Daartoe zou Lieke zich toch nooit verlagen...... die is helemaal Zen....quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij kunt ook een Hyvespagina aanmaken als je wilt. Als je dat leuk vindt kan je dan ook voor je vrienden foto's plaatsen van jezelf tijdens het uitgaan of tijdens bezoek aan de kantklosclub ofzo.![]()
[..]
Iemand die niet gaat zitten verzuren achter een computer van een muffe kantoorbalie (of als koffieschenker door het gebouw sjokt), maar gewoon durft te zoeken tot ze haar draai heeft gevonden is doorgaans inderdaad iemand die interessante dingen te vertellen heeft.
Maar ik doel eigenlijk meer op een beetje vuile kooiwas die kan worden buitengehangen.![]()
Namasté.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:20 schreef mootie het volgende:
Daartoe zou Lieke zich toch nooit verlagen...... die is helemaal Zen....
Vrouwtje??zelfstandige meid hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef sgattie het volgende:
Huub das pas een vent..gewoon Ikea meubeltjes ,maar hij woont wel samen met zijn vrouwtje,die blijven tenminste gewoon.Nadia moet geen ikea ..dus dennis werkt zijn eigen de pleurus!!
Ja vast wel.sorryquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien vrouwtje lief bedoeld ?
momentje .... omg !! ..................nog even .... ...............quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier moet ik je toch even corrigeren: als er iemand zich afzijdig houdt van mediabelangstelling is het Lieke wel. Voor haar is DGK echt passé. Ze is zo'n beetje de enige van de oud-bewoners (van de tweede helft van het programma) die niet haar poten breekt om in de belangstelling te staan.
Daarom wordt het hoog tijd dat Bart (lees je mee, Bart?) haar eens interviewt voor zijn Fruit en Zuivel. Zij is de enige van de oud-deelnemers die wellicht nog iets opzienbarends te vertellen heeft.
ik heb geen hyves ..... ben ik nu normaal of abnormaal ...?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat doen 2 miljoen nederlanders.. hun belevenissen zetten op hyves![]()
![]()
wat een rare reacties allemaal inene tegen Nadia en Dennis ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef sgattie het volgende:
Huub das pas een vent..gewoon Ikea meubeltjes ,maar hij woont wel samen met zijn vrouwtje,die blijven tenminste gewoon.Nadia moet geen ikea ..dus dennis werkt zijn eigen de pleurus!!
Ik ben geen huubsopper, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe moeilijk het is om die aanslag weg te krijgen, maar ik geloof zo maar dat dat nog een hele klus is. Maar geen nood, de commercie springt overal op in.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:48 schreef snetje het volgende:
[..]
momentje .... omg !! ..................nog even .... ...............
he he ! ..... ik zit weer op mijn stoel !
wil je me nooit meer zo laten lachen !!...enig idee hoeveel werk dat is om je stoel weer schoon te krijgen ?
Al lang niet meer, ze is te triest voor woorden.quote:
Gelukkig houden anderen het intelligentiepeil hier hoog..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al lang niet meer, ze is te triest voor woorden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:34 schreef mooiiiiii het volgende:
En zo is het Huub,Jij bent de winnaar van DGK
Citaatjes uit het filmpje.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:34 schreef mooiiiiii het volgende:
En zo is het Huub,Jij bent de winnaar van DGK
Dat is natuurlijk spel en zijn loverboypraktijken zijn echt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Citaatjes uit het filmpje.
De volgende dingen spreekt Huub uit z'n hart:
"Laat iedereen een terminale ziekte krijgen tot op het bot, net zo lang tot ze er dood aan creperen."
"Iedereen kan de bloedspugende maagkanker krijgen."
Lieke scheen er anders geen moeite mee te hebben, maanden lang kleefde ze aan die Tokkie, en liet zich ook nog eens on stream door hem nemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG...
PMGO (Puking my guts out)....
Zich zestien maanden als Über-Tokkie gedragen en daarmee maandelijks 50% van de appreciatiestemmen winnen om vervolgens de laatste twee maanden een vrije val in de polls te maken en als eerste uit de finale geschopt te worden...
Maar hij is wel de winnaar....![]()
Tsja, gelukkig heeft ze haar verstand op tijd gebruikt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef Deliana het volgende:
[..]
Lieke scheen er anders geen moeite mee te hebben, maanden lang kleefde ze aan die Tokkie, en liet zich ook nog eens on stream door hem nemen.
Als ze dat had gedaan was ze nooit met Huub in zee gegaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, gelukkig heeft ze haar verstand op tijd gebruikt.
Klopt, maar je zie dit vaker, jammer maar helaas. Beter ten halve gekeerd dan ten heele gedwaald.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als ze dat had gedaan was ze nooit met Huub in zee gegaan.
Tja, verliefdheid doet gekke dingen met mensen. Daarbij moet wel gezegd worden dat Huub in het begin van het programma nog een masker droeg. Dat viel op een gegeven moment wel af.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef Deliana het volgende:
[..]
Lieke scheen er anders geen moeite mee te hebben, maanden lang kleefde ze aan die Tokkie, en liet zich ook nog eens on stream door hem nemen.
Daar moet je toch niet aan denken. 25 dagen met 8 personen in een donkere oude bunker door brengen. Zonder eten, en afhankelijk van de kijkers zijn, of ze je eten gunnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:02 schreef enjoybram het volgende:
nieuwe promo en teaser! www.thebunkeronline.tv
Knap he, dat je tot het allerlaatst in je rol kan blijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Citaatjes uit het filmpje.
De volgende dingen spreekt Huub uit z'n hart:
"Laat iedereen een terminale ziekte krijgen tot op het bot, net zo lang tot ze er dood aan creperen."
"Iedereen kan de bloedspugende maagkanker krijgen."
Het was natuurlijk allemaal spel...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Knap he, dat je tot het allerlaatst in je rol kan blijven
Nee, ken niemand persoonlijk maar lijkt me simpel;quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoe kan je dit nou weten, ken jij 1 van ons persoonlijk? Ik spreek praktisch iedereen en praktisch iedereen zou dat zo willen stopzetten, believe me, maar goed
maar ja, jij hebt (waarschijnlijk) gestreamd, dus jij kent ons van haver tot gort, dus jij weet het beter!
scrollennnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was natuurlijk allemaal spel...
Het is stil.....quote:
Wat een helden die Jaap en dennis..pffffLogisch dat Huub de Mentale winnaar is,die had dit niet gepikt als ie erbij was geweest.Takke w..f nrquote:Op zondag 15 maart 2009 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is stil.....
Dan nog maar even wat herinneringen ophalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bram.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:02 schreef enjoybram het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bram.
Kan je misschien wat meer vertellen?
Hoeveel feeds?
Hoe kan een streamer het spel/bewoners beïnvloeden/sturen?
Maar verder gaat alles goed?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:28 schreef mooiiiiii het volgende:
Een streamer kon/kan niks beinvloeden..Degene die het liefst/leukst !,aaibaar ,gevoeligst!,is "Wint "en in het geval van DGK was dat nietJapio,maar HuubZonder 1 miljoen ,maar die heeft Jaap ook niet ha ha
![]()
sssssttttttttttttttttttquote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar verder gaat alles goed? [ afbeelding ]
Toppiequote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Whehehehe...quote:Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
het is al bijna een jaar voorbij mensenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk spel en zijn loverboypraktijken zijn echt.![]()
Het lijkt mij een beetje eng allemaal, maar dat komt waarschijnlijk ook door de promo...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:02 schreef enjoybram het volgende:
Ja, bijna een jaar. En waar blijft nou die gouden kooi 2?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:36 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het is al bijna een jaar voorbij mensen
Ik maak me op voor The Bunker, tokkies laat ik over aan ome Sjon.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:03 schreef mazaru het volgende:
Ja, bijna een jaar. En waar blijft nou die gouden kooi 2?
voorlopig nog niet denk ikquote:Op maandag 16 maart 2009 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, bijna een jaar. En waar blijft nou die gouden kooi 2?
Niet te vaak he, voor spammen kun je een ban krijgenquote:
Bram, ik zie dat jij op Nowlive een vragenlijst hebt gepubliceerd voor de toekomstige kijkers naar The Bunker.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
1) ¤ 4,00 en als het nodig is en wat ik zie me bevalt mag het wel iets meer zijn ook.
2) Maakt mij niet uit.
3) een bonte mix, ook qua leeftijden, net als in BB6 en in het begin van DGK. En de vrouwen graag een keer niet allemaal hetero.
4) Eigenlijk wil ik helemaal niet zo veel sturen. Als de meerderheid van de kijkers b.v. mag bepalen wie vertrekt en blijft, gaan de figuren waar mensen zich aan ergeren er het eerste uit en dan wordt het programma onpruimbaar saai.
5+6) In ieder geval moeten er wel wat intriges en onderlinge irritaties en wantrouwen ontstaan. Dat maakt het toch wel wat spannender om naar te kijken.
7) Afhankelijk van mijn dagindeling. ''s Ochtend in ieder geval minder dan 'smiddags-'s avonds 's nachts.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:06 schreef Prospera het volgende:
Randdebiel, joh het is over en uit.
[..]
FANN! Dit is je kans.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:35 schreef lies1958 het volgende:
volgens berichtjes op hyves van ribas zijn hij en yasmin uit elkaar.
ik geloof dat dat overzicht meer was over Jan Smit en Rene Froger e.d.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Woensdag 18 maart RTL 4, 20:30-21:30 uur.
RTL-boulevard: Reallifesoaps.
Programma waarin Winston Gerschtanowitz en Albert Verlinde door de archieven van
RTL-boulevard lopen om tot een overzicht te komen van een onderwerp dat de afgelopen
jaren veel aandacht kreeeg in RTL-boulevard.
Aan Jan Smit en Rene Froger dacht ik niet toen ik de aankondiging in de tv-gids las.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef ditisHuub het volgende:
ik geloof dat dat overzicht meer was over Jan Smit en Rene Froger e.d.
Bij Jensen zijn we wel eens de laatste tijd, op RTL5
eergisterenavond nog, lachen
wij zaten bij Jensen met die straalverbinding toen Natasia er was,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Aan Jan Smit en Rene Froger dacht ik niet toen ik de aankondiging in de tv-gids las.
verheugde me op een uurtje terugblikken op Big Brother, De Bus, The Bar, De Gouden Kooi en CBML.
en vooral beeldmateriaal voor het topic 10 jaar reality 1999-2009.
Nou dan nog maar een keer Jensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |