Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als dubbel werk.
Wat is dat een ongelofelijke zeikerige kutband geworden sinds Love You More... en dat terwijl ze vroeger zo leuk warenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
Straks de nieuwe Racoon? die ken ik al en het is weer een vreselijke plaat geworden...
Waar komt racoon vandaan? Nederland toch? Tja dan is het inderdaad een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is dat een ongelofelijke zeikerige kutband geworden sinds Love You More... en dat terwijl ze vroeger zo leuk waren
En die Bart is het echt naar zijn hoofd gestegen, die begon vorig jaar gewoon Engels te lullen op Pinkpop
Uit Nederland ja... de laatste die ik datzelfde zag doen waren de Vengaboysquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar komt racoon vandaan? Nederland toch? Tja dan is het inderdaad een beetje vreemd.
Ik vond het wel grappig dat toen ik de tent uitkwam toen Kate Nash afgelopen was dat ik hoorde 'Voor degenen die het nog niet weten, wij zijn Racoon', en op het laatst hoorde ik dat ze zeiden 'voor degenen die het nog steeds niet weten, wij zijn Racoon.'quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is dat een ongelofelijke zeikerige kutband geworden sinds Love You More... en dat terwijl ze vroeger zo leuk waren
En die Bart is het echt naar zijn hoofd gestegen, die begon vorig jaar gewoon Engels te lullen op Pinkpop
Zeeland volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:04 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar komt racoon vandaan? Nederland toch? Tja dan is het inderdaad een beetje vreemd.
Basketballen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik begrijp het Janneke en Noortje.. wat doen jullie dit weekend?
Dan stuur je Jimbo maar langsquote:
Goed plan, ik zou een brief schrijven naar de regering.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeeland onderwater zetten is ook een goede oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |