quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. En jij was die mod die achter de schermen zei...
Ik kopie.quote:
Ik quote toch niks, dus ik doe niks verkeerd. Bovendien wie zegt dat het waar is ?quote:
Kan het online tegen elkaar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kopie.
Wat een machtig spel. Zijn nog kamervragen over geweest kan ik me herinneren.
Echt jammer dat er geen deel 2 is uitgekomen.
quote:
West Ham staat nog altijd op het lijstje te bezoeken clubs.quote:I'm forever blowing bubbles
pretty bubbles in the air
they fly so high, they reach the sky
and like my dreams, they fade and die
Fortunes always hiding
I've looked everywhere
I'm forever blowing bubbles
pretty bubbles in the air
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:![]()
bowa ga eens naar je eigen subforum en verziek dit topic niet met die lompe plaatjes
Ben bij het stadion geweest 2 jaar geleden toen ik met PSV bij Arsenal was. Echt machtig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
West Ham staat nog altijd op het lijstje te bezoeken clubs.
Dat was een geniaal spel!quote:
Maat van me (zit hier ook op fokquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
West Ham staat nog altijd op het lijstje te bezoeken clubs.
Wat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:08 schreef Het_hupt het volgende:
Hier net n achtervolging
2 politieauto's en n motormuis achter een blikje negerts aan
Woont ie echt hoorquote:
Nee, alleen Highbury. Sowieso is het momenteel nogal lastig tijd voor zulke tripjes te vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben bij het stadion geweest 2 jaar geleden toen ik met PSV bij Arsenal was. Echt machtig.
Geen wedstrijd kunnen bezoeken uiteraard, maar die wijk daar alleen al
Nog erger is de wijk bij MillwallDaar al eens geweest ?
oh, die dingenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Woont ie echt hoor
In zo'n containerwoning ding
cellen zijn nog groter dan die container van jou... maar hoe hoog woon je? volgens mij kan jij gewoon boefjes zien rondlopen of een of ander gek wijf met der tieten geshowed richting de bajesquote:
Say wot ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, alleen Highbury. Sowieso is het momenteel nogal lastig tijd voor zulke tripjes te vinden.
32 meter, niet slecht voor een studentquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef murp het volgende:
[..]
oh, die dingen
[..]
cellen zijn nog groter dan die container van jou... maar hoe hoog woon je? volgens mij kan jij gewoon boefjes zien rondlopen of een of ander gek wijf met der tieten geshowed richting de bajes
Hij is student ehquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:19 schreef murp het volgende:
[..]
oh, die dingen
[..]
cellen zijn nog groter dan die container van jou... maar hoe hoog woon je? volgens mij kan jij gewoon boefjes zien rondlopen of een of ander gek wijf met der tieten geshowed richting de bajes
Dat mag IK niet hardop zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef Olep het volgende:
Waarom komen ze opeens allemaal naar de ONZ SC?
is nieuw, willen hun stempeltje proberen op deze SC te zettenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef Olep het volgende:
dat was aan de andere kantquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
32 meter, niet slecht voor een student
Ik woon er nu bijna een jaar, pas geleden was er iemand ontsnapt maar toen sliep ik nog!
ja, normaal werken kon ik toen ook nietquote:Vorig jaar zag ik zo'n demonstratie voorbij komen toen ze nog maar 1x per week mochten douchen
Ik zit ook nog in KLB SC hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef Olep het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:24 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe was de ONZ meet vorige week vrijdag?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
is nieuw, willen hun stempeltje proberen op deze SC te zetten
Lees dit eens: http://www.depers.nl/sport/289019/Terug-naar-het-oergevoel.htmlquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maat van me (zit hier ook op fok) gaat weleens naar Engeland, hij was pas bij Milwall geweest.
Lijkt me wel cool
Ik had het over tijd vinden voor zulke trips, BoWa. Andere verplichtingen in het weekend momenteel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Say wot ?
Weet je hoe easy man.
Vliegreisje Londen, smorgens heen, 's avonds terug. (Eindhoven en Weeze voor mij).
Zoek je een club uit in Londen, mail die knakkers of er kaarten zijn en bezoeken maar.
Ben vorig jaar bij Brentford geweest (Second Division), staan nu op promoveren naar de 1st Division.
7000 man in dat stadion
Birmingham City kom je easy en zijn voldoende kaarten voor (is dan weer niet Londen) en nog veel meer.
mwah, zegt meer over hun dan ze denkenquote:
opbokken met die plaatjes dusquote:
Mag je niet meer van de vrouw ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het over tijd vinden voor zulke trips, BoWa. Andere verplichtingen in het weekend momenteel.
Gisterenavond piepte je wel anders.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
opbokken met die plaatjes dus
en ik ben op zeker NIET jouw lieffie![]()
Geef ze het goede voorbeeld Ludo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
Flikker eens op met dat KLB vs. ONZ, of ga daadwerkelijk rellen. Dit is niets.
Ik zie animo voor een KLB/ONZ voetbalmeet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lees dit eens: http://www.depers.nl/sport/289019/Terug-naar-het-oergevoel.html
Lijkt me ook geweldig, de Schotse Eerste Divisie.
hihiquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gisterenavond piepte je wel anders.
doe jij ook gedragen liefje?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gisterenavond piepte je wel anders.
Och jawel, of beter gezegd: die heeft het maar te accepteren. Het is meer dat ik verder nogal druk in het weekend ben met werken en zelf voetballen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag je niet meer van de vrouw ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |