quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:46 schreef ditisHuub het volgende:
kreeg van het weekend van mijn moeder een hele doos vol met spullen, waaronder heel
veel post en brieven, had ze allemaal netjes in mappen gedaan
Per maand.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Pearlbitch 4 euro voor de streams per ?
Mwah, als je de woorden 'goud' en 'stront' in één zin gebruikt impliceert dat nog niet automatisch een vergelijking.quote:
Hiermee geef ik aan dat ik wel snap dat er mensen zijn die negatief zijn over Huub.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
PB Deze conversatie getuigt er van dat je er geen ene bal van snapt. Het lijdend onderwerp is nl. de mensen die negatief posten Maar jij betrekt alles weer op de personen Huub en Lieke. Haal je schoolgeld terug!!!!!!
Ben jij de Mriekje van bi-meiden.com, die amanda zo'n lekker ding vond?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:12 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ach ja, veel groter is de wereld van PB niet...
Kan ze niks aan doen.
Niet haar sterktste maar Sunny's allersterktste kant.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hiermee geef ik aan dat ik wel snap dat er mensen zijn die negatief zijn over Huub.
Begrijpend lezen is geloof ik niet jouw sterkste kant, wel?
Duidelijk..............een vergeefse poging van mijn kant. Je snapt het nog steeds niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hiermee geef ik aan dat ik wel snap dat er mensen zijn die negatief zijn over Huub.
Begrijpend lezen is geloof ik niet jouw sterkste kant, wel?
Het is echt erg. Wat was het vorige keer ook weer? 'Haha' of zoiets. Welk woord zou volgende keer favoriet zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:51 schreef beequeen het volgende:
Dus dat Cc en het woordje lekker.
Zou Huub die stukjes voor haar schrijven?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben jij de Mriekje van bi-meiden.com, die amanda zo'n lekker ding vond?
Dat waren zelfs voor de streamers hoogtepunten. Vooral in de SHE tijd. Er was iemand die altijd van die hilarische stukken schreef, die Eric dan achter elkaar afratelde. In een deuk lagen we dan. Toen Eric weg was stopte dat ook. Weet niet meer wie dat schreef.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:46 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
kreeg van het weekend van mijn moeder een hele doos vol met spullen, waaronder heel veel post en brieven, had ze allemaal netjes in mappen gedaan (toch wel moederlijke trots bemerkte ik bij haar, haar zoon, en dan al die duizenden kaarten en brieven) zag daar weer een paar vette foto kaarten van jou bijzitten,
wilde je nog even met terugwerkende kracht, nog een keer bedanken voor die kleine attenties. Hoewel heel onbeduidend en insignificant voor de buitenwereld was het destijds, in de kooi, echt een groot iets. Klinkt melodramatisch maar het was het enige contact met de buitenwereld wat je op regelmatige basis had,
En mag ik je vragen wat deze zelfverlagende actie voor een meerwaarde heeft? Het komt zielig over en ik bespeur zelfs enige intimidatie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben jij de Mriekje van bi-meiden.com, die amanda zo'n lekker ding vond?
spreek voor jezelf ik vond de SHE periode een enorm hoog nowlive huisvrouwen gehalte hebben, gelukkig greep de redactie in, toneelhaakje hier en daar en de Terror Jaap periode brak aanquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat waren zelfs voor de streamers hoogtepunten. Vooral in de SHE tijd. Er was iemand die altijd van die hilarische stukken schreef, die Eric dan achter elkaar afratelde. In een deuk lagen we dan. Toen Eric weg was stopte dat ook. Weet niet meer wie dat schreef.
Sorry dat ik me er in meng maar wat heeft Geert Wilders met die duffe DGK-discussie (Huubsoppers, huub vloekt, Lieke-haters, Lieke is the best there is geblabla) die hier nog steeds loopt er mee te maken? Vind je jouw reactie zelf ook niet een beetje over the top? Kan toch best zijn dat er een Mriekje op bi-huppeldepup.com post? Een 'nee' was volgens mij voldoende geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef Mriekje het volgende:
[..]
En mag ik je vragen wat deze zelfverlagende actie voor een meerwaarde heeft? Het komt zielig over en ik bespeur zelfs enige intimidatie.
Oh, ben jij niet Geert Wilders?? tsss...
Ik vond de SHE-postdoornemenmomenten ook altijd erg saai. De Terror Jaap periode vond ik ook minder, ging me vaak toch iets te ver en werd ook niets aan gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
spreek voor jezelf ik vond de SHE periode een enorm hoog nowlive huisvrouwen gehalte hebben, gelukkig greep de redactie in, toneelhaakje hier en daar en de Terror Jaap periode brak aan
Volgens jou was dat voldoende geweest, en het kan idd best zo zijn dat daar ook een Mriekje post, maar wat heeft dat überhaupt met dit forum te maken? Dat probeerde ik ermee duidelijk te maken. Vandaar mn Geert Wilders opmerking. Raakt ook kant noch wal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Sorry dat ik me er in meng maar wat heeft Geert Wilders met die duffe DGK-discussie (Huubsoppers, huub vloekt, Lieke-haters, Lieke is the best there is geblabla) die hier nog steeds loopt er mee te maken? Vind je jouw reactie zelf ook niet een beetje over the top? Kan toch best zijn dat er een Mriekje op bi-huppeldepup.com post? Een 'nee' was volgens mij voldoende geweest.
* Charmian trekt zich weer terug uit de 'discussie'
http://www.bi-meiden.com/forum/viewtopic.php?t=1873&postdays=0&postorder=asc&start=20quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef Mriekje het volgende:
[..]
En mag ik je vragen wat deze zelfverlagende actie voor een meerwaarde heeft? Het komt zielig over en ik bespeur zelfs enige intimidatie.
Wat GW hiermee te maken heeft is mij een raadsel..quote:Oh, ben jij niet Geert Wilders?? tsss...
Als dat zo is durf ik nauwelijks te vragen wat haar zwakste kant is...quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niet haar sterktste maar Sunny's allersterktste kant.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Duidelijk..............een vergeefse poging van mijn kant. Je snapt het nog steeds niet.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat waren zelfs voor de streamers HUUBSOPPERS hoogtepunten. Vooral in de SHE tijd. Er was iemand die altijd van die hilarische stukken schreef, die Eric dan achter elkaar afratelde. In een deuk lagen we dan. Toen Eric weg was stopte dat ook. Weet niet meer wie dat schreef.
Terror Jaap periode was met eieren gooien en de fitness verbouwen en boter op hoofd smeren kamperen, dat was wel grappig tochquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vond de SHE-postdoornemenmomenten ook altijd erg saai. De Terror Jaap periode vond ik ook minder, ging me vaak toch iets te ver en werd ook niets aan gedaan.
Wat ik altijd leuk vond waren de momenten dat het opeens compleet uit de hand liep. Zit je eerst uren naar de streams te staren en denk je 'nu ga ik wat anders doen want er gebeurt echt niks', het andere moment stond de tent op z'n kop en vlogen Huub en Nattenel (hoe heetie ook weer) elkaar tijdens het avondeten in de haren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |