Ik keek ook erg goed Loisiequote:Op zondag 16 maart 2008 21:49 schreef loisie het volgende:
sja Pullup ik was effe in de war dan denk iik
Mediageil zijn ze allemaal.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
Ik heb toch maar weer streams genomen. Ik schork me de kolere toen ik Huub nu weer aan Claire een huwelijksaanzoek deed.
Dit maffe gedoe komt toch niet meer geloofwaardig over allemaal. Vraagt hij eerst Lieke, vervolgens zegt hij heel serieus tegen zijn moeder dat hij met Jaap gaat trouwen en nou weer met Claire. Wat heeft die mafkees nou met dat trouwen steeds. Is hij nou zo mediageil dat hij kosten wat het kost in DGK wil trouwen ????
Ben bang dat de FEBO er met alle geweld bruiloft-script wil gebruiken. Begon natuurlijk al met Jaap, daarna Huub en Lieke, Amanda die Brian probeert over te halen etc etc.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
Ik heb toch maar weer streams genomen. Ik schork me de kolere toen ik Huub nu weer aan Claire een huwelijksaanzoek deed.
Dit maffe gedoe komt toch niet meer geloofwaardig over allemaal. Vraagt hij eerst Lieke, vervolgens zegt hij heel serieus tegen zijn moeder dat hij met Jaap gaat trouwen en nou weer met Claire. Wat heeft die mafkees nou met dat trouwen steeds. Is hij nou zo mediageil dat hij kosten wat het kost in DGK wil trouwen ????
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik was weer es in de keuken, maar hoorde ik het goed? Wil Dellie zich na de kooi, inzetten voor loverboys?
Inderdaad zijn ze allemaal mediageil, anders zitten ze daar niet. Maar dat gekke gedoe met dat trouwen van Huub heb ik nog niet mee gemaakt met een andere bewoner.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Mediageil zijn ze allemaal.
Maar trouwen betekent mss niet zoveel voor Huub als voor de meeste andere mensen.
ja, er is de laatste tijd een hetze aan de gang tegen die arme jongens.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik was weer es in de keuken, maar hoorde ik het goed? Wil Dellie zich na de kooi, inzetten voor loverboys?
Helemaal eens , vind dat trouwen verhaal zo nep, triest en ongeloofwaardig.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
En jij denkt niet dat het hokje graag een bruiloft ziet in dat kot?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Inderdaad zijn ze allemaal mediageil, anders zitten ze daar niet. Maar dat gekke gedoe met dat trouwen van Huub heb ik nog niet mee gemaakt met een andere bewoner.
Natasia was de eerst, haar vriend wilde niet. Jaap zou trouwen, dat ging dus ook niet door. Maar Huub bakt hem toch wel helemaal bruin, dat kan je toch niet ontkennen. Claire is nou al nummer drie in net even een jaar tijd....
Schuil je maar dan!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
ja, er is de laatste tijd een hetze aan de gang tegen die arme jongens.
Inderdaad, ik snap er ook helmaal niets meer van.....quote:Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben bang dat de FEBO er met alle geweld bruiloft-script wil gebruiken. Begon natuurlijk al met Jaap, daarna Huub en Lieke, Amanda die Brian probeert over te halen etc etc.
Heeeeel geloofwaardig allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |