Ja ik snapte hem later ook pas, maar wist nou niet zeker of het een verwijt was of niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was geen verwijt hoor
Hole in the head
een DVD van Op zoek naar Josephquote:
Succes !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:52 schreef MarijeH het volgende:
Maar ik ga even huiswerk maken voor aangifte inkomstenbelasting ondernemingen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:53 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee zeggen, en dan een DVD krijgen?![]()
(Ok, wel heel flauw)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)toshoot-in-Linda.ece
Arie. EO.
die denkt niet meerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat denkt die kerel in Bussum nu ook. Ow, wacht....
Moet je maar geen Peter Petersen gaan heten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat denkt die kerel in Bussum nu ook. Ow, wacht....
Jammer dat onze weddenschap niet doorgingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
Sandstorm heeft zelf eindelijk contact opgenomen met de bieder van de veiling![]()
![]()
Nu nog ontfutselen waneer
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat onze weddenschap niet doorging
beterschapjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:09 schreef themauster het volgende:
Avondal de hele tijd koud,verkouden en grieperig gevoel. Ik heb met dampoo gestoomd net en 3 nurofen pillen geslikt nu hopen dat ik morgen beter ben. Zometeen nog even mijn kruik met gekookt water vullen en onder de warme dekens kruipen
Beterschap!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:09 schreef themauster het volgende:
Avondal de hele tijd koud,verkouden en grieperig gevoel. Ik heb met dampoo gestoomd net en 3 nurofen pillen geslikt nu hopen dat ik morgen beter ben. Zometeen nog even mijn kruik met gekookt water vullen en onder de warme dekens kruipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |