quote:
Ja, want anders klopt het niet meer. Hup, hup, Paultjuhhh moet nog in de OP.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je moet wel in de OP zetten dat het niet voor Paultjuhhh-achtigen is hè.
vooral dat!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je moet wel in de OP zetten dat het niet voor Paultjuhhh-achtigen is hè.
Ja ook wel. Post ook nog in een andere SC namelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
ben opeens wel nieuwsgierig naar de dagcijfers
Zo vast als mijn kontquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:40 schreef Lauriette91 het volgende:
Is deze SC tijdelijk of wordt het een vast iets?
Spammers.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
ben opeens wel nieuwsgierig naar de dagcijfers
Als 'ie niet vast zat zou je 'm vergeten?quote:
Geheit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Als 'ie niet vast zat zou je 'm vergeten?
okay ik zal het nooit meer doenquote:
niet waar!!quote:
komt omdat we paul uit de vorige 2 delen konden houden (zo goed als) dat scheelt echt veel hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:46 schreef Lauriette91 het volgende:
Het is hier nog best rustig voor een ONZ SC
Etens tijd, en het is al de 3e van vandaagquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:46 schreef Lauriette91 het volgende:
Het is hier nog best rustig voor een ONZ SC
Zoveel post ik niet eens menquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
komt omdat we paul uit de vorige 2 delen konden houden (zo goed als) dat scheelt echt veel hoor
PUB heeft er 6 of 7 per dagquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Etens tijd, en het is al de 3e van vandaag.
Nou valt ook wel mee.. En deze is pas net begonnen hequote:
wil niet zeggen dat het ook kwaliteitstopics zijnquote:
Denk niet dat het lang stand zal houdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou valt ook wel mee.. En deze is pas net begonnen he.
SC is nooit kwaliteitquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat het ook kwaliteitstopics zijn
Ik denk van welquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Denk niet dat het lang stand zal houden
doemdenkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Denk niet dat het lang stand zal houden
soms wel hoorquote:
jah, daar heb je een puntquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
Een SC moet voor iedereen toegankelijk zijn!
tuurlijk, alleen mogen we users wel negerenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
En dat gaat lukken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:55 schreef murp het volgende:
[..]
tuurlijk, alleen mogen we users wel negeren
Dat moesten wij eens zeggen in KLB SC waar remlof bij wasquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:55 schreef murp het volgende:
[..]
tuurlijk, alleen mogen we users wel negeren
op zich een puntquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
en de_bosmongool is dr ook als de kippen bijquote:
jij bent toch diegene van famfare?quote:
een baasjequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat moesten wij eens zeggen in KLB SC waar remlof bij was[ afbeelding ]
Doe nu eens niet zo triest.quote:
Ik heb nooit gezegd dat ik een 'baas' wasquote:
Aha. En jij was die mod die achter de schermen zei dat we elkaar voor de schermen met respect moesten behandelen niet ? ONZ en KLB mods enzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en de_bosmongool is dr ook als de kippen bij
mijn excuus, je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik een 'baas' wasSterker nog, ik heb t altijd ontkend omdat ik het een achterlijke term vind
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. En jij was die mod die achter de schermen zei dat we elkaar voor de schermen met respect moesten behandelen niet ? ONZ en KLB mods enzo.
Aha. Note that.
Dan verdwijn ik, want ik ben 'n hybride.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
dit wordt toch geen klb bash topic he?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
Maak er lekker een KLB vs. ONZ topic van. Altijd vermakelijk leesvoer, mensen die een stukje internet claimen.
Ik heb mee betaald aan de HD van de server, dus ik mag claimen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
Maak er lekker een KLB vs. ONZ topic van. Altijd vermakelijk leesvoer, mensen die een stukje internet claimen.
[..]
Aha. En jij was die mod die achter de schermen zei dat we elkaar voor de schermen met respect moesten behandelen niet ? ONZ en KLB mods enzo.
Aha. Note that.
[..]
Aha. Note that.
Wtfquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef murp het volgende:
ik heb volgens mij vandaag met een moordenaar gepraat die in zijn proeftijd buiten een vrouw heeft verkracht..
aardige vent trouwens
Tell us more.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef murp het volgende:
ik heb volgens mij vandaag met een moordenaar gepraat die in zijn proeftijd buiten een vrouw heeft verkracht..
aardige vent trouwens
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef murp het volgende:
aardige vent trouwens
KA-EL-BEEquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:07 schreef murp het volgende:
[..]
ja, en het Pedogroepje heb ik vandaag ook gezien
hier gebeurd nooit watquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:08 schreef Het_hupt het volgende:
Hier net n achtervolging
2 politieauto's en n motormuis achter een blikje negerts aan
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef murp het volgende:
aardige vent trouwens
Schijnt dat je een hoop kan verdienen als sleutelmaker in de bajes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:11 schreef murp het volgende:
[..]
ik werk in de bijlmerbajes als Technische dienst
waar ik vroeger woonde zag ik nog wel eens een politiewagen tegen een boom knallenquote:
dat sleutelgedoe is nogal kut en laatst is er ook al iemand opgepakt voor drugs& drank verkoopquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Schijnt dat je een hoop kan verdienen als sleutelmaker in de bajes.
Naast mijn huisquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:11 schreef murp het volgende:
[..]
Klinkt tofquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:11 schreef murp het volgende:
[..]
Wij zijn er langs gelopen toen we naar jou gingen.quote:
[..]
Aha. En jij was die mod die achter de schermen zei...
Ik kopie.quote:
Ik quote toch niks, dus ik doe niks verkeerd. Bovendien wie zegt dat het waar is ?quote:
Kan het online tegen elkaar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kopie.
Wat een machtig spel. Zijn nog kamervragen over geweest kan ik me herinneren.
Echt jammer dat er geen deel 2 is uitgekomen.
quote:
West Ham staat nog altijd op het lijstje te bezoeken clubs.quote:I'm forever blowing bubbles
pretty bubbles in the air
they fly so high, they reach the sky
and like my dreams, they fade and die
Fortunes always hiding
I've looked everywhere
I'm forever blowing bubbles
pretty bubbles in the air
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:![]()
bowa ga eens naar je eigen subforum en verziek dit topic niet met die lompe plaatjes
Ben bij het stadion geweest 2 jaar geleden toen ik met PSV bij Arsenal was. Echt machtig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
West Ham staat nog altijd op het lijstje te bezoeken clubs.
Dat was een geniaal spel!quote:
Maat van me (zit hier ook op fokquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
West Ham staat nog altijd op het lijstje te bezoeken clubs.
Wat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:08 schreef Het_hupt het volgende:
Hier net n achtervolging
2 politieauto's en n motormuis achter een blikje negerts aan
Woont ie echt hoorquote:
Nee, alleen Highbury. Sowieso is het momenteel nogal lastig tijd voor zulke tripjes te vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben bij het stadion geweest 2 jaar geleden toen ik met PSV bij Arsenal was. Echt machtig.
Geen wedstrijd kunnen bezoeken uiteraard, maar die wijk daar alleen al
Nog erger is de wijk bij MillwallDaar al eens geweest ?
oh, die dingenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Woont ie echt hoor
In zo'n containerwoning ding
cellen zijn nog groter dan die container van jou... maar hoe hoog woon je? volgens mij kan jij gewoon boefjes zien rondlopen of een of ander gek wijf met der tieten geshowed richting de bajesquote:
Say wot ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, alleen Highbury. Sowieso is het momenteel nogal lastig tijd voor zulke tripjes te vinden.
32 meter, niet slecht voor een studentquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef murp het volgende:
[..]
oh, die dingen
[..]
cellen zijn nog groter dan die container van jou... maar hoe hoog woon je? volgens mij kan jij gewoon boefjes zien rondlopen of een of ander gek wijf met der tieten geshowed richting de bajes
Hij is student ehquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef murp het volgende:
[..]
oh, die dingen
[..]
cellen zijn nog groter dan die container van jou... maar hoe hoog woon je? volgens mij kan jij gewoon boefjes zien rondlopen of een of ander gek wijf met der tieten geshowed richting de bajes
Dat mag IK niet hardop zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef Olep het volgende:
Waarom komen ze opeens allemaal naar de ONZ SC?
is nieuw, willen hun stempeltje proberen op deze SC te zettenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef Olep het volgende:
dat was aan de andere kantquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
32 meter, niet slecht voor een student
Ik woon er nu bijna een jaar, pas geleden was er iemand ontsnapt maar toen sliep ik nog!
ja, normaal werken kon ik toen ook nietquote:Vorig jaar zag ik zo'n demonstratie voorbij komen toen ze nog maar 1x per week mochten douchen
Ik zit ook nog in KLB SC hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef Olep het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:24 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe was de ONZ meet vorige week vrijdag?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
is nieuw, willen hun stempeltje proberen op deze SC te zetten
Lees dit eens: http://www.depers.nl/sport/289019/Terug-naar-het-oergevoel.htmlquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maat van me (zit hier ook op fok) gaat weleens naar Engeland, hij was pas bij Milwall geweest.
Lijkt me wel cool
Ik had het over tijd vinden voor zulke trips, BoWa. Andere verplichtingen in het weekend momenteel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Say wot ?
Weet je hoe easy man.
Vliegreisje Londen, smorgens heen, 's avonds terug. (Eindhoven en Weeze voor mij).
Zoek je een club uit in Londen, mail die knakkers of er kaarten zijn en bezoeken maar.
Ben vorig jaar bij Brentford geweest (Second Division), staan nu op promoveren naar de 1st Division.
7000 man in dat stadion
Birmingham City kom je easy en zijn voldoende kaarten voor (is dan weer niet Londen) en nog veel meer.
mwah, zegt meer over hun dan ze denkenquote:
opbokken met die plaatjes dusquote:
Mag je niet meer van de vrouw ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het over tijd vinden voor zulke trips, BoWa. Andere verplichtingen in het weekend momenteel.
Gisterenavond piepte je wel anders.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
opbokken met die plaatjes dus
en ik ben op zeker NIET jouw lieffie![]()
Geef ze het goede voorbeeld Ludo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
Flikker eens op met dat KLB vs. ONZ, of ga daadwerkelijk rellen. Dit is niets.
Ik zie animo voor een KLB/ONZ voetbalmeet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lees dit eens: http://www.depers.nl/sport/289019/Terug-naar-het-oergevoel.html
Lijkt me ook geweldig, de Schotse Eerste Divisie.
hihiquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gisterenavond piepte je wel anders.
doe jij ook gedragen liefje?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gisterenavond piepte je wel anders.
Och jawel, of beter gezegd: die heeft het maar te accepteren. Het is meer dat ik verder nogal druk in het weekend ben met werken en zelf voetballen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag je niet meer van de vrouw ?
Ik post achter de schermen even een foto van mijn pik, en dan print jij die uit, kwakt erop, maakt er een foto van hoe je die foto hebt ondergekwakt en load deze dan up achter de schermen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe jij ook gedragen liefje?
dat je mij voor leugenaar uitmaakt moet jezelf weten, maar hier in de SC heb je je te gedragen lekker ding
Met dood bier en een vette hamburger, zoals voetbal eerst bedoelt was.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie animo voor een KLB/ONZ voetbalmeet.
Ergens in de donkere speelonken van het voetbal. Belgische 3e divisie bijvoorbeeld om te beginnen. Racing Mechelen
Dit interesseert me ook. Clubs en stadions met historie. Niet die bakken zoals De Arena, O2 Arena etc.
Systemwars flashback.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik post achter de schermen even een foto van mijn pik, en dan print jij die uit, kwakt erop, maakt er een foto van hoe je die foto hebt ondergekwakt en load deze dan up achter de schermen.
Ok ?
Ben geil op je
die zal wss blij zijn dat ze ff verlost is van jequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Och jawel, of beter gezegd: die heeft het maar te accepteren. Het is meer dat ik verder nogal druk in het weekend ben met werken en zelf voetballen.
awww, wel in een ontzettende hoge resolutie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik post achter de schermen even een foto van mijn pik, en dan print jij die uit, kwakt erop, maakt er een foto van hoe je die foto hebt ondergekwakt en load deze dan up achter de schermen.
Ok ?
Ben geil op je
daar ging mn appelsapquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
awww, wel in een ontzettende hoge resolutie?
Ik wil hem nog wel kunnen zien
nightspeed flashbackquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok ?
Ben geil op je
Dat dus. En niet unox-worst met evenementenbier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met dood bier en een vette hamburger, zoals voetbal eerst bedoelt was.
Ja, en nu?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Sport
kijk eens aan en als ik het goed heb is dat zelfs nog cruijff z'n rugnummer ook
kunnen ze daar verder keuvelen over voetbal en kunnen we hier terug naar onzinnig slowchattequote:
Zoals?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kunnen ze daar verder keuvelen over voetbal en kunnen we hier terug naar onzinnig slowchatte
je kan het ook gezellig houdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zoals?
In een SC kan je perfect praten over bier en voetbal.
Was ook niet ongezellig bedoeld hoorquote:
voetbal is kutquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kunnen ze daar verder keuvelen over voetbal en kunnen we hier terug naar onzinnig slowchatte
snap ik, was ook niet persoonlijk bedoeldquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was ook niet ongezellig bedoeld hoor
Was meer van, hier kan je over van alles praten.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
snap ik, was ook niet persoonlijk bedoeld
K verveel mequote:
nah deze moet nog ff op gang komen, en dat komt ook wel goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K verveel me
Zelfs met beide SC's gaat het te langzaam voor me
Deal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah deze moet nog ff op gang komen, en dat komt ook wel goed
Users als jij, zijn altijd welkomquote:
Zodat jij de ganse avond hoi, doei, alles goed,quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die er zo over denktquote:
mwah, de bijdrages van je landgenoot waren ook van niveau hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zodat jij de ganse avond hoi, doei, alles goed,'tjes reacties kan plaatsen? Dan kun je deze SC bij voorbaat al opdoeken.
valt wel mee hoor, de SC is ook nog nieuw.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die er zo over denkt
das heul nie waarquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vraag t anders even aan je collega's.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, de SC is ook nog nieuw.
alles is ff wennen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welke landgenoot zit jij op te doelen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, de bijdrages van je landgenoot waren ook van niveau hoor
lijkt mij niet nodigquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vraag t anders even aan je collega's. [ afbeelding ]
BoWa geen limbo dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welke landgenoot zit jij op te doelen?
Nee ik zapte er langs.. Maar had even gekeken.. Echt om te huilenquote:
Gister.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer is er een ONZ SC?
Superwormquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En nu al een deeltje 3? Dat gaat snel hier.
Ik heb helemaal niets met Limburg van doen.quote:
daarvoor bied ik toch mn excuses aan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met Limburg van doen.
vanochtendquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef WurM het volgende:
Je moest eens weten wanneer deel 1 is geopend door yvonne... Dat van gister was niet helemaal serieus namelijk
Zo makkelijk kom je er niet vanaf, je meent er geen zier van!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
daarvoor bied ik toch mn excuses aan?
ik zeg wel gemeende sorry voor huptquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf, je meent er geen zier van!
Ja ik was in de war, sorry hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doelde even op een totaal vergeten opmerking van een tweeletterige user:
[..]
Alweerquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pfff ... wordt weer tijd voor vakantie.
Ruilen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pfff ... wordt weer tijd voor vakantie.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
JIM!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
* Huppelmuts is weer de tuin in met kop warme choco + slagroom
Niet van die palingrokerij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:15 schreef murp het volgende:
[..]
dat heb ik hier binnen ook
vandaar die rook
Hquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
JIM!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
* Huppelmuts is weer de tuin in met kop warme choco + slagroom
123+6quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef -SG- het volgende:
[..]3+/
+-
+/40+
/
*/Niet van die palingrokerij?
ik snuifquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:17 schreef -SG- het volgende:
Mensen die stoer gaan doen dat ze snuiven.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:17 schreef -SG- het volgende:
Mensen die stoer gaan doen dat ze snuiven.
quote:
Nou vertelquote:
---> V&Aquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar jij loopt er dan ook niet mee te koop.
Wie het eerste mod gaat worden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou vertel.
We hadden toch een soort van weddenschap?
lijkt me beter jahquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien moet je maar in een keer gewoon rood worden.
Inderdaad Jim, lijkt mij ook een beter idee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien moet je maar in een keer gewoon rood worden.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef WurM het volgende:
TT voor deel vier:
ONZ SC #4 - Beter dan Bagger
Dan kun je de macht overnemen hier op Fok!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:21 schreef Olep het volgende:
[..]
Inderdaad Jim, lijkt mij ook een beter idee.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:36 schreef Het_hupt het volgende:
[quote]Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok ?
Ben geil op je
ik wachtquote:awww, wel in een ontzettende hoge resolutie?
Ik wil hem nog wel kunnen zien
Nou en, daarom is het zo leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:22 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij veel kans hebben, SG.![]()
[..]
Eerste actie: KLB dicht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan kun je de macht overnemen hier op Fok!
vuurkorf in je woonkamer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:15 schreef murp het volgende:
[..]
dat heb ik hier binnen ook
vandaar die rook
Sorry, ik bedoel KLB SC.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Gooi in dan in ieder geval WOW weer open
WOW..quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Gooi in dan in ieder geval WOW weer open
Squote:
quote:
wat wil je nou?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:26 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, iedereen in KLB SC krijgt een ONZ ban.
get lostquote:
Weest Optimistisch Wekenquote:
Ah zo. Maar k heb jou ook wel eens langs zien komen in KLB SC.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:26 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, iedereen in KLB SC krijgt een ONZ ban.
alleen gave en lieve userts zoals jijquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
alleen gave en lieve userts zoals jij
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef Olep het volgende:
[..]
KLB SC dicht, iedereen die daar post ONZ ban, en Paul krijgt een eigen subforum om te posten.
en een ban op alle andere foraquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef Olep het volgende:
[..]
KLB SC dicht, iedereen die daar post ONZ ban, en Paul krijgt een eigen subforum om te posten.
Klopt, maar dat is vooral 's nachts. Dan is daar toch niemand.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah zo. Maar k heb jou ook wel eens langs zien komen in KLB SC.
volgens mij heeft hij dan nog de meeste lolquote:
Vast wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij dan nog de meeste lol
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef Olep het volgende:
[..]
Ah k, zolang ik maar geen ban krijg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is vooral 's nachts. Dan is daar toch niemand.En het is toch een kliekje, posten heeft geen zin.
Nee joh, ik word gewoon wit ....dat staat nog boven rood.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef -SG- het volgende:
Als ik rood was zou ik SuperwomJim ook meteen rood maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |