Ik post achter de schermen even een foto van mijn pik, en dan print jij die uit, kwakt erop, maakt er een foto van hoe je die foto hebt ondergekwakt en load deze dan up achter de schermen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe jij ook gedragen liefje?
dat je mij voor leugenaar uitmaakt moet jezelf weten, maar hier in de SC heb je je te gedragen lekker ding
Met dood bier en een vette hamburger, zoals voetbal eerst bedoelt was.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie animo voor een KLB/ONZ voetbalmeet.
Ergens in de donkere speelonken van het voetbal. Belgische 3e divisie bijvoorbeeld om te beginnen. Racing Mechelen
Dit interesseert me ook. Clubs en stadions met historie. Niet die bakken zoals De Arena, O2 Arena etc.
Systemwars flashback.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik post achter de schermen even een foto van mijn pik, en dan print jij die uit, kwakt erop, maakt er een foto van hoe je die foto hebt ondergekwakt en load deze dan up achter de schermen.
Ok ?
Ben geil op je
die zal wss blij zijn dat ze ff verlost is van jequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Och jawel, of beter gezegd: die heeft het maar te accepteren. Het is meer dat ik verder nogal druk in het weekend ben met werken en zelf voetballen.
awww, wel in een ontzettende hoge resolutie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik post achter de schermen even een foto van mijn pik, en dan print jij die uit, kwakt erop, maakt er een foto van hoe je die foto hebt ondergekwakt en load deze dan up achter de schermen.
Ok ?
Ben geil op je
daar ging mn appelsapquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
awww, wel in een ontzettende hoge resolutie?
Ik wil hem nog wel kunnen zien
nightspeed flashbackquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok ?
Ben geil op je
Dat dus. En niet unox-worst met evenementenbier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met dood bier en een vette hamburger, zoals voetbal eerst bedoelt was.
Ja, en nu?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Sport
kijk eens aan en als ik het goed heb is dat zelfs nog cruijff z'n rugnummer ook
kunnen ze daar verder keuvelen over voetbal en kunnen we hier terug naar onzinnig slowchattequote:
Zoals?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kunnen ze daar verder keuvelen over voetbal en kunnen we hier terug naar onzinnig slowchatte
je kan het ook gezellig houdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zoals?
In een SC kan je perfect praten over bier en voetbal.
Was ook niet ongezellig bedoeld hoorquote:
voetbal is kutquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kunnen ze daar verder keuvelen over voetbal en kunnen we hier terug naar onzinnig slowchatte
snap ik, was ook niet persoonlijk bedoeldquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was ook niet ongezellig bedoeld hoor
Was meer van, hier kan je over van alles praten.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
snap ik, was ook niet persoonlijk bedoeld
K verveel mequote:
nah deze moet nog ff op gang komen, en dat komt ook wel goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K verveel me
Zelfs met beide SC's gaat het te langzaam voor me
Deal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah deze moet nog ff op gang komen, en dat komt ook wel goed
Users als jij, zijn altijd welkomquote:
Zodat jij de ganse avond hoi, doei, alles goed,quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die er zo over denktquote:
mwah, de bijdrages van je landgenoot waren ook van niveau hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zodat jij de ganse avond hoi, doei, alles goed,'tjes reacties kan plaatsen? Dan kun je deze SC bij voorbaat al opdoeken.
valt wel mee hoor, de SC is ook nog nieuw.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die er zo over denkt
das heul nie waarquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vraag t anders even aan je collega's.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, de SC is ook nog nieuw.
alles is ff wennen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welke landgenoot zit jij op te doelen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, de bijdrages van je landgenoot waren ook van niveau hoor
lijkt mij niet nodigquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vraag t anders even aan je collega's. [ afbeelding ]
BoWa geen limbo dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welke landgenoot zit jij op te doelen?
Nee ik zapte er langs.. Maar had even gekeken.. Echt om te huilenquote:
Gister.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer is er een ONZ SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |