quote:Op maandag 16 maart 2009 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
1) ¤ 4,00 en als het nodig is en wat ik zie me bevalt mag het wel iets meer zijn ook.
2) Maakt mij niet uit.
3) een bonte mix, ook qua leeftijden, net als in BB6 en in het begin van DGK. En de vrouwen graag een keer niet allemaal hetero.
4) Eigenlijk wil ik helemaal niet zo veel sturen. Als de meerderheid van de kijkers b.v. mag bepalen wie vertrekt en blijft, gaan de figuren waar mensen zich aan ergeren er het eerste uit en dan wordt het programma onpruimbaar saai.
5+6) In ieder geval moeten er wel wat intriges en onderlinge irritaties en wantrouwen ontstaan. Dat maakt het toch wel wat spannender om naar te kijken.
7) Afhankelijk van mijn dagindeling. ''s Ochtend in ieder geval minder dan 'smiddags-'s avonds 's nachts.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:06 schreef Prospera het volgende:
Randdebiel, joh het is over en uit.
[..]
FANN! Dit is je kans.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:35 schreef lies1958 het volgende:
volgens berichtjes op hyves van ribas zijn hij en yasmin uit elkaar.
ik geloof dat dat overzicht meer was over Jan Smit en Rene Froger e.d.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Woensdag 18 maart RTL 4, 20:30-21:30 uur.
RTL-boulevard: Reallifesoaps.
Programma waarin Winston Gerschtanowitz en Albert Verlinde door de archieven van
RTL-boulevard lopen om tot een overzicht te komen van een onderwerp dat de afgelopen
jaren veel aandacht kreeeg in RTL-boulevard.
Aan Jan Smit en Rene Froger dacht ik niet toen ik de aankondiging in de tv-gids las.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef ditisHuub het volgende:
ik geloof dat dat overzicht meer was over Jan Smit en Rene Froger e.d.
Bij Jensen zijn we wel eens de laatste tijd, op RTL5
eergisterenavond nog, lachen
wij zaten bij Jensen met die straalverbinding toen Natasia er was,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Aan Jan Smit en Rene Froger dacht ik niet toen ik de aankondiging in de tv-gids las.
verheugde me op een uurtje terugblikken op Big Brother, De Bus, The Bar, De Gouden Kooi en CBML.
en vooral beeldmateriaal voor het topic 10 jaar reality 1999-2009.
Nou dan nog maar een keer Jensen.
denk niet dat dit op last van het hokej is,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:40 schreef kiekooft het volgende:
Heb even een brandende vraag voor Huub: waarom zijn er op youtube heel veel filmpjes van de dgk verwijderd onder het mom van:.........Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.....
Moest dit in opdracht van het hokje? Heel jammer vind ik dit!
ach we hebben allemaal wel eens dingen gedaan waar we onszelf toe niet in staat achten,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:28 schreef lies1958 het volgende:
zit die filmpjes te kijken van amanda en jaap bij jensen. Dat stukje van jaap en lieke met die dreft zie je lieke vlak nadat jaap weer dreft op haar hoofd gooit spugen naar jaap. Zo een witte flats door de lucht op zijn buik. Had dat nog nooit gezien dat ze dat toen ook heeft gedaan. Was toen bij huub dat ze zei dat ze het nooit deed, spugen, maar half jaar daarvoor dus ook al.
waarom moet je nou weer wat negatief zeggen over Lieke, de gouden kooi is afgelopen laat het los.. ik snap die mensen niet die altijd wat te zeiken hebben hierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:28 schreef lies1958 het volgende:
zit die filmpjes te kijken van amanda en jaap bij jensen. Dat stukje van jaap en lieke met die dreft zie je lieke vlak nadat jaap weer dreft op haar hoofd gooit spugen naar jaap. Zo een witte flats door de lucht op zijn buik. Had dat nog nooit gezien dat ze dat toen ook heeft gedaan. Was toen bij huub dat ze zei dat ze het nooit deed, spugen, maar half jaar daarvoor dus ook al.
ben jij soms de beschermheer van lieke. Was niet negatief bedoelt maar gewoon een constatering.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom moet je nou weer wat negatief zeggen over Lieke, de gouden kooi is afgelopen laat het los.. ik snap die mensen niet die altijd wat te zeiken hebben hier
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:14 schreef enjoybram het volgende:
wie zegt trouwens dat The Bunker helemaal in het donker is??
En dan durf jij te zeggen dat de RLS SC wazig is?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef enjoybram het volgende:
groen, blauwe in het rond en in het vierkant... en we noemen het : STICKERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |