quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Noortje , de remi van 3fm topic
Lekker toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
ik heb gewoon ruim een uur liggen pitten op de bank
Lag er gisteravond vroeg op bed. , was 03:30 klasr wakker met buikloopquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
ik heb gewoon ruim een uur liggen pitten op de bank
Het is wel 5 jaar geleden ofzo, dus geen idee meer hoe het ging. Ik weet wel dattie heel veel mijl ging lopen en ik niet wist hoeveel kilometer dat was, en dat ik het toen aan mijn vader ging vragen maar dat hij het ook niet zeker wist.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan weet je nu ook wie wie is
Hahaha ja dat heb ik ook heel vaak, dat is vervelend.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
opzich wel...maar ik heb nu t gevoel dat ik iets gemist heb ofzo
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond weer de RR. Heb ook wel zin aan blik op de weg (nieuwe afleveringen)
.
Hij is nieuw en je hebt onder een steen gelegenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Nieuwe plaat van Eminem?
Heb ik zo onder een steen gelegen, of issie net nieuw?
dit is geloof ik de 2e keer dat ik 'm hoor. Ach, ik vind hem wel aardig maar hij heeft wel betere platen uitgebracht. Dr. Dre is natuurlijk wel ubber vetquote:
quote:
Vind haar wel knap en pruikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vind het nog steeds lijken of Eva Jinek een pruik opheeft, dus zo knap vind ik d'r niet, Sorrrrrrrry! ;-)
Of beiden, dus gewoon een half omgebouwdequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk maar doe mij toch maar een piemel ipv boobies
Ik hou niet van half werkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
@Vulture; je kan ook gewoon bi worden
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als dubbel werk.
Wat is dat een ongelofelijke zeikerige kutband geworden sinds Love You More... en dat terwijl ze vroeger zo leuk warenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
Straks de nieuwe Racoon? die ken ik al en het is weer een vreselijke plaat geworden...
Waar komt racoon vandaan? Nederland toch? Tja dan is het inderdaad een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is dat een ongelofelijke zeikerige kutband geworden sinds Love You More... en dat terwijl ze vroeger zo leuk waren
En die Bart is het echt naar zijn hoofd gestegen, die begon vorig jaar gewoon Engels te lullen op Pinkpop
Uit Nederland ja... de laatste die ik datzelfde zag doen waren de Vengaboysquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar komt racoon vandaan? Nederland toch? Tja dan is het inderdaad een beetje vreemd.
Ik vond het wel grappig dat toen ik de tent uitkwam toen Kate Nash afgelopen was dat ik hoorde 'Voor degenen die het nog niet weten, wij zijn Racoon', en op het laatst hoorde ik dat ze zeiden 'voor degenen die het nog steeds niet weten, wij zijn Racoon.'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is dat een ongelofelijke zeikerige kutband geworden sinds Love You More... en dat terwijl ze vroeger zo leuk waren
En die Bart is het echt naar zijn hoofd gestegen, die begon vorig jaar gewoon Engels te lullen op Pinkpop
Zeeland volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar komt racoon vandaan? Nederland toch? Tja dan is het inderdaad een beetje vreemd.
Basketballen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik begrijp het Janneke en Noortje.. wat doen jullie dit weekend?
Dan stuur je Jimbo maar langsquote:
Goed plan, ik zou een brief schrijven naar de regering.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeeland onderwater zetten is ook een goede oplossing
Hij mag wel aan mij komenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
Beter dan Eva Jinek.
http://twitpic.com/1tnpd
Ik hou het wel gewoon bij mijn eigen vriend, problem solvedquote:
Yay!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou het wel gewoon bij mijn eigen vriend, problem solved
samen met friesland, krijgen we groot watersportgebied erbijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeeland onderwater zetten is ook een goede oplossing
ik mis watquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou het wel gewoon bij mijn eigen vriend, problem solved
Je gaat te vaak film kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik mis wat..... heb je n vriend
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik mis wat..... heb je n vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik ken dit liedje al geloof ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenwoordig wel ja... vroeger waren ze veel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Feel like Flying enzo
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik ken dit liedje al geloof ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is bij mijn lokalo de Explosieplaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanvulling: Ik heb hem maar voor de helft kunnen draaien, toen hield die plaat er mee op..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij is bij mijn lokalo de Explosieplaat.
Toen kende ik ze nog niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
tegenwoordig wel ja... vroeger met Wrong enzo waren ze veel leuker
Wrong is niet van hen, maakte een foutje met Novastarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Toen kende ik ze nog niet.
Hee, mijn mening alweer.
euhm ja volgens mij welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is dat die ene die je *spontaan* ontmoet heb?
Oja die vind ik wel heel leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wrong is niet van hen, maakte een foutje met Novastar![]()
Feel like Flying
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:24 schreef drummerdude het volgende:![]()
![]()
Ik ben niet super actief, moet werkstuk maken, maar toch een
Succes en hoi!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:24 schreef drummerdude het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom moet je kiezen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:27 schreef LeonH het volgende:
Ilse Ilse Ilse!![]()
![]()
![]()
Ik kan niet kiezen
Ilse of Amy Macdonald
Ah jij hebt mijn "ik ben stiekem verliefd op Amy" post gemist een hele tijd terug hierquote:
Eva Jinekquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:27 schreef LeonH het volgende:
Ilse Ilse Ilse!![]()
![]()
![]()
Ik kan niet kiezen
Ilse of Amy Macdonald
Feel Like Flying vind ik nog wel leuk maar de rest is gewoon onwijs kud. Telkens ook die afgezaagde mondharmonica. Gooi dat ding eens weg want het klinkt gewoon niet. Zeikband inderdaad. Naja, 't zal morgen wel worden gekozen als MH...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Blijft meestal bij zwaaien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef LeonH het volgende:
Veenstra trouwens vandaag niet hier?
Hahaha vandaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ah jij hebt mijn "ik ben stiekem verliefd op Amy" post gemist een hele tijd terug hier![]()
Zoals ze er mee omgaat, relaxed hoor! Ik had persoonlijk met een rood hoofd zitten kijken, maar dat 'Het is een droom die uitkomt!' maakt het helemaal afquote:
Amenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zoals ze er mee omgaat, relaxed hoor! Ik had persoonlijk met een rood hoofd zitten kijken, maar dat 'Het is een droom die uitkomt!' maakt het helemaal af.
De enige juiste reactie, je er aan over geven en er vooral heel hard om lachen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zoals ze er mee omgaat, relaxed hoor! Ik had persoonlijk met een rood hoofd zitten kijken, maar dat 'Het is een droom die uitkomt!' maakt het helemaal af.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
De enige juiste reactie, je er aan over geven en er vooral heel hard om lachen.
Dan is voor de anderen ook snel de lol er van af om er maar naar te blijven refereren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat een paupers.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)toshoot-in-Linda.ece
Arie. EO.
Op zich heb ik nog niet zo'n moeite met die Arie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Arie. EO.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Arie. EO.
ik vind m heerlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:43 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind dit echt een enorm irritant kutlied. Ben ik de enige?
straks word ie ook geschorst door de EOquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Kyteman
.... ik hoor net dat Henny Huisman zich bij Wakker Nederland heeft aangesloten![]()
Gaat nergens over bij die gasten, maar goed ieder zijn/haar mening al vind ik dit weer zwaar overdrevenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Op zich heb ik nog niet zo'n moeite met die Arie.
Maar die hele EO mag van mij echt als eerste omroep verdwijnen... Wat een gezever.... Helemaal met die Knevel die denkt dat ie zelf God is...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
straks word ie ook geschorst door de EO
Arie de enige met menselijke trekjes bij de EO, wordt die geschorst.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Arie. EO.
Dan ben je Klaas vergeten denk ik?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Arie de enige met menselijke trekjes bij de EO, wordt die geschorst.
Inderdaad, wat op zich best knap is voor iemand met de looks van een barbiepopquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Adam en eva worden toch ook niet geschorstquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
jah hij is best engquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, wat op zich best knap is voor iemand met de looks van een barbiepop
en de 10equote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Coldplay is toch op 9 september (nav je onderschrift)?
Die werden verbannen, ik weet niet wat erger is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Adam en eva worden toch ook niet geschorst
En ook "gewoon" voor 3 maanden voor foto's die nog niet eens zijn gepubliceerd. Echt geneuzel bij de EOquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
burned in hellquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die werden verbannen, ik weet niet wat erger is.
ja de 9equote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hebben ze een extra datum erbij aangeplakt dan?
en nu gaat iedereen die Linda kopen omdat nu opeens iedereen nieuwschierig is gewordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En ook "gewoon" voor 3 maanden voor foto's die nog niet eens zijn gepubliceerd. Echt geneuzel bij de EO.
Snakeyquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die werden verbannen, ik weet niet wat erger is.
Was geen verwijt hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sorry, deze kwam uit in mijn kinderdiscotijd dus heb er goede herinneringen aan.
Whahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en nu gaat iedereen die Linda kopen omdat nu opeens iedereen nieuwschierig is geworden
Hoeveel kreeg je er voor?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:50 schreef TheVulture het volgende:
WTF ik heb vorig jaar gesmst naar Op zoek naar Joseph.... word ik nu gebeld of ik lid wil worden van de AVRO.... mogen ze mijn gegevens daarvoor wel gebruiken?
Heb ze trouwens een NEE verkocht
Ja ik snapte hem later ook pas, maar wist nou niet zeker of het een verwijt was of niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was geen verwijt hoor
Hole in the head
een DVD van Op zoek naar Josephquote:
Succes !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:52 schreef MarijeH het volgende:
Maar ik ga even huiswerk maken voor aangifte inkomstenbelasting ondernemingen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:53 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee zeggen, en dan een DVD krijgen?![]()
(Ok, wel heel flauw)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Arie. EO.
die denkt niet meerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat denkt die kerel in Bussum nu ook. Ow, wacht....
Moet je maar geen Peter Petersen gaan heten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat denkt die kerel in Bussum nu ook. Ow, wacht....
Jammer dat onze weddenschap niet doorgingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
Sandstorm heeft zelf eindelijk contact opgenomen met de bieder van de veiling![]()
![]()
Nu nog ontfutselen waneer
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat onze weddenschap niet doorging
beterschapjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:09 schreef themauster het volgende:
Avondal de hele tijd koud,verkouden en grieperig gevoel. Ik heb met dampoo gestoomd net en 3 nurofen pillen geslikt nu hopen dat ik morgen beter ben. Zometeen nog even mijn kruik met gekookt water vullen en onder de warme dekens kruipen
Beterschap!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:09 schreef themauster het volgende:
Avondal de hele tijd koud,verkouden en grieperig gevoel. Ik heb met dampoo gestoomd net en 3 nurofen pillen geslikt nu hopen dat ik morgen beter ben. Zometeen nog even mijn kruik met gekookt water vullen en onder de warme dekens kruipen
Wat een slap lulverhaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die reactie van Arieknurft ook: http://www.arieboomsma.nl/arieBlog/?p=116. Wat een josti. Die kun je toch gewoon niet serieus nemen
.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die reactie van Arieknurft ook: http://www.arieboomsma.nl/arieBlog/?p=116. Wat een josti. Die kun je toch gewoon niet serieus nemen
.
oh mijn god (quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Weer een kut dance programma erbijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
Wisten jullie al over het nieuws van Daniel?
oh jah heb ik gehoord jahquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
Wisten jullie al over het nieuws van Daniel?
Dat dus. Hij zakt aardig in mijn waardering hiermee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja inderdaad, excuses maken voor iets wat je niet meent.
Dance is niet kut, en Daniel maakt goede programma's. Hij heeft verstand van dance, anders was TrackFM.nl (Dat is van hem) niet zo succesvol? ;-)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weer een kut dance programma erbij
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Arie nieuws nu bij Veenstra! Roel je link !
Is dit nou een serieuze reactie?quote:chrissy Says:
March 3rd, 2009 at 9:19 pm
Hoi Arie,
Jammer dat de eer en menig van de wereld je meer trekt dan die van de Heer. Jezus volgen betekent HEM aanbidden en niet jezelf. Ik vind het terecht dat de EO je geschorts heeft, hoe jammer ook voor jou. Ik zou je willen uitdagen Jezus te vragen om je in het diepst van je hart te willen laten zien hoe hij hier over denkt en hoe je Hem oprecht kunt volgen. Maar dan ook echt 100 procent volkomen eerlijk als je daar toe bereid bent. Zeker weten dat je nooit meer zo’n shoot maakt:-)
Succes met alles en laat nog eens op tv weten of ïe tegen je gesproken heeft …….
Neeeee!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Feivel1 het volgende:
Voor wie het nog niet wist:
Nieuw programma!
3 Mrt 2009 om 17:50 door Daniël Lippens
3FMZo, goed nieuws te melden!
Nadat ik iets meer dan een maand geleden bekend maakte dat ik een nieuw programma ging maken op de zondagochtend van 3FM kan ik daar nu een 2e tijdslot aan toevoegen!
BNN begint vanaf aankomende zaterdag met het nieuwe danceprogramma “The Sense of Dance” wat ik tussen 22:00 en 00:00 ga presenteren. Na de uitzending van Dave Clarke gaat collega Ajouad verder met “The Sense of Dance Part II” van 02:00 tot 06:00.
Ik vind het fantastisch dat ik naast mijn nachtprogramma nu een 2e uitdaging aan mag gaan voor BNN op 3FM!
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.arieboomsma.nl/arieBlog/?p=116
[..]
Is dit nou een serieuze reactie?![]()
![]()
Ik slaap dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Neeeee!
Ik wil gewoon White Noise rond die tijden! Lekkere chillende techno. Niet die standaard top 40 dance...
Bizarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.arieboomsma.nl/arieBlog/?p=116
[..]
Is dit nou een serieuze reactie?![]()
![]()
Moet je hopen dat rudy net zo kaal is van onderen als van bovenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Rudy wel naakt zien.... dan word ik lid van Llink
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Rudy wel naakt zien.... dan word ik lid van Llink
nee , denk het niet , maar staat goed tegen over de EO community die nu diep geschokt is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bizarmaar zal wel serieus zijn, denk ik..
Staat hier meestal wel op zo voor het stappen. Meestal zijn we na 12-en wel al op de plaats van bestemmingquote:
Misschien vindt hij dat wel helemaal niet aantrekkelijk!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je hopen dat rudy net zo kaal is van onderen als van boven
En dat is die community volgens mij ook wel redelijk snelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee , denk het niet , maar staat goed tegen over de EO community die nu diep geschokt is.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je hopen dat rudy net zo kaal is van onderen als van boven
zodra het 12u is zaterdags gaat de radio uitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Staat hier meestal wel op zo voor het stappen. Meestal zijn we na 12-en wel al op de plaats van bestemming
Het een best aantrekkelijke oudere manquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
En toch... Eric Corton met al zn mooie tatoo's
Die heb ik even gemist volgens mij... maar dat is een voorrondeliedje van het ESF uit Noorwegenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef Feivel1 het volgende:
Mooi plaatje: Tone Damli Aaberge - Butterflies
Een beetje haar isquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:34 schreef Againzender het volgende:
Beetje laat, maar toch maar even:Undertones - Teenage kicks
Dank Michielvoelde mij weer een jochie van vier
gewoon kort geschorenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is een beetje , stekeltjes , scheiding in het midden ?
wat tofquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa zeg!
Ik kende onze buurvrouw eigenlijk nog niet (op elkaar eens groeten en een kerstkaart na) maar er was een pakketje voor haar bij ons afgeleverd, dus die ging ik ff afleveren. Raken we aan de praat, voor ik het weet zit ik met mn voeten onder me gevouwen in een luie stoel, met een flesje bier in mn hand, zij met een joint, en we zitten ruim een uur te kletsen; kei gezellig!
Met je buren moet je het echt treffenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa zeg!
Ik kende onze buurvrouw eigenlijk nog niet (op elkaar eens groeten en een kerstkaart na) maar er was een pakketje voor haar bij ons afgeleverd, dus die ging ik ff afleveren. Raken we aan de praat, voor ik het weet zit ik met mn voeten onder me gevouwen in een luie stoel, met een flesje bier in mn hand, zij met een joint, en we zitten ruim een uur te kletsen; kei gezellig!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
The Gossip. Vette () shit
Weirde dame, vette stem / muziek !
[ afbeelding ]
Ow my godquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Ie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een apart typje hoor, hihi!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met je buren moet je het echt treffen
Ik moet nog zien wat ik voor buren krijg over paar maanden, gezien de huizenprijzen zullen het geen paupers zijn, hoop wel dat ze leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wel een apart typje hoor, hihi!
Maar ben ik ook, wss dat het daarom zo klikte
MIJN OGEN! Wat doe jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |