en is HJ ook goedquote:
Hou op, hou op. Het was niet voor mezelf, maar voor iemand anders. Heb het toen op mezelf betrokken om het vatbaar te houden. Maar die bokkelul heeft uiteindelijk beide rekeningen betaald. Wat een mongoolquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Mikkie, hoe is 't met je stormlooptopic afgelopen? Dat druk-gedoe.
Wat wil je nou zeggen? Het gaat om kosten zelf kopiëren vs. kosten reader. Dan is zelf kopiëren nagenoeg altijd goedkoper.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
er was er 1 35 euro, 1 25 euro en 1 20 euro
Mijn papa werkt bij McDonalds!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
mijn pa kon vroeger op het werk altijd n heel boek kopierenhadden ze n automaat voor
niet die hier in dukenburg hoop ikquote:
Het is hier haast eng. Blauwen die regeren over zwarten, het is net de echte wereldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
Het is hier tegenwoordig bijna net zo blauw als in de KSC.
Nijmegen-SC is de nieuwe modkweekvijver, zo lijkt hetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is hier haast eng. Meer blauwerts dan negerts!
dat was het sowieso alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is hier haast eng. Blauwen die regeren over zwarten, het is net de echte wereld.
Ook in de putquote:
Die bewaren we even voor het moment dat je HostiModje wordt!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
Neen, die mieten modjes hierboven me
Jupquote:
Zo eentje die met ijzeren hand regeert over zijn forum?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
hosti is wordt geen mietenmodje, die zal een grote stoere onverbiddelijke mod worden
ow leuk post eens?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef Mikkie het volgende:
Iemand trouwens interesse in tubgirl²? Er zijn bepaalde mods hier die zulke pics verspreiden
Leuk scherm!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
zo, vanuit plein 44 in de bus met een gigantische doos met daar een 37"lcd tv in. De blikken van sommige mensen waren echt priceless...
Nieuwe tv voor in de huiskamer
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dat zou je denken hèquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:34 schreef swarmahoer het volgende:
brandalarm ging af tijdens het optreden van jan jaap van de wal, ook de sprinklerinstallatie ging aan,
jan jaap van de wal in de sloot
klote rtl boulevard
Maar vooruitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:31 schreef Mikkie het volgende:
In de categorie 'fucking geniaalcollectieve faal' heb ik m'n tentamen gehaald waarvoor ik twee essays moest schrijven... die ik op vrijdagmiddag in drie uurtjes gehaald heb. Weer vijf érg makkelijke studiepunten verdiend.
Oh, sorry LR![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:39 schreef Fliepke het volgende:
Motorbloempje was je gevallen met je motor?
Je hinkte een beetje en keek wat sneu....
Ja, ik stond bij het stoplicht met mn fiets klaar om over te steken
Dat is écht niet grappig.quote:
Prachtig toch. Een paar colleges gevolgd, niks van literatuur gelezen, en dan toch een voldoende halen. Er staat aan studiepunten 140 uur voor dat vak, en ik denk dat ik er 10 à 15 aan besteed heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar vooruitGefeliciteerd..
Ik heb laatst ook m'n essay in twee uur geschreven, had ik een 8,5 voor
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie doet een pauperstudie.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar tnx
.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
macsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:46 schreef Sander het volgende:
Zo, ingevallen voor een collega vandaag, lekker werken. Altijd weer hè, om kwart voor zes van die josti's in de winkel met hun Mac naar de gallemiezen. En dan verontwaardigd dat ik het niet stante pede voor ze oplos.
oh, dat scheelt de staat weer extra kostenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oh, dat scheelt de staat weer extra kosten![]()
ik viel ook bijna, maar ik kon me nog net opvangen met mijn knie, zo helemaal de rotonde rond![]()
[ afbeelding ]ah nee he komt ie weer met zn poserpicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zu nu eerst de spoiler lezen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
deze was grootquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige goede mac daar staat Big voor!
Je hoeft niet te melden dat je neukt hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
welke meet?wat mis ik allemaal als ik aan het werken/motorrijden/neuken ben?
als er maar 3 dingen zijn waar die zich mee bezig houdt dan maakt t niet uit natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te melden dat je neukt hoor.
Maarre... a.s. zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |