Users als jij, zijn altijd welkomquote:
Zodat jij de ganse avond hoi, doei, alles goed,quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kunnen ze daar verder keuvelen over voetbal en kunnen we hier terug naar onzinnig slowchatte
Volgens mij ben jij de enige die er zo over denktquote:
mwah, de bijdrages van je landgenoot waren ook van niveau hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zodat jij de ganse avond hoi, doei, alles goed,'tjes reacties kan plaatsen? Dan kun je deze SC bij voorbaat al opdoeken.
valt wel mee hoor, de SC is ook nog nieuw.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die er zo over denkt
das heul nie waarquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vraag t anders even aan je collega's.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, de SC is ook nog nieuw.
alles is ff wennen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welke landgenoot zit jij op te doelen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, de bijdrages van je landgenoot waren ook van niveau hoor
lijkt mij niet nodigquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vraag t anders even aan je collega's. [ afbeelding ]
BoWa geen limbo dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welke landgenoot zit jij op te doelen?
Nee ik zapte er langs.. Maar had even gekeken.. Echt om te huilenquote:
Gister.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer is er een ONZ SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |