abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57421353
vervolg op DGK [COS # 3418] Waar Amanda het hardst gilt

Huub heeft weer eens een huwelijksaanzoek gedaan. Was het vrijdag nog Nienke, nu is het Claire.
Hij doet maar.

Ik volg alleen de COS (en de SV van VOL) dus ik weet niet veel wat er gebeurd is.

Amanda vermaakt zich uitstekend met Ricardo.
Huub en Claire doen romantisch dineren.
Er is een band.

Ik wacht op het seintje dat het BA-bashen gaat beginnen, en lurk verder
pi_57421365
Ondertrouw? Wie?
pi_57421390
Gelukkig de terror is weer voorbij...
  zondag 16 maart 2008 @ 22:13:52 #4
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57421391
TNX avonne en gefeliciteerd
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 22:18:18 #6
135305 beequeen
Lost.
pi_57421473
Thanx Avonne, top TT.

Ik heb niks On Topic te melden, sorry.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 16 maart 2008 @ 22:19:25 #7
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57421494
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 16 maart 2008 @ 22:19:31 #8
130755 Kinga
versier hier
pi_57421496
wat heeft claire gezegd?
pi_57421553
Ik heb toch maar weer streams genomen. Ik schork me de kolere toen ik Huub nu weer aan Claire een huwelijksaanzoek deed.

Dit maffe gedoe komt toch niet meer geloofwaardig over allemaal. Vraagt hij eerst Lieke, vervolgens zegt hij heel serieus tegen zijn moeder dat hij met Jaap gaat trouwen en nou weer met Claire. Wat heeft die mafkees nou met dat trouwen steeds. Is hij nou zo mediageil dat hij kosten wat het kost in DGK wil trouwen ????
pi_57421562
Thnx Avonne
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:49 schreef loisie het volgende:
sja Pullup ik was effe in de war dan denk iik
Ik keek ook erg goed Loisie
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_57421564
Avonne, wat een geweldige TT

En wat een domme gesprekken
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57421580
Dank je wel Avonne.....voor de snelle OP
pi_57421623
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
Ik heb toch maar weer streams genomen. Ik schork me de kolere toen ik Huub nu weer aan Claire een huwelijksaanzoek deed.

Dit maffe gedoe komt toch niet meer geloofwaardig over allemaal. Vraagt hij eerst Lieke, vervolgens zegt hij heel serieus tegen zijn moeder dat hij met Jaap gaat trouwen en nou weer met Claire. Wat heeft die mafkees nou met dat trouwen steeds. Is hij nou zo mediageil dat hij kosten wat het kost in DGK wil trouwen ????
Mediageil zijn ze allemaal.
Maar trouwen betekent mss niet zoveel voor Huub als voor de meeste andere mensen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_57421657
quote:

Ben bang dat de FEBO er met alle geweld bruiloft-script wil gebruiken. Begon natuurlijk al met Jaap, daarna Huub en Lieke, Amanda die Brian probeert over te halen etc etc.
Heeeeel geloofwaardig allemaal
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_57421658
Ik was weer es in de keuken, maar hoorde ik het goed? Wil Dellie zich na de kooi, inzetten voor loverboys?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57421686
Brian; Huub heeft zijn geld nodig voor beveiliging...
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  zondag 16 maart 2008 @ 22:28:04 #17
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_57421705
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik was weer es in de keuken, maar hoorde ik het goed? Wil Dellie zich na de kooi, inzetten voor loverboys?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_57421726
ik ben blij dat die zangeres klaar is
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57421767
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:24 schreef 2live het volgende:

[..]

Mediageil zijn ze allemaal.
Maar trouwen betekent mss niet zoveel voor Huub als voor de meeste andere mensen.
Inderdaad zijn ze allemaal mediageil, anders zitten ze daar niet. Maar dat gekke gedoe met dat trouwen van Huub heb ik nog niet mee gemaakt met een andere bewoner.

Natasia was de eerst, haar vriend wilde niet. Jaap zou trouwen, dat ging dus ook niet door. Maar Huub bakt hem toch wel helemaal bruin, dat kan je toch niet ontkennen. Claire is nou al nummer drie in net even een jaar tijd....
pi_57421791
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:28 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

En of Rat nu wel of niet wint, hij gaat cruisen
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57421805
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
ja, er is de laatste tijd een hetze aan de gang tegen die arme jongens.
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_57421806
quote:

Helemaal eens , vind dat trouwen verhaal zo nep, triest en ongeloofwaardig.

Lijkt wel of er perse getrouwd moet worden in DGK..waarom?
Hou het beetje echt daar of moet echt alles nep en gescript zijn?
Alsof iemand geheel daar dan nog serieus neemt...
pi_57421826
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef coldstar het volgende:

[..]

Inderdaad zijn ze allemaal mediageil, anders zitten ze daar niet. Maar dat gekke gedoe met dat trouwen van Huub heb ik nog niet mee gemaakt met een andere bewoner.

Natasia was de eerst, haar vriend wilde niet. Jaap zou trouwen, dat ging dus ook niet door. Maar Huub bakt hem toch wel helemaal bruin, dat kan je toch niet ontkennen. Claire is nou al nummer drie in net even een jaar tijd....
En jij denkt niet dat het hokje graag een bruiloft ziet in dat kot?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57421851
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:31 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

ja, er is de laatste tijd een hetze aan de gang tegen die arme jongens.
Schuil je maar dan!

Volgens Amanda is Mickey bezig met een huis.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57421855
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ben bang dat de FEBO er met alle geweld bruiloft-script wil gebruiken. Begon natuurlijk al met Jaap, daarna Huub en Lieke, Amanda die Brian probeert over te halen etc etc.
Heeeeel geloofwaardig allemaal
Inderdaad, ik snap er ook helmaal niets meer van.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')