quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
De vivi uit de advertentie matcht niet met mijn beeld van de in slank postend vivi
Tuurlijk, er zat een foto bij. Zeg nou zelf, daarmee minimaliseer je het risico dat ze denken met een lelijke pad te mailen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:56 schreef Vivi het volgende:
Ik had belachelijk veel reacties anders ....
RP!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van mannen die je lap tekst niet gelezen hebben zeker?.
Hij kwam me zelfs bekend voor (of er zijn meerdere vrouwen met zo'n tekst). Waar stond 'ie destijds? Op Relatieplanet of Lexa ofzo?
Nee, ik ben een ééénige vrouw. Natuurlijkquote:
Ow, is dat hetquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan het woord 'meid' en ik vind ook dat je jezelf geen 'meid' meer moet noemen als je de dertig gepasseerd bent. Dan ben je een vrouw. Maar dat is mijn mening. Daar mag jij uiteraard anders over denken.
Ja, maar dat vind ik anders. Ik vind het irritant als vrouwen zichzelf in een relatiesiteprofiel omschrijven als 'een leuke meid'.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik ben een ééénige vrouw. Natuurlijk![]()
[..]
Ow, is dat hetIk kan er heul niet mee zitten als iemand zichzelf (of een ander) een leuke meid noemt. Ik doe het zelf ook geloof ik. Vandaag nog:
Tegen mijn collega van 64: nou meid, doe je best en geef ze van Jetje
Tegen mijn moeder: meid, wat kan jou het boeien. Neem gewoon nog een bonbon; op moeten ze toch.
Ja ja, ik ben een hippe hoor
Jamaar dat is anders! Ik gebruik het woord meid ook zeker wel, maar als je jezelf nou moet omschrijven, zeg je dan "ik ben een leuke meid" ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik ben een ééénige vrouw. Natuurlijk![]()
[..]
Ow, is dat hetIk kan er heul niet mee zitten als iemand zichzelf (of een ander) een leuke meid noemt. Ik doe het zelf ook geloof ik. Vandaag nog:
Tegen mijn collega van 64: nou meid, doe je best en geef ze van Jetje
Tegen mijn moeder: meid, wat kan jou het boeien. Neem gewoon nog een bonbon; op moeten ze toch.
Ja ja, ik ben een hippe hoor
advertentie:quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jamaar dat is anders! Ik gebruik het woord meid ook zeker wel, maar als je jezelf nou moet omschrijven, zeg je dan "ik ben een leuke meid" ?
Ik vind het gewoon agressief overkomen. Ik krijg bij die oproep echt het beeld van een vrouw die alle subtiliteit ontbeert en mannen aan het huilen maaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
advertentie:
arrogantie druipt er van af, naar het neerbuigende toe, verheven voelen over, geleerd over willen komen...
slank:
gewoon normaal leuk wijf met humor, die als een van de besten kan relativeren
Met name het relativeren miste ik in die advertentietekst en dat had het al heel anders kunnen doen overkomen, dat het meer sarcastisch was bedoeld ofzo, maar dat haalde ik er nu niet uit
Nou, dat zou ik ook nooit schrijven. Nu je het zegt: als ik het lees van iemand, dan heb ik er een 'minder aantrekkelijk' beeld van. We snappen mekaar weerquote:
Hij is dan ook van 4 jaar geleden hoor!.En vaak stel(de) ik me ook wel heel erg arrogant op naar mannen, in eerste instantie, totdat ze me beter kennen en mijn hartje van peperkoek te zien krijgenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
advertentie:
arrogantie druipt er van af, naar het neerbuigende toe, verheven voelen over, geleerd over willen komen...
slank:
gewoon normaal leuk wijf met humor, die als een van de besten kan relativeren
Met name het relativeren miste ik in die advertentietekst en dat had het al heel anders kunnen doen overkomen, dat het meer sarcastisch was bedoeld ofzo, maar dat haalde ik er nu niet uit
Fijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik ook nooit schrijven. En als ik het lees van iemand, dan heb ik er een 'minder aantrekkelijk' beeld van. We snappen mekaar weer
Ik ben een diamant met vele facettenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon agressief overkomen. Ik krijg bij die oproep echt het beeld van een vrouw die alle subtiliteit ontbeert en mannen aan het huilen maakt.
Nah, ik zou sowieso niet schrijven dat ik een 'leuke meid' ben. Maar ik zou ook nooit schrijven 'ik ben een leuke vrouw'. Leuk... leuk... leuk... wat is leuk nou eigenlijk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:02 schreef cyclechick het volgende:
Jamaar dat is anders! Ik gebruik het woord meid ook zeker wel, maar als je jezelf nou moet omschrijven, zeg je dan "ik ben een leuke meid" ?
Meer een tikkel: hard van buiten, zacht van binnenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben een diamant met vele facetten.
Lekker wijf dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, ik zou sowieso niet schrijven dat ik een 'leuke meid' ben. Maar ik zou ook nooit schrijven 'ik ben een leuke vrouw'. Leuk... leuk... leuk... wat is leuk nou eigenlijk?
Ben jij er al in begonnen? Is het wat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Vivi het volgende:
En nu is het tijd voor mijn dagelijkse 2,5 regel van The Fountainhead voordat Klaasjevaak mijn oogjes besuikert
Nou, dat zou ook al niet in me opkomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Lekker wijf dan?
Come to think of it! Ik had wel meteen een geldslaaf achter me aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon agressief overkomen. Ik krijg bij die oproep echt het beeld van een vrouw die alle subtiliteit ontbeert en mannen aan het huilen maakt.
'leuke vrouw' zou ik dan wel weer gebruiken. Ik reageerde een jaar geleden ook op 'een leuke vrouw'quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, ik zou sowieso niet schrijven dat ik een 'leuke meid' ben. Maar ik zou ook nooit schrijven 'ik ben een leuke vrouw'. Leuk... leuk... leuk... wat is leuk nou eigenlijk?
Toe maar! Jullie gaan gelijk voor een trio!quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:08 schreef neen het volgende:
Hoi, ik en een spontane jongeman uit het Noorden van het land.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toe maar! Jullie gaan gelijk voor een trio!
Pffftttt.... 23:30 geweest zeker
Ik ben erin begonnen ja maar waar ik vroegah binnen een dag of 2 zo'n boek uitlas gaat het nu iets trager...ik moet er nog wel inkomen maar het heeft wel potentie al vond ik een bepaalde dialoog (tot nu toe) wat gekunsteld geschrevenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij er al in begonnen? Is het wat?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
Hej da! Ja, dat is Zweeds, daar ben ik geboren en wil ik ooit naar terug. Buiten het feit dat ik ga trouwen, ben ik op zoek naar een lekkere slanke (lees graatmager) vrouw van een jaar of 25, die houdt van de mooie dingen van het leven. En wat zijn die mooie dingen dan? Tsjah, dat kan natuurlijk niet worden gevat in zo'n beperkt advertentietekstje, maar als belangrijkste zal ik dan maar mijzelf aandragen. Kun en wil je daar van genieten? Reageer dan nu via onderstaande knop en wanneer je een foto meestuurt, volgt er altijd reactie.
wat slecht, ik moet dat maar niet gaan doen meer
Nee, nee, ik denk ik probeer eens wat op de late avondquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]was dat jouw oproep?
.
Ik ga ook slapen. Trusten allemaal!.
datingsite-profielenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:08 schreef neen het volgende:
Hoi, ik en een spontane jongeman uit het Noorden van het land. Ik zou mezelf het best kunnen omschrijven als iemand die spontaan is, uitgaand en wel houd van een geintje (haha!) mijn motto is dan ook: "leef je dag alsof het je laatste is". Heb ik je interesse gewekt? Reageer dan op mijn profiel, ik hoop tot horens!
Mooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer helemaal vers! Kaakholteontsteking? Gone! Migraine? Na een aanval verder weggebleven! Tennisarm? Weg (dwz: wat ervan over is, ten opzichte van wat het was)!
Ik heb me in maanden niet zo pijnloos gevoeld![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer helemaal vers! Kaakholteontsteking? Gone! Migraine? Na een aanval verder weggebleven! Tennisarm? Weg (dwz: wat ervan over is, ten opzichte van wat het was)!
Ik heb me in maanden niet zo pijnloos gevoeld![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |