en is HJ ook goedquote:
Hou op, hou op. Het was niet voor mezelf, maar voor iemand anders. Heb het toen op mezelf betrokken om het vatbaar te houden. Maar die bokkelul heeft uiteindelijk beide rekeningen betaald. Wat een mongoolquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Mikkie, hoe is 't met je stormlooptopic afgelopen? Dat druk-gedoe.
Wat wil je nou zeggen? Het gaat om kosten zelf kopiëren vs. kosten reader. Dan is zelf kopiëren nagenoeg altijd goedkoper.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
er was er 1 35 euro, 1 25 euro en 1 20 euro
Mijn papa werkt bij McDonalds!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
mijn pa kon vroeger op het werk altijd n heel boek kopierenhadden ze n automaat voor
niet die hier in dukenburg hoop ikquote:
Het is hier haast eng. Blauwen die regeren over zwarten, het is net de echte wereldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
Het is hier tegenwoordig bijna net zo blauw als in de KSC.
Nijmegen-SC is de nieuwe modkweekvijver, zo lijkt hetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is hier haast eng. Meer blauwerts dan negerts!
dat was het sowieso alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is hier haast eng. Blauwen die regeren over zwarten, het is net de echte wereld.
Ook in de putquote:
Die bewaren we even voor het moment dat je HostiModje wordt!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
Neen, die mieten modjes hierboven me
Jupquote:
Zo eentje die met ijzeren hand regeert over zijn forum?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
hosti is wordt geen mietenmodje, die zal een grote stoere onverbiddelijke mod worden
ow leuk post eens?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef Mikkie het volgende:
Iemand trouwens interesse in tubgirl²? Er zijn bepaalde mods hier die zulke pics verspreiden
Leuk scherm!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
zo, vanuit plein 44 in de bus met een gigantische doos met daar een 37"lcd tv in. De blikken van sommige mensen waren echt priceless...
Nieuwe tv voor in de huiskamer
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dat zou je denken hèquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:34 schreef swarmahoer het volgende:
brandalarm ging af tijdens het optreden van jan jaap van de wal, ook de sprinklerinstallatie ging aan,
jan jaap van de wal in de sloot
klote rtl boulevard
Maar vooruitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:31 schreef Mikkie het volgende:
In de categorie 'fucking geniaalcollectieve faal' heb ik m'n tentamen gehaald waarvoor ik twee essays moest schrijven... die ik op vrijdagmiddag in drie uurtjes gehaald heb. Weer vijf érg makkelijke studiepunten verdiend.
Oh, sorry LR![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:39 schreef Fliepke het volgende:
Motorbloempje was je gevallen met je motor?
Je hinkte een beetje en keek wat sneu....
Ja, ik stond bij het stoplicht met mn fiets klaar om over te steken
Dat is écht niet grappig.quote:
Prachtig toch. Een paar colleges gevolgd, niks van literatuur gelezen, en dan toch een voldoende halen. Er staat aan studiepunten 140 uur voor dat vak, en ik denk dat ik er 10 à 15 aan besteed heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar vooruitGefeliciteerd..
Ik heb laatst ook m'n essay in twee uur geschreven, had ik een 8,5 voor
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie doet een pauperstudie.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar tnx
.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
macsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:46 schreef Sander het volgende:
Zo, ingevallen voor een collega vandaag, lekker werken. Altijd weer hè, om kwart voor zes van die josti's in de winkel met hun Mac naar de gallemiezen. En dan verontwaardigd dat ik het niet stante pede voor ze oplos.
oh, dat scheelt de staat weer extra kostenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oh, dat scheelt de staat weer extra kosten![]()
ik viel ook bijna, maar ik kon me nog net opvangen met mijn knie, zo helemaal de rotonde rond![]()
[ afbeelding ]ah nee he komt ie weer met zn poserpicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zu nu eerst de spoiler lezen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
deze was grootquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige goede mac daar staat Big voor!
Je hoeft niet te melden dat je neukt hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
welke meet?wat mis ik allemaal als ik aan het werken/motorrijden/neuken ben?
als er maar 3 dingen zijn waar die zich mee bezig houdt dan maakt t niet uit natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te melden dat je neukt hoor.
Maarre... a.s. zaterdag.
helaas van het weekend ga ik daar heen, en zondag een ritje met wat lui hier van Fok, moet ik niet te brak zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te melden dat je neukt hoor.
Maarre... a.s. zaterdag.
Het schijnt dat Yashi en IB nog wel eens minimeets houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
helaas van het weekend ga ik daar heen, en zondag een ritje met wat lui hier van Fok, moet ik niet te brak zijnDus zit er niet in gok ik zo.... Zijn er intussen nog meets geweest trouwens?
Alweer?quote:
Ik had afgelopen zaterdag een date, gisterennacht een date, en dan zaterdag een date. En de week is nog niet eens halverwege!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alweer?Jij timmert ook aardig aan de weg!
.
zolang er geen minime in ontwikkeling isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het schijnt dat Yashi en IB nog wel eens minimeets houden.
sorry was een inkoppertjequote:
zoiets kreeg ik wel mee ja, die keren dat ik hier stiekem mee lurktequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het schijnt dat Yashi en IB nog wel eens minimeets houden.
Niet elke ontmoeting met een vrouwelijke arts is een date hè...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zaterdag een date, gisterennacht een date, en dan zaterdag een date. En de week is nog niet eens halverwege!
Zoja... dan ga ik voortaan ook naar het Radboudquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet elke ontmoeting met een vrouwelijke arts is een date hè...
De dame van zaterdag daarmee heb ik in tussen al een middag in de ub mee doorgebracht en ook mee koffie wezen drinken in het cultuurcafe en dat gaan we donderdag weer doen. De dame van gisterennacht is degene waarmee ik zaterdag een date heb. Twee dames dus!quote:
en ze zijn beide in de race voor mrs. dk?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De dame van zaterdag daarmee heb ik in tussen al een middag in de ub mee doorgebracht en ook mee koffie wezen drinken in het cultuurcafe en dat gaan we donderdag weer doen. De dame van gisterennacht is degene waarmee ik zaterdag een date heb. Twee dames dus!
Ik ben net weer twee weken vrijgezel! Ik kan met de vorige miss DK niet eens meer door een deur!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ze zijn beide in de race voor mrs. dk?
nooit leukquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben net weer twee weken vrijgezel! Ik kan met de vorige miss DK niet eens meer door een deur!
Nope, want voordat ze miss_dk werd was ze wel vier jaar lang een van mijn beste vriendinnen!quote:
Oei...ik meen me te herinneren dat de plannen eerst anders warenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben net weer twee weken vrijgezel! Ik kan met de vorige miss DK niet eens meer door een deur!
Tja, ik heb mijn best gedaan er wat van te maken toen we wat hadden en daarna ook nog toen het uitging. Een vriendschap moet van twee kanten komen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oei...ik meen me te herinneren dat de plannen eerst anders waren.
Dat is helemaal waar. Wel zonde dan...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, ik heb mijn best gedaan er wat van te maken toen we wat hadden en daarna ook nog toen het uitging. Een vriendschap moet van twee kanten komen!
fok flipt toch altijdquote:
Jupquote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Ongeveer de helft staat inmiddels in een Excel-file, de rest komt morgen ofzo wel...
Een titel of 75. Er moeten er in totaal zo'n 150 de deur uit, zodat ik er een stuk of 50 over hou die de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:08 schreef morgane het volgende:
[..]
Ben benieuwdhoeveel heb je nu al op je lijstje dan?
ja, nee hilarisch, iemand die onderuit gaat, haar motor naar de tering is, tand door haar lip heeft en een dikke kuit heeftquote:
ja, heb me onderuit geremdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:39 schreef Fliepke het volgende:
Motorbloempje was je gevallen met je motor?
Je hinkte een beetje en keek wat sneu....
Ja, ik stond bij het stoplicht met mn fiets klaar om over te steken
baggerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, heb me onderuit geremd![]()
heb er flink de pee over in, want was gewoon een fout van mezelf.
Weet niet of ik 'm had kunnen voorkomen, vast wel, maar![]()
![]()
je had best even hallo mogen zeggen hoorwas verder wel prima aanspreekbaar en heb gewoon mn motor naar huis gereden
nee, ging over mijn kneedownquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
is die beunkoe ook gepleurd dan?
samen
vlak bij huis, laatste stoplichtenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
baggerwaar is het gebeurd? kuipschade is hoe erg?
quote:
op de van Schuijlenburgweg? Kan je de kuip nog zelf repareren denk je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vlak bij huis, laatste stoplichten
linkerkant van mn topkuip zitten twee barsten in. De bovenste barst is vrij breed, maar dat komt omdat de hele kuip scheef staat (dat rijdt raarecht, ziet er heel debiel uit!). Verder is mn linker knipper kaduuk en is mn kuipruit losgeschoten. Deze is nog wel helemaal heel, maar moet wel even nieuwe boutjes halen bij Termaat morgen ofzo...
even recht zetten en je ziet de barsten nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
[..]
op de van Schuijlenburgweg? Kan je de kuip nog zelf repareren denk je?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:05 schreef LastRequest het volgende:
Piet je hebt me trouwens als vriend toegevoegd
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even recht zetten en je ziet de barsten nauwelijks meer.
Kuipruitje erop zetten,nieuw knipperglaasje en gááááán
het is een gebruiksvoorwerp en die laat je wel 's valen
meteen mensen erbij, van die MBO-stadswachten die nauwelijks nederlands praten:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]dat is zo ja
gelukkig lig ik ook niet meer wakker van elk krasje en deukje op mijn GS
Hij's toch ook veel te zwaar voor d'rquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef Sander het volgende:
Maarja hè, zo'n klein meisje op zo'n grote motor! Aai.gif!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meteen mensen erbij, van die MBO-stadswachten die nauwelijks nederlands praten:
"ja, die motor is ook veel te zwaar voor je! "
"je moet ook niet op de pijl remmen! (wat ik niet deed) "
"het is ook zo gevaarlijk, meid.."
"etc."
en ik echt zo van "![]()
bedankt voor 't helpen
![]()
"
Motor te zwaar? Flikker op, ben er de Eiffel, Zwarte Woud, Alpen en Dolomieten mee doorgecrossed met prachtige bochtjesen ik laat me al helemaal niet door een schuivertje meer of minder uit 't veld slaan
ik weet waar 't fout ging en zal nóg beter opletten de volgende keer
En ook nog remmen op de pijlquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij's toch ook veel te zwaar voor d'r
ik vind het nog steeds n grappig verhaal, niet dat het jou gebeurde natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik wacht nog op een excuus van swarmi, eigenlijk
echt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik wacht nog op een excuus van swarmi, eigenlijk
nou nou nouquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds n grappig verhaal, niet dat het jou gebeurde natuurlijk![]()
je lachte zelf cp ook uit als die schuivers maakte
dat je cp uit lacht en blijkbaar mag lachen, betekent niet dat je dat bij mij kan doen....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds n grappig verhaal, niet dat het jou gebeurde natuurlijk![]()
je lachte zelf cp ook uit als die schuivers maakte
pas op joh, is dat ding nie veel te zwaar voor je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Sander het volgende:
Overigens, ik heb morgen een fietstest op het sportcentrum. Met zo'n hartslagmeter enzo. Ik ga zo hard falen. Misschien rem ik ook wel op de pijl. Kijkt die gast even gek!
het is dat ik geen 500 topics door wil lezen... maar mensen wat kan ik hier een trilogie gaan kwooten danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat je cp uit lacht en blijkbaar mag lachen, betekent niet dat je dat bij mij kan doen....en als jij onderuit glijdende mensen 'een grappig verhaal' vindt, dan kan je wat mij betreft de tering krijgen
![]()
Jezus maak je anders ff druk ofzo, hoort gewoon bij dat hele motor-rij-gedoe. Kan gebeuren en dan kan iemand het nog wel grappig vinden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
als ik onderuit was gegaan tijdens een 'stoere manoeuvre' die jammerlijk mislukt mag je wel gniffelen, eiks
maar gewoon ontzettend kut onderuit.. mwah..
Ach en misschien moet je je niet zo aanstellen, swarmi is nou gewoon niet het helderste licht altijd johquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
nee...daar kan je na verloop van tijd best 's wat grapjes over maken, dat kan ik ook best
inmiddels.
Maar dat je áller eerste reactie danis in plaats van
wassegebeurd dan? vind ik een beetje triest
denk aan je hartslagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat je cp uit lacht en blijkbaar mag lachen, betekent niet dat je dat bij mij kan doen....en als jij onderuit glijdende mensen 'een grappig verhaal' vindt, dan kan je wat mij betreft de tering krijgen
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Sander het volgende:
Overigens, ik heb morgen een fietstest op het sportcentrum. Met zo'n hartslagmeter enzo. Ik ga zo hard falen. Misschien rem ik ook wel op de pijl. Kijkt die gast even gek!
Hehequote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
je had best even hallo mogen zeggen hoorwas verder wel prima aanspreekbaar en heb gewoon mn motor naar huis gereden
Wat is met jou gebeurt dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
hey dramaqueen, ik ging vanmorgen ook niet huilen, nu ben jij aan de beurt om voortijdig je tissues te pakken.
ik heb een gigantische kutdag en ik stel me niet aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach en misschien moet je je niet zo aanstellen, swarmi is nou gewoon niet het helderste licht altijd joh
ik slis inmiddelsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hehe
Niets gezien van je tand door de lip hoor
Maar dan had je ook zoiets gehad van: Wie de fuck zegt mij nu weer hallo....
Gelukkig valt het achter allemaal wel mee
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik slis inmiddels![]()
![]()
maar 'hoi, ik ben Fliepke van Fok!' had wel gekund hoor
Ik zag je al zo kijken, en nu ik in je FoBo kijk weet ik ook wie je bent
Ten eerste, kut voor je, hoop dat voor je dat het goedkomt allemaal. aai.gifquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb een gigantische kutdag en ik stel me niet aan![]()
mn motor ligt in de kreukels en mn schoonmoeder heeft zo goed als een kanker-diagnose mogen ontvangen.
Ik had bijna genoeg geld voor een leuke enduromotor erbij en de hoop dat de uitslag positief zou zijn.
Nu kunnen we gaan bidden dat het met een borstamputatie allemaal klaar is (ja, dat staat er op stapel) en dat de reparatie aan mijn motor niet té veel gaat kosten.
Als dan de éérste reactie eenis op het vermoeden dat ik onderuit ben gegaan en nogal kreupel liep, dan schiet dat mij, zeker op een dag als vandaag, in het verkeerde keelgat
sorry
Goede samenvattingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ten eerste, kut voor je, hoop dat voor je dat het goedkomt allemaal. aai.gif
Ten tweede, Je stelt je dus wel aan.
Ten derde, niemand hier vindt dat erg.
Ten vierde, niemand hier wenst je iets kwaad toe en leven ook vast met je mee.
als je dat zegt moet ik denken aan een klein nerdje dat tussen 2 huge tieten fijngeknuffeld wordtquote:
Ben jij dat nerdje? En zijn die huge borsten metaforen voor piemels?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je dat zegt moet ik denken aan een klein nerdje dat tussen 2 huge tieten fijngeknuffeld wordt
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij dat nerdje? En zijn die huge borsten metaforen voor piemels?
(Of ben je anders gewend in KLB? Ik probeer me hier voo jou aan te passen dus feedback is gewenst)
Nobel van jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
(Of ben je anders gewend in KLB? Ik probeer me hier voo jou aan te passen dus feedback is gewenst)
Aaron Pierce, wat een heldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef morgane het volgende:
24 was zeker vetnu weer een week wachten
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oeoe! Opscheppen over pijnlijke dingen! Pick me, pick me!
Ik doe niet aan subs bij series/films die Engels gesproken zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:48 schreef morgane het volgende:
Mikkie, heb jij de Nederlandse subs van ep. 11 al ergens gevonden? Dat kijkt toch wat relaxter.
Damn, kut zeg, moblo. Weet nog dat een familielid van me vorig jaar onderuit ging met d'r splinternieuwe motor... klein beetje zand op een drempeltje...vanuit het niet. Zonde van de beschadigingen enzo, maar wees blij dat de schade aan jezelf meevaltquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik ze gewoon te weinig kijk. Ik heb steeds minder tijd om films te kijken, en als ik dan iets kijk, wil ik dat het iets is dat bij de tijd is, zeg maar. Iets nieuws ofzo. Ik ga dan geen films kijken die ik al meerdere keren gezien heb, tenzij die héél goed is (hence de ongeveer 50 die ik wil houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:59 schreef HostiMeister het volgende:
304 Originele dvd's hier, maar dan gedeeld door drie, waarvan het 40/20/40 is, waardoor ik op ook ongeveer 120 a 130 dvd's uitkom... Ik zou ze alleen niet weg willen doen, kan me niet indenken waarom... Dus Mikkie, waarom?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:18 schreef Sander het volgende:
Ja, ik dacht dat het motorlingo was ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 03:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat een pijl op een wegdek glad is omdat daar water op kan blijven liggen
Have fun! Ik ben daar nooit heen geweest, vraag me altijd af of ik dan iets misquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:15 schreef Sander het volgende:
Vandaag afstudeerbijeenkomst. Het verhaal ken ik al (grote gaap) maar de bedrijvenmarkt erna is wel interessant. Wie weet kan ik meteen een afstudeerstage hosselen.
samequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Have fun! Ik ben daar nooit heen geweest, vraag me altijd af of ik dan iets mis
Volgens mij echt niksquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Have fun! Ik ben daar nooit heen geweest, vraag me altijd af of ik dan iets mis
Ergens klopt er iets niet helemaal inderdaadquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:09 schreef morgane het volgende:
Is toch een beetje verkeerdom, dat ik als student Engels 24 wél met subs kijk en jij nietmaar gister toch maar zonder gekeken, is uiteraard prima te doen.
Ik snap em niet?quote:
Vrouwen die onbekende namen aanhalenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:27 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik loop een beetje achter denk ik.. Ik ben nu bij dat Serena en Dan er toch echt mee gekapt zijn, in die lift.. En die ouwe taart van Nate is er bij genaaid door Vanessa..
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Vrouwen die onbekende namen aanhalen
De naam doet vermoeden dat 't om de tieten gaatquote:
Ahquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De naam doet vermoeden dat 't om de tieten gaat.
Waar staat ie dan? Er reed net wel een politie auto over de dijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:55 schreef LastRequest het volgende:
Er staat een man in de Waal
Heb uitzicht vanaf stage, en iedereen staat nu te kijken haha.. we kunnen niet zien wat ie doet, maar hij staat er iig in
Nee wel aan jullie kant, maar net voorbij de spoorbrugquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:12 schreef Dupje het volgende:
Aan de overkant vanaf hier gezien? Of aan de andere kant van de spoorbrug?
staat niks over op nu of p2000quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:49 schreef LastRequest het volgende:
Het was overigens een vrouw die in de Waal stond, en ze schijnt door de politie weggehaald te zijn.. zeer apart!
Van die inslapers? Op doktervoorschrift, of van die homeopathische zooi?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:17 schreef LastRequest het volgende:
Doei! Succes op stage!
Ik heb trouwens gisteravond pillen genomen om beter en vaster te slapen.. half uurtje voor je gaat slapen moet je die innemen. Na een kwartier werd ik echt heel moe en slaperig, best chill. Alleen toen moest ik nog m'n tanden poetsen en alles en toen was ik weer redelijk wakkerBeter plannen dus volgende keer.. Ik weet niet of dat spul nou werkt, maar ik heb wel het gevoel iig dat ik beter geslapen heb en nu wakkerder ben.. Normaal ben ik rond deze tijd al een paar keer bijna in slaap gevallen, nu nog helemaal wakker!
Ben ik ook wel benieuwd na...quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van die inslapers? Op doktervoorschrift, of van die homeopathische zooi?
Nee m'n dokter vertrouw ik niet meer, homeopathische zooi.. Deze:quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van die inslapers? Op doktervoorschrift, of van die homeopathische zooi?
heb je heb bij de blue moon gekocht uiteindelijk? en hoeveel ben je dr aan kwijt geweest...?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee m'n dokter vertrouw ik niet meer, homeopathische zooi.. Deze:
[ afbeelding ]
Weet dus ook niet of het werkt of placebo-achtig is, maar ik voel me vandaag iig beter dan de afgelopen 4 weken! Hopen dat ik dat vol hou
Overigens heb ik net in m'n pauze een heeeele mooie galajurk gekocht![]()
Men, eindelijk wat minder stress.. ik was al bang dat ik niet op tijd iets zou kunnen vinden
ik dacht eerst dat die jurken die in de etalage hingen voor carnaval warenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je heb bij de blue moon gekocht uiteindelijk? en hoeveel ben je dr aan kwijt geweest...?
benieuwd naar de pics
Ze hebben ook vooral aparte dingen jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef gers het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat die jurken die in de etalage hingen voor carnaval waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Waar haal je die?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:15 schreef Californium het volgende:
cranberry tabletten!!! het beste tegen blaasontsteking! hielp mij iig toen ik ongeveer elke week met tegen een ontsteking aanzat
Maar daarom kan je maar beter drinken want dan doet het tenminste niet zo'n pijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:17 schreef Californium het volgende:
en ook als je geen water drinkt moet je constant naar de wcblaasonteking hebben is kut en dan is het nog erger dat het net niet erg genoeg is voor een antibiotica kuurtje
Hij staat wel leuk, nog niet helemaal juiste hoogte enzo, maar dat komt later welquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
En woei IBistie mooi? en bovenal doet ie het?
Blame it on IBquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
da's stom Yash!
Smoooooooooooooooooooooooochie
24 al gezien?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja loop allemaal maar weg, ik ben net terug.
Ja, Aaron Pierce is een heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al was de actie erg vetjes.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Nope, fietstest op de uni en nog wat andere dingen gepland helaas. Leek me wel erg cool maar ik kan nietquote:
Ligt eraan wat je wiltquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef J.A.N.A. het volgende:
Iemand nog een uit-eten tip voor in het centrum?
Zeg maar hoi tegen iedereenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Kipsaté!
ik ga wel naar het klimmen, maar ga niet zelf klimmen.. de painz0rs
Haha ik zit net risotto te eten die over is van gister, en tijdens het eten dacht ik ook echt gatverdamme, ik kan niet meer eten met die geurquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
een rottende muis, denk ik, met allemaal larven in zijn half opgegeten buikje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |