Wtfquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef murp het volgende:
ik heb volgens mij vandaag met een moordenaar gepraat die in zijn proeftijd buiten een vrouw heeft verkracht..
aardige vent trouwens
Tell us more.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef murp het volgende:
ik heb volgens mij vandaag met een moordenaar gepraat die in zijn proeftijd buiten een vrouw heeft verkracht..
aardige vent trouwens
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef murp het volgende:
aardige vent trouwens
KA-EL-BEEquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
Maak er lekker een KLB vs. ONZ topic van. Altijd vermakelijk leesvoer, mensen die een stukje internet claimen.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:07 schreef murp het volgende:
[..]
ja, en het Pedogroepje heb ik vandaag ook gezien
hier gebeurd nooit watquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:08 schreef Het_hupt het volgende:
Hier net n achtervolging
2 politieauto's en n motormuis achter een blikje negerts aan
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef murp het volgende:
aardige vent trouwens
Schijnt dat je een hoop kan verdienen als sleutelmaker in de bajes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:11 schreef murp het volgende:
[..]
ik werk in de bijlmerbajes als Technische dienst
waar ik vroeger woonde zag ik nog wel eens een politiewagen tegen een boom knallenquote:
dat sleutelgedoe is nogal kut en laatst is er ook al iemand opgepakt voor drugs& drank verkoopquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Schijnt dat je een hoop kan verdienen als sleutelmaker in de bajes.
Naast mijn huisquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:11 schreef murp het volgende:
[..]
Klinkt tofquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:11 schreef murp het volgende:
[..]
Wij zijn er langs gelopen toen we naar jou gingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |