sowieso wat. Die is toch al geplaatst & gelezen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66704119
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
niet met dropjes?
Nee, ik heb een verbod gekregen, ik mag niet meer nemen omdat ik de halve pot al in mn eentje opheb (in 2 dagen). Mijn excuus: normaal neem ik ook af en toe een handje, maar nu was ik 2 dagen bijna continue thuis ... en de rest van het gezin was juist bijna niet thuis ...
pi_66704144
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef sigme het volgende:
Dat herhalen van de laatste post ontgaat me sowieso wat. Die is toch al geplaatst & gelezen?
De laatste post staat toch ook helemaal niet in dit topic? Of bedoel je wat anders?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66704208
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef sigme het volgende:
Soms wordt de laatste post niet meer echt gelezen, of is het gewoon handig als handvat waar het ook alweer over ging (vooral als het maken van een nieuw topic erg lang duurde).
pi_66704224
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee, ik heb een verbod gekregen, ik mag niet meer nemen omdat ik de halve pot al in mn eentje opheb (in 2 dagen). Mijn excuus: normaal neem ik ook af en toe een handje, maar nu was ik 2 dagen bijna continue thuis ... en de rest van het gezin was juist bijna niet thuis ...
Dat is altijd het gevaar van een snoep/dropjespot, begrijp ook niet waarom mijn ouders die nu weer in huis hebben gehaald (voor hun zelf dan, ik kan er goed afblijven)
pi_66704282
Ik moet ook echt geen snoep kopen, want dan kan ik prima dagen zonder. Maar is zo'n zak in huis...
pi_66704438
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet ook echt geen snoep kopen, want dan kan ik prima dagen zonder. Maar is zo'n zak in huis...
Dat ja . En het gaat ook altijd goed, tot ik de eerste in mn mond stop ... dan moet die pot ook zo snel mogelijk leeg.
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:28:09 #12
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66704492
Tieviepie, kindjes in de douche na verjaardag jongste, nu snel alle soeppannen wassen! Nog iets schokkends voorgevallen?
Prrrrr
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:28:38 #13
236335 neen
schone schijn
pi_66704518
Ik ben te lui om snoep te pakken.
het lijkt niet wat het is
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2009 @ 20:29:10 #14
163650 Greys
pi_66704549
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben net begonnen met sporten en echt, het gééft je energie. Kan je niet gewoon naar de sportschool ipv hardlopen proberen?
Kan mezelf er echt niet toe zetten. En daar baal ik zelf ook enorm van.
Komt vast door mijn gemoedstoestand lately die om op te schieten is.
Gaat wel weer over. En dan ga ik vast sporten. Ooit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 20:30:32 #15
70532 loveli
N
pi_66704615
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Sportmaatje nodig? Om je te 'dwingen' dat rondje te lopen. Of iemand om gedurende dat rondje voor 'treurwilg' uit te maken.
crap in = crap out
pi_66704727
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Gewoon een half uurtje thuis op de crosstrainer gaan! Dan hoef je er niet zoveel heisa over te maken (naar buiten, kleding, omkleden, douchen, weer omkleden, terug naar huis...) en is het gedaan voor je het weet! Anders pas je het toch in je Peggy-schema in, gebeurt het vanzelf
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 20:34:37 #17
70532 loveli
N
pi_66704790
En dan ook in Peggy stijl he, met een luipaard-legging
crap in = crap out
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:37:09 #18
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66704903
tvp
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66704907
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:34 schreef loveli het volgende:
En dan ook in Peggy stijl he, met een luipaard-legging
En dan op de crosstrainer voor de tv, met naast je een schaal chocomuffins die je onder het 'trainen' één voor één in je mond propt!
pi_66705005
Oh Greys, dat verwenfruit is écht lekker Wel boordevol suiker geloof ik, maar soit.

Lijstje:
O: brinta
T: halve appel
L: klein bord spaghetti met tomatensaus en gehakt
D: 2 pitabroodjes met tonijn en salade
T: bekertje chocomousse en een paar lepels verwenfruit
pi_66705067
zonnebank
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2009 @ 20:41:46 #22
163650 Greys
pi_66705105
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Sportmaatje nodig? Om je te 'dwingen' dat rondje te lopen. Of iemand om gedurende dat rondje voor 'treurwilg' uit te maken.
Misschien wel leuk om daar eens over na te denken!
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Gewoon een half uurtje thuis op de crosstrainer gaan! Dan hoef je er niet zoveel heisa over te maken (naar buiten, kleding, omkleden, douchen, weer omkleden, terug naar huis...) en is het gedaan voor je het weet! Anders pas je het toch in je Peggy-schema in, gebeurt het vanzelf
Dat ding staat op de logeerkamer en is veel te zwaar om steeds van boven naar beneden te slepen. Maar met een muziekje op mijn oren moet het misschien in de logeerkamer ook wel kunnen.
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:37 schreef Laureline het volgende:

[..]

En dan op de crosstrainer voor de tv, met naast je een schaal chocomuffins die je onder het 'trainen' één voor één in je mond propt!
Zo, dit klinkt dus echt aantrekkelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66705119
Ik ben weg even sportief doen
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:44:18 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66705242
Ik wil ook wel weer sporten maar ik ben vorige week gevallen in de douche en het heup knapt nog niet echt op. En ik heb allemaal bobbels op mijn scheenbeen, het voelt alsof het been zo in slaap kan vallen en ik kan niet normaal bal/voet lopen zeg maar, zet mijn bal op de grond en mijn voet knalt er ongecontroleerd achteraan
Kut is dat want ik voel me er niet fitter op.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66705395
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil ook wel weer sporten maar ik ben vorige week gevallen in de douche en het heup knapt nog niet echt op. En ik heb allemaal bobbels op mijn scheenbeen, het voelt alsof het been zo in slaap kan vallen en ik kan niet normaal bal/voet lopen zeg maar, zet mijn bal op de grond en mijn voet knalt er ongecontroleerd achteraan
Kut is dat want ik voel me er niet fitter op.
Misschien, als je toch bij de huisarts bent, een balletje opgooien?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66705396
Lijstje vandaag is weer eens heel anorectisch, omdat ik van 11 tot 4 alleen maar moest hollen en vliegen, dus er slechts 1 banaantje in kon proppen. Maar ik heb waarschijnlijk wel weer een behoorlijk grote opdracht Alleen was de vraag of ik mijn tarieven wel even aan wilde passen aan de kredietcrisis

O: verse ananas met magere yoghurt
L: banaan
T: geroosterde boterham filet americain
T: cashewnootjes
D: sperciebonen (las net het vorige topic, zeker iets kosmisch, iedereen aan die bonen!) en japanse zalm
T: geroosterde boterham filet americain, cashewnootjes
T: magere kwark en citroenkwark

En Peggy heeft me geïnspireerd, ik ga zo ook nog even op de crosstrainer, intussen een beetje naar een dom programma kijken. 'Smaken verschillen' vind ik erg prettig tijdens het sporten, een tip van Viking geloof ik.
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:48:16 #27
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66705407
Hallooooooo daar ben ik wieder!

De troep in mijn kleerkast viel mee en ik heb voor de lol even mijn Jackie O. jasje aangetrokken en de Marilyn gedaan.

Gewoon, omdat het kan!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:48:44 #28
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66705424
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:49:16 #29
148689 Muis006
pi_66705445
Oh en Laureline, ik heb geen kapotte spijkerbroeken gevonden
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:49:42 #30
148689 Muis006
pi_66705463
En overmorgen is mijn moesje weer thuis!
pi_66705476
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat ding staat op de logeerkamer en is veel te zwaar om steeds van boven naar beneden te slepen. Maar met een muziekje op mijn oren moet het misschien in de logeerkamer ook wel kunnen.
[..]
Theo Theo Theo
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:50:05 #32
148689 Muis006
pi_66705478
En ik heb energie teveel. Ik zou zo wel een uurtje op Greysie d'r crosstrainer kunnen!
pi_66705512
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:
Alleen was de vraag of ik mijn tarieven wel even aan wilde passen aan de kredietcrisis

In verband met de crisis zie ik mij genoodzaakt de prijzen te verhogen.

Gefeliciteerd

Ik kreeg ooit een briefje van de huiseigenaar dat in verband met de gestegen woonkosten *mijn* huur werd verhoogd .
pi_66705610
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:49 schreef Muis006 het volgende:
Oh en Laureline, ik heb geen kapotte spijkerbroeken gevonden
Maak je gewoon zelf op een goede plek een gat Of beter nog: je doet gewoon alsof er ergens een gat zat, maar dat is er helemaal niet! MUHAHAHAHA
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:53:48 #35
148689 Muis006
pi_66705656
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:52 schreef Laureline het volgende:

[..]

Maak je gewoon zelf op een goede plek een gat Of beter nog: je doet gewoon alsof er ergens een gat zat, maar dat is er helemaal niet! MUHAHAHAHA
Die is goed! Dat ik daar niet aan gedacht heb! Niemand die het ziet
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:54:16 #36
148689 Muis006
pi_66705667
Hee waar is Greysie nou?

Op de crosstrainer?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2009 @ 20:59:10 #37
163650 Greys
pi_66705864
Nee hoor Muis, dat was iets te optimistisch van je. Ik zit te bedenken of ik maar weer even in bad zal gaan.
Loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm zonder aanwijsbare reden, dat heb je wel eens.
Baal van mezelf omdat ik overdag zo'n net lijstje had en ik het (voor de zoveelste keer) weer verziekt heb met chocolade en ik trek heb in nog meer snaaierij. Ik heb een ruggengraat als een natte krant

Moet eerlijk zeggen dat ik er niet gelukkiger op ben geworden, sinds het stoppen met roken. Het is nu al bijna anderhalve maand maar ik ga me elke dag rotter voelen lijkt wel Zou dat vanzelf weer beter worden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66705912
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

In verband met de crisis zie ik mij genoodzaakt de prijzen te verhogen.

Gefeliciteerd

Ik kreeg ooit een briefje van de huiseigenaar dat in verband met de gestegen woonkosten *mijn* huur werd verhoogd .
Ja, dat was ook mijn eerste reactie, die ik niet heb uitgesproken (Ik ben zo goed in vriendelijk blijven glimlachen terwijl ik mijn werkelijke gedachten verberg Als ik daar de kost mee zou verdienen, waren we allang binnen.) Maar dit zijn lui die mijn kunstenaarshongerloontje van twee jaar geleden al "schrikken!" vonden.
pi_66706004
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dat was ook mijn eerste reactie, die ik niet heb uitgesproken (Ik ben zo goed in vriendelijk blijven glimlachen terwijl ik mijn werkelijke gedachten verberg Als ik daar de kost mee zou verdienen, waren we allang binnen.) Maar dit zijn lui die mijn kunstenaarshongerloontje van twee jaar geleden al "schrikken!" vonden.
Wat doe jij in opdracht?
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:02:29 #40
148689 Muis006
pi_66706033
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Nee hoor Muis, dat was iets te optimistisch van je. Ik zit te bedenken of ik maar weer even in bad zal gaan.
Loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm zonder aanwijsbare reden, dat heb je wel eens.
Baal van mezelf omdat ik overdag zo'n net lijstje had en ik het (voor de zoveelste keer) weer verziekt heb met chocolade en ik trek heb in nog meer snaaierij. Ik heb een ruggengraat als een natte krant

Moet eerlijk zeggen dat ik er niet gelukkiger op ben geworden, sinds het stoppen met roken. Het is nu al bijna anderhalve maand maar ik ga me elke dag rotter voelen lijkt wel Zou dat vanzelf weer beter worden?
Ik heb geen verstand van (stoppen met) roken, maar ik weet wel dat ik je ab fab vind en iederéén heeft wel eens dipjes! Hallo, ik ben al een maand lang maar wat aan het aankloten, daar begint nu pas een beetje verandering in te komen.

Dus tip van flip Muis: maak je er geen zorgen om en focus je op de dingen die wél lukken. Dan zul je vanzelf zien dat het binnen no time weer beter gaat!
pi_66706114
quote:

Ja. Echt leuk ben ik het nooit gaan vinden, dat niet-roken, maar het wordt wel beter.
Oh, en sporten blijft een stupide onnodige inspanning. Als je de motivatie niet hebt kan je inderdaad het best een maatje zoeken. Tenminste, voor mij is het het enige wat werkt, ik ga echt echt echt niet zinloos 5 kilometer rennen, ben jij gek.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:05:01 #42
14746 k_i_m
pi_66706146
quote:
Bij mij schijnt de zon ook nog steeds niet. Ik voel me lichamelijk steeds gammeler, maar misschien komt dat wel door iets anders. ik moet maandag naar de huisarts, trouwens .
In my life
Why do I smile
pi_66706173
quote:

Echt Greys, NU gaan sporten! Dat halve uurtje maakt zoveel verschil! Ik ben echt geen liefhebber van bezweet rondrennen of wat, er zijn weinig mensen denk ik luier dan ik van nature, maar je doet het vooral voor het gevoel erna. Dan steek je zoveel lekkerder in je vel! En als je maar dat halve uurtje per dag, of om de dag, wat jij wilt, even iets aan bewegen doet, zal je merken dat het gezonde eten vanzelf veel beter gaat. Bij mij is het altijd een totaalpakket: ik ben sportief en eet uiterst gezond, of ik ben lui, vreet me vol, voel me daar klote over dus vreet me nog maar meer vol, en dan word ik nog luier, etc....Maar één keertje weer hardlopen of op de crosstrainer en mijn hele regime is weer omgegooid! Doen hoor!!!
pi_66706294
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat doe jij in opdracht?
Ik ontwerp kostuums, en heb een eigen atelier waar ik ze (met mijn lieftallige medewerksters ) eventueel ook uitvoer.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:08:11 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66706306
Weet niet Greys, ik ben daarna maar gaan scheiden enzo, moest toch wat doen om afleiding te zoeken
Nee maar sporten heeft mij zeker geholpen! Trap onder je reet you woman!!! *schop*
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66706327
Greys, geef je het stoppen met roken nog wel een kans tot de lente? Je bent niet de enige die op dit moment loopt te klooien, zich rot en slecht in dr vel voelt zitten ... en daar zouden de zon en wat warmer weer misschien verandering in brengen. Dit seizoen is hét moment om je rot te gaan voelen. En stoppen met roken maakt dat niet makkelijker.
pi_66706387
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:07 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik ontwerp kostuums, en heb een eigen atelier waar ik ze (met mijn lieftallige medewerksters ) eventueel ook uitvoer.
O! Wat leuk!
Wat voor soort kostuum? Nette pakken, kinderverkleedkleden, filmaankleding? Dat alles? Vertel vertel!
pi_66706787
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:09 schreef sigme het volgende:

[..]

O! Wat leuk!
Wat voor soort kostuum? Nette pakken, kinderverkleedkleden, filmaankleding? Dat alles? Vertel vertel!
Ik begon bij theater, deed de laatste jaren vooral kostuums voor opera's, maar deze opdracht is voor een ballet. Wel een heel showbizzachtig ballet deze keer (ik mag ook niet "te artistiek! doen van de opdrachtgever, dat vinden ze eng). Maar ik heb ook dingen voor de Efteling, musea, of grote bedrijven op beurzen ontworpen. Ik ben bijvoorbeeld ook heel goed in het Wezen van een kleurenprinter omzetten in een serie kostuums

Als ik mezelf google (net nav het topic weer even gedaan ) krijg ik eerst een zure recensie van de Volkskrant waarin de hele opera met de grond wordt gelijkgemaakt, dus "de kostuums van XXX toch niet veel toevoegden" , maar gelukkig word ik in die er direct na geroemd om mijn "fantastische toiletten en vindingrijke vormgeving". Oef.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:27:06 #49
14746 k_i_m
pi_66707085
Wat mij nog een beetje dwarszit was de opmerking dat ik mij maar eens door iemand moest laten adviseren hoe ik over kwam.

En dat snap ik dan niet, want je weet niet hoe ik over kom als je me niet in het echt gezien hebt en met me gesproken hebt.
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:30:30 #50
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66707216
Is dat dan niet wat ze bedoielen Kim, dat je iemand moet ontmoeten en met iemand moet praten die jou dan gaat vertellen wat voor indruk je maakt?
Prrrrr
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:32:54 #51
14746 k_i_m
pi_66707295
Maar de indruk die ze in eerste instantie hadden opgedaan was al niet meer correct om mee te beginnen. De indruk hadden ze gekregen van mijn 10 jaar oude homepeedzj ( . ) waarop dingen stonden van toen ik nog jong was en de hele wereld tegen me .
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:33:57 #52
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66707344
Hoi!

Ik ben net in de nieuwe sportschool van Leintjeuh geweest, was wel oké, bovendien moest Lein een huidplooimeting ondergaan en ik ben ook even gemeten!
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:35:47 #53
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66707416
Pfff. Ja dat is wel suf dan. Geeft wel weer aan (en dan niet specifiek op jou gericht natuurlijk) hoe open en bloot dingen op het net staan... Overigens ook niet heel slim, trouwens, van zo;n mevrouw, Je zou zeggen dat die wel een soort van 'fliter' hebben intussen voor alles wat ze googlen.
Prrrrr
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 21:38:58 #54
70532 loveli
N
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 21:40:51 #55
70532 loveli
N
pi_66707617
Kaas, wat was jullie percentage? En op hoeveel punten zijn jullie gemeten?
crap in = crap out
pi_66707699
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik begon bij theater, deed de laatste jaren vooral kostuums voor opera's, maar deze opdracht is voor een ballet. Wel een heel showbizzachtig ballet deze keer (ik mag ook niet "te artistiek! doen van de opdrachtgever, dat vinden ze eng). Maar ik heb ook dingen voor de Efteling, musea, of grote bedrijven op beurzen ontworpen. Ik ben bijvoorbeeld ook heel goed in het Wezen van een kleurenprinter omzetten in een serie kostuums

Als ik mezelf google (net nav het topic weer even gedaan ) krijg ik eerst een zure recensie van de Volkskrant waarin de hele opera met de grond wordt gelijkgemaakt, dus "de kostuums van XXX toch niet veel toevoegden" , maar gelukkig word ik in die er direct na geroemd om mijn "fantastische toiletten en vindingrijke vormgeving". Oef.

[ Bericht 3% gewijzigd door sigme op 05-03-2009 17:37:42 ]
pi_66707759
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:27 schreef k_i_m het volgende:
Wat mij nog een beetje dwarszit was de opmerking dat ik mij maar eens door iemand moest laten adviseren hoe ik over kwam.

En dat snap ik dan niet, want je weet niet hoe ik over kom als je me niet in het echt gezien hebt en met me gesproken hebt.

Als ze je alsnog laten opdraven mag je hoofden afbijten .
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:46:02 #58
14746 k_i_m
pi_66707833
Oei .
In my life
Why do I smile
pi_66707865
Zo. Ik heb de hele keet gepoetst en mijn BH's zitten in een sopje, dan kunnen die zo in de machine op het sportwasje. Ik heb dus niet gesnaaid vanavond

Oké, twee paasetijes met caramelvulling toen ik The Hills zat te kijken, ik moest wachten tot de aardappeltjes gaar waren.

En nu regent het buiten, dus zal mijn wederhelft zometeen wel met natte poten door de kamer crossen als ie thuiskomt *nog even geniet van een onberispelijke woonkamer, badkamer, slaapkamer, gang en wc*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:49:11 #60
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66707935
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef loveli het volgende:
Kaas, wat was jullie percentage? En op hoeveel punten zijn jullie gemeten?
Ik geloof op 5 punten maar ik weet 't niet meer zeker Lein had 30.9% en dat viel best mee vond ik, ze is iig flink bezig om er wat af te krijgen.

Ik had 6.9% dat is minder dan ik had gedacht, ik dacht zelf ong. 10% oid. Ik weeg momenteel 73kg en ben 1.81
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:50:49 #61
14746 k_i_m
pi_66707993
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ze je alsnog laten opdraven mag je hoofden afbijten .
Die kans acht ik klein. En ook zonde van de tijd. Want één ding waar ze wel gelijk in had is dat ik daar niet thuishoor. Ik hou namelijk van humor en relativeringsvermogen .
In my life
Why do I smile
pi_66708149
De laatste keer dat ik werd gemeten was ik 23%. Maar dat was met zo'n ding dat je in je handen moet houden.
En ook alweer mmm... 4 jaar geleden ofzo?!

We gaan er mss eentje via internet bestellen (nou ja, de man des huizes dan he, die is ineens helemaal into het fitnessen en zulks).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:59:48 #63
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66708371
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:46 schreef Syrena het volgende:
Zo. Ik heb de hele keet gepoetst en mijn BH's zitten in een sopje, dan kunnen die zo in de machine op het sportwasje. Ik heb dus niet gesnaaid vanavond

Oké, twee paasetijes met caramelvulling toen ik The Hills zat te kijken, ik moest wachten tot de aardappeltjes gaar waren.

En nu regent het buiten, dus zal mijn wederhelft zometeen wel met natte poten door de kamer crossen als ie thuiskomt *nog even geniet van een onberispelijke woonkamer, badkamer, slaapkamer, gang en wc*
Zijn The Hills weer begonnen?!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_66708379
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:50 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Die kans acht ik klein. En ook zonde van de tijd. Want één ding waar ze wel gelijk in had is dat ik daar niet thuishoor. Ik hou namelijk van humor en relativeringsvermogen .
Daarom. Vrij bijten, ze hebben het ruimschoots verdiend.

Eigenlijk, bedenk ik nu, zou je d'r een venijnig stukje over moeten schrijven en ergens op 't internet zetten ofzo. Met ehh.. naam en toenaam. Van de domoor.
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:03:51 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66708557
Kim, ik wil het ook lezen!
pi_66708638
me again ^^. Ik ben nog steeds op dieet, gaat alleen heel sloom... Nu heb ik dus een vraag: hoe kan ik gratis sporten? joggen etc snap ik wel. Maar ik wil meer dingen doen. Heb geen geld voor een sportschool helaas.
pi_66708843
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:05 schreef stroke het volgende:
me again ^^. Ik ben nog steeds op dieet, gaat alleen heel sloom... Nu heb ik dus een vraag: hoe kan ik gratis sporten? joggen etc snap ik wel. Maar ik wil meer dingen doen. Heb geen geld voor een sportschool helaas.
Heb je iets aan de google-resultaten voor thuistrainen?
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:12:48 #68
14746 k_i_m
pi_66708921
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Daarom. Vrij bijten, ze hebben het ruimschoots verdiend.

Eigenlijk, bedenk ik nu, zou je d'r een venijnig stukje over moeten schrijven en ergens op 't internet zetten ofzo. Met ehh.. naam en toenaam. Van de domoor.
Daar heb ik echt de kracht niet meer voor hoor. Daar ben ik te oud voor geworden, plus dat het me niet kan schelen. Ik zou op basis van alleen mijn oude verhalen mijzelf ook niet aannemen. Maar als ik niet zou kunnen vinden van wanneer die verhalen zijn (de foto's zijn van een veel jonger iemand, ik heb het ergens over guldens met een F-teken etc.) zou ik toch nieuwsgierig zijn naar de persoon in questie. Als je dan toch speurwerk doet, doe het dan goed. Het is niet dat ik vol trots bovenaan mijn cv een link heb gezet naar mijn toffe homepage ofzo .
In my life
Why do I smile
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 22:15:13 #69
70532 loveli
N
pi_66709022
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:49 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik geloof op 5 punten maar ik weet 't niet meer zeker Lein had 30.9% en dat viel best mee vond ik, ze is iig flink bezig om er wat af te krijgen.

Ik had 6.9% dat is minder dan ik had gedacht, ik dacht zelf ong. 10% oid. Ik weeg momenteel 73kg en ben 1.81
Vorige week ben ik gemeten op vier punten, dat kwam uit op 32%. Lengte 1.78, gewicht +/-65. Die 32% viel mij nogal tegen, eigenlijk.
Btw, 6.9 is wel erg laag! Netjes!
crap in = crap out
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:16:36 #70
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66709083
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:05 schreef stroke het volgende:
-Ga naar een flatgebouw in de buurt en verzin trainingen in het trappenhuis, stukjes sprinten naar boven, hinkend op 1 been, enz.

-Neem een krantenwijk en ga m iedere ochtend zo hard mogenlijk fietsen, van het geld betaal je een sportschool-abo
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:26:15 #71
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66709498
Zo, ik ben weer wakker
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_66709564
Ik ben ook wel benieuwd naar mijn vetpercentage, maar die zal wel veel te hoog zijn.
pi_66709629
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Vivi het

volgende:

[..]

Zijn The Hills weer begonnen?!
Nee, ze herhalen seizoen 3 elke dag om 17.20 uur.
Maar seizoen 5 komt er wel aan

Ik heb van drie stukken gemist en 4 heb ik online gekeken.
Ik moet nog eens tjekken of The City iets is, de Whitney-spin off. Al erger ik me aan haar "everythingk" Waarom die K er altijd achter?!
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:33:52 #74
33954 ElisaB
pi_66709852
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef Syrena het volgende:
Al erger ik me aan haar "everythingk" Waarom die K er altijd achter?!
Doet mijn schoonzus ook. Vast zoiets als 'ik gaat' van de Rotterdammers
pi_66709978
Vetpercentage meten zou ik nog steeds eens 'echt' willen laten doen. Dat vasthou-ding gaf vast een veel te laag percentage, aangezien dat vooral je armen meet (en mijn bovenlichaam juist smal is enzo).

Zo. Thuistrainingschema gedaan, en toen nog 50 min op de hometrainer . Doodsaai vond ik dat laatste, maar wel lekker drijfnat van het zweten geworden en nu rozig.
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:38:07 #76
14746 k_i_m
pi_66710039
Dat vind ik juist leuk. Er was ooit zo'n pepermunt reclame waar ze met diepe stem zeiden;

Ki(e)ng(k). Extra strong(g) op z'n russisch. Ik bleef er bijna in als die reclame voorbij kwam .
In my life
Why do I smile
pi_66710247
Om nog duidelijk te maken dat ik niet aan het crashen ben, heb net nog aardbeien op
pi_66710255
Mijn advies aan Greys heb ik maar zelf opgevolgd, dus ik heb net even gecrosstrainerd op foute nummertjes. Nu lekker vroeg naar bed, ik ga proberen de hele week er voor 11en in te liggen. O,o, wat ga ik gezond worden. Welterusten dames!
pi_66710301
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:42 schreef Laureline het volgende:
Mijn advies aan Greys heb ik maar zelf opgevolgd, dus ik heb net even gecrosstrainerd op foute nummertjes. Nu lekker vroeg naar bed, ik ga proberen de hele week er voor 11en in te liggen. O,o, wat ga ik gezond worden. Welterusten dames!
Goed bezig
pi_66710358
quote:
Maar welk gezond (dun) mens gaat er nou voor zn lol onder een mri liggen, om te kijken of ie misschien orgaanvet heeft? Of is het nu meer zo van "je leeft gezond, lage bloeddruk, dus je zal het wel niet hebben"?
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:47:42 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66710472
Ik ben ook erg gezond bezig... heb al 2 handen chips op
20 gram had ik gewogen, da's 130 kcal, zonde.

Morgen is de planning:
4 x volkorenboterham met osseworst en rundvleessalade, gekookt ei en 2 fruit

D:
Gevulde paprika
shoarmapizza met knoflook en whiskeysaus met patat
dame blanche

Oja, en een uur zwemmen
pi_66710568
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben ook erg gezond bezig... heb al 2 handen chips op
20 gram had ik gewogen, da's 130 kcal, zonde.

Morgen is de planning:
4 x volkorenboterham met osseworst en rundvleessalade, gekookt ei en 2 fruit

D:
Gevulde paprika
shoarmapizza met knoflook en whiskeysaus met patat
dame blanche

Oja, en een uur zwemmen
Pizza en patat? Waarom dubbelop?
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:53:59 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66710752
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Pizza en patat? Waarom dubbelop?
Kan niet kiezen
Nou ja, morgen maar even kijken... ik eet dan niet alles hoor
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:54:08 #84
148689 Muis006
pi_66710761
Planning voor morgen:

O: aardbeienkwark, erg voorzichtig want er zitten stukjes niet opgeloste gelatine in en dat voelt ranzig
S: naar de supermercado lopen
L: 2 boterhammen pindakaas en een potje Hakfruit
T: smoothie
D: geen idee eigenlijk
S: sportschool, anderhalf uur

En met deze mededeling ga ik afsluiten. Trusten!
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:56:03 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66710842
.

Hele avond gechat dus. Hoewel het een hele leuke en sympathieke vrouw is om mee te chatten, is ze te tuttig voor mij (type lipsticklesbo) en ik ben niet tuttig genoeg voor haar, dus er komt geen date Het chatten was wel heel gezellig, dus ze stelde voor om af en toe nog eens te chatten, dus dat gaan we maar doen, al weet ik niet hoe lang ik daar trek in heb. Jammer, maar goed, de interesse is nu wel meteen weg hier .

Nu even bijlezen en evt bijreageren .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:56:18 #86
14746 k_i_m
pi_66710857
Dag mups .
In my life
Why do I smile
pi_66710860
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kan niet kiezen
Nou ja, morgen maar even kijken... ik eet dan niet alles hoor

Dat lijkt me inderdaad wel slim
Ik ga morgen naar mijn vriendje toe dus mijn eetlijstje zal zijn:
O: peer en allbran cornflakes met halfvolle melk
L: iets van brood?
D: lasagne
T: moijto
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:57:12 #88
148689 Muis006
pi_66710904
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
Dag mups .
Doei Kimmetje
pi_66710947
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef Muis006 het volgende:
Planning voor morgen:

O: aardbeienkwark, erg voorzichtig want er zitten stukjes niet opgeloste gelatine in en dat voelt ranzig
Zeefje?

Planning voor morgen (ovb)
O: Brinta
T: Fruit
L: Klein bakje magere yoghurt met handje muesli
S: Uurtje zwemmen + zonnebank
T: Crackers/brood?
D: Ik vermoed doperwten, dat zag ik in een kastje liggen
T: ?

Wat kan ik toch geweldig plannen
pi_66711211
Dat ballet was dus 80% van de tijd tenenkrommend. 20% was oké, maar dat kwam vooral door de zingende gitarist die wel goed was.

Het begon veelbelovend, helemaal in het donker met een enkele spot die viel op wat blote armen en zo. Maar dáárna!! O man, o man, wat was het erg. Ik kreeg op den duur bijna de slappe lach

Nou ja. Ervoor wel heel lekker gegeten en het was gezellig, dus ach, al met al best een leuke avond....
pi_66711264
Als het maar gezellig was he .

Zo, slapen. Trusten allemaal
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:12:55 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66711568
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee, ze herhalen seizoen 3 elke dag om 17.20 uur.
Maar seizoen 5 komt er wel aan

Ik heb van drie stukken gemist en 4 heb ik online gekeken.
Ik moet nog eens tjekken of The City iets is, de Whitney-spin off. Al erger ik me aan haar "everythingk" Waarom die K er altijd achter?!
I Know, en ik heb al previews gezien! (Spencer die erop los mept ) .

The City ben ik ook al verslaafd aan Al is dat taaltje idd behoorlijk annyoingk.. Ook dat ze alles laten klinken als een vraag, met het eind van de zin de hoogte in, zeg maar. Maar het mag de irritatiepret niet drukken! Olivia is echt hemeltergend! .

Oh ik kijk trouwens alleen online op de USA site van MTV. Daar hebben ze tenminste ook nog de live aftershows erachteraan .
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:17:48 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66711774
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef Viking84 het volgende:
.

Hele avond gechat dus. Hoewel het een hele leuke en sympathieke vrouw is om mee te chatten, is ze te tuttig voor mij (type lipsticklesbo) en ik ben niet tuttig genoeg voor haar, dus er komt geen date Het chatten was wel heel gezellig, dus ze stelde voor om af en toe nog eens te chatten, dus dat gaan we maar doen, al weet ik niet hoe lang ik daar trek in heb. Jammer, maar goed, de interesse is nu wel meteen weg hier .

Ben jij een butchliefhebster dan?
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:19:48 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66711852
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ben jij een butchliefhebster dan?
Nee, dat ook weer niet, maar dit was me een beetje té op de eoa manier. Echt zo'n dametje met kokerrokken en parelkettingen Dat gaat zelfs mij te ver Zo iemand zocht ze zelf ook en zoals je weet ben ik niet zo. Dus .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:20:48 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66711898
Mwoh, de secretaresselook kan best sassy zijn..... .
pi_66711917
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dat ook weer niet, maar dit was me een beetje té op de eoa manier. Echt zo'n dametje met kokerrokken en parelkettingen Dat gaat zelfs mij te ver Zo iemand zocht ze zelf ook en zoals je weet ben ik niet zo. Dus .
Maar noem eens een voorbeeld van jouw type dan? (en nee, niet Kate, ik bedoel meer reëel )
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:22:09 #97
14746 k_i_m
pi_66711956
Vief, ik heb een moedervraag .

Nu na maandenlang elke nacht minimaal 5x per nacht mijn nest uit, slaapt ze eindelijk sinds een dag of 3 weer door. Ik ga 's avonds slapen en ik word 's ochtends weer wakker, zonder onderbrekingen. Dat heb ik echt al twee jaar niet meer gehad ofzo. Maar ik ben me toch doodmoe? Ik kan de hele dag wel slapen. Heb jij daar ervaring mee?
In my life
Why do I smile
pi_66711968
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:
Dan moet ze wel d'r haar kunnen losschudden en niet dat het als een Beatrixhelm blijft zitten!! En die bril die ze dan op heeft, moet er eentje zijn voor de sier!
pi_66712248
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef Viking84 het volgende:
.

Jammer dat ze niet was wat je zocht!

Door jouw verhaal werd ik nieuwsgierig en ging ik op een internetdatingsite kijken, maar je kon alleen dingen zien als je lid werd en dat heb ik toen gedaan in een impulsieve actie En nu heb ik net met iemand op msn zitten kletsen die eigenlijk best leuk is
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:30:32 #100
3185 Adelante
To let it go now
pi_66712318
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan moet ze wel d'r haar kunnen losschudden en niet dat het als een Beatrixhelm blijft zitten!! En die bril die ze dan op heeft, moet er eentje zijn voor de sier!
Haar gaat vanzelf door de war en als ze niks ziet doet ze het maar op de tast

23:30 uur geweest...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:31:31 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66712358
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:
Ik had mezelf net aangepraat dat ze m'n type niet is, dus wil je me nu een kutgevoel geven ofzo? .
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar noem eens een voorbeeld van jouw type dan? (en nee, niet Kate, ik bedoel meer reëel )
Kate is heel reëel hoor .

Mijn type. Ja heel lastig. Iig niet het type waar van afstraalt dat ze op vrouwen valt, zeg maar . Niks mis met butches, maar ik val er gewoon niet op . Ik val op heterotypes. Lang haar, rokje, niet uren voor de spiegel staan... Een beetje zo iemand als ikzelf (o ik ben zo ), maar dan ouder .
Niet meer actief op Fok!
pi_66712409
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:

[..]

Haar gaat vanzelf door de war en als ze niks ziet doet ze het maar op de tast

23:30 uur geweest...
Volgens mij zit jij echt op de klok te kijken!!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:33:48 #103
3185 Adelante
To let it go now
pi_66712457
Ik dacht dat het al later was trouwens
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:33:54 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66712465
Wat kut is: ergens zin in hebben en het niet in huis hebben.

Ik.Wil.Jus.D'orange .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:34:10 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66712476
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef k_i_m het volgende:
Vief, ik heb een moedervraag .

Nu na maandenlang elke nacht minimaal 5x per nacht mijn nest uit, slaapt ze eindelijk sinds een dag of 3 weer door. Ik ga 's avonds slapen en ik word 's ochtends weer wakker, zonder onderbrekingen. Dat heb ik echt al twee jaar niet meer gehad ofzo. Maar ik ben me toch doodmoe? Ik kan de hele dag wel slapen. Heb jij daar ervaring mee?
Huh, wat zei je? Ik was even Dean voor de 4e keer vanavond op bed leggen . (en dan ook nog MIJN bed ).

En ja, ik ben ook doodmoe, vooral dat laatste stukje voor ie naar bed gaat sloopt me. Normaliter ging ik rond 17.00-17.30 vaak even op de bank liggen maar nu is dat echt spitsuur. Tegen de tijd dat ie dan op bed ligt en ik wat voor mezelf kan gaan doen leef ik weer op (avondmens) waardoor ik altijd te laat naar bed ga en dan begint de hele riedel weer opnieuw .

Maar heb je geen ijzertekort bijvoorbeeld?
pi_66712498
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef Viking84 het volgende:

Ik.Wil.Jus.D'orange .
Loop je even langs de avondwinkel!!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:35:36 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66712536
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Jammer dat ze niet was wat je zocht!

Door jouw verhaal werd ik nieuwsgierig en ging ik op een internetdatingsite kijken, maar je kon alleen dingen zien als je lid werd en dat heb ik toen gedaan in een impulsieve actie En nu heb ik net met iemand op msn zitten kletsen die eigenlijk best leuk is
Wat zal ik lachen als dat wat wordt!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:35:50 #108
3185 Adelante
To let it go now
pi_66712542
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Die zijn er niet buiten Amsterdam (Randstad)
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:36:40 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66712575
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan moet ik fietsen. En ver .
Ik woon in een hutje op de hei.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:36:55 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66712583
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan moet ze wel d'r haar kunnen losschudden en niet dat het als een Beatrixhelm blijft zitten!!
He bah nee! Ajb niet van dat haar waarbij ze d'r hoofd omdraait en d'r haar gewoon blijft staan .
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:37:29 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66712605
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef Viking84 het volgende:

Ik.Wil.Jus.D'orange .
Ik heb net 4 sinaasappels uitgelebberd .
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:38:52 #112
14746 k_i_m
pi_66712649
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Huh, wat zei je? Ik was even Dean voor de 4e keer vanavond op bed leggen . (en dan ook nog MIJN bed ).

En ja, ik ben ook doodmoe, vooral dat laatste stukje voor ie naar bed gaat sloopt me. Normaliter ging ik rond 17.00-17.30 vaak even op de bank liggen maar nu is dat echt spitsuur. Tegen de tijd dat ie dan op bed ligt en ik wat voor mezelf kan gaan doen leef ik weer op (avondmens) waardoor ik altijd te laat naar bed ga en dan begint de hele riedel weer opnieuw .

Maar heb je geen ijzertekort bijvoorbeeld?
Weet ik niet, maar ik moet maandag toch naar de dokter, die zal me wel weer langs de priktoestand sturen .

Ik vroeg me alleen af of het door het hele nacht door slapen kon komen, omdat ik dat zo lang niet meer gedaan heb. Ik voel me echt zo moe als na een weekend feesten met veel afterparties en heel veel alcohol. Dat je er zo'n raar wattig hoofd van krijgt met nog net geen hoofdpijn. En van die droge ogen. Behalve dan dat ik dat dus allemaal wel heb, maar niet het plezier vooraf .
In my life
Why do I smile
pi_66712652
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat zal ik lachen als dat wat wordt!
Dan mag jij op de bruiloft een toespraak houden en dit beschamende verhaal vertellen
pi_66712666
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar ik moet maandag toch naar de dokter, die zal me wel weer langs de priktoestand sturen .

Ik vroeg me alleen af of het door het hele nacht door slapen kon komen, omdat ik dat zo lang niet meer gedaan heb. Ik voel me echt zo moe als na een weekend feesten met veel afterparties en heel veel alcohol. Dat je er zo'n raar wattig hoofd van krijgt met nog net geen hoofdpijn. En van die droge ogen. Behalve dan dat ik dat dus allemaal wel heb, maar niet het plezier vooraf .
Misschien moet je gewoon bruut gaan feesten
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:40:11 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66712689
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hey, wat toevallig, want ik heb ook een wattig hoofd, sinds een paar dagen !

Zou het een virus zijn?
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:40:32 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66712704
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dan mag jij op de bruiloft een toespraak houden en dit beschamende verhaal vertellen
Als ik trouw nodig ik jullie iig niet uit.

Ik weet al waar jullie over gaan speechen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:41:18 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66712727
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik trouw nodig ik jullie iig niet uit.

Ik weet al waar jullie over gaan speechen .
Tring!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:41:44 #118
14746 k_i_m
pi_66712743
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hey, wat toevallig, want ik heb ook een wattig hoofd, sinds een paar dagen !

Zou het een virus zijn?
Oja . Daar had ik niet eens aan gedacht!
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:42:18 #119
3185 Adelante
To let it go now
pi_66712761
Waar selecteer je eigenlijk op op zo'n site

- geslacht: vrij logisch
- leeftijd: in te stellen waar je op valt of alleen extremen (50+) uitschakelen
- opleidingsniveau: zegt voor mij niets over relatiemateriaal
- interesses: kan leuk zijn als ze overeenkomen, maar nog leuker als ze verschillen
- regio: voor het gemak

Of is dit te praktisch gedacht
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:43:38 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66712814
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:

- interesses: kan leuk zijn als ze overeenkomen, maar nog leuker als ze verschillen

Ik selecteer meestal op:

geslacht (V, duh), leeftijd (30-35), opleidingsniveau (HBO/WO ) en soms op regio. Ik sluit iig de Limbo's wel uit.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:44:46 #121
14746 k_i_m
pi_66712857
Ik ga slapen, tot morgen .
In my life
Why do I smile
pi_66712863
quote:

Omschrijving: humoristisch, slank, gorgeous, lief & zorgzaam?
pi_66712864
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Mijn zusje is ook getrouwd met iemand die ze kent van zo'n site. En ik heb ooit ook een profiel aangemaakt, net als jij omdat ik nieuwsgierig was en omdat Greys me er allemaal dingen over had verteld. Ik had er geen foto bijgedaan en geen verhaal en toch kreeg ik heel veel berichtjes. Daar kreeg ik niet een heel fijn gevoel bij. Vond het heel triestig, van die eenzame mannen die dus op elke nieuwe aanmelding reageren.
Maar ik heb me toen wel een middag vermaakt met allerlei profielen bekijken en het merendeel is niet interessant, maar helemaal ondenkbaar is het niet dat je toch iemand vindt.....
pi_66712885
quote:

Ik deed:
geslacht, leeftijd tussen de 25 en 31 (tsja er zijn er zoveel lid, je moet wel keuzes maken, dus dan gelijk wat ik het passendste vind/vaak op val), opleidingsniveau zelfde verhaal, ik houd ervan als iemand slimmer is dan ik, dus heb HBO en WO aangevinkt, jammer als ik net mn droomman misloop die timmerman is, interesses kon je niet aanvinken en regio heb ik eerst niets gedaan en later de grote steden die in de buurt liggen
pi_66712889
Slaap wel, Kim. Ik moet eigenlijk ook maar naar bed. Met een kleine whisky, voor de kcals
pi_66712922
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh ik heb echt n hekel aan die standaardomschrijvingen : Ik ben natuurlijk spontaan, heb humor, eerlijk, blablabla alsof er iemand is die niet van die eigenschappen houdt
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:46:45 #127
3185 Adelante
To let it go now
pi_66712923
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

humoristisch: het moet maar net jouw soort humor zijn
slank: vereist
gorgeous: in the eye of the beholder
lief: ja, een bitch zit je niet op te wachten nee
zorgzaam: maar niet afhankelijk

dus alles is relatief bijna.
pi_66712983
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:46 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Oh ik heb echt n hekel aan die standaardomschrijvingen : Ik ben natuurlijk spontaan, heb humor, eerlijk, blablabla alsof er iemand is die niet van die eigenschappen houdt
'Ik ben op zoek naar een maatje', hoe vaak kom je dat nou tegen?
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:48:28 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66712987
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:46 schreef Adelante het volgende:

Pfiew, dan hoeven wij iig niet bang te zijn voor toenaderingspogingen van jou .

Er is 1 ding waar ik heel erg op afknap: dertigplussers die zichzelf 'een leuke meid' noemen. C'mon .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:49:04 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66713007
Ik heb er ook ooit eens een lollig profiel opgezet maar ik had veel engerds die dan eerst een leuk mailtje stuurden en dan, als ik na anderhalve dag nog niet had gereageerd begonnen te frusten over dat ik vast heel erg arrogant was en zulks .
pi_66713051
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:46 schreef Adelante het volgende:

[..]

humoristisch: het moet maar net jouw soort humor zijn
gorgeous: in the eye of the beholder
lief: ja, een bitch zit je niet op te wachten nee
zorgzaam: maar niet afhankelijk

dus alles is relatief bijna.
Of de blijmoedige 'ik ben een heel gek mens hoor'-omschrijvingen?

Ik ken datingsites alleen van horen zeggen. Nou ja, en ik heb een keer 10 dagen alle mannen op een of andere site helemaal gekgemaakt. Sandra, 23, HBO. Het alter ego van mijn huisgenoten en mij
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:50:19 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713054
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn zusje is ook getrouwd met iemand die ze kent van zo'n site. En ik heb ooit ook een profiel aangemaakt, net als jij omdat ik nieuwsgierig was en omdat Greys me er allemaal dingen over had verteld. Ik had er geen foto bijgedaan en geen verhaal en toch kreeg ik heel veel berichtjes. Daar kreeg ik niet een heel fijn gevoel bij. Vond het heel triestig, van die eenzame mannen die dus op elke nieuwe aanmelding reageren.
Maar ik heb me toen wel een middag vermaakt met allerlei profielen bekijken en het merendeel is niet interessant, maar helemaal ondenkbaar is het niet dat je toch iemand vindt.....
Daar had ik het eerder vandaag ook al over met Abaddon. Ik krijg ook reacties van mannen, terwijl ik overduidelijk aangeef op zoek te zijn naar een vrouw.
Niet meer actief op Fok!
pi_66713060
Oh ik had ook al iemand die eerst een berichtje stuurde dat ik zon leuk profiel had
en 2 minuten later "Jammer dat je niet meer hebt gereageer"d"
Get a life!

Of mensen die alleen hun email adres sturen, of een paar die me nu al ecth helemaal geweldig vonden (maar zelf echte creeps waren) ja ik heb me er wel mee vermaakt
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:51:18 #134
33954 ElisaB
pi_66713092
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:48 schreef Viking84 het volgende:
Er is 1 ding waar ik heel erg op afknap: dertigplussers die zichzelf 'een leuke meid' noemen. C'mon .
Wat is daar mis mee?
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:52:01 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713113
eleusis had het gisteren over een vriend van hem die voor de gein een hartje naar een meisje had gestuurd. Kreeg 'ie een paar weken later een boos mailtje van haar: "Ik ben speciaal betaald lid geworden en nu reageer je niet meer, lul! "
Niet meer actief op Fok!
pi_66713127
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Oh jee. Ben jij ook een leuke meid?

Ik ga echt naar bed. Welterusten, schattekes
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:52:37 #137
3185 Adelante
To let it go now
pi_66713133
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar had ik het eerder vandaag ook al over met Abaddon. Ik krijg ook reacties van mannen, terwijl ik overduidelijk aangeef op zoek te zijn naar een vrouw.
Die nemen gewoon een vriendin mee voor je Geen punt bij Karwei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:53:10 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713152
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Ik heb gewoon een hekel aan het woord 'meid' en ik vind ook dat je jezelf geen 'meid' meer moet noemen als je de dertig gepasseerd bent. Dan ben je een vrouw. Maar dat is mijn mening. Daar mag jij uiteraard anders over denken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:53:46 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66713170
Whehehe, ik had nog opgeslagen wat ik als profiel had
quote:
Hallo daar,

Zo, ik zal eerst even vertellen wat ik iig niet zoek. Ik zoek geen:

- Mannen zonder passie, ambitie of energie om iets anders te doen dan zappend op de bank te hangen
- Mannen die nog nooit een boek hebben gelezen (Suske & Wiske en de Fam. Doorzon niet meegerekend).
- Mannen die verslaafd zijn aan online pokeren of WoW.
- Mannen die denken dat ze een makkelijke wip kunnen scoren.
- Extreem linkse bomenknuffelaars.
- mannen met een kapsel á la Donald Trump ("de dode fret op het hoofd").
- Mannen die "Mooiboy" (of verkeerd gespelde versies daarvan) in hun nickname hebben staan.

Verder ben ik heel beminnelijk op een nare manier, extreem schattig, kan ik goed koken en je kan ook nog met me lachen, van jou hoop ik hetzelfde, dat maakt de communicatie wel zo makkelijk ;-).

Ik zoek een een wereldwijze leuke en bourgondische enigszins ouderwets ingestelde ( Nee, ik ben niet geemancipeerd en ik stel het op prijs als je de deur voor me openhoudt) vent in het bezit van gevoel zwarte humor die zich in elke laag van de bevolking weet te bewegen, Hendrik-Jan uit de Achterhoek die de spruitjeslucht nog in zijn kleren heeft hangen, denk dus na voor je reageert, denk je nu werkelijk dat wij een match zijn? Als je me op straat niet zou durven aanspreken, doe dat dan online ook niet, dat bespaart ons beiden een pijnlijke ervaring :-) .

Een schoon gebit en lekker ruiken is een must!

Mijn helden zijn Theo van Gogh, Nietzsche, Randy Pausch en John Mayer ;-) , ben je daar een leuke mengeling van (liefst niet met het uiterlijk van de eerste) en ook nog stinkend rijk, reageer!

PS: Als je mijn humor niet snapt, reageer dan vooral niet. (Ook gepikeerde mannen uit de Achterhoek hoeven geen berichtjes te sturen om mij ter verantwoording te roepen waarom ik de Achterhoek slecht afschilder :-( ).

Ps ps: Mijn foto is niet afkomstig uit 1970.

Als je een reactie wil, moet je even zeggen waar ik de duif heen kan sturen. Nudge nudge, wink wink.

[ ] Add to cart?
Alleen toen maakte mijn ex het weer goed met me en heb ik het maar weer opgegeven met de wraakactie .
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:53:50 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713172
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:50 schreef cyclechick het volgende:
Oh ik had ook al iemand die eerst een berichtje stuurde dat ik zon leuk profiel had
en 2 minuten later "Jammer dat je niet meer hebt gereageer"d"
Get a life!

Of mensen die alleen hun email adres sturen, of een paar die me nu al ecth helemaal geweldig vonden (maar zelf echte creeps waren) ja ik heb me er wel mee vermaakt
Ik vind jou ook helemaal geweldig . Ben ik nu ook een creep? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66713196
Ik heb het nooit over meid, maar ook niet over vrouw, ik weet wel dat ik de leeftijd heb van een vrouw, maar ik voel me helemaal niet mevrouwerig. Ik ontloop de benaming dan maar.
pi_66713210
Ik vind het heel erg aan de context liggen ook, net als het woord meisje of dame, het kan bij mij alletwee heel fout overkomen, of juist heel leuk, ligt er maar net aan . (lekker duidelijk )
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 23:55:34 #143
70532 loveli
N
pi_66713243
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een hekel aan het woord 'meid' en ik vind ook dat je jezelf geen 'meid' meer moet noemen als je de dertig gepasseerd bent. Dan ben je een vrouw. Maar dat is mijn mening. Daar mag jij uiteraard anders over denken .
Dat dacht ik ook altijd en ik zal mezelf nooit zo noemen. Jammer genoeg ben ik voor het gros van de mensheid blijkbaar nog steeds "dat meisje".
crap in = crap out
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:55:41 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713251
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Vivi het volgende:
Whehehe, ik had nog opgeslagen wat ik als profiel had
[..]

Alleen toen maakte mijn ex het weer goed met me en heb ik het maar weer opgegeven met de wraakactie .
Ik zou het echt in m'n broek doen na het lezen van die oproep en never nooit niet reageren . Sjonge jonge, wat kom jij eng en intimiderend over .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:56:05 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713264
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef conleche het volgende:
Ik heb het nooit over meid, maar ook niet over vrouw, ik weet wel dat ik de leeftijd heb van een vrouw, maar ik voel me helemaal niet mevrouwerig. Ik ontloop de benaming dan maar.
Jij bent gewoon Co!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:56:59 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66713281
Ik had belachelijk veel reacties anders ....
pi_66713289
quote:

[..]

Ik vind jou ook helemaal geweldig . Ben ik nu ook een creep? .
Nee van jou kan ik het hebben, maar jij hebt dan ook meer van me gelezen dan 5 regels waarin ik mezelf als een toffe chick (ipv leuke meid) omschrijf
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:57:32 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713305
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind het heel erg aan de context liggen ook, net als het woord meisje of dame, het kan bij mij alletwee heel fout overkomen, of juist heel leuk, ligt er maar net aan . (lekker duidelijk )
Met 'meisje', 'meiske' of 'kiddo' heb ik geen probleem, mits het liefkozend bedoeld is .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:58:08 #149
3185 Adelante
To let it go now
pi_66713324
De vivi uit de advertentie matcht niet met mijn beeld van de in slank postend vivi
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:58:27 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713331
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:56 schreef Vivi het volgende:
Van mannen die je lap tekst niet gelezen hebben zeker? .

Hij kwam me zelfs bekend voor (of er zijn meerdere vrouwen met zo'n tekst). Waar stond 'ie destijds? Op Relatieplanet of Lexa ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_66713338
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
De vivi uit de advertentie matcht niet met mijn beeld van de in slank postend vivi

Leg beide beelden eens uit!??
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 23:59:16 #152
70532 loveli
N
pi_66713351
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:56 schreef Vivi het volgende:
Tuurlijk, er zat een foto bij. Zeg nou zelf, daarmee minimaliseer je het risico dat ze denken met een lelijke pad te mailen.
crap in = crap out
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:59:46 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66713368
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Van mannen die je lap tekst niet gelezen hebben zeker? .

Hij kwam me zelfs bekend voor (of er zijn meerdere vrouwen met zo'n tekst). Waar stond 'ie destijds? Op Relatieplanet of Lexa ofzo?
RP!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:00:03 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66713371
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat Co zegt .
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:00:34 #155
33954 ElisaB
pi_66713386
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jee. Ben jij ook een leuke meid?
Nee, ik ben een ééénige vrouw. Natuurlijk
quote:
Ow, is dat het Ik kan er heul niet mee zitten als iemand zichzelf (of een ander) een leuke meid noemt. Ik doe het zelf ook geloof ik. Vandaag nog:

Tegen mijn collega van 64: nou meid, doe je best en geef ze van Jetje
Tegen mijn moeder: meid, wat kan jou het boeien. Neem gewoon nog een bonbon; op moeten ze toch.

Ja ja, ik ben een hippe hoor
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:01:59 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713425
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Ow, is dat het Ik kan er heul niet mee zitten als iemand zichzelf (of een ander) een leuke meid noemt. Ik doe het zelf ook geloof ik. Vandaag nog:

Tegen mijn moeder: meid, wat kan jou het boeien. Neem gewoon nog een bonbon; op moeten ze toch.

Ja, maar dat vind ik anders. Ik vind het irritant als vrouwen zichzelf in een relatiesiteprofiel omschrijven als 'een leuke meid'.

'Ik ben een een leuke meid van 38' .
Niet meer actief op Fok!
pi_66713444
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Jamaar dat is anders! Ik gebruik het woord meid ook zeker wel, maar als je jezelf nou moet omschrijven, zeg je dan "ik ben een leuke meid" ?
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:02:33 #158
3185 Adelante
To let it go now
pi_66713449
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef conleche het volgende:

[..]

advertentie:
arrogantie druipt er van af, naar het neerbuigende toe, verheven voelen over, geleerd over willen komen...

slank:
gewoon normaal leuk wijf met humor, die als een van de besten kan relativeren

Met name het relativeren miste ik in die advertentietekst en dat had het al heel anders kunnen doen overkomen, dat het meer sarcastisch was bedoeld ofzo, maar dat haalde ik er nu niet uit
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:02:46 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713456
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Jamaar dat is anders! Ik gebruik het woord meid ook zeker wel, maar als je jezelf nou moet omschrijven, zeg je dan "ik ben een leuke meid" ?
.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:04:07 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713484
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:

[..]

advertentie:
arrogantie druipt er van af, naar het neerbuigende toe, verheven voelen over, geleerd over willen komen...

slank:

Met name het relativeren miste ik in die advertentietekst en dat had het al heel anders kunnen doen overkomen, dat het meer sarcastisch was bedoeld ofzo, maar dat haalde ik er nu niet uit
Ik vind het gewoon agressief overkomen. Ik krijg bij die oproep echt het beeld van een vrouw die alle subtiliteit ontbeert en mannen aan het huilen maakt .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:04:22 #161
33954 ElisaB
pi_66713497
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:01 schreef Viking84 het volgende:
'Ik ben een een leuke meid van 38' .
Nou, dat zou ik ook nooit schrijven. Nu je het zegt: als ik het lees van iemand, dan heb ik er een 'minder aantrekkelijk' beeld van. We snappen mekaar weer
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:04:32 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66713504
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:

[..]

advertentie:

slank:

Hij is dan ook van 4 jaar geleden hoor!.En vaak stel(de) ik me ook wel heel erg arrogant op naar mannen, in eerste instantie, totdat ze me beter kennen en mijn hartje van peperkoek te zien krijgen .

Natuurlijke selectie .
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:05:12 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713519
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nou, dat zou ik ook nooit schrijven. En als ik het lees van iemand, dan heb ik er een 'minder aantrekkelijk' beeld van. We snappen mekaar weer
Fijn .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:05:28 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66713526
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon agressief overkomen. Ik krijg bij die oproep echt het beeld van een vrouw die alle subtiliteit ontbeert en mannen aan het huilen maakt .
Ik ben een diamant met vele facetten .
pi_66713544
GMTA (dat was m toch?)
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:06:28 #166
33954 ElisaB
pi_66713552
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef cyclechick het volgende:
Nah, ik zou sowieso niet schrijven dat ik een 'leuke meid' ben. Maar ik zou ook nooit schrijven 'ik ben een leuke vrouw'. Leuk... leuk... leuk... wat is leuk nou eigenlijk?
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:06:32 #167
3185 Adelante
To let it go now
pi_66713555
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ben een diamant met vele facetten .
Meer een tikkel: hard van buiten, zacht van binnen
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:06:33 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713556
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef cyclechick het volgende:
GMTA (dat was m toch?)
Je leert het wel, meid .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:06:52 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66713567
En nu is het tijd voor mijn dagelijkse 2,5 regel van The Fountainhead voordat Klaasjevaak mijn oogjes besuikert
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:06:58 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_66713571
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nah, ik zou sowieso niet schrijven dat ik een 'leuke meid' ben. Maar ik zou ook nooit schrijven 'ik ben een leuke vrouw'. Leuk... leuk... leuk... wat is leuk nou eigenlijk?
Lekker wijf dan?
pi_66713595
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Vivi het volgende:
En nu is het tijd voor mijn dagelijkse 2,5 regel van The Fountainhead voordat Klaasjevaak mijn oogjes besuikert
Ben jij er al in begonnen? Is het wat?
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:08:12 #172
236335 neen
schone schijn
pi_66713608
Hoi, ik en een spontane jongeman uit het Noorden van het land. Ik zou mezelf het best kunnen omschrijven als iemand die spontaan is, uitgaand en wel houd van een geintje (haha!) mijn motto is dan ook: "leef je dag alsof het je laatste is". Heb ik je interesse gewekt? Reageer dan op mijn profiel, ik hoop tot horens!

donderdag 5 maart 2009 @ 00:08:14 #173
33954 ElisaB
pi_66713609
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Lekker wijf dan?
Nou, dat zou ook al niet in me opkomen

Ik denk dat ik voor de zekerheid maar helemaal niet zou schrijven
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:08:16 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66713610
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Come to think of it! Ik had wel meteen een geldslaaf achter me aan !!!

Maar ik was dan weer te veel zacht ei om er gebruik van te maken .
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:08:18 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713612
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:

[..]

'leuke vrouw' zou ik dan wel weer gebruiken. Ik reageerde een jaar geleden ook op 'een leuke vrouw' .
Maar 'leuk' is idd in the eye of the beholder .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:09:07 #176
33954 ElisaB
pi_66713637
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:08 schreef neen het volgende:
Hoi, ik en een spontane jongeman uit het Noorden van het land.
Toe maar! Jullie gaan gelijk voor een trio!

Pffftttt.... 23:30 geweest zeker
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:10:28 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713673
Ook altijd leuk: van die bisgierige vrouwen. Bisgierige vrouwen, fine, maar waar ik dan echt op afknap: "... en eventueel kan m'n vriend meekijken / meedoen" I don't think so! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:10:44 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713684
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Toe maar! Jullie gaan gelijk voor een trio!

Pffftttt.... 23:30 geweest zeker
.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:11:32 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66713706
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben jij er al in begonnen? Is het wat?
Ik ben erin begonnen ja maar waar ik vroegah binnen een dag of 2 zo'n boek uitlas gaat het nu iets trager...ik moet er nog wel inkomen maar het heeft wel potentie al vond ik een bepaalde dialoog (tot nu toe) wat gekunsteld geschreven .
pi_66713738
Hey leuke meiden, lekkere wijfen wijven en geile mannen, ik ga naar bed!
Welterusten en sweet dreams en zulks!

donderdag 5 maart 2009 @ 00:13:42 #181
3185 Adelante
To let it go now
pi_66713766
Hej da! Ja, dat is Zweeds, daar ben ik geboren en wil ik ooit naar terug. Buiten het feit dat ik ga trouwen, ben ik op zoek naar een lekkere slanke (lees graatmager) vrouw van een jaar of 25, die houdt van de mooie dingen van het leven. En wat zijn die mooie dingen dan? Tsjah, dat kan natuurlijk niet worden gevat in zo'n beperkt advertentietekstje, maar als belangrijkste zal ik dan maar mijzelf aandragen. Kun en wil je daar van genieten? Reageer dan nu via onderstaande knop en wanneer je een foto meestuurt, volgt er altijd reactie.

wat slecht, ik moet dat maar niet gaan doen meer
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:14:58 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66713802
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
Hej da! Ja, dat is Zweeds, daar ben ik geboren en wil ik ooit naar terug. Buiten het feit dat ik ga trouwen, ben ik op zoek naar een lekkere slanke (lees graatmager) vrouw van een jaar of 25, die houdt van de mooie dingen van het leven. En wat zijn die mooie dingen dan? Tsjah, dat kan natuurlijk niet worden gevat in zo'n beperkt advertentietekstje, maar als belangrijkste zal ik dan maar mijzelf aandragen. Kun en wil je daar van genieten? Reageer dan nu via onderstaande knop en wanneer je een foto meestuurt, volgt er altijd reactie.

wat slecht, ik moet dat maar niet gaan doen meer
was dat jouw oproep? .

Ik ga ook slapen. Trusten allemaal! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:17:16 #183
3185 Adelante
To let it go now
pi_66713862
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

was dat jouw oproep? .

Ik ga ook slapen. Trusten allemaal! .
Nee, nee, ik denk ik probeer eens wat op de late avond
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:18:27 #184
236335 neen
schone schijn
pi_66713902
Datingsites zijn voor oude mensen
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:42:31 #185
236335 neen
schone schijn
pi_66714524
Oke, vanaf nu mogen jullie weer posten.
pi_66714602
tvp
pi_66714609
Ik denk dat iedereen slapen is, neen. Ik ga nu ook. Slaap lekker voor later!
pi_66714704
Co!!!!!
pi_66716538
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:50 schreef P.F het volgende:
Co!!!!!
Wat???
  donderdag 5 maart 2009 @ 05:40:43 #190
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66716619
heuj! ik ben veilig in mn hotel aangekomen, én bijgelezen. en nu ga ik slapen. kuzziekuzzie!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66716796
goedemorgen

mèn...

klimmen gisteren was leuk, vanaf de grond gezien heup was te beurs om zelfs maar te zekeren, dus heb vooral foto's gemaakt.

Zodadelijk op de fiets naar een docent en dan met hem en een medestudent naar Veghel om voorlichting te geven op een school ben zeer benieuwd
Ja doei.
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:25:53 #192
33954 ElisaB
pi_66717416
Ik ben weer helemaal vers! Kaakholteontsteking? Gone! Migraine? Na een aanval verder weggebleven! Tennisarm? Weg (dwz: wat ervan over is, ten opzichte van wat het was)!

Ik heb me in maanden niet zo pijnloos gevoeld
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:39:12 #193
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66717650
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:08 schreef neen het volgende:
Hoi, ik en een spontane jongeman uit het Noorden van het land. Ik zou mezelf het best kunnen omschrijven als iemand die spontaan is, uitgaand en wel houd van een geintje (haha!) mijn motto is dan ook: "leef je dag alsof het je laatste is". Heb ik je interesse gewekt? Reageer dan op mijn profiel, ik hoop tot horens!

datingsite-profielen

vaak komt het toch neer op

'hoi, ik ben een leuke meid die houdt van leuke dingen doen en leuke mensen, en dan leuk de hele avond leuk doen met elkaar, je weet wel...echt leuk!...en als jij ook leuk bent, dan zou ik het leuk vinden als je zou reageren, zodat we misschien eens een leuk gesprek kunnen hebben, of leuk een keertje afspreken! Lijkt dat je leuk?! Reageer dan!'

Maar als iemand zoiets zou schrijven, zou ik misschien nog het idee hebben dat er enige zelfspot achter zat

Goedemorgen!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_66717891
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 08:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer helemaal vers! Kaakholteontsteking? Gone! Migraine? Na een aanval verder weggebleven! Tennisarm? Weg (dwz: wat ervan over is, ten opzichte van wat het was)!

Mooi

Goeiemorgen. Planning voor vandaag (dan hou ik me dr tenminste aan): bellen x2, zwemmen, zonnebank, huiswerk Q maken, leren voor hertentamen morgen. Zo, en dan nu ontbijten.
pi_66718264
Vandaag weer een kilo lichter de vakantiekilo's zijn er zo goed als af
Voel me weer slank en hopelijk was dit een goed begin om ook weer gewone kilo's te gaan afvallen.
Nu naar college en dan naar vriendje
pi_66718385
goedemorgen
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:24:21 #197
148689 Muis006
pi_66718627
Goeiemorrrrrrrgen!

Ik zit een halve bak aardbeienkwark weg te lepelen en ik ga vandaag NIET snoepen. Wel sporten!

Lijst want die van gisteravond is alweer achterhaald:

O: aardbeienkwark
L: opgebakken rijst met uitjes, een potje Hakfruit
D: hachee
S: anderhalf uur sportschool
pi_66718924
Goedemorgen!

Op een datingsite heb ik zelf nooit gestaan, maar ik kreeg wel eens een pm van een fokker die vroeg of een bepaald profiel (op lexa geloof ik) van mij was aangezien er allemaal foto's van mij bijstonden. . Niet dus.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66719260
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 08:25 schreef ElisaB het volgende:

Mooi zo, Elisa!
Miss_S, mooi zo. was het inderdaad geen vet maar vocht, die vakantiekilo's!

Mijn plan voor de dag:
O: 2 eitjes
T: sinaasappel, kiwi
L: broodje hummus
T: amandelen
T: appel, kiwi
S: pilates
S: klein rondje hardlopen
D: kip met cashews, lente-ui en zoete sojaprut, rijst, broccoli
T: stukje peperchocolade

En ik ga vanavond een cheesecake bakken! Greys, wat denk je van citroencheesecake met een sour cream topping, waar ik dan voor het serveren een klats blueberryprut overheen gooi?
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:59:16 #200
14746 k_i_m
pi_66719460
Ik had gisteren niet moeten klagen over het slapen, want ik sliep pas om 04.30 afgelopen nacht .

In my life
Why do I smile
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:08:48 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66719674
Ook goedemorgen!
Ik heb al een druk ochtendje achter de rug (lees: cadeautjes uitpakken, kinderen aankleden, naar de kindergarten, naar de dokter, horen dat mijn cholesterol te hoog is en twijfelen of ik wel of niet naar de sauna ga).
Mijn daglijstje:
o. croissant
t. appel
l +t +d geen idee

De nachtbagger was leuk om te lezen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66719746
Wel naar de sauna, Tink
pi_66719769
Oh ja, Tink is jarig! Gefeliciteerd! .
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:12:55 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66719790
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:11 schreef ColdFeet het volgende:
Wel naar de sauna, Tink
Ik ben lui Tas is zelfs al gepakt,maar ik heb geen zin om er naar toe te rijden. En daarnaast kost het ook geld en ik moet binnen 4 weken ¤ 6000 nabetalen aan de belasting en dat heb ik niet.
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:13:45 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66719818
Thanks DAD!
Maar jullie hoeven me niet allemaal te gaan feliciteren hoor. Daar voel ik me altijd een beetje opgelaten bij
  Vis een optie? donderdag 5 maart 2009 @ 10:14:56 #206
70532 loveli
N
pi_66719851
Tink, gefeli met je verjaardag! En naar de sauna, pak je jas en autosleutels. Gaan!!
Als jij het zo wilt hebben...
crap in = crap out
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:15:22 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66719861
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:14 schreef loveli het volgende:
Tink, gefeli met je verjaardag! En naar de sauna, pak je jas en autosleutels. Gaan!!
Oke. Doei!
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:17:38 #208
14746 k_i_m
pi_66719931
In my life
Why do I smile
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:22:07 #209
3185 Adelante
To let it go now
pi_66720089
Feli Tink
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:28:18 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66720272
Van harte Tink!

pi_66720298
Gefeli Tink
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 10:44:08 #212
163650 Greys
pi_66720768
Feli Tink!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:45:14 #213
33954 ElisaB
pi_66720805
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
Thanks DAD!
Maar jullie hoeven me niet allemaal te gaan feliciteren hoor. Daar voel ik me altijd een beetje opgelaten bij
Kunnen we een keer plat op de bek, wil je niet

pi_66720853
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef Vivi het volgende:
Van harte Tink!

[ afbeelding ]
EEEEEEEEEEEEW! Sorry
Van harte Tinkie! (een felicitatie én je nick verkindsd, ik ben op dreef )

O: Smoothie van een enorme banaan, 1 sinaasappel in partjes en 2 sinaasappels uitgeperst, scheut sojamelk
*burp*
L: Geen idee, boterham met vlees ofzo bij the parents
T: Dropjes, die hebben ze altijd wel in huis
D: Pasta
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:52:27 #215
148689 Muis006
pi_66721001
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Feli Tink!
QFT.
pi_66721021
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik had gisteren niet moeten klagen over het slapen, want ik sliep pas om 04.30 afgelopen nacht .

[ afbeelding ]
Toen was ik al weer wakker

Sliep weer om 7h17. Tenminste iets daarna, dat is de laatste keer dat ik de klok heb gezien

Weer wakker om iets na achten

Ingeslapen om een uur of 9 en nu weer net wakker.
pi_66721065
Tink, Gefeliciteerd!!

te laat
pi_66721378
Hee Tink, gefeliciteerd. Heb je leuke cadeaux gehad? Veel plezier in de sauna (wel gaan dus!).

Lijstje hier:
T: cappuccino
L: twee boterhammen met pindakaas
T: frambozen en een vitalinea
D: uit eten (restaurantweek!)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66721436
Think gefeliciteerd

En ga nou maar wel lekker naar de Sauna, al hoewel als ik dat plaatje van Vivi zie begin ik toch te twijfelen

Pffff weer kut geslapen vannacht
pi_66721478
Ook al wil je het niet, toch gefeliciteerd Tink. Zie de sauna maar als een cadeautje aan jezelf.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66721724
Ik ga heel even zeuren, want het gaat helemaal niet lekker deze week. Slecht weekend gehad, qua eten dan, en het lukt me niet echt om weer in het ritme te komen. Bijna al m'n kleren staan niet mooi omdat ik ze heb gekocht toen ik lichter was dus nu voel ik me helemaal dik, en in plaats van er iets aan te doen ben ik gisteravond chips en chocola gaan eten. Die niet eens zo lekker waren. Bah, ik baal van mezelf.

Sorry, dat moest er even uit...
pi_66722097
Phaidra: leuk, waar ga je heen?
pi_66722204
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ga heel even zeuren, want het gaat helemaal niet lekker deze week. Slecht weekend gehad, qua eten dan, en het lukt me niet echt om weer in het ritme te komen. Bijna al m'n kleren staan niet mooi omdat ik ze heb gekocht toen ik lichter was dus nu voel ik me helemaal dik, en in plaats van er iets aan te doen ben ik gisteravond chips en chocola gaan eten. Die niet eens zo lekker waren. Bah, ik baal van mezelf.

Sorry, dat moest er even uit...
Proberen zo snel mogelijk te vergeten die ev0l C&C en vandaag langs de supermarkt en plenty gezonde snaaidingetjes halen. Dat als je dan een aanval krijgt, dat de schade dan zeer beperkt is. En alle rotzooi je huis uit doen!

Of wilde je het alleen maar even kwijt?? In dat geval:
pi_66722244
Wat Co zegt. En: sporten helpt bij mij altijd goed, daar ga ik echt beter van in m'n vel zitten.
pi_66722314
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
Wat Co zegt. En: sporten helpt bij mij altijd goed, daar ga ik echt beter van in m'n vel zitten.
Dat ook!!
pi_66722355
Komt wel goed Mini .

Eens met wat de dames boven me zeggen, met een kleine toevoeging: bij mij werkt het het beste als ik 's morgens al plan wat ik allemaal ga eten. Plus een lijstje met dingen die ik mag eten als ik omval van de honger (waar komkommer, tomaat, worteltjes enzo op staan). Zonder planning grijp ik alsnog naar de koek/snoep/chips.
pi_66722361
Ik moet ook maar echt weer eens gaan sporten... Ik zie de 64 op m'n weegschaal en dat bevalt me maar niets. Eerst dat snothoofd maar eens weg zien te krijgen en dan hopen dat ik ook eindelijk Pilates kan gaan doen (loting).
pi_66722480
Gefeli Tink!
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:52:46 #229
148689 Muis006
pi_66723047
Okee WAT.

ik zie net dat Pete Wilder uit Private Practice (er keken hier toch ook slankies PP?) 53 is.

53!!

WTF?
pi_66723230
Zo kwam ik er gister achter dat Nigella Lawson bijna 50 is. .

Wie is die Pete ook alweer precies? . Ik heb wel gekeken maar namen zijn dramatisch bij mij.
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:59:06 #231
148689 Muis006
pi_66723278

Deze! Hij is de broer van Tyne Daly!

En Nigella 50? Wow
pi_66723340
Ah, ja. Vind ik eigenlijk helemaal geen lelijke kerel. .
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:02:02 #233
148689 Muis006
pi_66723371
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ja. Vind ik eigenlijk helemaal geen lelijke kerel. .
Nee ik ook niet! Shirtless ziet ie er wel oud uit (ik vond hem er zo raar uitzien zonder shirt) maar nu ik weet dat ie 53 is heb ik newfound respect
pi_66723407
Tering is die 53!

dat had ik echt niet verwacht
pi_66723412
Daarvoor zal ik eerst een shirtless foto moeten zien natuurlijk.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:04:33 #236
148689 Muis006
pi_66723451
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daarvoor zal ik eerst een shirtless foto moeten zien natuurlijk.
Ben al aan het googlen!
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:05:55 #237
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66723488
50 is het nieuwe 25
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:10:04 #238
148689 Muis006
pi_66723635
Ik kan geen shirtless dr.Wilder vinden
pi_66723780
Planning voor vandaag Resultaat van gister:
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker groene groente (vult nogal! = aanrader)
D: 2 pita broodje falafel met ijsbergsla en verse knofsaus
T: handje amandelen

Planning voor vandaag:
T: ijsbergsla met light mozarella, azijn en peper, 3 bolletjes falafel
T: 2 volkoren knackebrod met philadelphia light
T: opkikker tomaat
D: nog onbekend
pi_66723900
Oja lijstje

O: muesli met halfvolle melk
T: 125 gram 0% vet yoghurt
L: sla met 75 gram gerookte kipfilet + tomaat + komkommer + augurk + sausje van honing mosterd
T: worteltjes
D: uit eten met vriend, maar heb al op de kaart gekeken en ze hebben gelukkig gezonde dingen en ik ga maar braaf aan de cola light of zo
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:34:05 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66724449
Goedemiddag .

Beetje te lang geslapen . Nu eerst maar eens een bakje Brinta zoeken en dan bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66724549
Lijstje:

O: grote kom brinta
L: salade met tonijn, tomaatjes, rode ui, olijfjes en een mini-lepeltje slasaus
T: verwenfruit en misschien de rest van de tonijn
D: iets met kip en paprika,want die moeten op.

Gefeliciteerd Tink
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:39:10 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66724640
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!

Op een datingsite heb ik zelf nooit gestaan, maar ik kreeg wel eens een pm van een fokker die vroeg of een bepaald profiel (op lexa geloof ik) van mij was aangezien er allemaal foto's van mij bijstonden. . Niet dus.
Een vreemde heeft foto's van jou bij haar Lexaprofiel gezet? .

En niet gefeliciteerd Tink! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:41:19 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66724712
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]

Deze! Hij is de broer van Tyne Daly!

En Nigella 50? Wow
Dat is echt een lekker ding . Heb hem in Storm of the Century gezien . Die ogen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66725598
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra: leuk, waar ga je heen?
Ik geloof naar Contrast in de Ferdinand Bolstraat. Er waren nauwelijks nog plaatsen vrij toen we reserveerden, dus we hadden niet echt keus meer. Maar wie weet is het wel helemaal fantastisch en heeft de gemiddelde amsterdammer het gewoon nog niet ontdekt! Ik zal morgen wel laten weten hoe het was.

Ik vind het trouwens altijd wel spannend om niet te weten wat je te eten krijgt. Leuk spannend zeg maar. Misschien krijg je wel dingen die je zelf niet zo snel zou bestellen maar wél ontzettend lekker zijn (wel eens meegemaakt iig). Maar met zo'n restaurantweek zal je waarschijnlijk geen ontzettend aparte dingen krijgen...

[ Bericht 22% gewijzigd door Phaidra op 05-03-2009 13:17:06 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66725766
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een vreemde heeft foto's van jou bij haar Lexaprofiel gezet? .

En niet gefeliciteerd Tink! .
Ja. Beetje bizar, maar ergens ook wel weer een compliment natuurlijk. .
pi_66725862
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik geloof naar Contrast in de Ferdinand Bolstraat. Er waren nauwelijks nog plaatsen vrij toen we reserveerden, dus we hadden niet echt keus meer. Maar wie weet is het wel helemaal fantastisch en heeft de gemiddelde amsterdammer het gewoon nog niet ontdekt! Ik zal morgen wel laten weten hoe het was.

Ik vind het trouwens altijd wel spannend om niet te weten wat je te eten krijgt. Leuk spannend zeg maar. Misschien krijg je wel dingen die je zelf niet zo snel zou bestellen maar wél ontzettend lekker zijn (wel eens meegemaakt iig). Maar met zo'n restaurantweek zal je waarschijnlijk geen ontzettend aparte dingen krijgen...
Euhm, als er nauwelijks nog plaatsen vrij waren, betekent dat dan juist niet dat het wèl al ontdekt is en juist vrij populair? .
pi_66726275
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Euhm, als er nauwelijks nog plaatsen vrij waren, betekent dat dan juist niet dat het wèl al ontdekt is en juist vrij populair? .
Nee, sorry, misschien niet helemaal duidelijk verwoord! Je kon reserveren bij alle restaurants die mededen aan de restaurantweek, maar na een paar dagen was er nog maar plek bij enkele restaurants. De populaire waren dus al vol, bleven over de restaurants waar mensen dus blijkbaar liever niet heen gaan. Of nog niet kennen. Is het zo duidelijker?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66726293
Oeps, quote ipv edit
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66726406
Conleche, CF en Chico: bedankt voor jullie reacties en tips.
pi_66726460
is Fok! down geweest ofzo, dat er zó weinig is gepost!
Ja doei.
pi_66726536
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nee, sorry, misschien niet helemaal duidelijk verwoord! Je kon reserveren bij alle restaurants die mededen aan de restaurantweek, maar na een paar dagen was er nog maar plek bij enkele restaurants. De populaire waren dus al vol, bleven over de restaurants waar mensen dus blijkbaar liever niet heen gaan. Of nog niet kennen. Is het zo duidelijker?
Ah, bij àlle restaurants. Helemaal duidelijk zo. .
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:49:23 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66726677
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
is Fok! down geweest ofzo, dat er zó weinig is gepost!
Sneeuwbaleffect denk ik .

Er komen een paar mensen: "Goh wat is het rustig. Ik ga wat anders doen."
Er komen nog een paar mensen: " Idem dito"
De eerste mensen komen weer terug: "Hm nog steeds rustig."

Etc
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:51:37 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66726752
Ik heb nog steeds een craving voor jus d'orange dus ik ga zo eens naar de supermarkt .
Niet meer actief op Fok!
pi_66726758
Heeft iemand een recept voor chocoladesoufflé 'met een twist'? Dus met nog iets erdoor? Sinaasappel of zo, is dat lekker?
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:52:52 #256
148689 Muis006
pi_66726797
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand een recept voor chocoladesoufflé 'met een twist'? Dus met nog iets erdoor? Sinaasappel of zo, is dat lekker?
Chocolade + sinaasappel = HEERLIJK

Maar ik heb geen recept voor je zo 1 2 3, maar ik heb boven een cote d'or kookboek dus ik zal zo eens kijken!
pi_66726853
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:52 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Chocolade + sinaasappel = HEERLIJK

Maar ik heb geen recept voor je zo 1 2 3, maar ik heb boven een cote d'or kookboek dus ik zal zo eens kijken!
Thanks. .
pi_66726898
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pure choco met sinaasappel (gebruik fijne zest en evt een beetje drank) is een heerlijke combi. Andere lekkere combi: met koffie. Of frambozen, of peer. Of iets van noten. Wat spannender: een vleugje tijm of chilipeper!
pi_66726948
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sneeuwbaleffect denk ik .

Er komen een paar mensen: "Goh wat is het rustig. Ik ga wat anders doen."
Er komen nog een paar mensen: " Idem dito"
De eerste mensen komen weer terug: "Hm nog steeds rustig."

Etc
hmkay

ik heb me ingehouden vandaag

er waren heel veel lekkere broodjes gezond (zonder mayo enzo, die stond er godzijdank NAAST) en kroketten en soep en andere broodjes...

Maar ik heb alleen een klein kopje tomatensoep en één broodje genomen...

Verder was de intro-les wel grappig, maar man man man wat een incommunicatieve mensen
Ja doei.
pi_66727054
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor vandaag Resultaat van gister:
T: 2 gekookt ei
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker groene groente (vult nogal! = aanrader)
D: 2 pita broodje falafel met ijsbergsla en verse knofsaus
Je hebt je netjes aan je lijstje van gister gehouden zeg! Het lijstje voor vandaag ziet er ook goed uit! In ieder geval zijn het hoeveelheden waar ik ook genoeg aan zou hebben, en het is toch gezond genoeg en lekker.

Mini, wat vervelend dat het je niet lukt om de knop om te zetten, terwijl je je er wel schuldig over blijft voelen. Wat de anderen zeggen werkt bij mij ook het beste: gooi alle troep het huis uit, zodat er geen verleiding is. Na een paar dagen wordt mijn behoefte al minder en is de vicieuze cirkel doorbroken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66727065
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Pure choco met sinaasappel (gebruik fijne zest en evt een beetje drank) is een heerlijke combi. Andere lekkere combi: met koffie. Of frambozen, of peer. Of iets van noten. Wat spannender: een vleugje tijm of chilipeper!
Koffie lust ik niet, frambozen vindt m'n lief niet zo lekker, maar sinaasappel lijkt ons beide wel lekker. Wat is zest precies? Dat voeg ik gewoon toe? Ik had namelijk ook bedacht om anders misschien een soort sausje te maken of zo.

Chilipeper! . Gemalen, of zo? . Gewoon een snufje door het mengsel?
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:02:25 #262
148689 Muis006
pi_66727075
DaD:

Er staan veel recepten in, maar ik heb o.a. gevonden:

Chocolade citroencake
Chocolade carrotcake
Sinaasappel chocoladecake met aardbeien
Crumble van peer

Er zitten ook recepten als tostis met chocola en lamsvlees met chocola tussen enzo Dus roept u maar!
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:05:22 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66727159
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
DaD:

Chocolade citroencake
Chocolade carrotcake
Crumble van peer

Er zitten ook recepten als tostis met chocola en lamsvlees met chocola tussen enzo Dus roept u maar!
Ze wil toch chocoladesouffé? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66727164
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Koffie lust ik niet, frambozen vindt m'n lief niet zo lekker, maar sinaasappel lijkt ons beide wel lekker. Wat is zest precies? Dat voeg ik gewoon toe? Ik had namelijk ook bedacht om anders misschien een soort sausje te maken of zo.

Chilipeper! . Gemalen, of zo? . Gewoon een snufje door het mengsel?
Sinaasappels goed boenen, afdrogen, schil raspen en zonodig fijnhakken (herkenbare schilfers zest zijn niet zo lekker ). Als je bijv Grand Marnier of Cointreau in huis hebt: klein scheutje bij de gesmolten choco (idee! Ik doe vanavond limoncello door de cheesecake! ).

Een snufje chilivlokken door flink pure chocolade, lijkt mij. Ze verkopen hier in BE o.a. chocolade met chilipeper, met tijm (heel erg lekker!), met gember, en melkchocolade met lavendel
pi_66727181
quote:
DaD:

Chocolade citroencake
Chocolade carrotcake
Crumble van peer

Ik heb ooit eens duif gegeten met een chocoladesaus. En viesssss dat ik het vond!! Het is de enige keer geweest dat ik een hoofdgerecht écht niet wilde opeten. Na 3 happen van bord geruild met mijn lief. Hij vond het wel lekker.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66727186
quote:
DaD:

Chocolade citroencake
Chocolade carrotcake
Crumble van peer

Oh god, dat ziet er allemaal lekker uit. Mag ik van u de sinaasappel chocoladecake met aardbeien en de peercrumble? . Ook al zijn geen soufflé's. .

Een belangrijke reden dat ik soufflé wil maken is ook omdat ik de vormpjes zo schattig vind. .
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:06:17 #267
148689 Muis006
pi_66727187
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze wil toch chocoladesouffé? .

Ja ooohhhh sorry hoor ik zal nog eens zeggen wat ik heb GEVONDEN

Smart ass.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:07:00 #268
148689 Muis006
pi_66727202
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh god, dat ziet er allemaal lekker uit. Mag ik van u de sinaasappel chocoladecake met aardbeien en de peercrumble? . Ook al zijn geen soufflé's. .

Een belangrijke reden dat ik soufflé wil maken is ook omdat ik de vormpjes zo schattig vind. .
Ja ik doe dat boek niet te vaak open, want de kilo's vliegen er al aan door naar de foto's te kijken!

Ik ga eens even overtypen
pi_66727206
quote:
DaD:

Chocolade citroencake
Chocolade carrotcake
Crumble van peer

Ow bah, ik moet zeggen dat niet alle combi's me even sterk aanstaan. Choco met citroen? Brrr. En bij carrot cake lijkt het me ook geen wonderbaarlijke combi.

Ach, smaken verschillen, huh
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:08:46 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66727252
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ow bah, ik moet zeggen dat niet alle combi's me even sterk aanstaan. Choco met citroen? Brrr. En bij carrot cake lijkt het me ook geen wonderbaarlijke combi.

Ach, smaken verschillen, huh
De enige chocofruitcombi die ik te verteren vind is banaan + choco.
Maar srsly sinaasappel + choco, aardbei + choco... .

En nu ben ik echt weg .
Niet meer actief op Fok!
pi_66727256
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Heb je echte ramequinnetjes?

Ik heb trouwens, winning combi, weleens stoofpeertjescrumble gemaakt geserveerd met een bol ijs en de ingekookt peertjes-stroop
Oh, en stoofpeertjesmuffins met pure chocolade
pi_66727262
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sinaasappels goed boenen, afdrogen, schil raspen en zonodig fijnhakken (herkenbare schilfers zest zijn niet zo lekker ). Als je bijv Grand Marnier of Cointreau in huis hebt: klein scheutje bij de gesmolten choco (idee! Ik doe vanavond limoncello door de cheesecake! ).

Een snufje chilivlokken door flink pure chocolade, lijkt mij. Ze verkopen hier in BE o.a. chocolade met chilipeper, met tijm (heel erg lekker!), met gember, en melkchocolade met lavendel
Dank je wel! Ik ga morgen in de Jumbo eens zoeken naar chilivlokken en ik neem sowieso wat sinaasappels mee. Klinkt heerlijk!
pi_66727278
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De enige chocofruitcombi die ik te verteren vind is banaan + choco.
Maar srsly sinaasappel + choco, aardbei + choco... .

En nu ben ik echt weg .
Banaan, da's wel een goeie Aardbeien zijn net iets te waterig voor de combi, vind ik zelf. Maar sinaasappel-pure choco is toch min of meer standaard?
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:11:41 #274
148689 Muis006
pi_66727326
Crumble van peer:

Lunch (hahaha! ja dat staat er echt!) voor 4 personen
Benodigdheden:
- 100 g Cote D'or Sensations Noir Orange
- 6 peren
- 1 sinaasappel
- 175g bloem
- 175g roomboter
- 175g suiker
- 100g amandelschaafsel
- snufje zout

En verder:
4 ovenschaaltjes

1. Verwarm de oven voor op 100 graden
2. Schil de peren, verwijderd het klokhuis en snij ze in kleine stukjes (ongeveer 1 cm). Verdeel de stukken peer gelijkmatig over de ovenschaaltjes.
3. Rasp de sinaasappelschil met een fijne rasp, verdeel dit over de vier schaaltjes
4. Breek de chocolade in stukjes en verdeel ook over de peren
5. Maak een kruimeldeeg van de bloem, roomboter, suiker en zout. Snij de boter fijn met een mes en meng dit met de hand door de bloem, suiker en zout. Kneed het deeg vooral niet, het moet kruimelig blijven. Dit deeg kan ook snel worden gemaakt in de keukenmachine.
6. Meng het amandelschaafsel door het deeg. Verdeel het deeg over de schaaltjes en bak ze in ongeveer 40 minuten gaar in de oven.
7. Serveer de crumble warm of koud, eventueel met een bol vanille-ijs of crème fraîche.
pi_66727361
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je echte ramequinnetjes?

Ik heb trouwens, winning combi, weleens stoofpeertjescrumble gemaakt geserveerd met een bol ijs en de ingekookt peertjes-stroop
Oh, en stoofpeertjesmuffins met pure chocolade
Is dat een merk? . Want dat heb ik dat sowieso niet. . Gewoon van die éénpersoonsdingetjes met ribbels in de zijkant.

Dat klinkt ook goddelijk. . Als het de tijd weer is voor stoofperen zal ik de boom in de tuin van m'n ouders eens leegrapen.
pi_66727404
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Is dat een merk? . Want dat heb ik dat sowieso niet. . Gewoon van die éénpersoonsdingetjes met ribbels in de zijkant.

Nee, dat zijn van die aardewerken schaaltjes met ribbeltjes aan de zijkant. Ik heb ze in allerlei soorten, maten en kleuren; die dingen zijn zo handig!
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:15:38 #277
148689 Muis006
pi_66727407
Sinaasappel chocoladecake met aardbeien:

Tussendoortje voor 4 personen (omg da's veel per persoon dan)

Benodigdheden:
- 125g Cote D'or Sensations Intense 70% Cacaco
- 125g roomboter
- 100g poedersuiker
- 150g sinaasappelmarmelade
- 2 eieren
- 150g zelfrijzend bakmeel
- 250g aardbeien

En verder:
taartvorm van 18 cm doorsnede

1. Verwarm de oven voor op 180 graden
2. Smelt de boter met de stukjes chocolade in een kom au bain-marie.
3. Klop de eieren luchtig; deze verdubbelen in volume.
4. Meng er de marmelade doorheen en voeg de gesmolten boter, de chocolade en daarna de suiker toe en meng goed door.
5. Spatel als laatste de bloem door het mengsel.
6. Giet het deeg in de beboterde en bebloemde taartvorm.
7. Bak de taart in ongeveer 45 minuten gaar.
8. Serveer met aardbeien
pi_66727452
Ja doei.
pi_66727497
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee, dat zijn van die aardewerken schaaltjes met ribbeltjes aan de zijkant. Ik heb ze in allerlei soorten, maten en kleuren; die dingen zijn zo handig!
[img]https://www.vega-direct.com/IMAGE_POOL/wga/2433/ramequin_wga_2433_11335_2.jpg[/img]

Ja, dan heb ik die. Omg ik heb iets echts in de keuken! . .

Jeetje Muis, dank je wel! Ik sla ze allebei op! Ik vind weinig zo heerlijk om te doen als chocolade zien smelten au bain marie.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:20:30 #280
148689 Muis006
pi_66727531
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja, dan heb ik die. Omg ik heb iets echts in de keuken! . .

Jeetje Muis, dank je wel! Ik sla ze allebei op! Ik vind weinig zo heerlijk om te doen als chocolade zien smelten au bain marie.
Graag gedaan ik ga straks chocoladekoekjes bakken denk ik
pi_66727639
Af en toe lijkt het hier wel een inspiratie-voor-moddervette-toetjestopic

Loveli heeft me gister geinspireerd met haar tiramisu Ik heb nog 200 g mascarpone over ofzo
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:25:30 #282
148689 Muis006
pi_66727667
Toetjes zijn lekkah!

Mijn favoriete toetje is Brusselse Appelen
pi_66727702
Die recepten klinken goddelijk! Als ik thuis ben, sla ik ze op!! Dank je wel Muis, dat je op gevaar van een acute chocolade aanval (waar je zo te zien al onder lijdt) ons die heerlijke recepten hebt doorgegeven .

Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:27:26 #284
148689 Muis006
pi_66727736
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:26 schreef Phaidra het volgende:
Die recepten klinken goddelijk! Als ik thuis ben, sla ik ze op!! Dank je wel Muis, dat je op gevaar van een acute chocolade aanval (waar je zo te zien al onder lijdt) ons die heerlijke recepten hebt doorgegeven .

Haha, graag gedaan hoor!

En chocoladegebak is niet mijn favoriet, dus met die aanval zal het wel meevallen
pi_66727742
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:25 schreef Muis006 het volgende:
Toetjes zijn lekkah!

Mijn favoriete toetje is Brusselse Appelen
Wazda?
pi_66727748
Cherrytomaatjes. Gele. Die heb ik gegeten. En een boterham met een halve verpakking rosbief. Dat plakte zo erg aan elkaar, dat ik niet anders kon.

Vanochtend een trosje druiven en vannacht een bak met Fruit'n fibre en halfvolle melk.

Tsssk. Chocolade soufflé's
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:28:49 #287
148689 Muis006
pi_66727785
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wazda?
KEILEKKER.

Moet ik het recept opzoeken?
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:29:17 #288
148689 Muis006
pi_66727801
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef conleche het volgende:
Cherrytomaatjes. Gele. Die heb ik gegeten. En een boterham met een halve verpakking rosbief. Dat plakte zo erg aan elkaar, dat ik niet anders kon.

Vanochtend een trosje druiven en vannacht een bak met Fruit'n fibre en halfvolle melk.

Tsssk. Chocolade soufflé's
Ik ben trots op je ik heb ook alleen aardbeienkwark en opgebakken rijst gegeten hoor
pi_66727852
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

KEILEKKER.

Moet ik het recept opzoeken?
Omschrijf het eerst eens! Ik ken het niet.
pi_66727915
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Haha, graag gedaan hoor!

En chocoladegebak is niet mijn favoriet, dus met die aanval zal het wel meevallen
Ah, dat scheelt! Maar omdat je zei dat je misschien chocoladekoekjes ging bakken, dacht ik dat dat kwam doordat je verlekkerd naar al die recepten 'moest' kijken voor ons. En dat het dus onze schuld was als jij dalijk komt melden dat je 30 koekjes hebt weggewerkt oid. dit is natuurlijk wel dé kans om ons de schuld te geven van een snaaibui. Ik zeg: grijp die kans!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66727924
Wat een lekkere dingen allemaal...
* Mini_rulez vlucht snel weg uit het topic.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 14:33:50 #292
163650 Greys
pi_66727935
Mini, ik voel met je mee. Ook ik heb het wéér verziekt vandaag. Vanmorgen allemaal keurig en vanmiddag gewoon 6 stuks Fudge & Choc gegeten. En dat is dan direct de hele verpakking Ik trek het niet zonder snaaierij èn zonder sigaretten, ik vind er ook gewoon geen kont meer aan allemaal. Dus dan maar eten wat ik wil en bidden op mijn blote knietjes dat de knop ooit wel om zal gaan.

En door al dit gelul hier over taarten en chocolade ga ik ook gewoon een cheesecake maken vanmiddag.
Oh wacht, dat was ik toch al van plan. Alleen nu ga ik hem ook nog opeten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:34:04 #293
148689 Muis006
pi_66727946
Komt ie dan he

Brusselse Appelen

- 4 stevige zure appelen
- 2 eetlepels jam of gelei (je mag zelf weten welke, maar met aardbeien of bosvruchten is imho het lekkerst)
- 1 dl melk
- 40g bloem
- 40g boter
- 40g basterdsuiker
- 2 eieren
- zout

Boor en schil de appelen. Beboter een vuurvaste schotel, zet de appelen erin en vul de holten in de appelen met de jam of de gelei. Breng de melk met de boter en het zou in een steelpan langzaam aan de kook. Draai de kraan op de laagste stand en voeg de droge bloem in één keer toe. Roer ong. 1 minuut in de massa en wel, tot deze als een bal van de pan loslaat. Draai de kraan dicht. Doe nu, wanneer een aluminium pan is gebruikt, het deeg over in een kom. Roer een ei door het deeg en, als dit weer geheel glad is het tweede ei en tenslotte de suiker. Giet het deeg over de appelen. Het gerecht is gaar en goudbruin in 30 a 40 minuten (180-190 graden)

Boekje is uit 1950 vandaar de kromme zinnen af en toe.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:34:26 #294
148689 Muis006
pi_66727957
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Omschrijf het eerst eens! Ik ken het niet.
Ik heb het recept even getypt ik verveelde me.
pi_66727960
Had ik al verteld dat ik vanavond een cheesecake ga bakken?
pi_66727974
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:01 schreef Phaidra het volgende:
Je hebt je netjes aan je lijstje van gister gehouden zeg! Het lijstje voor vandaag ziet er ook goed uit! In ieder geval zijn het hoeveelheden waar ik ook genoeg aan zou hebben, en het is toch gezond genoeg en lekker.
Dank je.
Jij hebt toch ook altijd wel nette lijstjes, toch? Hou je je daar ook altijd aan?
Dat plannen helpt mij nogal, zeker nu ik de goede hoeveelheden en volgorde doorheb.
Door het plaatsen van het resultatenlijstje voel ik me nog meer gemotiveerd om niet vals te spelen.

Misschien ook een idee voor jou, Mini?
Lijstjes plannen (ipv bijhouden wat je eet) met dingen die je lekker vindt, maar wel voedzaam en gezond zijn?
En zorgen dat je alleen dat in huis hebt?
Je raakt best snel gewend aan zo'n strak stramien en het is zelfs erg prettig vind ik.

Misschien is het wel handig om voorlopig de taartrecepten hier even over te slaan.
pi_66728015
Sorry Greys en Mini!

Gelukkig is het topic bijna vol en kunnen we dan weer opnieuw beginnen. Topictitel: Slank met héérlijke rauwkost!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:36:38 #298
148689 Muis006
pi_66728020
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah, dat scheelt! Maar omdat je zei dat je misschien chocoladekoekjes ging bakken, dacht ik dat dat kwam doordat je verlekkerd naar al die recepten 'moest' kijken voor ons. En dat het dus onze schuld was als jij dalijk komt melden dat je 30 koekjes hebt weggewerkt oid. dit is natuurlijk wel dé kans om ons de schuld te geven van een snaaibui. Ik zeg: grijp die kans!
Haha nee! Mijn zus en zwager eten mee vanavond en die zijn allebei dol op chocoladekoekjes, dus dat zijn er al 3 weg. Mijn vader zal er ook wel een pakken, dat is 4. Ik geef mijn zus und zwager er 5 mee naar huis, da's 9. Dan komt mijn vriend nog, da's 12. Die krijgt er ook wat mee, da's 15. Blijven er 5 over, waarvan ik er 1 vanavond eet en de andere 4 komen morgen wel op door mijn papski ofzo.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:37:55 #299
148689 Muis006
pi_66728051
Bijna diiiiiiiiiiicht
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:38:04 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66728056
Hahaha, jullie zijn érg! Gelukkig ben ik geen taartenbakofiel .

Lijstje (mind you, ik stond pas om 12:30 op)

O: 225 gr citroenkwark (van Mark gejat )
T: 500 ml verse jus
L: bammetje met pindakaas
D: ik denk dat ik iets ga bestellen pizza of een burrito ofzo.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:38:18 #301
148689 Muis006
pi_66728067
Nu dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: