en is HJ ook goedquote:
Hou op, hou op. Het was niet voor mezelf, maar voor iemand anders. Heb het toen op mezelf betrokken om het vatbaar te houden. Maar die bokkelul heeft uiteindelijk beide rekeningen betaald. Wat een mongoolquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Mikkie, hoe is 't met je stormlooptopic afgelopen? Dat druk-gedoe.
Wat wil je nou zeggen? Het gaat om kosten zelf kopiëren vs. kosten reader. Dan is zelf kopiëren nagenoeg altijd goedkoper.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
er was er 1 35 euro, 1 25 euro en 1 20 euro
Mijn papa werkt bij McDonalds!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
mijn pa kon vroeger op het werk altijd n heel boek kopierenhadden ze n automaat voor
niet die hier in dukenburg hoop ikquote:
Het is hier haast eng. Blauwen die regeren over zwarten, het is net de echte wereldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
Het is hier tegenwoordig bijna net zo blauw als in de KSC.
Nijmegen-SC is de nieuwe modkweekvijver, zo lijkt hetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is hier haast eng. Meer blauwerts dan negerts!
dat was het sowieso alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is hier haast eng. Blauwen die regeren over zwarten, het is net de echte wereld.
Ook in de putquote:
Die bewaren we even voor het moment dat je HostiModje wordt!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
Neen, die mieten modjes hierboven me
Jupquote:
Zo eentje die met ijzeren hand regeert over zijn forum?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
hosti is wordt geen mietenmodje, die zal een grote stoere onverbiddelijke mod worden
ow leuk post eens?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef Mikkie het volgende:
Iemand trouwens interesse in tubgirl²? Er zijn bepaalde mods hier die zulke pics verspreiden
Leuk scherm!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
zo, vanuit plein 44 in de bus met een gigantische doos met daar een 37"lcd tv in. De blikken van sommige mensen waren echt priceless...
Nieuwe tv voor in de huiskamer
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |