En dat gaat lukken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:55 schreef murp het volgende:
[..]
tuurlijk, alleen mogen we users wel negeren
Dat moesten wij eens zeggen in KLB SC waar remlof bij wasquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:55 schreef murp het volgende:
[..]
tuurlijk, alleen mogen we users wel negeren
op zich een puntquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
Een SC moet voor iedereen toegankelijk zijn!
en de_bosmongool is dr ook als de kippen bijquote:
jij bent toch diegene van famfare?quote:
een baasjequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat moesten wij eens zeggen in KLB SC waar remlof bij was[ afbeelding ]
Doe nu eens niet zo triest.quote:
Ik heb nooit gezegd dat ik een 'baas' wasquote:
Aha. En jij was die mod die achter de schermen zei dat we elkaar voor de schermen met respect moesten behandelen niet ? ONZ en KLB mods enzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en de_bosmongool is dr ook als de kippen bij
mijn excuus, je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik een 'baas' wasSterker nog, ik heb t altijd ontkend omdat ik het een achterlijke term vind
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. En jij was die mod die achter de schermen zei dat we elkaar voor de schermen met respect moesten behandelen niet ? ONZ en KLB mods enzo.
Aha. Note that.
Dan verdwijn ik, want ik ben 'n hybride.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
dit wordt toch geen klb bash topic he?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
Maak er lekker een KLB vs. ONZ topic van. Altijd vermakelijk leesvoer, mensen die een stukje internet claimen.
Ik heb mee betaald aan de HD van de server, dus ik mag claimen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
Maak er lekker een KLB vs. ONZ topic van. Altijd vermakelijk leesvoer, mensen die een stukje internet claimen.
[..]
Aha. En jij was die mod die achter de schermen zei dat we elkaar voor de schermen met respect moesten behandelen niet ? ONZ en KLB mods enzo.
Aha. Note that.
[..]
Aha. Note that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |