Ik had mezelf net aangepraat dat ze m'n type niet is, dus wil je me nu een kutgevoel geven ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:
Mwoh, de secretaresselook kan best sassy zijn......
Kate is heel reëel hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar noem eens een voorbeeld van jouw type dan? (en nee, niet Kate, ik bedoel meer reëel)
Volgens mij zit jij echt op de klok te kijken!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Haar gaat vanzelf door de war en als ze niks ziet doet ze het maar op de tast
23:30 uur geweest...
Huh, wat zei je? Ik was even Dean voor de 4e keer vanavond op bed leggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef k_i_m het volgende:
Vief, ik heb een moedervraag.
Nu na maandenlang elke nacht minimaal 5x per nacht mijn nest uit, slaapt ze eindelijk sinds een dag of 3 weer door. Ik ga 's avonds slapen en ik word 's ochtends weer wakker, zonder onderbrekingen. Dat heb ik echt al twee jaar niet meer gehad ofzo. Maar ik ben me toch doodmoe? Ik kan de hele dag wel slapen. Heb jij daar ervaring mee?
Loop je even langs de avondwinkel!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat kut is: ergens zin in hebben en het niet in huis hebben.
Ik.Wil.Jus.D'orange.
Wat zal ik lachen als dat wat wordt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet was wat je zocht!
Door jouw verhaal werd ik nieuwsgierig en ging ik op een internetdatingsite kijken, maar je kon alleen dingen zien als je lid werd en dat heb ik toen gedaan in een impulsieve actieEn nu heb ik net met iemand op msn zitten kletsen die eigenlijk best leuk is
Die zijn er niet buiten Amsterdam (Randstad)quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Loop je even langs de avondwinkel!!
Dan moet ik fietsen. En verquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Loop je even langs de avondwinkel!!
He bah nee! Ajb niet van dat haar waarbij ze d'r hoofd omdraait en d'r haar gewoon blijft staanquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet ze wel d'r haar kunnen losschudden en niet dat het als een Beatrixhelm blijft zitten!!
Ik heb net 4 sinaasappels uitgelebberdquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat kut is: ergens zin in hebben en het niet in huis hebben.
Ik.Wil.Jus.D'orange.
Weet ik niet, maar ik moet maandag toch naar de dokter, die zal me wel weer langs de priktoestand sturenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Huh, wat zei je? Ik was even Dean voor de 4e keer vanavond op bed leggen. (en dan ook nog MIJN bed
).
En ja, ik ben ook doodmoe, vooral dat laatste stukje voor ie naar bed gaat sloopt me. Normaliter ging ik rond 17.00-17.30 vaak even op de bank liggen maar nu is dat echt spitsuur. Tegen de tijd dat ie dan op bed ligt en ik wat voor mezelf kan gaan doen leef ik weer op (avondmens) waardoor ik altijd te laat naar bed ga en dan begint de hele riedel weer opnieuw.
Maar heb je geen ijzertekort bijvoorbeeld?
Dan mag jij op de bruiloft een toespraak houden en dit beschamende verhaal vertellenquote:
Misschien moet je gewoon bruut gaan feestenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik moet maandag toch naar de dokter, die zal me wel weer langs de priktoestand sturen.
Ik vroeg me alleen af of het door het hele nacht door slapen kon komen, omdat ik dat zo lang niet meer gedaan heb. Ik voel me echt zo moe als na een weekend feesten met veel afterparties en heel veel alcohol. Dat je er zo'n raar wattig hoofd van krijgt met nog net geen hoofdpijn. En van die droge ogen. Behalve dan dat ik dat dus allemaal wel heb, maar niet het plezier vooraf.
Hey, wat toevallig, want ik heb ook een wattig hoofd, sinds een paar dagenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik moet maandag toch naar de dokter, die zal me wel weer langs de priktoestand sturen.
Ik vroeg me alleen af of het door het hele nacht door slapen kon komen, omdat ik dat zo lang niet meer gedaan heb. Ik voel me echt zo moe als na een weekend feesten met veel afterparties en heel veel alcohol. Dat je er zo'n raar wattig hoofd van krijgt met nog net geen hoofdpijn. En van die droge ogen. Behalve dan dat ik dat dus allemaal wel heb, maar niet het plezier vooraf.
Als ik trouw nodig ik jullie iig niet uit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan mag jij op de bruiloft een toespraak houden en dit beschamende verhaal vertellen![]()
Tring!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik trouw nodig ik jullie iig niet uit.
Ik weet al waar jullie over gaan speechen.
Ojaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey, wat toevallig, want ik heb ook een wattig hoofd, sinds een paar dagen!
Zou het een virus zijn?
Ik selecteer meestal op:quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Waar selecteer je eigenlijk op op zo'n site![]()
- geslacht: vrij logisch
- leeftijd: in te stellen waar je op valt of alleen extremen (50+) uitschakelen
- opleidingsniveau: zegt voor mij niets over relatiemateriaal
- interesses: kan leuk zijn als ze overeenkomen, maar nog leuker als ze verschillen
- regio: voor het gemak
Of is dit te praktisch gedacht
Omschrijving: humoristisch, slank, gorgeous, lief & zorgzaam?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
- interesses: kan leuk zijn als ze overeenkomen, maar nog leuker als ze verschillen
Mijn zusje is ook getrouwd met iemand die ze kent van zo'n site. En ik heb ooit ook een profiel aangemaakt, net als jij omdat ik nieuwsgierig was en omdat Greys me er allemaal dingen over had verteld. Ik had er geen foto bijgedaan en geen verhaal en toch kreeg ik heel veel berichtjes. Daar kreeg ik niet een heel fijn gevoel bij. Vond het heel triestig, van die eenzame mannen die dus op elke nieuwe aanmelding reageren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan mag jij op de bruiloft een toespraak houden en dit beschamende verhaal vertellen![]()
Ik deed:quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Oh ik heb echt n hekel aan die standaardomschrijvingen : Ik ben natuurlijk spontaan, heb humor, eerlijk, blablabla alsof er iemand is die niet van die eigenschappen houdtquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omschrijving: humoristisch, slank, gorgeous, lief & zorgzaam?
humoristisch: het moet maar net jouw soort humor zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omschrijving: humoristisch, slank, gorgeous, lief & zorgzaam?
'Ik ben op zoek naar een maatje', hoe vaak kom je dat nou tegen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh ik heb echt n hekel aan die standaardomschrijvingen : Ik ben natuurlijk spontaan, heb humor, eerlijk, blablabla alsof er iemand is die niet van die eigenschappen houdt
Pfiew, dan hoeven wij iig niet bang te zijn voor toenaderingspogingen van jouquote:
Of de blijmoedige 'ik ben een heel gek mens hoor'-omschrijvingen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
humoristisch: het moet maar net jouw soort humor zijn
slank: vereist
gorgeous: in the eye of the beholder
lief: ja, een bitch zit je niet op te wachten nee
zorgzaam: maar niet afhankelijk
dus alles is relatief bijna.
Daar had ik het eerder vandaag ook al over met Abaddon. Ik krijg ook reacties van mannen, terwijl ik overduidelijk aangeef op zoek te zijn naar een vrouw.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn zusje is ook getrouwd met iemand die ze kent van zo'n site. En ik heb ooit ook een profiel aangemaakt, net als jij omdat ik nieuwsgierig was en omdat Greys me er allemaal dingen over had verteld. Ik had er geen foto bijgedaan en geen verhaal en toch kreeg ik heel veel berichtjes. Daar kreeg ik niet een heel fijn gevoel bij. Vond het heel triestig, van die eenzame mannen die dus op elke nieuwe aanmelding reageren.
Maar ik heb me toen wel een middag vermaakt met allerlei profielen bekijken en het merendeel is niet interessant, maar helemaal ondenkbaar is het niet dat je toch iemand vindt.....
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:48 schreef Viking84 het volgende:
Er is 1 ding waar ik heel erg op afknap: dertigplussers die zichzelf 'een leuke meid' noemen. C'mon.
Die nemen gewoon een vriendin mee voor jequote:Op woensdag 4 maart 2009 23:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar had ik het eerder vandaag ook al over met Abaddon. Ik krijg ook reacties van mannen, terwijl ik overduidelijk aangeef op zoek te zijn naar een vrouw.
Ik heb gewoon een hekel aan het woord 'meid' en ik vind ook dat je jezelf geen 'meid' meer moet noemen als je de dertig gepasseerd bent. Dan ben je een vrouw. Maar dat is mijn mening. Daar mag jij uiteraard anders over denkenquote:
Alleen toen maakte mijn ex het weer goed met me en heb ik het maar weer opgegeven met de wraakactiequote:Hallo daar,
Zo, ik zal eerst even vertellen wat ik iig niet zoek. Ik zoek geen:
- Mannen zonder passie, ambitie of energie om iets anders te doen dan zappend op de bank te hangen
- Mannen die nog nooit een boek hebben gelezen (Suske & Wiske en de Fam. Doorzon niet meegerekend).
- Mannen die verslaafd zijn aan online pokeren of WoW.
- Mannen die denken dat ze een makkelijke wip kunnen scoren.
- Extreem linkse bomenknuffelaars.
- mannen met een kapsel á la Donald Trump ("de dode fret op het hoofd").
- Mannen die "Mooiboy" (of verkeerd gespelde versies daarvan) in hun nickname hebben staan.
Verder ben ik heel beminnelijk op een nare manier, extreem schattig, kan ik goed koken en je kan ook nog met me lachen, van jou hoop ik hetzelfde, dat maakt de communicatie wel zo makkelijk ;-).
Ik zoek een een wereldwijze leuke en bourgondische enigszins ouderwets ingestelde ( Nee, ik ben niet geemancipeerd en ik stel het op prijs als je de deur voor me openhoudt) vent in het bezit van gevoel zwarte humor die zich in elke laag van de bevolking weet te bewegen, Hendrik-Jan uit de Achterhoek die de spruitjeslucht nog in zijn kleren heeft hangen, denk dus na voor je reageert, denk je nu werkelijk dat wij een match zijn? Als je me op straat niet zou durven aanspreken, doe dat dan online ook niet, dat bespaart ons beiden een pijnlijke ervaring :-) .
Een schoon gebit en lekker ruiken is een must!
Mijn helden zijn Theo van Gogh, Nietzsche, Randy Pausch en John Mayer ;-) , ben je daar een leuke mengeling van (liefst niet met het uiterlijk van de eerste) en ook nog stinkend rijk, reageer!
PS: Als je mijn humor niet snapt, reageer dan vooral niet. (Ook gepikeerde mannen uit de Achterhoek hoeven geen berichtjes te sturen om mij ter verantwoording te roepen waarom ik de Achterhoek slecht afschilder :-( ).
Ps ps: Mijn foto is niet afkomstig uit 1970.
Als je een reactie wil, moet je even zeggen waar ik de duif heen kan sturen. Nudge nudge, wink wink.
[ ] Add to cart?
Ik vind jou ook helemaal geweldigquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:50 schreef cyclechick het volgende:
Oh ik had ook al iemand die eerst een berichtje stuurde dat ik zon leuk profiel had
en 2 minuten later "Jammer dat je niet meer hebt gereageer"d"
Get a life!
Of mensen die alleen hun email adres sturen, of een paar die me nu al ecth helemaal geweldig vonden (maar zelf echte creeps waren) ja ik heb me er wel mee vermaakt
Dat dacht ik ook altijd en ik zal mezelf nooit zo noemen. Jammer genoeg ben ik voor het gros van de mensheid blijkbaar nog steeds "dat meisje".quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan het woord 'meid' en ik vind ook dat je jezelf geen 'meid' meer moet noemen als je de dertig gepasseerd bent. Dan ben je een vrouw. Maar dat is mijn mening. Daar mag jij uiteraard anders over denken.
Ik zou het echt in m'n broek doen na het lezen van die oproep en never nooit niet reagerenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Vivi het volgende:
Whehehe, ik had nog opgeslagen wat ik als profiel had![]()
[..]
Alleen toen maakte mijn ex het weer goed met me en heb ik het maar weer opgegeven met de wraakactie.
Jij bent gewoon Co!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef conleche het volgende:
Ik heb het nooit over meid, maar ook niet over vrouw, ik weet wel dat ik de leeftijd heb van een vrouw, maar ik voel me helemaal niet mevrouwerig. Ik ontloop de benaming dan maar.
Nee van jou kan ik het hebben, maar jij hebt dan ook meer van me gelezen dan 5 regels waarin ik mezelf als een toffe chick (ipv leuke meid) omschrijfquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook helemaal geweldig. Ben ik nu ook een creep?
.
Met 'meisje', 'meiske' of 'kiddo' heb ik geen probleem, mits het liefkozend bedoeld isquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:54 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind het heel erg aan de context liggen ook, net als het woord meisje of dame, het kan bij mij alletwee heel fout overkomen, of juist heel leuk, ligt er maar net aan . (lekker duidelijk)
Van mannen die je lap tekst niet gelezen hebben zeker?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:56 schreef Vivi het volgende:
Ik had belachelijk veel reacties anders ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |