scrollennnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was natuurlijk allemaal spel...
Het is stil.....quote:
Wat een helden die Jaap en dennis..pffffLogisch dat Huub de Mentale winnaar is,die had dit niet gepikt als ie erbij was geweest.Takke w..f nrquote:Op zondag 15 maart 2009 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is stil.....
Dan nog maar even wat herinneringen ophalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bram.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:02 schreef enjoybram het volgende:
nieuwe promo en teaser! www.thebunkeronline.tv
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bram.
Kan je misschien wat meer vertellen?
Hoeveel feeds?
Hoe kan een streamer het spel/bewoners beïnvloeden/sturen?
Maar verder gaat alles goed?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:28 schreef mooiiiiii het volgende:
Een streamer kon/kan niks beinvloeden..Degene die het liefst/leukst !,aaibaar ,gevoeligst!,is "Wint "en in het geval van DGK was dat nietJapio,maar HuubZonder 1 miljoen ,maar die heeft Jaap ook niet ha ha
![]()
sssssttttttttttttttttttquote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar verder gaat alles goed? [ afbeelding ]
Toppiequote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Whehehehe...quote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
het is al bijna een jaar voorbij mensenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk spel en zijn loverboypraktijken zijn echt.![]()
Het lijkt mij een beetje eng allemaal, maar dat komt waarschijnlijk ook door de promo...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:02 schreef enjoybram het volgende:
nieuwe promo en teaser! www.thebunkeronline.tv
Ja, bijna een jaar. En waar blijft nou die gouden kooi 2?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:36 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het is al bijna een jaar voorbij mensen
Ik maak me op voor The Bunker, tokkies laat ik over aan ome Sjon.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:03 schreef mazaru het volgende:
Ja, bijna een jaar. En waar blijft nou die gouden kooi 2?
voorlopig nog niet denk ikquote:Op maandag 16 maart 2009 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, bijna een jaar. En waar blijft nou die gouden kooi 2?
Niet te vaak he, voor spammen kun je een ban krijgenquote:
Bram, ik zie dat jij op Nowlive een vragenlijst hebt gepubliceerd voor de toekomstige kijkers naar The Bunker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |