abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:52:48 #251
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_67151805
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:43 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

waarom moet je nou weer wat negatief zeggen over Lieke, de gouden kooi is afgelopen laat het los.. ik snap die mensen niet die altijd wat te zeiken hebben hier
Ik snap sowieso de mensen niet die negatief doen over Lieke. Afgunst is een kwalijke eigenschap.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:03:07 #252
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67152265
Wat een vermakelijk topic is dit eigenlijk. "vroegah" ging het RLS forum gewoon dicht als het afgelopen was, en dan zag je elkaar een jaar niet. Maar kennelijk neemt iedereen zichzelf tegenwoordig zo serieus dat er zelfs ná het programma zonder problemen en met onverminderd enthousiasme nog steeds over hetzelfde gezeurd kan worden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:58:47 #253
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_67154374
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik snap sowieso de mensen niet die negatief doen over Lieke. Afgunst is een kwalijke eigenschap.
I.P.V. Lieke kun je ook Huub invullen.
Een beetje van, de pot en een ketel.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:02:44 #254
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_67154539
wat is de bunker nou weer?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:07:57 #255
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_67154718
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:03 schreef k_i_m het volgende:
"vroegah" ging het RLS forum gewoon dicht als het afgelopen was, en dan zag je elkaar
een jaar niet. Maar kennelijk neemt iedereen zichzelf tegenwoordig zo serieus dat er zelfs ná
het programma zonder problemen en met onverminderd enthousiasme nog steeds over hetzelfde
gezeurd kan worden .
"Vroegah duurden de 6 Big Brothers zo'n 112 dagen en daarna was het klaar in afwachting
tot een nieuwe BB.

De Gouden Kooi liep zo'n 608 dagen , 20 maanden lang ...........
bijna 10 maanden geleden was de finale en nog dagelijks het gesprek in dit topic.....mag toch wel ?

Het is dit jaar 10 jaar reality 1999-2009 met als hoogtepunt, .......afsluiter....

dinsdag 17 maart 2009 @ 23:16:49 #256
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_67155013
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:58 schreef spapaars het volgende:

[..]

I.P.V. Lieke kun je ook Huub invullen.
Nou, ik zou Huub toch niet met Lieke willen vergelijken.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:17:29 #257
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67155032
Van mij mag alles! Het lijkt mij alleen een beetje zonde van de energie, zó spannend was het nou ook allemaal weer niet. Ik weet zeker dat zelfs blablasia er niet meer elke dag aan denkt hoe naar ze Huub vond .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:19:44 #258
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67155109
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Jeetje..pfffffffffffff.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:35:58 #259
162917 tuinfluiter
pi_67155719
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
1) ¤ 4,00 en als het nodig is en wat ik zie me bevalt mag het wel iets meer zijn ook.
Pearlbitch 4 euro voor de streams per ?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:46:10 #260
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_67156088
mooiiiiii ga de eendjes brood geven, ze hebben honger

maar ik snap niks van die bunker, wanneer is het te zien?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:49:47 #261
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_67156201
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat doe je indirect dagelijks.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:55:35 #262
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_67156355
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:46 schreef Suikeroom het volgende:

Ergens in April.
En het zou goed zijn als Bram wat meer tekst met uitleg hier zou geven i.p.v telkens te linken naar een videoclip.
  woensdag 18 maart 2009 @ 00:00:05 #263
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67156488
quote:

jeetje pffff
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 18 maart 2009 @ 00:02:22 #264
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67156544
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:49 schreef spapaars het volgende:

[..]

Dat doe je indirect dagelijks.
Indirect? Is vrij duidelijk
  woensdag 18 maart 2009 @ 00:08:56 #265
162917 tuinfluiter
pi_67156695
quote:

Waarschijnlijk over zo'n 5 weken te volgen via streams.
  woensdag 18 maart 2009 @ 00:10:20 #266
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_67156724
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 00:02 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Indirect? Is vrij duidelijk
Wil ik ook nog zeggen, dat haar mening over Huub vaak beter is onderbouwd dan die van de vele Lieke haters.
Wat op zich weer gemakkelijker is omdat Huub hier post.
  woensdag 18 maart 2009 @ 00:30:46 #267
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67157178
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 00:10 schreef spapaars het volgende:

[..]

Wil ik ook nog zeggen, dat haar mening over Huub vaak beter is onderbouwd dan die van de vele Lieke haters.
Wat op zich weer gemakkelijker is omdat Huub hier post.
Haar mening? Over wie van Lieke "vele" fans en "haters"
heb je het?
  woensdag 18 maart 2009 @ 00:55:43 #268
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_67157587
mooiiiiii geen scheetjes laten in bed
pi_67159210
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:03 schreef k_i_m het volgende:
Wat een vermakelijk topic is dit eigenlijk. "vroegah" ging het RLS forum gewoon dicht als het afgelopen was, en dan zag je elkaar een jaar niet. Maar kennelijk neemt iedereen zichzelf tegenwoordig zo serieus dat er zelfs ná het programma zonder problemen en met onverminderd enthousiasme nog steeds over hetzelfde gezeurd kan worden .
we wachten met smart tot Huub weer " naast de pot piest " hebben we weer maanden gesprekstof.......
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:45:27 #270
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_67161117
quote:
PB: Ik snap sowieso de mensen niet die negatief doen over Lieke. Afgunst is een kwalijke eigenschap.

Spapaars: I.P.V. Lieke kun je ook Huub invullen.

PB: Nou ik zou Lieke toch niet met Huub willen vergelijken.
PB Deze conversatie getuigt er van dat je er geen ene bal van snapt. Het lijdend onderwerp is nl. de mensen die negatief posten Maar jij betrekt alles weer op de personen Huub en Lieke. Haal je schoolgeld terug!!!!!!
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_67163573
een nwe rls, ben benieuwd

stroop de mouwen weer op en ga er voor zitten/hangen/suffen iig hier aanwezig zijn
pi_67165933
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:45 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

PB Deze conversatie getuigt er van dat je er geen ene bal van snapt. Het lijdend onderwerp is nl. de mensen die negatief posten. Maar jij betrekt alles weer op de personen Huub en Lieke. Haal je schoolgeld terug!!!!!!
Ach ja, veel groter is de wereld van PB niet...
Kan ze niks aan doen.
pi_67166003
Die bunker doet me trouwens denken aan die 'geest' bunkers. Geloof dat die in Schotland staan. Daar is Lange Frans geweest voor zo'n programma (Fobiac). Brr...
  † In Memoriam † woensdag 18 maart 2009 @ 13:44:25 #274
135305 beequeen
Lost.
pi_67168888
Daar is ze weer, best lekker.
quote:
Gister werd ik wakker en dacht: 'Ik ga eens een lekker meidendagje houden' en dat heb ik dan ook gedaan. Ben lekker naar de kapper geweest en m'n puntjes laten knippen en uitgroei laten bijwerken. Dat geeft me altijd zo'n energie en voel me daarna weer als een vis in het water. Ik ben blij dat m'n haar weer lekker gezond is geworden, want dat was een jaar geleden nog heel anders. Ik laat m'n haar nu veel meer met rust. In De Gouden Kooi hadden we zoveel vrije tijd dat je jezelf maar bezig ging houden met, hoe kan het ook anders, uiterlijke verzorging! Ik vulde m'n dagen dan ook vaak in de kapsalon. Veel vrouwen zien dit als een luxe en geloof me, dat was het ook. Dat is nu heel anders. Ik ben druk met mijn carrière en zoveel andere dingen, dat mij die luxe niet meer in de schoot wordt geworpen. Toch moet ik gewoon af en toe de tijd nemen om mezelf weer even in de steigers te zetten. Heb nu dus ook even lekker m'n nagels gedaan. Ben heel blij dat ik die cursus toen in De Gouden kooi heb gedaan want, ik kan het nu altijd zelf doen. Eén keer per week houd ik altijd zo'n meidendagje om even mezelf in de watten te leggen. Heerlijk vind ik dat! Ik ben van jongs af aan altijd al een meisje geweest dat van tutten hield. Als klein meisje verknipte ik mijn Barbie's en ging met een viltstift de make-up doen. Beauty en uiterlijke verzorging heeft me altijd geïnteresseerd. Het is vrouw-eigen en ik voel me op en top vrouw!

Zaterdag ben ik lekker wezen stappen in Duitsland. Het was een behoorlijk eind rijden, maar we zijn gelukkig niet verdwaald. Het was daar heel druk en heb weer eens ontzettend gelachen en veel gedanst. Er was een line-up met veel goede DJ's. Vroeger hield ik veel van R&B maar de laatste tijd ben ik helemaal overgeslagen naar House. Ik heb altijd van die periodes met muziek. Dan vind ik R&B weer te gek en dan weer House, maar bij House heb ik echt het gevoel dat de DJ me meeneemt van de een naar de andere atmosfeer. Het gevoel van vrijheid en alles van je afdansen vind ik zo heerlijk. Had weer eens hele hogen hakken aan en kreeg aan het eind van de avond wel last van m'n voeten. Maar ja, gewoon doorgaan! Een lekker wijntje of bubbels erbij en dan valt dat het allemaal weer mee. Ja, mannen, het leven van een vrouw gaat echt niet over rozen en daar komt ook bij kijken dat we wel de hele avond staan te flirten, dansen, lachen en sjansen met af en toe een steek van 'oh la la' in onze teren voetjes. HAHA Als ik dan weer een chick voorbij zie komen met van die platte schoenen denk ik: 'Tja, zij snapt het wel'. Maar ik ben toch meer een type dat houdt van vrouwelijkheid all the way! Dan maar een beetje pijn. En zoals ze zeggen no pain no gain, oftewel wie mooi wil zijn...

Afgelopen vrijdag had ik een interview voor Cartracks TV. Het interview werd afgenomen, terwijl ik aan het rijden was. Ik ben niet een vrouw die twee dingen tegelijk kan, maar gelukkig ging dit goed. Afgelopen week reed ik door Amsterdam en raakte ineens met m'n rechtervelg de stoep! 'Tingelingeling' hoorde ik. Ik stopte de auto en rende eruit om te kijken hoe erg de schade was, maar dat viel gelukkig reuze mee en het valt niet echt op. Toch schrok ik er best wel van. Ik moet ook bekennen: Je leert eigenlijk pas rijden als je je rijbewijs hebt. Niets is zo fijn als het hebben van je rijbewijs. Je bent onafhankelijk en voelt je er zo vrij bij. Eén ding is wel belangrijk. Je moet verantwoordelijk zijn. Af en toe dus ruzie maken wie de BOB is hoort erbij, maar een borrel is echt uit den boze. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Toen ik m'n autootje kreeg zei mijn moeder al: "Het is je eerste auto dus het zal vast een botsauto worden." Toch probeer ik zo voorzichtig mogelijk te zijn, want mijn botsauto is wel een mooie en heerlijke botsauto.

Na het interview ben ik even lekker wat gaan eten met mijn zusjes in onze favoriete lunchroom. Toen ik met mijn zusjes aan het lunchen was kreeg ik weer even goed het besef hoe blij ik ben dat ik ze niet meer hoef te missen. Ben nu alweer bijna een jaar thuis en zo blij dat ik ze weer om me heen heb zonder dat ik daar contactpunten voor moet gebruiken. Vrijheid betekent erg veel voor mij! En zoals mijn moeder altijd zegt: "Je weet pas wat je hebt als het weg is."

See you next week,

Amanda xx
Het eerste telefoontje van mummy dearest kwam na 8 maanden toch?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_67168932
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:08 schreef Desii het volgende:
een nwe rls, ben benieuwd

stroop de mouwen weer op en ga er voor zitten/hangen/suffen iig hier aanwezig zijn
kreeg van het weekend van mijn moeder een hele doos vol met spullen, waaronder heel veel post en brieven, had ze allemaal netjes in mappen gedaan (toch wel moederlijke trots bemerkte ik bij haar, haar zoon, en dan al die duizenden kaarten en brieven) zag daar weer een paar vette foto kaarten van jou bijzitten,

wilde je nog even met terugwerkende kracht, nog een keer bedanken voor die kleine attenties. Hoewel heel onbeduidend en insignificant voor de buitenwereld was het destijds, in de kooi, echt een groot iets. Klinkt melodramatisch maar het was het enige contact met de buitenwereld wat je op regelmatige basis had,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')