Dan ben je Klaas vergeten denk ik?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Arie de enige met menselijke trekjes bij de EO, wordt die geschorst.
Inderdaad, wat op zich best knap is voor iemand met de looks van een barbiepopquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Adam en eva worden toch ook niet geschorstquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
jah hij is best engquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, wat op zich best knap is voor iemand met de looks van een barbiepop
en de 10equote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Coldplay is toch op 9 september (nav je onderschrift)?
Die werden verbannen, ik weet niet wat erger is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Adam en eva worden toch ook niet geschorst
En ook "gewoon" voor 3 maanden voor foto's die nog niet eens zijn gepubliceerd. Echt geneuzel bij de EOquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
burned in hellquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die werden verbannen, ik weet niet wat erger is.
ja de 9equote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hebben ze een extra datum erbij aangeplakt dan?
en nu gaat iedereen die Linda kopen omdat nu opeens iedereen nieuwschierig is gewordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En ook "gewoon" voor 3 maanden voor foto's die nog niet eens zijn gepubliceerd. Echt geneuzel bij de EO.
Snakeyquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die werden verbannen, ik weet niet wat erger is.
Was geen verwijt hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sorry, deze kwam uit in mijn kinderdiscotijd dus heb er goede herinneringen aan.
Whahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en nu gaat iedereen die Linda kopen omdat nu opeens iedereen nieuwschierig is geworden
Hoeveel kreeg je er voor?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:50 schreef TheVulture het volgende:
WTF ik heb vorig jaar gesmst naar Op zoek naar Joseph.... word ik nu gebeld of ik lid wil worden van de AVRO.... mogen ze mijn gegevens daarvoor wel gebruiken?
Heb ze trouwens een NEE verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |