Dat ken ik ja, naast WSV'30 zeker?quote:Op donderdag 2 april 2009 08:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bij het Scwo, sociaal cultureelwerk wormerveer is het volgens mij. Soort buurthuis.
dank jequote:
Geen probleem. Als ik tijd heb leg ik hem zaterdag anders in amsterdam neer (is er eigenlijk een stadsbord dicht bij een station?)quote:Op donderdag 2 april 2009 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Dat is echt veel te ver inderdaad, maar wel goed werd kanovinnie!
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:41 schreef Burakius het volgende:
Wormer. Zal es ff kijken of ik tijd heb zaterdag. Tijd om dat stokje te Islamiseren
Een Turkse vlag lijkt me voldoendequote:Op donderdag 2 april 2009 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je hem maar niet volkalt met onzinnge tekst.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een Turkse vlag lijkt me voldoende
hahahaha. Ik verzin wel wat.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]mits klein, anders fiets ik vanmiddag langs om hem te verplaatsen
Inderdaad, en de peuterspeelzaalquote:Op donderdag 2 april 2009 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, naast WSV'30 zeker?
Amsterdam is ook te ver. Nijmegen is een beter ideequote:Op donderdag 2 april 2009 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, naast WSV'30 zeker?
[..]
dank je
[..]
Geen probleem. Als ik tijd heb leg ik hem zaterdag anders in amsterdam neer (is er eigenlijk een stadsbord dicht bij een station?)
Ja, dat ken ik ja.quote:
Kom hem maar halenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Amsterdam is ook te ver. Nijmegen is een beter idee.
thanksquote:
heb je hem al opgehaald?quote:
jij dan?quote:
quote:
ik heb hem daar neergelegdquote:
100% onbewerktquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:44 schreef Maruna het volgende:
ik hoop dat het geïmpregneerd hout is, anders ligt ie nu al te rotten
Morgen een nieuwe kans dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef sander89 het volgende:
Ik dacht stok is toch al wel zaterdag ochtend dus ik ben maar niet gegaan zaterdag.
Maar de stok ligt er dus nog.
nee, dat niet.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
Hij moet nog meer naar het noorden, schagen den helder den oever ong.
mja heb 1 keer een verplaatsing van ruim 200 km gedaan toen, maar om nu nog een keer te doen .....quote:
?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:26 schreef sander89 het volgende:
lol ik heb hem ook nog
De Fokstok natuurlijkquote:
Ja, dat snapt m'n neus.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:34 schreef sander89 het volgende:
[..]
De Fokstok natuurlijk![]()
Alleen ben ik beetje stout geweest, heb de Fokstok nog geen nieuw plek gegeven.
Was al aardig moe maar toch de Fokstok op gaan halen, was een omweg van meer dan 2 uur.![]()
Maar dat komt morgen goed, zal de Fokstok eind van de middag een nieuwe plek geven en zal de foto's hier posten als ik thuis ben.
Zegt er een wat.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Terug Vind Stok!
Snap niet echt wat je precies bedoeld.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat snapt m'n neus.
Maar Ik bedoelde van: waar wanneer hoe en nog niet geplaatst
enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |