Euroshopper bier op je zolderkamer is ook goedkoper.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Lage prijs van bier? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAYAHHAHAHAHAHAHA
Ik heb in Tsjechie gewoond en daar betaalde ik relatief gezien veeeeeeeeeeeeeeel minder aan dezelfde hoeveelheid drank als in NL. 5 Euro voor een halve liter bier in de kroeg in Amsterdam, rot toch op man.
Alsof het Oostblok niet goed vertegenwoordigd is in Amsterdam in een zekere handel in vrouwen. Enzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Euroshopper bier op je zolderkamer is ook goedkoper.![]()
Mensen die oostblok landen met onze hoofdstad vergelijken
Het probleem ligt aan de betutteling . Ik heb op mijn 15e ook wel eens straal tyfuslam op de wc liggen slapen. So what? Ja ik had ook dood kunnen gaan door een alcoholvergiftiging. Is niet gebeurt . Big deal zeg pubers blijven toch wel expirimenterenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:50 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon veel hogere straffen uitdelen aan zowel de verkopers alswel aan de minderjarige gebruikers, ipv de normale gebruikers nu te 'straffen' door ze weer extra te laten dokken.
Het probleem is niet dat de prijzen te laag zijn, maar het probleem is dat er blijkbaar nog steeds drank verkocht kan worden aan minderjarigen, en dat daar verder ook weinig/geen gevolgen aan vast zitten.
Ik vergelijk de prijzen in de kroeg in Praag en in Amsterdam. En Euroshopperbier.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik had het even niet over de Wallenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alsof het Oostblok niet goed vertegenwoordigd is in Amsterdam in een zekere handel in vrouwen. Enzo.
Waarom zou je Amsterdam vergelijken met Praag? Praag is en blijft een pauperstad. Best leuk voor een goedkoop weekendje comazuipen met vrienden . Maar Amsterdam is kwalitatief toch net wat beter dan Praag(hoewel je daar ook aardig kunt stappen)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vergelijk de prijzen in de kroeg in Praag en in Amsterdam. En Euroshopperbier.Kom op hey, nagenoeg elk merk bier in Tsjechie kan zich meten met de topmerken in Nederland.
De kosten voor ondernemers in Amsterdam liggen hoger dan elders, dus zullen de prijzen verhoudingsgewijs ook hoger liggen. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:55 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik had het even niet over de Wallen![]()
Avondje stappen in Amsterdam mag best wat kosten vind je niet?
Precies. En het gemiddelde inkomen in Amsterdam zal ook vele malen hoger liggen dan in Praag. Al vind ik 5 euro voor een glas bier ( 10 gulden +) zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De kosten voor ondernemers in Amsterdam liggen hoger dan elders, dus zullen de prijzen verhoudingsgewijs ook hoger liggen. Moet kunnen.
Pas als je daar woont kom je veel dieper in het nachtleven terecht van Praag wat echt veeeel beter is dan Amsterdam of elke andere stad in Nederland. En Praag een pauperstad noemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Waarom zou je Amsterdam vergelijken met Praag? Praag is en blijft een pauperstad. Best leuk voor een goedkoop weekendje comazuipen met vrienden . Maar Amsterdam is kwalitatief toch net wat beter dan Praag(hoewel je daar ook aardig kunt stappen)
Ja tieft dan op naar Praag als het daar zoveel beter isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Pas als je daar woont kom je veel dieper in het nachtleven terecht van Praag wat echt veeeel beter is dan Amsterdam of elke andere stad in Nederland. En Praag een pauperstad noemen.Het stikt er tegenwoordig van de rijken. Vooral Russen.
Owja en alcohol = geen drugs?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:02 schreef Red_Cat het volgende:
Ga vooral de prijs van alcohol omhoog gooien, dan is de stap naar drugs ook weer veel sneller gezet
En die jongeren hebben natuurlijk geen oudere vrienden die het wel kunnen kopen. Compleet zinloos om dit op dat niveau aan te pakken. Ze weten gewoon niet hoe ze het wel aan moeten pakken, daarom verhogen ze de prijzen en trekken op die manier de handen ervan af. Terwijl dat natuurlijk complete BS is, want als wij kunnen verzinnen dat dat niet werkt kunnen zij dat ook neem ik aan......quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:50 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon veel hogere straffen uitdelen aan zowel de verkopers alswel aan de minderjarige gebruikers, ipv de normale gebruikers nu te 'straffen' door ze weer extra te laten dokken.
Het probleem is niet dat de prijzen te laag zijn, maar het probleem is dat er blijkbaar nog steeds drank verkocht kan worden aan minderjarigen, en dat daar verder ook weinig/geen gevolgen aan vast zitten.
het is gewoon de zoveelste melkkoequote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
En die jongeren hebben natuurlijk geen oudere vrienden die het wel kunnen kopen. Compleet zinloos om dit op dat niveau aan te pakken. Ze weten gewoon niet hoe ze het wel aan moeten pakken, daarom verhogen ze de prijzen en trekken op die manier de handen ervan af. Terwijl dat natuurlijk complete BS is, want als wij kunnen verzinnen dat dat niet werkt kunnen zij dat ook neem ik aan......![]()
Lekker met rust laten die prijzen, je pakt er de verkeerde mensen mee. Alsof dat ze ook maar iets kan schelen
Dat heb je mij niet horen zeggen, maar liever tien maal alcohol dan tien maal drugs. Dat kan namelijk veel eerder fout gaan dan met alcohol.quote:
Alcohol = drugs.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen, maar liever tien maal alcohol dan tien maal drugs. Dat kan namelijk veel eerder fout gaan dan met alcohol.
Slaat helemaal nergens op . Alcohol kun je ook gewoon dood aan gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen, maar liever tien maal alcohol dan tien maal drugs. Dat kan namelijk veel eerder fout gaan dan met alcohol.
Dat zeg ik niet huilebalk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja tieft dan op naar Praag als het daar zoveel beter is
Ach kom op man. Ja je kan aan alles doodgaan tegenwoordig! Maar maak even de vergelijking hoeveel mensen er out gaan op een party van alcohol en hoeveel er out gaan van drugsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:06 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op . Alcohol kun je ook gewoon dood aan gaan.
Dat zeg ik netquote:
Mijn linkerarm dat dat bij alcohol hoger is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:07 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ach kom op man. Ja je kan aan alles doodgaan tegenwoordig! Maar maak even de vergelijking hoeveel mensen er out gaan op een party van alcohol en hoeveel er out gaan van drugs
En daar ben ik aan gehecht, fap-arm jeweet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn linkerarm dat dat bij alcohol hoger is.
Denk het niet maargoed.. Lekker boeiend verder, ik gaat naar mn nest!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn linkerarm dat dat bij alcohol hoger is.
Het gaat eerder fout met alcohol, omdat: sociaal geaccepteerd, relatief goedkoop en makkelijk te verkrijgen overal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zeker een goed idee. In Finland is er maar 1 winkel die alcohol mag verkopen. Alko heet die keten. Zelfs een man van 80 in de rij die voor me stond moest z'n legitimatie laten zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat eerder fout met alcohol, omdat: sociaal geaccepteerd, relatief goedkoop en makkelijk te verkrijgen overal.
Misschien een punt om het uit de supermarkten te halen op de langere termijn, alleen nog bij de slijter. Al is dat ook verre van waterdicht maar wel een extra drempel om overheen te stappen.
Alkoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zeker een goed idee. In Finland is er maar 1 winkel die alcohol mag verkopen. Alko heet die keten. Zelfs een man van 80 in de rij die voor me stond moest z'n legitimatie laten zien.
Ik stel niet dat alcohol goedkoop is mafkees. Maar vergelijken met Praag of andere derdewereldlanden gaat ook echt niet werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet huilebalk.
Relatief gezien t.o.v. je salaris betaal je daar veel minder voor alcohol en vooral bier dan in Nederland. En dan durven ze in het artikel in de OP te stellen dat bier goedkoop is in Nederland. Flikker toch op.
Typte hij met zijn magnum fles champagne in zijn linkerhandquote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:18 schreef Specularium het volgende:
Goedzo, maak het iets duurder en mensen gaan het minder gebruiken of verbied het en mensen stoppen
met het gebruik.
Ik snap werkelijk geen ene flikker van die mensen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:17 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik stel niet dat alcohol goedkoop is mafkees. Maar vergelijken met Praag of andere derdewereldlanden gaat ook echt niet werken.
Zegt een kutpauper die Praag prefereert boven onze hoofdstadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ok, met jou valt niet op niveau te discussieren. Ga vooral zo door, dan kom je nog eens nergens in de wereld.
Alcohol is de eeuwige cashcow. Je doet me ineens aan een gezegde in Tsjechie denken: de regering die de bierprijzen verhoogt, zal het einde van het jaar niet halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:25 schreef Salvad0R het volgende:
Het is altijd zo tekenend hoe overheden zeggen dat het beleid wat ze voeren ten goede van ons is, maar uiteindelijk neerkomt op dat wij hun meer gaan betalen.
Mijn god, ben je hier ook al aan het trollen / flamenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:27 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zegt een kutpauper die Praag prefereert boven onze hoofdstad![]()
Als je van een uitkering rond moet komen lijkt Praag me idd het paradijs op aarde.
Ik ga lekker naar Ibiza . Bier voor 6 euro en coctails vanaf 15 euro. Werk me toch zeker niet voor niks het hele jaar de tering.
LOL!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Alcohol is de eeuwige cashcow. Je doet me ineens aan een gezegde in Tsjechie denken: de regering die de bierprijzen verhoogt, zal het einde van het jaar niet halen.
Jij hier ook weer met je gezeik? Reageer OT of pleur opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:29 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Mijn god, ben je hier ook al aan het trollen / flamen
Mocht je vriendinnetje niet op een doordeweekse dag bij je slapen van haar ouders?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:31 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jij hier ook weer met je gezeik? Reageer OT of pleur op
Er valt meer te beleven in het nachtleven van Praag dan in Amsterdam. Dat betekent niet dat ik Praag boven Amsterdam prefereer als geheel. Je neemt maar dingen aan uit het niets.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:27 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zegt een kutpauper die Praag prefereert boven onze hoofdstad![]()
Als je van een uitkering rond moet komen lijkt Praag me idd het paradijs op aarde.
Ik ga lekker naar Ibiza . Bier voor 6 euro en coctails vanaf 15 euro. Werk me toch zeker niet voor niks het hele jaar de tering.
Flikker gewoon op idioot. Elke keer topics verneuken met je persoonlijke issues. Rot op naar R & P en ga daar een of ander huiltopic over het misbruik in je jeugd openen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Mocht je vriendinnetje niet op een doordeweekse dag bij je slapen van haar ouders?
dat dus...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:36 schreef Pacmaniac het volgende:
Wtf. Omdat ouders hun kutkoters niet aangelijnd kunnen houden moeten wij als volwassene straks dubbel gaan betalen?
Flikker op met je hoeren accijns .
oftewel
BLIJF MET JE TYFUSPOTEN VAN ONS BIER AF
Anders spreek je jezelf ff tegenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Er valt meer te beleven in het nachtleven van Praag dan in Amsterdam. Dat betekent niet dat ik Praag boven Amsterdam prefereer als geheel. Je neemt maar dingen aan uit het niets.![]()
![]()
Nou ja, eigenlijk het enige wapen. Voorlichting is er dan nog maar dat heeft ook zijn grenzen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:36 schreef Pacmaniac het volgende:
Stap noemt de prijs ‘het allerbelangrijkste wapen’. ,,
Je kunt met verboden niet voorkomen dat jongeren aan drank komen imo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 06:50 schreef JaapB het volgende:
Aanpakken aan de bron, kopers en verkopers dus. Als een verkoper willens en wetens aan jongeren verkoopt aanklagen voor poging tot doodslag. En ouders die hun kinderen al op hun 10e bier voeren opsluiten en de Frans Bauer collectie in beslag nemen.
De oorsprong van pils ligt zelfs in Tsjechië.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vergelijk de prijzen in de kroeg in Praag en in Amsterdam. En Euroshopperbier.Kom op hey, nagenoeg elk merk bier in Tsjechie kan zich meten met de topmerken in Nederland.
Alcohol is de op 2 na gevaarlijkste harddrug.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Daar zit juist een groot deel van het probleem. In de kanswijken waar Jan onder-modaal zijn zorgen wegzuipt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:48 schreef Morwen het volgende:
De enige die ze ermee pakken is Jan onder-modaal die na zijn onderbetaalde werk thuis een paar pilsjes drinkt.
Ooit in Praag geweest? Nee? Houd je 'mening' dan voor je.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen zomer - en het was echt geweldig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:49 schreef DrDarwin het volgende:
Praag is prachtig.
Mooier dan A'dam, dat is een onder water gelopen bouwput.
Neejoh! Dat gebeurt in landen als Zweden toch ook niet? Toch...?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:12 schreef katerwater het volgende:
Even tussendoor: Als alcohol pokkeduur of verboden wordt, gaan mensen dan niet zelf beginnen stoken?
Fok! is de wereld niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:57 schreef omapietje het volgende:
Ik zeg verdriedubbel de prijs ... als ik om me heen kijk en zie wat de alcohol onder de jeugd kapot maakt.
Echt schokkend!
Hehe. En je moet eens zien hoe lam ze daar rondlopen in het uitgaanscircuitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neejoh! Dat gebeurt in landen als Zweden toch ook niet? Toch...?
Of gezonde voeding zoals fruit en groente. Vandaar dat het nergens over gaat. Ze hebben het beste met de jeugd voorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:47 schreef Mikkie het volgende:
Als ze dan die belasting eens ergens anders vanaf halen. Benzine ofzo.
Wie is "men"? Dit voorstel komt van een belangenorganisatie, niet van de overheid zelf.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
Het gaat ook helemaal niet om de jongeren. Net zoals het rookverbod niet om de werknemer gaat. Men wil ons met dergelijke maatregelen van de drank af helpen, opdat wij een heerlijk gezonde maatschappij scheppen
Daar zijn weer (hele) dure pilletjes voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wie is "men"? Dit voorstel komt van een belangenorganisatie, niet van de overheid zelf.
Is een samenleving zonder ontspanning + vertier wel een gezonde samenleving? Ik durf te wedden dat zonder alcohol het aantal gezondheidsproblemen a.g.v. stress, depressie veel groter zou zijn.
Het rookverbod was ook afkomstig van belangenorganisaties (CAN). Inmiddels is het toch echt een wet, mn beste.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wie is "men"? Dit voorstel komt van een belangenorganisatie, niet van de overheid zelf.
Is een samenleving zonder ontspanning + vertier wel een gezonde samenleving? Ik durf te wedden dat zonder alcohol het aantal gezondheidsproblemen a.g.v. stress en het aantal zelfmoorden veel groter is.
Waar de bijeffecten zo gigantisch nadelig zijn dat je af en toe beter kan zuipen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar zijn weer (hele) dure pilletjes voor.
Sja, dat interesseert een dokter niet. Die wil alleen maar dure medicijnen voorschrijven zodat ie z'n zakken kan vullen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar de bijeffecten zo gigantisch nadelig zijn dat je af en toe beter kan zuipen.
Stuk gezonder.
Ik ga liever een avondje zuipen in de kroeg dan met valium op de bank tv kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar zijn weer (hele) dure pilletjes voor.
Ik vraag me af of dat vergelijkbaar is. Roken is evident schadelijk; matig gebruik van alcohol kan juist gezonder zijn dan geheelonthouding. Het rookverbod en het ontmoedigingsbeleid was ook niet alleen op jongeren gericht...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het rookverbod was ook afkomstig van belangenorganisaties (CAN). Inmiddels is het toch echt een wet, mn beste.
Daar verdient de dokter niks aan alleen de apotheek en het farmaceutisch bedrijf.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sja, dat interesseert een dokter niet. Die wil alleen maar dure medicijnen voorschrijven zodat ie z'n zakken kan vullen..
Ga maar eens een avondje stappen in het weekend, dan zul je zien dat slechts weinig stappers matig alcohol gebruiken. Neen, 10-20 biertjes op een zaterdagavond valt moeilijk gezond te noemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat vergelijkbaar is. Roken is evident schadelijk; matig gebruik van alcohol kan juist gezonder zijn dan geheelonthouding. Het rookverbod en het ontmoedigingsbeleid was ook niet alleen op jongeren gericht...
Op dat soort cadeautjes doelde ik ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar verdient de dokter niks aan alleen de apotheek en het farmaceutisch bedrijf.
De dokter krijgt hooguit om de zoveel tijd een snoepreisje.
Je hebt gelijk. Alleen in het uitgaansleven wordt alcohol gedronken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga maar eens een avondje stappen in het weekend, dan zul je zien dat slechts weinig stappers matig alcohol gebruiken. Neen, 10-20 biertjes op een zaterdagavond valt moeilijk gezond te noemen.
Daar hebben we het strafrecht voor.quote:En iemand achteraf op zn bek rammen is ook niet gezond voor derden.
Dat komt niet door de alcohol, maar omdat de rammer een retard is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En iemand achteraf op zn bek rammen is ook niet gezond voor derden.
Jammer dat niemand zich aan de gezondheidsnorm houdt. Bovendien is blowen in beperkte mate ook gezond. Dat wordt echter aan banden gelegd omdat de overheid meent dat niemand kleine hoeveelheden gebruikt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Alleen in het uitgaansleven wordt alcohol gedronken.
Maar ik mag aannemen, dat je wel begrijpt met wat ik bedoel: dat alcohol in tegenstelling tot roken niet per definitie ongezond is?
Ik drink 3-4 biertjes per week (max. 1 per dag), en 1 glaasje rode wijn per dag, wanneer ik het in huis heb (lang niet altijd). En ja, dat is met mate, en ja, dat is puur vanwege de gezondheid (bier voor de nieren, wijn voor het bloed).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dat niemand zich aan de gezondheidsnorm houdt. Bovendien is blowen in beperkte mate ook gezond. Dat wordt echter aan banden gelegd omdat de overheid meent dat niemand kleine hoeveelheden gebruikt.
Gefeliciteerd, dan ben jij een van die 100 verstandige inwoners van ons land.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik drink 3-4 biertjes per week (max. 1 per dag), en 1 glaasje rode wijn per dag, wanneer ik het in huis heb (lang niet altijd). En ja, dat is met mate, en ja, dat is puur vanwege de gezondheid (bier voor de nieren, wijn voor het bloed).
Wat lief van je dat je over iedereen even een oordeel geeftquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan ben jij een van die 100 verstandige inwoners van ons land.
Zo ben ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je over iedereen even een oordeel geeft![]()
Ik neem aan dat jij ook bij die 100 hoort? Of toch, niet met je betweterigheid?
Hmmmm... [ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Waarom zou je Amsterdam vergelijken met Praag? Praag is en blijft een pauperstad. Best leuk voor een goedkoop weekendje comazuipen met vrienden . Maar Amsterdam is kwalitatief toch net wat beter dan Praag(hoewel je daar ook aardig kunt stappen)
Nederland heeft een volstrekt andere cultuur... Wij hebben geen clubcultuur, zij wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:19 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Ik sprak - BIJVOORBEELD - een paar Polen bij ons in het dorp en die vond Nederland maar suf uitgaan vergeleken met Polen en Tsjechie.
Ik heb nergens gezegd dat drinken per definitie ongezond is. Met mate is drinken gezond maar dat geldt niet voor roken. Als je niet mate drinkt is alcohol ook gewoon niet gezond meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo ben ikMaar neen, ik hoor niet bij die 100 en bovendien veroordeel ik mensen ook niet die teveel drinken. Het enige wat ik probeerde duidelijk te maken was dat drinken wel degelijk schade toebrengt aan een persoon. En dat was een reactie op iemand die beweerde dat roken evident schadelijk is en drinken zelfs gezond.
Tsjaa, dat vind ik gewoon grote onzin.
En jij hebt nooit een avondje stappen of een feestje waardoor je er hierdoor overheen gaat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik drink 3-4 biertjes per week (max. 1 per dag), en 1 glaasje rode wijn per dag, wanneer ik het in huis heb (lang niet altijd). En ja, dat is met mate, en ja, dat is puur vanwege de gezondheid (bier voor de nieren, wijn voor het bloed).
Nooit. Ik hou sowieso niet van alcohol (qua smaak), dus neem het echt puur en alleen voor de gezondheid.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
En jij hebt nooit een avondje stappen of een feestje waardoor je er hierdoor overheen gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |