Die heb ik even gemist volgens mij... maar dat is een voorrondeliedje van het ESF uit Noorwegenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef Feivel1 het volgende:
Mooi plaatje: Tone Damli Aaberge - Butterflies
Een beetje haar isquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:34 schreef Againzender het volgende:
Beetje laat, maar toch maar even:Undertones - Teenage kicks
Dank Michielvoelde mij weer een jochie van vier
gewoon kort geschorenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is een beetje , stekeltjes , scheiding in het midden ?
wat tofquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa zeg!
Ik kende onze buurvrouw eigenlijk nog niet (op elkaar eens groeten en een kerstkaart na) maar er was een pakketje voor haar bij ons afgeleverd, dus die ging ik ff afleveren. Raken we aan de praat, voor ik het weet zit ik met mn voeten onder me gevouwen in een luie stoel, met een flesje bier in mn hand, zij met een joint, en we zitten ruim een uur te kletsen; kei gezellig!
Met je buren moet je het echt treffenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa zeg!
Ik kende onze buurvrouw eigenlijk nog niet (op elkaar eens groeten en een kerstkaart na) maar er was een pakketje voor haar bij ons afgeleverd, dus die ging ik ff afleveren. Raken we aan de praat, voor ik het weet zit ik met mn voeten onder me gevouwen in een luie stoel, met een flesje bier in mn hand, zij met een joint, en we zitten ruim een uur te kletsen; kei gezellig!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
The Gossip. Vette () shit
Weirde dame, vette stem / muziek !
[ afbeelding ]
Ow my godquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Ie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een apart typje hoor, hihi!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met je buren moet je het echt treffen
Ik moet nog zien wat ik voor buren krijg over paar maanden, gezien de huizenprijzen zullen het geen paupers zijn, hoop wel dat ze leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wel een apart typje hoor, hihi!
Maar ben ik ook, wss dat het daarom zo klikte
MIJN OGEN! Wat doe jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |