Ik ben luiquote:
Oke. Doei!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:14 schreef loveli het volgende:
Tink, gefeli met je verjaardag! En naar de sauna, pak je jas en autosleutels. Gaan!!
Kunnen we een keer plat op de bek, wil je nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
Thanks DAD!
Maar jullie hoeven me niet allemaal te gaan feliciteren hoor. Daar voel ik me altijd een beetje opgelaten bij
EEEEEEEEEEEEW! Sorryquote:
Toen was ik al weer wakkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik had gisteren niet moeten klagen over het slapen, want ik sliep pas om 04.30 afgelopen nacht.
[ afbeelding ]
Proberen zo snel mogelijk te vergeten die ev0l C&C en vandaag langs de supermarkt en plenty gezonde snaaidingetjes halen. Dat als je dan een aanval krijgt, dat de schade dan zeer beperkt is. En alle rotzooi je huis uit doen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ga heel even zeuren, want het gaat helemaal niet lekker deze week. Slecht weekend gehad, qua eten dan, en het lukt me niet echt om weer in het ritme te komen. Bijna al m'n kleren staan niet mooi omdat ik ze heb gekocht toen ik lichter was dus nu voel ik me helemaal dik, en in plaats van er iets aan te doen ben ik gisteravond chips en chocola gaan eten. Die niet eens zo lekker waren. Bah, ik baal van mezelf.
Sorry, dat moest er even uit...
Dat ook!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
Wat Co zegt. En: sporten helpt bij mij altijd goed, daar ga ik echt beter van in m'n vel zitten.
Nee ik ook niet! Shirtless ziet ie er wel oud uit (ik vond hem er zo raar uitzien zonder shirt) maar nu ik weet dat ie 53 is heb ik newfound respectquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ja. Vind ik eigenlijk helemaal geen lelijke kerel..
Ben al aan het googlen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daarvoor zal ik eerst een shirtless foto moeten zien natuurlijk.
Een vreemde heeft foto's van jou bij haar Lexaprofiel gezet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!
Op een datingsite heb ik zelf nooit gestaan, maar ik kreeg wel eens een pm van een fokker die vroeg of een bepaald profiel (op lexa geloof ik) van mij was aangezien er allemaal foto's van mij bijstonden.. Niet dus.
Dat is echt een lekker dingquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze! Hij is de broer van Tyne Daly!
En Nigella 50? Wow
Ik geloof naar Contrast in de Ferdinand Bolstraat. Er waren nauwelijks nog plaatsen vrij toen we reserveerden, dus we hadden niet echt keus meer. Maar wie weet is het wel helemaal fantastisch en heeft de gemiddelde amsterdammer het gewoon nog niet ontdekt! Ik zal morgen wel laten weten hoe het was.quote:
Ja. Beetje bizar, maar ergens ook wel weer een compliment natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een vreemde heeft foto's van jou bij haar Lexaprofiel gezet?.
En niet gefeliciteerd Tink!.
Euhm, als er nauwelijks nog plaatsen vrij waren, betekent dat dan juist niet dat het wèl al ontdekt is en juist vrij populair?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik geloof naar Contrast in de Ferdinand Bolstraat. Er waren nauwelijks nog plaatsen vrij toen we reserveerden, dus we hadden niet echt keus meer. Maar wie weet is het wel helemaal fantastisch en heeft de gemiddelde amsterdammer het gewoon nog niet ontdekt! Ik zal morgen wel laten weten hoe het was.
Ik vind het trouwens altijd wel spannend om niet te weten wat je te eten krijgt. Leuk spannend zeg maar. Misschien krijg je wel dingen die je zelf niet zo snel zou bestellen maar wél ontzettend lekker zijn (wel eens meegemaakt iig). Maar met zo'n restaurantweek zal je waarschijnlijk geen ontzettend aparte dingen krijgen...
Nee, sorry, misschien niet helemaal duidelijk verwoord! Je kon reserveren bij alle restaurants die mededen aan de restaurantweek, maar na een paar dagen was er nog maar plek bij enkele restaurants. De populaire waren dus al vol, bleven over de restaurants waar mensen dus blijkbaar liever niet heen gaan. Of nog niet kennen. Is het zo duidelijker?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm, als er nauwelijks nog plaatsen vrij waren, betekent dat dan juist niet dat het wèl al ontdekt is en juist vrij populair?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |