quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Arie nieuws nu bij Veenstra! Roel je link !
Is dit nou een serieuze reactie?quote:chrissy Says:
March 3rd, 2009 at 9:19 pm
Hoi Arie,
Jammer dat de eer en menig van de wereld je meer trekt dan die van de Heer. Jezus volgen betekent HEM aanbidden en niet jezelf. Ik vind het terecht dat de EO je geschorts heeft, hoe jammer ook voor jou. Ik zou je willen uitdagen Jezus te vragen om je in het diepst van je hart te willen laten zien hoe hij hier over denkt en hoe je Hem oprecht kunt volgen. Maar dan ook echt 100 procent volkomen eerlijk als je daar toe bereid bent. Zeker weten dat je nooit meer zo’n shoot maakt:-)
Succes met alles en laat nog eens op tv weten of ïe tegen je gesproken heeft …….
Neeeee!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Feivel1 het volgende:
Voor wie het nog niet wist:
Nieuw programma!
3 Mrt 2009 om 17:50 door Daniël Lippens
3FMZo, goed nieuws te melden!
Nadat ik iets meer dan een maand geleden bekend maakte dat ik een nieuw programma ging maken op de zondagochtend van 3FM kan ik daar nu een 2e tijdslot aan toevoegen!
BNN begint vanaf aankomende zaterdag met het nieuwe danceprogramma “The Sense of Dance” wat ik tussen 22:00 en 00:00 ga presenteren. Na de uitzending van Dave Clarke gaat collega Ajouad verder met “The Sense of Dance Part II” van 02:00 tot 06:00.
Ik vind het fantastisch dat ik naast mijn nachtprogramma nu een 2e uitdaging aan mag gaan voor BNN op 3FM!
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.arieboomsma.nl/arieBlog/?p=116
[..]
Is dit nou een serieuze reactie?![]()
![]()
Ik slaap dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Neeeee!
Ik wil gewoon White Noise rond die tijden! Lekkere chillende techno. Niet die standaard top 40 dance...
Bizarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.arieboomsma.nl/arieBlog/?p=116
[..]
Is dit nou een serieuze reactie?![]()
![]()
Moet je hopen dat rudy net zo kaal is van onderen als van bovenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Rudy wel naakt zien.... dan word ik lid van Llink
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Rudy wel naakt zien.... dan word ik lid van Llink
nee , denk het niet , maar staat goed tegen over de EO community die nu diep geschokt is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bizarmaar zal wel serieus zijn, denk ik..
Staat hier meestal wel op zo voor het stappen. Meestal zijn we na 12-en wel al op de plaats van bestemmingquote:
Misschien vindt hij dat wel helemaal niet aantrekkelijk!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je hopen dat rudy net zo kaal is van onderen als van boven
En dat is die community volgens mij ook wel redelijk snelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee , denk het niet , maar staat goed tegen over de EO community die nu diep geschokt is.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je hopen dat rudy net zo kaal is van onderen als van boven
zodra het 12u is zaterdags gaat de radio uitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Staat hier meestal wel op zo voor het stappen. Meestal zijn we na 12-en wel al op de plaats van bestemming
Het een best aantrekkelijke oudere manquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
En toch... Eric Corton met al zn mooie tatoo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |