quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
Beter dan Eva Jinek.
http://twitpic.com/1tnpd
Ik hou het wel gewoon bij mijn eigen vriend, problem solvedquote:
Yay!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou het wel gewoon bij mijn eigen vriend, problem solved
samen met friesland, krijgen we groot watersportgebied erbijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeeland onderwater zetten is ook een goede oplossing
ik mis watquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou het wel gewoon bij mijn eigen vriend, problem solved
Je gaat te vaak film kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik mis wat..... heb je n vriend
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik mis wat..... heb je n vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik ken dit liedje al geloof ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenwoordig wel ja... vroeger waren ze veel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Feel like Flying enzo
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik ken dit liedje al geloof ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is bij mijn lokalo de Explosieplaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanvulling: Ik heb hem maar voor de helft kunnen draaien, toen hield die plaat er mee op..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij is bij mijn lokalo de Explosieplaat.
Toen kende ik ze nog niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
tegenwoordig wel ja... vroeger met Wrong enzo waren ze veel leuker
Wrong is niet van hen, maakte een foutje met Novastarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Toen kende ik ze nog niet.
Hee, mijn mening alweer.
euhm ja volgens mij welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is dat die ene die je *spontaan* ontmoet heb?
Oja die vind ik wel heel leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wrong is niet van hen, maakte een foutje met Novastar![]()
Feel like Flying
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |