Valt ook wel mee toch als ik naar de foto's kijk die ze plaatst op haar hyves van de feestjes die ze meemaakt met amanda en ricardo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier moet ik je toch even corrigeren: als er iemand zich afzijdig houdt van mediabelangstelling is het Lieke wel. Voor haar is DGK echt passé. Ze is zo'n beetje de enige van de oud-bewoners (van de tweede helft van het programma) die niet haar poten breekt om in de belangstelling te staan.
Daarom wordt het hoog tijd dat Bart (lees je mee, Bart?) haar eens interviewt voor zijn Fruit en Zuivel. Zij is de enige van de oud-deelnemers die wellicht nog iets opzienbarends te vertellen heeft.
dat doen 2 miljoen nederlanders.. hun belevenissen zetten op hyvesquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch als ik naar de foto's kijk die ze plaatst op haar hyves van de feestjes die ze meemaakt met amanda en ricardo.
En daar heb jij weer gelijk in.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat doen 2 miljoen nederlanders.. hun belevenissen zetten op hyves![]()
![]()
Jij kunt ook een Hyvespagina aanmaken als je wilt. Als je dat leuk vindt kan je dan ook voor je vrienden foto's plaatsen van jezelf tijdens het uitgaan of tijdens bezoek aan de kantklosclub ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch als ik naar de foto's kijk die ze plaatst op haar hyves van de feestjes die ze meemaakt met amanda en ricardo.
Iemand die niet gaat zitten verzuren achter een computer van een muffe kantoorbalie (of als koffieschenker door het gebouw sjokt), maar gewoon durft te zoeken tot ze haar draai heeft gevonden is doorgaans inderdaad iemand die interessante dingen te vertellen heeft.quote:En inderdaad misschien wel iets opzienbarends te vertellen nu ze weer baanloos is en carriere nummer 20 gaat zoeken.
Dat kan natuurlijk een verassing gaan worden.
Daartoe zou Lieke zich toch nooit verlagen...... die is helemaal Zen....quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij kunt ook een Hyvespagina aanmaken als je wilt. Als je dat leuk vindt kan je dan ook voor je vrienden foto's plaatsen van jezelf tijdens het uitgaan of tijdens bezoek aan de kantklosclub ofzo.![]()
[..]
Iemand die niet gaat zitten verzuren achter een computer van een muffe kantoorbalie (of als koffieschenker door het gebouw sjokt), maar gewoon durft te zoeken tot ze haar draai heeft gevonden is doorgaans inderdaad iemand die interessante dingen te vertellen heeft.
Maar ik doel eigenlijk meer op een beetje vuile kooiwas die kan worden buitengehangen.![]()
Namasté.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:20 schreef mootie het volgende:
Daartoe zou Lieke zich toch nooit verlagen...... die is helemaal Zen....
Vrouwtje??zelfstandige meid hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef sgattie het volgende:
Huub das pas een vent..gewoon Ikea meubeltjes ,maar hij woont wel samen met zijn vrouwtje,die blijven tenminste gewoon.Nadia moet geen ikea ..dus dennis werkt zijn eigen de pleurus!!
Ja vast wel.sorryquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien vrouwtje lief bedoeld ?
momentje .... omg !! ..................nog even .... ...............quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier moet ik je toch even corrigeren: als er iemand zich afzijdig houdt van mediabelangstelling is het Lieke wel. Voor haar is DGK echt passé. Ze is zo'n beetje de enige van de oud-bewoners (van de tweede helft van het programma) die niet haar poten breekt om in de belangstelling te staan.
Daarom wordt het hoog tijd dat Bart (lees je mee, Bart?) haar eens interviewt voor zijn Fruit en Zuivel. Zij is de enige van de oud-deelnemers die wellicht nog iets opzienbarends te vertellen heeft.
ik heb geen hyves ..... ben ik nu normaal of abnormaal ...?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat doen 2 miljoen nederlanders.. hun belevenissen zetten op hyves![]()
![]()
wat een rare reacties allemaal inene tegen Nadia en Dennis ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef sgattie het volgende:
Huub das pas een vent..gewoon Ikea meubeltjes ,maar hij woont wel samen met zijn vrouwtje,die blijven tenminste gewoon.Nadia moet geen ikea ..dus dennis werkt zijn eigen de pleurus!!
Ik ben geen huubsopper, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe moeilijk het is om die aanslag weg te krijgen, maar ik geloof zo maar dat dat nog een hele klus is. Maar geen nood, de commercie springt overal op in.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:48 schreef snetje het volgende:
[..]
momentje .... omg !! ..................nog even .... ...............
he he ! ..... ik zit weer op mijn stoel !
wil je me nooit meer zo laten lachen !!...enig idee hoeveel werk dat is om je stoel weer schoon te krijgen ?
Al lang niet meer, ze is te triest voor woorden.quote:
Gelukkig houden anderen het intelligentiepeil hier hoog..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al lang niet meer, ze is te triest voor woorden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:34 schreef mooiiiiii het volgende:
En zo is het Huub,Jij bent de winnaar van DGK
Citaatjes uit het filmpje.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:34 schreef mooiiiiii het volgende:
En zo is het Huub,Jij bent de winnaar van DGK
Dat is natuurlijk spel en zijn loverboypraktijken zijn echt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Citaatjes uit het filmpje.
De volgende dingen spreekt Huub uit z'n hart:
"Laat iedereen een terminale ziekte krijgen tot op het bot, net zo lang tot ze er dood aan creperen."
"Iedereen kan de bloedspugende maagkanker krijgen."
Lieke scheen er anders geen moeite mee te hebben, maanden lang kleefde ze aan die Tokkie, en liet zich ook nog eens on stream door hem nemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG...
PMGO (Puking my guts out)....
Zich zestien maanden als Über-Tokkie gedragen en daarmee maandelijks 50% van de appreciatiestemmen winnen om vervolgens de laatste twee maanden een vrije val in de polls te maken en als eerste uit de finale geschopt te worden...
Maar hij is wel de winnaar....![]()
Tsja, gelukkig heeft ze haar verstand op tijd gebruikt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef Deliana het volgende:
[..]
Lieke scheen er anders geen moeite mee te hebben, maanden lang kleefde ze aan die Tokkie, en liet zich ook nog eens on stream door hem nemen.
Als ze dat had gedaan was ze nooit met Huub in zee gegaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, gelukkig heeft ze haar verstand op tijd gebruikt.
Klopt, maar je zie dit vaker, jammer maar helaas. Beter ten halve gekeerd dan ten heele gedwaald.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als ze dat had gedaan was ze nooit met Huub in zee gegaan.
Tja, verliefdheid doet gekke dingen met mensen. Daarbij moet wel gezegd worden dat Huub in het begin van het programma nog een masker droeg. Dat viel op een gegeven moment wel af.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef Deliana het volgende:
[..]
Lieke scheen er anders geen moeite mee te hebben, maanden lang kleefde ze aan die Tokkie, en liet zich ook nog eens on stream door hem nemen.
Daar moet je toch niet aan denken. 25 dagen met 8 personen in een donkere oude bunker door brengen. Zonder eten, en afhankelijk van de kijkers zijn, of ze je eten gunnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:02 schreef enjoybram het volgende:
nieuwe promo en teaser! www.thebunkeronline.tv
Knap he, dat je tot het allerlaatst in je rol kan blijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Citaatjes uit het filmpje.
De volgende dingen spreekt Huub uit z'n hart:
"Laat iedereen een terminale ziekte krijgen tot op het bot, net zo lang tot ze er dood aan creperen."
"Iedereen kan de bloedspugende maagkanker krijgen."
Het was natuurlijk allemaal spel...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Knap he, dat je tot het allerlaatst in je rol kan blijven
Nee, ken niemand persoonlijk maar lijkt me simpel;quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoe kan je dit nou weten, ken jij 1 van ons persoonlijk? Ik spreek praktisch iedereen en praktisch iedereen zou dat zo willen stopzetten, believe me, maar goed
maar ja, jij hebt (waarschijnlijk) gestreamd, dus jij kent ons van haver tot gort, dus jij weet het beter!
scrollennnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was natuurlijk allemaal spel...
Het is stil.....quote:
Wat een helden die Jaap en dennis..pffffLogisch dat Huub de Mentale winnaar is,die had dit niet gepikt als ie erbij was geweest.Takke w..f nrquote:Op zondag 15 maart 2009 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is stil.....
Dan nog maar even wat herinneringen ophalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bram.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:02 schreef enjoybram het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bram.
Kan je misschien wat meer vertellen?
Hoeveel feeds?
Hoe kan een streamer het spel/bewoners beïnvloeden/sturen?
Maar verder gaat alles goed?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:28 schreef mooiiiiii het volgende:
Een streamer kon/kan niks beinvloeden..Degene die het liefst/leukst !,aaibaar ,gevoeligst!,is "Wint "en in het geval van DGK was dat nietJapio,maar HuubZonder 1 miljoen ,maar die heeft Jaap ook niet ha ha
![]()
sssssttttttttttttttttttquote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar verder gaat alles goed? [ afbeelding ]
Toppiequote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Whehehehe...quote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
het is al bijna een jaar voorbij mensenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk spel en zijn loverboypraktijken zijn echt.![]()
Het lijkt mij een beetje eng allemaal, maar dat komt waarschijnlijk ook door de promo...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:02 schreef enjoybram het volgende:
Ja, bijna een jaar. En waar blijft nou die gouden kooi 2?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:36 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het is al bijna een jaar voorbij mensen
Ik maak me op voor The Bunker, tokkies laat ik over aan ome Sjon.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:03 schreef mazaru het volgende:
Ja, bijna een jaar. En waar blijft nou die gouden kooi 2?
voorlopig nog niet denk ikquote:Op maandag 16 maart 2009 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, bijna een jaar. En waar blijft nou die gouden kooi 2?
Niet te vaak he, voor spammen kun je een ban krijgenquote:
Bram, ik zie dat jij op Nowlive een vragenlijst hebt gepubliceerd voor de toekomstige kijkers naar The Bunker.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
1) ¤ 4,00 en als het nodig is en wat ik zie me bevalt mag het wel iets meer zijn ook.
2) Maakt mij niet uit.
3) een bonte mix, ook qua leeftijden, net als in BB6 en in het begin van DGK. En de vrouwen graag een keer niet allemaal hetero.
4) Eigenlijk wil ik helemaal niet zo veel sturen. Als de meerderheid van de kijkers b.v. mag bepalen wie vertrekt en blijft, gaan de figuren waar mensen zich aan ergeren er het eerste uit en dan wordt het programma onpruimbaar saai.
5+6) In ieder geval moeten er wel wat intriges en onderlinge irritaties en wantrouwen ontstaan. Dat maakt het toch wel wat spannender om naar te kijken.
7) Afhankelijk van mijn dagindeling. ''s Ochtend in ieder geval minder dan 'smiddags-'s avonds 's nachts.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:06 schreef Prospera het volgende:
Randdebiel, joh het is over en uit.
[..]
FANN! Dit is je kans.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:35 schreef lies1958 het volgende:
volgens berichtjes op hyves van ribas zijn hij en yasmin uit elkaar.
ik geloof dat dat overzicht meer was over Jan Smit en Rene Froger e.d.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Woensdag 18 maart RTL 4, 20:30-21:30 uur.
RTL-boulevard: Reallifesoaps.
Programma waarin Winston Gerschtanowitz en Albert Verlinde door de archieven van
RTL-boulevard lopen om tot een overzicht te komen van een onderwerp dat de afgelopen
jaren veel aandacht kreeeg in RTL-boulevard.
Aan Jan Smit en Rene Froger dacht ik niet toen ik de aankondiging in de tv-gids las.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef ditisHuub het volgende:
ik geloof dat dat overzicht meer was over Jan Smit en Rene Froger e.d.
Bij Jensen zijn we wel eens de laatste tijd, op RTL5
eergisterenavond nog, lachen
wij zaten bij Jensen met die straalverbinding toen Natasia er was,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Aan Jan Smit en Rene Froger dacht ik niet toen ik de aankondiging in de tv-gids las.
verheugde me op een uurtje terugblikken op Big Brother, De Bus, The Bar, De Gouden Kooi en CBML.
en vooral beeldmateriaal voor het topic 10 jaar reality 1999-2009.
Nou dan nog maar een keer Jensen.
denk niet dat dit op last van het hokej is,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:40 schreef kiekooft het volgende:
Heb even een brandende vraag voor Huub: waarom zijn er op youtube heel veel filmpjes van de dgk verwijderd onder het mom van:.........Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.....
Moest dit in opdracht van het hokje? Heel jammer vind ik dit!
ach we hebben allemaal wel eens dingen gedaan waar we onszelf toe niet in staat achten,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:28 schreef lies1958 het volgende:
zit die filmpjes te kijken van amanda en jaap bij jensen. Dat stukje van jaap en lieke met die dreft zie je lieke vlak nadat jaap weer dreft op haar hoofd gooit spugen naar jaap. Zo een witte flats door de lucht op zijn buik. Had dat nog nooit gezien dat ze dat toen ook heeft gedaan. Was toen bij huub dat ze zei dat ze het nooit deed, spugen, maar half jaar daarvoor dus ook al.
waarom moet je nou weer wat negatief zeggen over Lieke, de gouden kooi is afgelopen laat het los.. ik snap die mensen niet die altijd wat te zeiken hebben hierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:28 schreef lies1958 het volgende:
zit die filmpjes te kijken van amanda en jaap bij jensen. Dat stukje van jaap en lieke met die dreft zie je lieke vlak nadat jaap weer dreft op haar hoofd gooit spugen naar jaap. Zo een witte flats door de lucht op zijn buik. Had dat nog nooit gezien dat ze dat toen ook heeft gedaan. Was toen bij huub dat ze zei dat ze het nooit deed, spugen, maar half jaar daarvoor dus ook al.
ben jij soms de beschermheer van lieke. Was niet negatief bedoelt maar gewoon een constatering.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom moet je nou weer wat negatief zeggen over Lieke, de gouden kooi is afgelopen laat het los.. ik snap die mensen niet die altijd wat te zeiken hebben hier
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:14 schreef enjoybram het volgende:
wie zegt trouwens dat The Bunker helemaal in het donker is??
En dan durf jij te zeggen dat de RLS SC wazig is?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef enjoybram het volgende:
groen, blauwe in het rond en in het vierkant... en we noemen het : STICKERS
Ik snap sowieso de mensen niet die negatief doen over Lieke. Afgunst is een kwalijke eigenschap.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom moet je nou weer wat negatief zeggen over Lieke, de gouden kooi is afgelopen laat het los.. ik snap die mensen niet die altijd wat te zeiken hebben hier
I.P.V. Lieke kun je ook Huub invullen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik snap sowieso de mensen niet die negatief doen over Lieke. Afgunst is een kwalijke eigenschap.
"Vroegah duurden de 6 Big Brothers zo'n 112 dagen en daarna was het klaar in afwachtingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:03 schreef k_i_m het volgende:
"vroegah" ging het RLS forum gewoon dicht als het afgelopen was, en dan zag je elkaar
een jaar niet. Maar kennelijk neemt iedereen zichzelf tegenwoordig zo serieus dat er zelfs ná
het programma zonder problemen en met onverminderd enthousiasme nog steeds over hetzelfde
gezeurd kan worden.
Nou, ik zou Huub toch niet met Lieke willen vergelijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
I.P.V. Lieke kun je ook Huub invullen.
Een beetje van, de pot en een ketel.
Jeetje..pfffffffffffff.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, ik zou Huub toch niet met Lieke willen vergelijken.
Pearlbitch 4 euro voor de streams per ?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
1) ¤ 4,00 en als het nodig is en wat ik zie me bevalt mag het wel iets meer zijn ook.
Dat doe je indirect dagelijks.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, ik zou Huub toch niet met Lieke willen vergelijken.
Ergens in April.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:46 schreef Suikeroom het volgende:
mooiiiiii ga de eendjes brood geven, ze hebben honger
maar ik snap niks van die bunker, wanneer is het te zien?
jeetje pffffquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:46 schreef Suikeroom het volgende:
mooiiiiii ga de eendjes brood geven, ze hebben honger
Indirect? Is vrij duidelijkquote:
Waarschijnlijk over zo'n 5 weken te volgen via streams.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:46 schreef Suikeroom het volgende:
Wil ik ook nog zeggen, dat haar mening over Huub vaak beter is onderbouwd dan die van de vele Lieke haters.quote:
Haar mening? Over wie van Lieke "vele" fansquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wil ik ook nog zeggen, dat haar mening over Huub vaak beter is onderbouwd dan die van de vele Lieke haters.
Wat op zich weer gemakkelijker is omdat Huub hier post.
we wachten met smart tot Huub weer " naast de pot piest " hebben we weer maanden gesprekstof.......quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:03 schreef k_i_m het volgende:
Wat een vermakelijk topic is dit eigenlijk. "vroegah" ging het RLS forum gewoon dicht als het afgelopen was, en dan zag je elkaar een jaar niet. Maar kennelijk neemt iedereen zichzelf tegenwoordig zo serieus dat er zelfs ná het programma zonder problemen en met onverminderd enthousiasme nog steeds over hetzelfde gezeurd kan worden.
PB Deze conversatie getuigt er van dat je er geen ene bal van snapt. Het lijdend onderwerp is nl. de mensen die negatief posten Maar jij betrekt alles weer op de personen Huub en Lieke. Haal je schoolgeld terug!!!!!!quote:PB: Ik snap sowieso de mensen niet die negatief doen over Lieke. Afgunst is een kwalijke eigenschap.
Spapaars: I.P.V. Lieke kun je ook Huub invullen.
Een beetje van, de pot en een ketel.
PB: Nou ik zou Lieke toch niet met Huub willen vergelijken.
Ach ja, veel groter is de wereld van PB niet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
PB Deze conversatie getuigt er van dat je er geen ene bal van snapt. Het lijdend onderwerp is nl. de mensen die negatief posten. Maar jij betrekt alles weer op de personen Huub en Lieke. Haal je schoolgeld terug!!!!!!
Het eerste telefoontje van mummy dearest kwam na 8 maanden toch?quote:Gister werd ik wakker en dacht: 'Ik ga eens een lekker meidendagje houden' en dat heb ik dan ook gedaan. Ben lekker naar de kapper geweest en m'n puntjes laten knippen en uitgroei laten bijwerken. Dat geeft me altijd zo'n energie en voel me daarna weer als een vis in het water. Ik ben blij dat m'n haar weer lekker gezond is geworden, want dat was een jaar geleden nog heel anders. Ik laat m'n haar nu veel meer met rust. In De Gouden Kooi hadden we zoveel vrije tijd dat je jezelf maar bezig ging houden met, hoe kan het ook anders, uiterlijke verzorging! Ik vulde m'n dagen dan ook vaak in de kapsalon. Veel vrouwen zien dit als een luxe en geloof me, dat was het ook. Dat is nu heel anders. Ik ben druk met mijn carrière en zoveel andere dingen, dat mij die luxe niet meer in de schoot wordt geworpen. Toch moet ik gewoon af en toe de tijd nemen om mezelf weer even in de steigers te zetten. Heb nu dus ook even lekker m'n nagels gedaan. Ben heel blij dat ik die cursus toen in De Gouden kooi heb gedaan want, ik kan het nu altijd zelf doen. Eén keer per week houd ik altijd zo'n meidendagje om even mezelf in de watten te leggen. Heerlijk vind ik dat! Ik ben van jongs af aan altijd al een meisje geweest dat van tutten hield. Als klein meisje verknipte ik mijn Barbie's en ging met een viltstift de make-up doen. Beauty en uiterlijke verzorging heeft me altijd geïnteresseerd. Het is vrouw-eigen en ik voel me op en top vrouw!
Zaterdag ben ik lekker wezen stappen in Duitsland. Het was een behoorlijk eind rijden, maar we zijn gelukkig niet verdwaald. Het was daar heel druk en heb weer eens ontzettend gelachen en veel gedanst. Er was een line-up met veel goede DJ's. Vroeger hield ik veel van R&B maar de laatste tijd ben ik helemaal overgeslagen naar House. Ik heb altijd van die periodes met muziek. Dan vind ik R&B weer te gek en dan weer House, maar bij House heb ik echt het gevoel dat de DJ me meeneemt van de een naar de andere atmosfeer. Het gevoel van vrijheid en alles van je afdansen vind ik zo heerlijk. Had weer eens hele hogen hakken aan en kreeg aan het eind van de avond wel last van m'n voeten. Maar ja, gewoon doorgaan! Een lekker wijntje of bubbels erbij en dan valt dat het allemaal weer mee. Ja, mannen, het leven van een vrouw gaat echt niet over rozen en daar komt ook bij kijken dat we wel de hele avond staan te flirten, dansen, lachen en sjansen met af en toe een steek van 'oh la la' in onze teren voetjes. HAHA Als ik dan weer een chick voorbij zie komen met van die platte schoenen denk ik: 'Tja, zij snapt het wel'. Maar ik ben toch meer een type dat houdt van vrouwelijkheid all the way! Dan maar een beetje pijn. En zoals ze zeggen no pain no gain, oftewel wie mooi wil zijn...
Afgelopen vrijdag had ik een interview voor Cartracks TV. Het interview werd afgenomen, terwijl ik aan het rijden was. Ik ben niet een vrouw die twee dingen tegelijk kan, maar gelukkig ging dit goed. Afgelopen week reed ik door Amsterdam en raakte ineens met m'n rechtervelg de stoep! 'Tingelingeling' hoorde ik. Ik stopte de auto en rende eruit om te kijken hoe erg de schade was, maar dat viel gelukkig reuze mee en het valt niet echt op. Toch schrok ik er best wel van. Ik moet ook bekennen: Je leert eigenlijk pas rijden als je je rijbewijs hebt. Niets is zo fijn als het hebben van je rijbewijs. Je bent onafhankelijk en voelt je er zo vrij bij. Eén ding is wel belangrijk. Je moet verantwoordelijk zijn. Af en toe dus ruzie maken wie de BOB is hoort erbij, maar een borrel is echt uit den boze. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Toen ik m'n autootje kreeg zei mijn moeder al: "Het is je eerste auto dus het zal vast een botsauto worden." Toch probeer ik zo voorzichtig mogelijk te zijn, want mijn botsauto is wel een mooie en heerlijke botsauto.
Na het interview ben ik even lekker wat gaan eten met mijn zusjes in onze favoriete lunchroom. Toen ik met mijn zusjes aan het lunchen was kreeg ik weer even goed het besef hoe blij ik ben dat ik ze niet meer hoef te missen. Ben nu alweer bijna een jaar thuis en zo blij dat ik ze weer om me heen heb zonder dat ik daar contactpunten voor moet gebruiken. Vrijheid betekent erg veel voor mij! En zoals mijn moeder altijd zegt: "Je weet pas wat je hebt als het weg is."
See you next week,
Amanda xx
kreeg van het weekend van mijn moeder een hele doos vol met spullen, waaronder heel veel post en brieven, had ze allemaal netjes in mappen gedaan (toch wel moederlijke trots bemerkte ik bij haar, haar zoon, en dan al die duizenden kaarten en brieven) zag daar weer een paar vette foto kaarten van jou bijzitten,quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:08 schreef Desii het volgende:
een nwe rls, ben benieuwd
stroop de mouwen weer op en ga er voor zitten/hangen/suffen iig hier aanwezig zijn
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:46 schreef ditisHuub het volgende:
kreeg van het weekend van mijn moeder een hele doos vol met spullen, waaronder heel
veel post en brieven, had ze allemaal netjes in mappen gedaan
Per maand.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Pearlbitch 4 euro voor de streams per ?
Mwah, als je de woorden 'goud' en 'stront' in één zin gebruikt impliceert dat nog niet automatisch een vergelijking.quote:
Hiermee geef ik aan dat ik wel snap dat er mensen zijn die negatief zijn over Huub.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
PB Deze conversatie getuigt er van dat je er geen ene bal van snapt. Het lijdend onderwerp is nl. de mensen die negatief posten Maar jij betrekt alles weer op de personen Huub en Lieke. Haal je schoolgeld terug!!!!!!
Ben jij de Mriekje van bi-meiden.com, die amanda zo'n lekker ding vond?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:12 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ach ja, veel groter is de wereld van PB niet...
Kan ze niks aan doen.
Niet haar sterktste maar Sunny's allersterktste kant.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hiermee geef ik aan dat ik wel snap dat er mensen zijn die negatief zijn over Huub.
Begrijpend lezen is geloof ik niet jouw sterkste kant, wel?
Duidelijk..............een vergeefse poging van mijn kant. Je snapt het nog steeds niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hiermee geef ik aan dat ik wel snap dat er mensen zijn die negatief zijn over Huub.
Begrijpend lezen is geloof ik niet jouw sterkste kant, wel?
Het is echt erg. Wat was het vorige keer ook weer? 'Haha' of zoiets. Welk woord zou volgende keer favoriet zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:51 schreef beequeen het volgende:
Dus dat Cc en het woordje lekker.
Zou Huub die stukjes voor haar schrijven?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben jij de Mriekje van bi-meiden.com, die amanda zo'n lekker ding vond?
Dat waren zelfs voor de streamers hoogtepunten. Vooral in de SHE tijd. Er was iemand die altijd van die hilarische stukken schreef, die Eric dan achter elkaar afratelde. In een deuk lagen we dan. Toen Eric weg was stopte dat ook. Weet niet meer wie dat schreef.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:46 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
kreeg van het weekend van mijn moeder een hele doos vol met spullen, waaronder heel veel post en brieven, had ze allemaal netjes in mappen gedaan (toch wel moederlijke trots bemerkte ik bij haar, haar zoon, en dan al die duizenden kaarten en brieven) zag daar weer een paar vette foto kaarten van jou bijzitten,
wilde je nog even met terugwerkende kracht, nog een keer bedanken voor die kleine attenties. Hoewel heel onbeduidend en insignificant voor de buitenwereld was het destijds, in de kooi, echt een groot iets. Klinkt melodramatisch maar het was het enige contact met de buitenwereld wat je op regelmatige basis had,
En mag ik je vragen wat deze zelfverlagende actie voor een meerwaarde heeft? Het komt zielig over en ik bespeur zelfs enige intimidatie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben jij de Mriekje van bi-meiden.com, die amanda zo'n lekker ding vond?
spreek voor jezelf ik vond de SHE periode een enorm hoog nowlive huisvrouwen gehalte hebben, gelukkig greep de redactie in, toneelhaakje hier en daar en de Terror Jaap periode brak aanquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat waren zelfs voor de streamers hoogtepunten. Vooral in de SHE tijd. Er was iemand die altijd van die hilarische stukken schreef, die Eric dan achter elkaar afratelde. In een deuk lagen we dan. Toen Eric weg was stopte dat ook. Weet niet meer wie dat schreef.
Sorry dat ik me er in meng maar wat heeft Geert Wilders met die duffe DGK-discussie (Huubsoppers, huub vloekt, Lieke-haters, Lieke is the best there is geblabla) die hier nog steeds loopt er mee te maken? Vind je jouw reactie zelf ook niet een beetje over the top? Kan toch best zijn dat er een Mriekje op bi-huppeldepup.com post? Een 'nee' was volgens mij voldoende geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef Mriekje het volgende:
[..]
En mag ik je vragen wat deze zelfverlagende actie voor een meerwaarde heeft? Het komt zielig over en ik bespeur zelfs enige intimidatie.
Oh, ben jij niet Geert Wilders?? tsss...
Ik vond de SHE-postdoornemenmomenten ook altijd erg saai. De Terror Jaap periode vond ik ook minder, ging me vaak toch iets te ver en werd ook niets aan gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
spreek voor jezelf ik vond de SHE periode een enorm hoog nowlive huisvrouwen gehalte hebben, gelukkig greep de redactie in, toneelhaakje hier en daar en de Terror Jaap periode brak aan
Volgens jou was dat voldoende geweest, en het kan idd best zo zijn dat daar ook een Mriekje post, maar wat heeft dat überhaupt met dit forum te maken? Dat probeerde ik ermee duidelijk te maken. Vandaar mn Geert Wilders opmerking. Raakt ook kant noch wal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Sorry dat ik me er in meng maar wat heeft Geert Wilders met die duffe DGK-discussie (Huubsoppers, huub vloekt, Lieke-haters, Lieke is the best there is geblabla) die hier nog steeds loopt er mee te maken? Vind je jouw reactie zelf ook niet een beetje over the top? Kan toch best zijn dat er een Mriekje op bi-huppeldepup.com post? Een 'nee' was volgens mij voldoende geweest.
* Charmian trekt zich weer terug uit de 'discussie'
http://www.bi-meiden.com/forum/viewtopic.php?t=1873&postdays=0&postorder=asc&start=20quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef Mriekje het volgende:
[..]
En mag ik je vragen wat deze zelfverlagende actie voor een meerwaarde heeft? Het komt zielig over en ik bespeur zelfs enige intimidatie.
Wat GW hiermee te maken heeft is mij een raadsel..quote:Oh, ben jij niet Geert Wilders?? tsss...
Als dat zo is durf ik nauwelijks te vragen wat haar zwakste kant is...quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niet haar sterktste maar Sunny's allersterktste kant.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Duidelijk..............een vergeefse poging van mijn kant. Je snapt het nog steeds niet.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat waren zelfs voor de streamers HUUBSOPPERS hoogtepunten. Vooral in de SHE tijd. Er was iemand die altijd van die hilarische stukken schreef, die Eric dan achter elkaar afratelde. In een deuk lagen we dan. Toen Eric weg was stopte dat ook. Weet niet meer wie dat schreef.
Terror Jaap periode was met eieren gooien en de fitness verbouwen en boter op hoofd smeren kamperen, dat was wel grappig tochquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vond de SHE-postdoornemenmomenten ook altijd erg saai. De Terror Jaap periode vond ik ook minder, ging me vaak toch iets te ver en werd ook niets aan gedaan.
Wat ik altijd leuk vond waren de momenten dat het opeens compleet uit de hand liep. Zit je eerst uren naar de streams te staren en denk je 'nu ga ik wat anders doen want er gebeurt echt niks', het andere moment stond de tent op z'n kop en vlogen Huub en Nattenel (hoe heetie ook weer) elkaar tijdens het avondeten in de haren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |