abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66582605
quote:
Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.

Het is schokkend om te zien dat overal in het buitenland journalisten Geert wel direct door hebben en ook met de vloer gelijk maken, zoals hier op CNN en hier op Russia Today maar in Nederland niet. Het is ook schokkend om te zien hoe zijn retoriek in de loop der tijd is uitgegroeid tot pure Nazi-achtige haatpropganda. Nog steeds wordt het door nederlandse journalisten en politici verdedigd onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Tja, het blijkt maar weer dat geschiedenislessen er zijn om zelf nog een keer mee te maken.
http://zapruder.nl/portal(...)als_mogelijke_optie/

Geert Wilders in drieentwintig leugens

Onlangs hield parlementariër G. Wilders een speech in Jeruzalem voor een gehoor van islam-vreters. Een aantal quotes becommentarieerd. Oftewel: de koning van de cognitieve dissonantie in zijn eigen woorden. De lezing van W. was in het Engels.

Israel: the only country in the region with a functioning parliament, a rule of law and free elections.

Onjuist, Libanon beschikt over hetzelfde. Dat zou overigens ook voor de Palestijnse Gebieden hebben kunnen gelden ware het niet dat Fatah met Israëlische en Amerikaanse steun een staatsgreep pleegde op de Westelijke Jordaanoever en de democratisch gekozen Hamas er uit de zetel van de macht verdreef - na verkiezingen die de Palestijnen van “het westen” moesten houden. Daar komt nog bij dat Israël geen democratie is in de zin dat alle burgers voor de wet gelijk zijn - Palestijnen die beschikken over een Israëlisch paspoort zijn onderworpen aan discriminerende bepalingen, en niet-joden kunnen bijv. niet voor de wet trouwen in Israël. Onlangs werd een Arabische politieke partij van de Israëlische kieslijst geschrapt.

The only country in the region that shares the values of our Western societies, in fact is one of the foundations of our Judeo-Christian identity.

Een vaag beroep op niet-gedefinieerde concepten, voorbijgaand aan het feit dat noch het christendom, noch het jodendom afhankelijk zijn van enige geografische locatie.

… the values of ancient Israel have become the values of the West.

Vandaar dat er tientallen passages voorkomen in de Hebreeuwse Bijbel die, onverklaard en zonder context, bij de meeste mensen in “het westen” een diep afgrijzen zouden oproepen.

Meer op : http://yelamdenu.blogsome(...)rieenwintig-leugens/
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_66582641
"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
  zondag 1 maart 2009 @ 15:20:30 #3
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66582650
Lekker neutrale OP...
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:20:53 #4
236264 crew  capricia
pi_66582665
Ik vind het woord deportatie wel degelijk WOII associaties hebben.
En dan vreemd opkijken dat hij met Hitler vergeleken wordt...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66582667
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:17 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nooit een aanvaring gehad met een groepje Marokkaanse hangjongeren? Nooit slachtoffer geworden van een beroving of diefstal waarbij de afkomst van de dader(s) je bekend was? Nooit een vechtpartij? Nooit vandalisme in je buurt gezien door Marokkaanse jeugd? Geen getuige geweest van criminaliteit? Of ben je dat soort zaken gewoon gaan accepteren als feit des levens?
Maar problemen heb je sowieso, Marokkanen zijn niet uebermenschen, ofzo, die dit soort dingen nooit doen. Het zijn net mensen, zeg maar. Heb je problemen met blanke autochtonen als je door een daarvan geslagen wordt? Lijkt me niet. Heb je dan wel problemen als je geslagen wordt door een Marokkaan? Lijkt mij ook niet.

Je moet toch wat doen aan je definitie van 'problemen hebben met'.
pi_66582751
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:20 schreef Wheelgunner het volgende:
Lekker neutrale OP...
Is helaas de waarheid
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 15:23:44 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66582765
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dat mensen die misschien al wel 30 jaar lang Nederlands staatsburger zijn het land worden uitgetrapt wanneer ze niet mee gaan in sommige delen van Wilders' magische fantasiewereld.
Ja sorry hoor maar het is natuurlijk wel een beetje vreemd dat sommige mensen na 30 jaar nog geen 3 woorden Nederlands spreken, voor hen speciale tolken moeten komen als ze de bijstandsconsulente niet begrijpen , er speciale folders in *moedertaal* moeten komen of opsporing verzocht in 6 talen oproepen doet om achter de identiteit van daders te komen.

Als ik in Duitsland woon dan zal er niemand mij 30 jaar lang folders in het Nederlands gaan geven, ken eigenlijk geen enkel land die dit zolang blijft doen.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:24:05 #8
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66582773
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Maar problemen heb je sowieso, Marokkanen zijn niet uebermenschen, ofzo, die dit soort dingen nooit doen. Het zijn net mensen, zeg maar. Heb je problemen met blanke autochtonen als je door een daarvan geslagen wordt? Lijkt me niet. Heb je dan wel problemen als je geslagen wordt door een Marokkaan? Lijkt mij ook niet.

Je moet toch wat doen aan je definitie van 'problemen hebben met'.
Het gaat om de verhouding. Ik woon ergens waar Marokkanen en andere immigranten maar een klein deel van de bevolking zijn, echter in driekwart van de keren dat ik getuige en/of slachtoffer geweest van overlast en criminaliteit waren de daders geen blanke autochtonen.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 15:24:38 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66582789
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Is helaas de waarheid
Mijn posting is ook helaas de waarheid, Ook jij spreekt nog steeds koeloejukie Nederlands.
pi_66582791
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:23 schreef Loedertje het volgende:

Als ik in Duitsland woon dan zal er niemand mij 30 jaar lang folders in het Nederlands gaan geven, ken eigenlijk geen enkel land die dit zolang blijft doen.
Amerika, hè.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:25:10 #11
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66582805
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:17 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nooit een aanvaring gehad met een groepje Marokkaanse hangjongeren? Nooit slachtoffer geworden van een beroving of diefstal waarbij de afkomst van de dader(s) je bekend was? Nooit een vechtpartij? Nooit vandalisme in je buurt gezien door Marokkaanse jeugd? Geen getuige geweest van criminaliteit? Of ben je dat soort zaken gewoon gaan accepteren als feit des levens?

Het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat je niet minimaal één zo'n ervaring hebt; ik heb zelf al zoveel voorbeelden, en woon toch ver buiten de Randstad in een goede buurt, en ga paupers, paupersituaties en pauperbuurten zoveel mogelijk uit de weg...
Nooit een aanvaring gehad met Marokkanen nee. Wel 2x met mensen die zomaar fan van Wilders zouden kunnen zijn, dat wel.

Maar moet ik nu 'problemen' hebben met alle mensen met een blanke huid en blond haar? Nee. Tenzij ik een compleet achterlijke Tokkie zou zijn met het IQ van een gehaktbal, dan.

Maar, wat dan nog. Het zijn mensen. Sommige mensen gedragen zich soms crimineel.
Om dat tegen te gaan, hebben we een wet. Een wet die individuen veroordeeld op basis van hun individuele daden.

Een complete groep straffen omdat er statistisch gezien meer criminaliteit in voorkomt (zoals ongeveer elke minderheid in elk land presteert) is echt compleet idioot, volledig achterlijk en ronduit debiel.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_66582813
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:20 schreef capricia het volgende:
Ik vind het woord deportatie wel degelijk WOII associaties hebben.
En dan vreemd opkijken dat hij met Hitler vergeleken wordt...
daarom is het terecht dat hij wordt vergeleken met Hitler.
vanwege zulke opvattingen.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:25:47 #13
236264 crew  capricia
pi_66582824
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:24 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Het gaat om de verhouding. Ik woon ergens waar Marokkanen en andere immigranten maar een klein deel van de bevolking zijn, echter in driekwart van de keren dat ik getuige en/of slachtoffer geweest van overlast en criminaliteit waren de daders geen blanke autochtonen.
En dan heb je het over een kleine groep jongens. Waarom laat je dit afstralen naar de hele Marokkaanse gemeenschap?
De meisjes veroorzaken dezelfde problemen toch ook niet?

Gewoon hard aanpakken...maar los van het feit of ze Marokkaans zijn, dunk me.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66582827
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:24 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Sure, maar heb ik dan problemen met Marokkanen als ik een keer last heb gehad van een Marokkaan?
  zondag 1 maart 2009 @ 15:26:34 #15
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 15:27:12 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66582865
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:26 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Meki en neutraal
Meki en spam

En dat in het NWS forum
pi_66582884
het is stank voor dank, dat alle gastarbeiders tientallen jarenlang hebben geholpen met de economie van Nederland te pushen.. nu alles over zich heen krijgen.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:28:14 #18
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66582900
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef capricia het volgende:

[..]

En dan heb je het over een kleine groep jongens. Waarom laat je dit afstralen naar de hele Marokkaanse gemeenschap?
De meisjes veroorzaken dezelfde problemen toch ook niet?

Omdat het niet alleen hier is, je ziet het door heel Nederland. Het is niet meer een kleine groep. Het is zeker niet de hele Marokkaanse gemeenschap, maar relatief is daar aanzienlijk meer mis, en dat ligt behalve aan die jongens zelf, mijn inziens ook aan de ouders en cultuur.

Ik ben sowieso geen fan van massa-immigratie, nog even los van mijn bezwaren tegen Islamitische culturen.
pi_66582938
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Sure, maar heb ik dan problemen met Marokkanen als ik een keer last heb gehad van een Marokkaan?
De essentie van de discussie.
pi_66582946
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef Meki het volgende:

[..]

daarom is het terecht dat hij wordt vergeleken met Hitler.
vanwege zulke opvattingen.
Alsof deporteren alleen in het Nederland van Wilders zou voorkomen.
Cool story, Hansel.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:30:05 #21
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66582948
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dan heb je er ooit eens een probleem mee gehad, zo bedoelde ik de vraag. Ik wil er ook geen conclusies aan verbinden, maar het is waar de frustratie van veel Nederlanders voor een groot deel vandaan komt; Overlast en criminaliteit.
pi_66582957
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef capricia het volgende:

[.
Precies, crimineel gedrag hard afstraffen. Desnoods heropvoeden in werk kampen.Ooh nee dat is weer niet goed voor de werkgelegenheid
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_66582971
Ik ga denk ik couscous eten vandaag.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:32:11 #24
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583001
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:30 schreef IHVK het volgende:
NSB'er.

Maar enfin, in ieder geval is het vegetarisch.
pi_66583014
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:30 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dan heb je er ooit eens een probleem mee gehad, zo bedoelde ik de vraag. Ik wil er ook geen conclusies aan verbinden, maar het is waar de frustratie van veel Nederlanders voor een groot deel vandaan komt; Overlast en criminaliteit.
Dat is een toeschrijving. Jij weet niet waar die frustratie vandaan komt bij (significant gezien) veel Nederlanders.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:32:32 #26
236264 crew  capricia
pi_66583021
quote:

[..]

Ik denk dat we die jongeren straks hard genoeg nodig hebben om onze AOW bij elkaar te verdienen...
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 15:33:20 #27
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583056
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is een toeschrijving. Jij weet niet waar die frustratie vandaan komt bij (significant gezien) veel Nederlanders.
Ok, het is een gokje, jij gokt ook wel vaker over wat nou wel of niet de werkelijkheid is...
  zondag 1 maart 2009 @ 15:33:24 #28
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66583059
quote:

[..]

Waar de Nederlander dan blijkbaar last van heeft, is een compleet gebrek aan ratio en gezond verstand. Niet van criminaliteit. Een groep kan nooit, ik ga het eens herhalen, nooit verantwoordelijk zijn voor de -al dan niet criminele- daden van een individu.

Punt. 'Last' hebben van een groep omdat individuen wat doen, is echt te idioot voor woorden.
pi_66583093
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:33 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ok, het is een gokje, jij gokt ook wel vaker over wat nou wel of niet de werkelijkheid is...
Ik weet wat de werkelijkheid is.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:34:27 #30
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583095
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat we die jongeren straks hard genoeg nodig hebben om onze AOW bij elkaar te verdienen...
Alsof die ooit een bijdrage gaan leveren aan onze maatschappij. Als we ze kwijt zijn scheelt dat juist een hoop politie-kosten, subsidie en uitkeringen.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:34:41 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66583104
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:30 schreef IHVK het volgende:
Wat een leukE citaat is dit .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_66583113
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Precies en er moet alles aan gedaan worden om ze deel te laten nemen aan de samenleving.

Geert kunnen we daar niet bij gebruiken.
pi_66583118
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:33 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Waar de Nederlander dan blijkbaar last van heeft, is een compleet gebrek aan ratio en gezond verstand. Niet van criminaliteit. Een groep kan nooit, ik ga het eens herhalen, nooit verantwoordelijk zijn voor de -al dan niet criminele- daden van een individu.

Punt. 'Last' hebben van een groep omdat individuen wat doen, is echt te idioot voor woorden.
Zo simpel is het wel, ja. Kan niet eenvoudiger (behalve, natuurlijk: 'je hebt ongelijk') worden gesteld.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:35:20 #34
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583125
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:34 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik weet wat de werkelijkheid is.
Oh, dan weet ik ook waar de frustratie van veel Nederlanders vandaan komt.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:35:40 #35
236264 crew  capricia
pi_66583141
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:34 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Alsof die ooit een bijdrage gaan leveren aan onze maatschappij. Als we ze kwijt zijn scheelt dat juist een hoop politie-kosten, subsidie en uitkeringen.
Asl je ze het land uitzet, zul je dat nooit weten...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66583144
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat een leukE citaat is dit .
Ik krijg altijd honger van dit soort discussies, jullie niet?
pi_66583147
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:29 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Alsof deporteren alleen in het Nederland van Wilders zou voorkomen.
De extreem rechtse achterban van Wilders zou daartoe in staat zijn.

Herrinner je de de doden in Antwerpen door een extreem rechtse man die lid is van Vlaams belang ? die verantwoordelijk is voor een dode baby ??
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 15:36:16 #38
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66583167
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:27 schreef Meki het volgende:
het is stank voor dank, dat alle gastarbeiders tientallen jarenlang hebben geholpen met de economie van Nederland te pushen..
Een groot deel kreeg anders wel na 3 jaar rugklachten en zit nog steeds in de wao.

Wat doen je ouders eigenlijk in het dagelijks leven ? Spreken zij Nederlands?
  zondag 1 maart 2009 @ 15:36:54 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66583188
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef Meki het volgende:

[..]

De extreem rechtse achterban van Wilders zou daartoe in staat zijn.

Herrinner je de de doden in Antwerpen door een extreem rechtse man die lid is van Vlaams belang ? die verantwoordelijk is voor een dode baby ??
Oh ja, dan is generalisatie natuurlijk WEL normaal, je doet 100% precies wat je mensen hier verwijt, 1 incident op de hele groep afschuiven .
Get woke, go broke!
pi_66583190
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Oh, dan weet ik ook waar de frustratie van veel Nederlanders vandaan komt.
Nee, je gokt het. Dat is overigens zo wijdverspreid, het is je nauwelijks kwalijk te nemen (ik doe het zelf ook wel eens), maar het verstoort wel de visie van werkelijkheid.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:37:08 #41
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583198
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:33 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En als je nou last heb van een groep individuen?

Hoelang wil je blijven spreken over individuen en incidenten en het grotere plaatje blijven negeren? Ik heb weinig zin meer in dergelijke nuance.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:37:44 #42
236264 crew  capricia
pi_66583217
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Een groot deel kreeg anders wel na 3 jaar rugklachten en zit nog steeds in de wao.

Wat doen je ouders eigenlijk in het dagelijks leven ? Spreken zijn Nederlands?
Je doet je naam eer aan om op die manier naar iemands ouders te vragen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 15:38:36 #43
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66583258
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef Meki het volgende:

Sinds wanneer is het doden van mensen alleen toe te schrijven aan extreem rechts

Mafkees.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:39:04 #44
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583280
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Asl je ze het land uitzet, zul je dat nooit weten...
Los van deze hele discussie is volgens mij overbevolking sowieso hét probleem van Nederland en deze aardbol, dus des te minder mensen, des te beter.
pi_66583287
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:37 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb weinig zin meer in dergelijke nuance.
Duidelijk. Maar dan is het probleem in dit geval jouw intellectuele luiheid en omarming van tribalisme, niet De Groep. Jij hebt geen zin te nuanceren tussen daders en niet-daders. Sja. Kan. Maar het probleem ligt dus bij jou.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:39:57 #46
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66583315
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:37 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

En als je nou last heb van een groep individuen?
Dan heb je last van een groep individuen. Zo moeilijk is die vraag niet. Een mens kan inderdaad 'last' hebben van meerdere individuen.
quote:
Hoelang wil je blijven spreken over individuen en incidenten en het grotere plaatje blijven negeren? Ik heb weinig zin meer in dergelijke nuance.
Ik ga denk ik voor de meesten iets ongemakkelijks zeggen, hoewel ik het al eerder in gelijke woorden zei.

Zelfs als 99% van een bevolkingsgroep criminele activiteiten bezigt, zelfs dan kun je niet de gehele groep straffen voor de daden van het individu. Dat heeft echt helemaal niets met nuance te maken. Als je een complete groep gaat straffen vanwege daden van individuen, dan is nuance inderdaad al lange tijd terug verdwenen, net zoals gezond verstand, ratio en de wens naar een gezonde rechtsstaat, overigens.
pi_66583324
quote:

[..]

Epic Fail.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:40:16 #48
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583325
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Duidelijk. Maar dan is het probleem in dit geval jouw intellectuele luiheid en omarming van tribalisme, niet De Groep. Jij hebt geen zin te nuanceren tussen daders en niet-daders. Sja. Kan. Maar het probleem ligt dus bij jou.
Maar ik maak het hun probleem als ik op Wilders stem
pi_66583326
quote:

[..]

Onzin. Eerste generatie heeft tientallen jaren kutwerk gedaan en kregen inderdaad later last van kwalen. Maar dat is logisch.

Ken genoeg voorbeelden in mijn omgeving. Respect voor die mensen.
Jammer dat de derde generatie de weg kwijt lijkt te zijn, maar ook zij worden ooit volwassen. Er is altijd wel een pispaal, eerst waren het de Surinamers, toen de Turken en nu de Marokkanen.
Uiteindelijk komt het wel goed. En we hebben geen feaky politicus nodig met absurde ideeën om het wél uit de hand te laten lopen.

Over het islamisme: De Nederlandse moslims seculariseren in een hoog tempo.
pi_66583336
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:34 schreef IHVK het volgende:

Precies en er moet alles aan gedaan worden om ze deel te laten nemen aan de samenleving.

Geert kunnen we daar niet bij gebruiken.
Ja... we moeten ze gewoon allemaal een eigen 'crib' geven, bitches en een dikke BMW. Dan kunnen ze daarin lekker de hele dag de 'G' uithangen

Veel van die lui die zo klagen over alle kansen die zij niet krijgen zijn zelf debet aan hun eigen kansloze bestaan.
I'll sing you a lullaby.
pi_66583349
quote:

[..]

Wat doen je ouders eigenlijk in het dagelijks leven ? Spreken zij Nederlands?
Zou jij als dertigjarige die in het Midden Oosten werkt ook meteen vloeiend arabisch spreken/schrijven?
Cool story, Hansel.
pi_66583352
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh ja, dan is generalisatie natuurlijk WEL normaal, je doet 100% precies wat je mensen hier verwijt, 1 incident op de hele groep afschuiven .
Jah natuurlijk doe ik dat.
vindt jij soms extreem rechts wel een leuke clubje
Extreem rechts is in elke staat tot alles uit te voeren..
We hebben het gezien met de dode baby in Antwerpen.
en nou is een grootste club in Nederland een zeer gevaarlijke duivelse extreem rechtse PVV
  zondag 1 maart 2009 @ 15:41:04 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66583356
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:40 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Epic Fail.
JIj maakt een net zo grote "fout" dan, fail moet niet met een hoofdletter . Komop zeg, 1 "n" teveel...
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:41:14 #54
236264 crew  capricia
pi_66583363
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:39 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Los van deze hele discussie is volgens mij overbevolking sowieso hét probleem van Nederland en deze aardbol, dus des te minder mensen, des te beter.
Die overbevolking los je niet op door mensen tussen landen te verplaatsen, tenzij je er onderweg een paar kwijt gaat raken.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66583368
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:40 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Maar ik maak het hun probleem als ik op Wilders stem
Voila, tribalisme.
pi_66583382
Hehe, houd je dubbele paspoort alvast maar bij de hand
  zondag 1 maart 2009 @ 15:42:27 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66583408
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:41 schreef Meki het volgende:

[..]

en nou is een grootste club in Nederland een zeer gevaarlijke duivelse extreem rechtse PVV
Extreem rechts... ok, ff terugkaatsten:

Moslims zijn in staat vliegtuigen in flatgebouwen te boren....

Hou toch op met je generalisatie als je als enig tegenstandpunt hebt dat "wij" aan het generaliseren zijn man...
Get woke, go broke!
pi_66583434
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

JIj maakt een net zo grote "fout" dan, fail moet niet met een hoofdletter . Komop zeg, 1 "n" teveel...
Het gaat meer om de context.
pi_66583447
quote:

[..]

vermakelijk die topics waarbij al die onzin van jou voorbij komt.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66583448
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:41 schreef buachaille het volgende:
whehehehe
  zondag 1 maart 2009 @ 15:43:36 #61
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583449
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:39 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dan heb je last van een groep individuen. Zo moeilijk is die vraag niet. Een mens kan inderdaad 'last' hebben van meerdere individuen.
[..]

Ik ga denk ik voor de meesten iets ongemakkelijks zeggen, hoewel ik het al eerder in gelijke woorden zei.

Zelfs als 99% van een bevolkingsgroep criminele activiteiten bezigt, zelfs dan kun je niet de gehele groep straffen voor de daden van het individu. Dat heeft echt helemaal niets met nuance te maken. Als je een complete groep gaat straffen vanwege daden van individuen, dan is nuance inderdaad al lange tijd terug verdwenen, net zoals gezond verstand, ratio en de wens naar een gezonde rechtsstaat, overigens.
Ok even zere neus, ik snap je punt wel. En het idee is natuurlijk niet om die hele groep te straffen, maar profilering en gerichte probleemaanpak zijn mijn inziens te rechtvaardigen als middelen voor wetshandhaving. Ja, dan wordt er dus mogelijk onderscheid gemaakt op afkomst, maar niet in een mate dat onschuldigen daar onacceptabel veel last van zullen hebben als je het mij vraagt.

Misschien is het niet erg politiek correct, maar anders ben je ook maar naief bezig.
pi_66583462
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hou toch op met je generalisatie als je als enig tegenstandpunt hebt dat "wij" aan het generaliseren zijn man...
Een moslim is natuurlijk geen lid van één specifieke politieke stroming. Nogal een verschil met iemand die extreem-rechts is .
pi_66583467
quote:

[..]

Dus omdat een of andere moslim zich gewreekt heeft op zijn vriendin op een station in Haarlem of zo zijn alle moslims eerwraakfanaten?
Cool story, Hansel.
pi_66583472
quote:
Waarom?Gaat de huidige CDA/PVDA/CU-regering mensen met een dubbel paspoort uitzetten dan?
  zondag 1 maart 2009 @ 15:44:32 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66583482
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dus omdat een of andere moslim zich gewreekt heeft op zijn vriendin op een station in Haarlem of zo zijn alle moslims eerwraakfanaten?
.
Get woke, go broke!
pi_66583486

islamiseert het topic*
pi_66583505
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]

islamiseert het topic*
Prachtig .
  zondag 1 maart 2009 @ 15:45:16 #68
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583507
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Die overbevolking los je niet op door mensen tussen landen te verplaatsen, tenzij je er onderweg een paar kwijt gaat raken.
Maar dan is Nederland om te beginnen minder overbevolkt, dan voel ik me al beter

De rest komt later wanneer ik mijn sterilisatiebeleid werkelijkheid maak voor de hele wereld.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:45:17 #69
236264 crew  capricia
pi_66583508
Istanboel?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66583512
Vallen over een per ongeluk misplaatst 'n'-etje is gewoon, ik wou zeggen treurig, maar het gaat in ieder geval nergens over.
pi_66583514
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.
Dit meen je?
  zondag 1 maart 2009 @ 15:45:56 #72
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583533
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Prachtig .
Maar niet in Rotterdam, dat is net zoiets als de Eifeltoren in Las Vegas.
pi_66583538
quote:

[..]

Vergelijking is totaal slecht
Ik heb het over extreem rechts. en jij over Moslims
Je kon een punt maken met extreminsten.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:46:12 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66583544
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dit meen je?
Voor Meki wel, dan snapt ie het een beetje .

Komop, hij doet zelf precies hetzelfde, constant...
Get woke, go broke!
pi_66583546
quote:
Blijf lekker dromen, Nederland behoort ook aan ons toe.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:46:34 #76
236264 crew  capricia
pi_66583552
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:45 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Maar dan is Nederland om te beginnen minder overbevolkt, dan voel ik me al beter

De rest komt later wanneer ik mijn sterilisatiebeleid werkelijkheid maak voor de hele wereld.
Ik vraag me af of deportatie ook betekent dat ze verplicht aankomen in land van bestemming...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66583573
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]

islamiseert het topic*

Scheer je weg, vampier!
Cool story, Hansel.
pi_66583576
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:45 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Maar niet in Rotterdam, dat is net zoiets als de Eifeltoren in Las Vegas.
Giga-moskeeën hoeven van mij ook niet in Nederland.

Maar wel moet de mogelijkheid er zijn om überhaupt een moskee te kunnen bouwen/kopen.
pi_66583590
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:43 schreef Wheelgunner het volgende:
Misschien is het niet erg politiek correct, maar anders ben je ook maar naief bezig.
Het is ethisch niet correct. Dat heeft niets met naïeviteit te maken, niets met een of ander vermeend politiek-correctisme, het gaat erom dat jij moet lijden voor wat je buurman doet. Hang zo'n visie maar aan, 'tuurlijk, keihard aanpakken en realisme, eufemiseer de hele boel maar, maar besef wel hoe abject het is.
pi_66583594
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb het enkel tegen Wildersstemmers en PVV en Extreem rechts
allemaal een pot nat
pi_66583609
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik snap je punt.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:48:57 #82
236264 crew  capricia
pi_66583647
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:47 schreef Meki het volgende:

[..]

allemaal een pot nat
Dat weet ik niet hoor, Meki.
Mensen kunnen verschillende motieven hebben om op de PVV of een andere extreem rechtse partij te stemmen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66583651
quote:

[..]

allemaal een pot nat
Valt er wel een zinnige discussie met jou te voeren?
Cool story, Hansel.
pi_66583662
quote:

[..]

Ok even zere neus, ik snap je punt wel. En het idee is natuurlijk niet om die hele groep te straffen, maar profilering en gerichte probleemaanpak zijn mijn inziens te rechtvaardigen als middelen voor wetshandhaving. Ja, dan wordt er dus mogelijk onderscheid gemaakt op afkomst, maar niet in een mate dat onschuldigen daar onacceptabel veel last van zullen hebben als je het mij vraagt.

Is het dan niet een beter idee om niet de hele groep tegen je in het harnas te jagen door extreme taal te bezigen, maar door alleen de probleemveroorzakers in die groep aan te wijzen zodat de andere leden van die groep je kunnen helpen bij het verwijderen van deze rotte appels?
Dat is wat het probleem is met Wilders. Door criminelen en fundamentalisten niet apart te benoemen maar door de gehele groep (moslims/Islam) aan te spreken jaagt ie deze groep ook tegen zich op.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:49:52 #85
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583680
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is ethisch niet correct. Dat heeft niets met naïeviteit te maken, niets met een of ander vermeend politiek-correctisme, het gaat erom dat jij moet lijden voor wat je buurman doet. Hang zo'n visie maar aan, 'tuurlijk, keihard aanpakken en realisme, maar besef wel hoe abject het is.
Wiens ethiek?. Ik heb geen probleem met profilering. En tjsa, ik ben wel zo'n cynische realist, maar ik voel me geen slecht mens.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:50:52 #86
236264 crew  capricia
pi_66583718
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:49 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Is het dan niet een beter idee om niet de hele groep tegen je in het harnas te jagen door extreme taal te bezigen, maar door alleen de probleemveroorzakers in die groep aan te wijzen zodat de andere leden van die groep je kunnen helpen bij het verwijderen van deze rotte appels?
Dat is wat het probleem is met Wilders. Door criminelen en fundamentalisten niet apart te benoemen maar door de gehele groep (moslims/Islam) aan te spreken jaagt ie deze groep ook tegen zich op.
Ik vraag me dan ook af hoe NL zich gaat ontwikkelen met een grote Wilders-partij in de 2e kamer.
Lijkt me dat het zich heel erg gaat polariseren...soort verzuiling, maar dan extremer.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66583729
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:49 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Wiens ethiek?. Ik heb geen probleem met profilering. En tjsa, ik ben wel zo'n cynische realist, maar ik voel me geen slecht mens.
Jij noemt het realisme, maar woorden zijn geen werkelijkheid en vormen abjecte intellectuele luiheid niet om tot cynisch realisme.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:51:38 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66583742
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Valt er wel een zinnige discussie met jou te voeren?
Nee, dat weet ik al jaren, maar Meki topics zijn wel leuk popcornvermaak vaak .
Get woke, go broke!
pi_66583743
quote:

[..]

En belangrijker nog: hij jaagt kiezers die net zo simplistisch denken naar zich toe.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_66583773
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:45 schreef capricia het volgende:
Istanboel?
Constantinopel en daarvoor Byzantium, in ieder geval voor de Islamisering van de stad.
I'll sing you a lullaby.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 15:52:39 #91
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66583778
quote:

[..]

allemaal een pot nat
Waar zou jij op stemmen als je stemrecht zou krijgen?
  zondag 1 maart 2009 @ 15:53:14 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66583799
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:52 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Gokje, PVDA .
Get woke, go broke!
pi_66583801
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat weet ik niet hoor, Meki.
Mensen kunnen verschillende motieven hebben om op de PVV of een andere extreem rechtse partij te stemmen.
Dat maakt niet uit.
Je gaat toch niet op iemand stemmen die duivelsachtig is en wil discrimineren en racistisch bezig is ?. of wel

Of wil je enkel op Wilders stemmen vanwege belastingvoordeel die jou tientjes per jaar gaat schelen ?.
pi_66583822
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:46 schreef Meh7 het volgende:
Blijf lekker dromen, Nederland behoort ook aan ons toe.
Je kunt niet van twee walletjes eten, het is of er voor gaan of vertrekken. En dhr. WIlders gaat straks het kaf van het koren scheiden.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:53:55 #95
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583825
quote:

[..]

Dat zou het beste zijn, maar inmiddels zitten we vrees ik al zo diep in die spiraal dat het niet meer zal baten. Daarbij zullen velen ook een gerichte aanpak interpreteren als een aanval op een bredere groep, weer een excuus om anderen de schuld te geven van je problemen.

Ik heb sowieso geen grijntje respect voor degene die hun wandaden proberen te goed te praten als 'reactie op'. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet...
pi_66583829
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:52 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Constantinopel en daarvoor Byzantium, in ieder geval voor de Islamisering van de stad.
Inderdaad, maar vandaag de dag (sinds 1453) heet het Istanbul. Je kunt namelijk geen vlucht meer boeken naar Constantinopel.
pi_66583863
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Op het forum lijkt men te denken dat dat een vaardigheid is die alleen Wildersstemmers beheersen.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:54:59 #98
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583864
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jij noemt het realisme, maar woorden zijn geen werkelijkheid en vormen abjecte intellectuele luiheid niet om tot cynisch realisme.
Maar even specifiek over profilering, dat zie jij dus als abjece intellectuele luiheid?
pi_66583870
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je kunt niet van twee walletjes eten, het is of er voor gaan of vertrekken. En dhr. WIlders gaat straks het kaf van het koren scheiden.
Die kans is 0,0. De kans dat hij in de bak beland wegens zijn uitspraken is vele malen groter.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:55:20 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66583880
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit.
Je gaat toch niet op iemand stemmen die duivelsachtig is en wil discrimineren en racistisch bezig is ?. of wel

Of wil je enkel op Wilders stemmen vanwege belastingvoordeel die jou tientjes per jaar gaat schelen ?.
Ah, het edele ras der Moslims idd .
Get woke, go broke!
pi_66583883
quote:

[..]

Met 27 zetels?

Lijkt me sterk.
pi_66583896
quote:

[..]

Bullshit, (natuurlijk, ik weet niet waarom ik op zo'n bericht inga, eigenlijk), ik ga niet voor Nederland en hoef toch niet te vertrekken. Het is dus te doen, klaar. Sowieso word ik wat onpasselijk van het idee van gaan voor een dergelijke abstractie.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:55:55 #103
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583900
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Die kans is 0,0. De kans dat hij in de bak beland wegens zijn uitspraken is vele malen groter.
Kijk wat het voor Mandela betekende
  zondag 1 maart 2009 @ 15:56:05 #104
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66583906
quote:

[..]

Wilders wil niet 'profileren' of iets, hij wil mensen zonder tussenkomst van een rechter lang vast zetten -administratie detentie noemt ie dat, zijn inspiratie was Guantanamo Bay en Israël, gezellig-, hij wil mensen het land uit schoppen als ze een boekje in de boekenkast hebben, hij wil complete bevolkingsgroepen straffen, zo ongeveer alle bevolkingsgroepen, met uitzondering van 'de allochtonen', dat is gewoon compleet achterlijk.

Volgens mij heeft Wilders nog nooit het woord 'profileren' gezegd.
pi_66583918
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:52 schreef Loedertje het volgende:

[..]

SP of D66
  zondag 1 maart 2009 @ 15:56:28 #106
138914 Slappy
ambtenaar
pi_66583922
quote:

[..]

Extreem links dan?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_66583924
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:54 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Maar even specifiek over profilering, dat zie jij dus als abjece intellectuele luiheid?
Nee.
pi_66583956
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ah, het edele ras der Moslims idd .
veel succes met Wilders verdedigen
pi_66583959
quote:

[..]

Leg es uit? Welke criteria gaat Profeet Wilders daarvoor gebruiken dan? Want zoals hij zelf al zegt: ze liegen ALLEMAAL! (en ze eten baby's, maar dat terzijde) dus er is geen vragenlijstr op grond waarvan ofzo.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 1 maart 2009 @ 15:57:26 #110
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66583960
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:56 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wilders wil niet 'profileren' of iets, hij wil mensen zonder tussenkomst van een rechter lang vast zetten -administratie detentie noemt ie dat, zijn inspiratie was Guantanamo Bay en Israël, gezellig-, hij wil mensen het land uit schoppen als ze een boekje in de boekenkast hebben, hij wil complete bevolkingsgroepen straffen, zo ongeveer alle bevolkingsgroepen, met uitzondering van 'de allochtonen', dat is gewoon compleet achterlijk.

Volgens mij heeft Wilders nog nooit het woord 'profileren' gezegd.
Ik heb hem ook nog nooit de dingen horen zeggen die jij hem toeschrijft, maar ik heb vandaag al vaker gezien dat de uitgesproken tegenstanders van Wilders graag zijn woorden herinterpreteren....
pi_66583962
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef Monidique het volgende:

Bullshit, (natuurlijk, ik weet niet waarom ik op zo'n bericht inga, eigenlijk), ik ga niet voor Nederland en hoef toch niet te vertrekken. Het is dus te doen, klaar. Sowieso word ik wat onpasselijk van het idee van gaan voor een dergelijke abstractie.
Ook onder de Nederlanders zitten genoeg rotte appelen. Omdat die geen dubbel paspoort bezitten kunnen die het land niet uitgezet worden, maar Wilders zal ongetwijfeld maatregelen nemen om dat soort figuren te korten op hun uitkering.
  zondag 1 maart 2009 @ 15:57:35 #112
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66583965
quote:

[..]

Gefeliciteerd, je bent een fascist. .
pi_66583967
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:54 schreef TheMagnificent het volgende:

Inderdaad, maar vandaag de dag (sinds 1453) heet het Istanbul. Je kunt namelijk geen vlucht meer boeken naar Constantinopel.
Als iedereen nu op GW gaat stemmen, misschien dan binnenkort wel weer
I'll sing you a lullaby.
pi_66583982
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef Wheelgunner het volgende:

Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet...
En als het aan jou ligt dus ook voor wat iemand die op jou lijkt doet.
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 15:58:16 #115
236264 crew  capricia
pi_66583998
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit.

Dan zou je als Morakkaanse gemeenschap ook kunnen proberen om Wilders de wind uit de zeilen te halen.
Want men heeft natuurlijk wel een punt als men zegt dat Marokkaanse jongeren procentueel een veel groter aandeel in de criminaliteit hebben.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 1 maart 2009 @ 15:58:24 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584004
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:57 schreef Meki het volgende:

[..]

veel succes met Wilders verdedigen
Dank je gaat lekker al volgens de peilingen .
Get woke, go broke!
  zondag 1 maart 2009 @ 15:59:02 #117
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66584027
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:57 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik heb hem ook nog nooit de dingen horen zeggen die jij hem toeschrijft, maar ik heb vandaag al vaker gezien dat de uitgesproken tegenstanders van Wilders graag zijn woorden herinterpreteren....
Over administratieve detentie (mensen langdurig vastzetten zonder proces) en mensen het land uit schoppen als ze de Koran niet verscheuren? Moet ik daar serieus bronnen voor gaan zoeken?
  zondag 1 maart 2009 @ 15:59:07 #118
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66584033
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee.
Maar daar had ik het dus over.

Overigens ben ik zeker wel eens abject lui, ook intellectueel. Maar wie niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66584037
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:57 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ook onder de Nederlanders zitten genoeg rotte appelen. Omdat die geen dubbel paspoort bezitten kunnen die het land niet uitgezet worden, maar Wilders zal ongetwijfeld maatregelen nemen om dat soort figuren te korten op hun uitkering.
Okok nu komen we ergens. Blijkbaar bevindt zich ergens een 5e colonne. We weten nu dat die een uitkering hebben, vertel verder, waar kan ik ze nog meer aan herkennen behalve aan hun alu hoedjes?
pi_66584039
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef Meh7 het volgende:

Fat change...
I'll sing you a lullaby.
pi_66584053
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:

Leg es uit? Welke criteria gaat Profeet Wilders daarvoor gebruiken dan? Want zoals hij zelf al zegt: ze liegen ALLEMAAL! (en ze eten baby's, maar dat terzijde) dus er is geen vragenlijstr op grond waarvan ofzo.
Als ik hem goed begrijp dan wil hij eerst de tsunami stoppen. Ten tweede wil hij criminele buitenlanders voor zover mogelijk gaan uitzetten. Prima wat mij betreft. Wie niet luisteren wil die moet maar voelen.

En je ridiculiseringen zijn niet grappig meer.
pi_66584075
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Okok nu komen we ergens. Blijkbaar bevindt zich ergens een 5e colonne. We weten nu dat die een uitkering hebben, vertel verder, waar kan ik ze nog meer aan herkennen behalve aan hun alu hoedjes?
Je ridiculiseringen zijn niet grappig meer.
pi_66584079
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Maar daar had ik het dus over.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik.

HAHAHA.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:00:32 #124
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66584087
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan zou je als Morakkaanse gemeenschap ook kunnen proberen om Wilders de wind uit de zeilen te halen.
Want men heeft natuurlijk wel een punt als men zegt dat Marokkaanse jongeren procentueel een veel groter aandeel in de criminaliteit hebben.
Net zoals ongeveer elke bevolkingsgroep die door de maatschappij niet geaccepteerd wordt, in zo ongeveer elk land.
pi_66584090
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als ik hem goed begrijp dan wil hij eerst de tsunami stoppen. Ten tweede wil hij criminele buitenlanders voor zover mogelijk gaan uitzetten. Prima wat mij betreft. Wie niet luisteren wil die moet maar voelen.

Alsof je al zijn dubieuze uitspraken nog niet 100 keer hebt zien voorbijkomen?
pi_66584094
quote:

[..]

En hoe denkt meneer Wilders de Grondwet aan te gaan passen om dat mogelijk te maken?
pi_66584098
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Inkoppertje: de Wilders-stemmers.
pi_66584113
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:00 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je rudiculiseringen zijn niet grappig meer.
Je moet je eens gaan afvragen waarom je zoveel ridiculiseringen tegenkomt. Of je vraagt het even...
pi_66584128
quote:

[..]

Als ik hem goed begrijp dan wil hij eerst de tsunami stoppen.
Welke tsunami?
quote:
Ten tweede wil hij criminele buitenlanders voor zover mogelijk gaan uitzetten.
Welke buitenlanders? Oh, je bedoelt mensen met zowel een Nederlands als een buitenlands paspoort? Dus Wilders wil eerst de grondwet veranderen? Hoe denkt hij dat te gaan doen?
pi_66584132
laat er maar verkiezingen komen, dan wordt Wilders MP en kan ie laten zien wat ie 'kan'
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  zondag 1 maart 2009 @ 16:02:11 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584153
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:00 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Net zoals ongeveer elke bevolkingsgroep die door de maatschappij niet geaccepteerd wordt, in zo ongeveer elk land.
Oh, de slachtofferrol, tijdje niet gezien .
Get woke, go broke!
pi_66584154
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Fat change...
Hij moet vooral doorgaan met het doen van uitspraken als deze, dat geeft de rechter meer context.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:02:35 #133
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66584164
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:23 schreef Loedertje het volgende:
De VS
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_66584166
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:00 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je ridiculiseringen zijn niet grappig meer.
Nee jouw complottheorieën verdienen een Nobelprijs
Jij begint doodserieus over rotte appelen die helaas niet uitgezet kunnen worden. Definieer jij het woord "rot" dan maar es.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:02:42 #135
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66584168
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Over administratieve detentie (mensen langdurig vastzetten zonder proces) en mensen het land uit schoppen als ze de Koran niet verscheuren? Moet ik daar serieus bronnen voor gaan zoeken?
Dan zouden we wel lekker overloos onze interpretaties naast elkaar kunnen leggen.

Bedoelde hij hetzelfde met administratieve detentie als hoe jij het ervaart? En ook dat tweede zal hij niet letterlijk zo gezegd hebben, alhoewel ik me wel herinner dat hij heeft voorgesteld bepaalde pasages uit de Koran te verwijderen ten einde een soort van Verlichting te starten binnen die cultuur.

Misschien is het voor mij wat gemakkelijker om nuchter te blijven over Wilders omdat ik geen spuughekel heb aan Wilders, maar ook niet op hem ga stemmen...
  zondag 1 maart 2009 @ 16:03:13 #136
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66584192
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:01 schreef EricT het volgende:
laat er maar verkiezingen komen, dan wordt Wilders MP en kan ie laten zien wat ie 'kan'
Wat denk je zelf, dan wordt hij ineens overnight een goede bestuurder?
pi_66584200
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:00 schreef Mwanatabu het volgende:

En hoe denkt meneer Wilders de Grondwet aan te gaan passen om dat mogelijk te maken?
Dat zal inderdaad moeilijk gaan en dat beseft Wilders ook. Maar indien mogelijk dan zouden criminelen uitgezet moeten worden. Laat wilders eerst maar eens beginnen met het afschaffen van het categoriaal asiel voor landen zoals Irak en Somalië.
pi_66584209
quote:

[..]

ben jij immuun voor het feit, iets dat vast al 1000000000000000000 keer is genoemd, dat veel van die "buitenlanders" een Nederlands paspoort hebben? Wil jij dat waardevolle document degraderen tot een vod? fijn man!!!!

ps: als je wil zeggen dat ze een tweede paspoort hebben, dat maakt geen bal, uit dus bespaar je die moeite..
  zondag 1 maart 2009 @ 16:03:50 #139
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_66584219
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:27 schreef Meki het volgende:
het is stank voor dank, dat alle gastarbeiders tientallen jarenlang hebben geholpen met de economie van Nederland te pushen.. nu alles over zich heen krijgen.
Ben je bekend met recent onderzoek in Engeland, waaruit blijkt dat de gastarbeiders daar het land ruim meer gekost hebben dat ze ooit hebben opgeleverd? En dat dat in Nederland vergelijkbaar - zo niet erger - zou zijn?
Als die gastarbeiders zo goed zouden zijn voor de economie, dan had hun land ze maar al te graag terug willen hebben...
censuur :O
pi_66584234
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

1. 2/3 meerderheid nodig.
2. Herverkiezingen nodig om de grondwet te wijzigen.
3. Hoe wil hij internationale verdragen wijzigen waarin dezelfde grondrechten staan vermeld? (o.a. het EVRM)
4. Hij zal aanlopen tegen het HvJ van de EU.
pi_66584254
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:01 schreef EricT het volgende:
Idd. Daarom was het ook zo jammer dat Fortuyn neergeknald werd (behalve omdat moord nogal walgelijk is natuurlijk), had die maar laten zien wat hij werkelijk kon. Ik denk dat Wilders een compleet modderfiguur zou slaan met al zijn onhaalbare populistische proefballonnetjes en een schande voor ons imago zou vormen. Laat m maar op zn bek gaan idd die 6 maanden voordat zn kabinet valt, zijn we van zijn onzin ook definitief af
pi_66584266
quote:
[b]Op zondag 1 maart 2009 16:02
Misschien is het voor mij wat gemakkelijker om nuchter te blijven over Wilders omdat ik geen spuughekel heb aan Wilders, maar ook niet op hem ga stemmen...
Jaja. Jij bent de nuchtere realist en de rest laat zich meesleuren met irrationele emoties. Vooral objectief en open minded blijven. Maar ook nu geldt dat de woorden waarmee je jezelf beschrijft, niet de werkelijkheid vormen: je berichten tonen weinig nuchter realisme, eerlijk gezegd.
pi_66584270
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ben je bekend met recent onderzoek in Engeland, waaruit blijkt dat de gastarbeiders daar het land ruim meer gekost hebben dat ze ooit hebben opgeleverd? En dat dat in Nederland vergelijkbaar - zo niet erger - zou zijn?
Als die gastarbeiders zo goed zouden zijn voor de economie, dan had hun land ze maar al te graag terug willen hebben...
Zeg wie heeft ze hiernaar toe gehaald
pi_66584285
"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
  zondag 1 maart 2009 @ 16:06:14 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584299
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. Daarom was het ook zo jammer dat Fortuyn neergeknald werd (behalve omdat moord nogal walgelijk is natuurlijk), had die maar laten zien wat hij werkelijk kon. Ik denk dat Wilders een compleet modderfiguur zou slaan met al zijn onhaalbare populistische proefballonnetjes en een schande voor ons imago zou vormen. Laat m maar op zn bek gaan idd die 6 maanden voordat zn kabinet valt, zijn we van zijn onzin ook definitief af
We zullen zien he? Ik zou ook liever hebben dat het iemand anders was dan Wilders, ik namelijk ook niet zo'n fan .

Maar het achterlijke gedrag jegens hem hier van de mekis en meh7's zijn te debiel om er niet op in te gaan op een druilerige zondagmiddag .
Get woke, go broke!
pi_66584307
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dat zal inderdaad moeilijk gaan en dat beseft Wilders ook. Maar indien mogelijk dan zouden criminelen uitgezet moeten worden. Laat wilders eerst maar eens beginnen met het afschaffen van het categoriaal asiel voor landen zoals Irak en Somalië.
Dat is dus het hele punt: dat is grondwettelijk gewoon niet mogelijk.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:07:19 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584336
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Meki het volgende:
"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
Ja en? je bent het er niet mee eens, maar heb je ook bewijs dat het dan NIET zo is? Hij heeft vast een flike dosis onderzoek laten doen voor ie hiermee kwam.... .
Get woke, go broke!
pi_66584361
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:

Hij heeft vast een flike dosis onderzoek laten doen voor ie hiermee kwam.... .
Ja, ongetwijfeld, .
  zondag 1 maart 2009 @ 16:08:28 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584378
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, ongetwijfeld, .
ook dit is een sterk tegenargument! Hulde!
Get woke, go broke!
  zondag 1 maart 2009 @ 16:08:36 #150
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66584382
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:02 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dan zouden we wel lekker overloos onze interpretaties naast elkaar kunnen leggen.

Bedoelde hij hetzelfde met administratieve detentie als hoe jij het ervaart? En ook dat tweede zal hij niet letterlijk zo gezegd hebben, alhoewel ik me wel herinner dat hij heeft voorgesteld bepaalde pasages uit de Koran te verwijderen ten einde een soort van Verlichting te starten binnen die cultuur.

Ik blijf redelijk nuchter over Wilders, maar jij blijkt te willen ontkennen dat hij de volgende compleet achterlijke uitspraken uitgesproken heeft. Ik doe even die van administratieve detentie:
quote:
[..] Wilders denkt aan een soort ,,administratieve detentie'' naar Israëlisch voorbeeld. De Israëli's sluiten mensen die de geheime dienst als een gevaar voor de veiligheid beschouwt voor onbepaalde tijd op zonder enige vorm van proces. [..] bron
Bam. Einde van de rechtsstaat. Wilders wil dat blijkbaar wel.

Dan nog even van de Koran verscheuren en anders het land uit:
quote:
DEN HAAG - Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien.[..] bron
Zo.
pi_66584383
En waarom zouden de landen van herkomst criminelen willen hebben trouwens? Ik denk dat ze die gewoon keihard weer terugsturen, want ze hebben net zo goed de Nederlandse nationaliteit.
pi_66584388
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

We zullen zien he? Ik zou ook liever hebben dat het iemand anders was dan Wilders, ik namelijk ook niet zo'n fan .

Maar het achterlijke gedrag jegens hem hier van de mekis en meh7's zijn te debiel om er niet op in te gaan op een druilerige zondagmiddag .
Omdat er meki's en meh7's rondzwabberen met hun tunnelethiek ga ik niet helemaal de andere kant ophangen. En het druilt niet! Ik werd vanochtend wakkergefloten door een vogel, iek schweer het je, wollah! Ies lente!
pi_66584404
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat zou het beste zijn, maar inmiddels zitten we vrees ik al zo diep in die spiraal dat het niet meer zal baten. Daarbij zullen velen ook een gerichte aanpak interpreteren als een aanval op een bredere groep, weer een excuus om anderen de schuld te geven van je problemen.

Ik heb sowieso geen grijntje respect voor degene die hun wandaden proberen te goed te praten als 'reactie op'. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet...
Het verbieden van de Koran, het verbieden om moskeeën te openen, criminelen met hun hele familie het land uitzetten, etc., etc. Dit noem ik niet echt een gerichte aanpak. Hier tref je ook de zogenaamde 'gematigde' moslim mee, die goed is geïntegreerd en nog nooit in de criminaliteit is beland, maar die wel zijn godsdienst uit wil kunnen oefenen.
pi_66584418
Hier scheen de zon ook nog een half uur geleden.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:10:20 #155
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_66584438
quote:

Christenen zijn in staat bomaanslagen te plegen waarbij kinderen en zwangere vrouwen omkomen.

Your point being...?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_66584459
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:09 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Het verbieden van de Koran, het verbieden om moskeeën te openen, criminelen met hun hele familie het land uitzetten, etc., etc. Dit noem ik niet echt een gerichte aanpak. Hier tref je ook de zogenaamde 'gematigde' moslim mee, die goed is geïntegreerd en nog nooit in de criminaliteit is beland, maar die wel zijn godsdienst uit wil kunnen oefenen.
En je werkt de radicale moslim in de hand.
pi_66584464
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:08 schreef IHVK het volgende:
En waarom zouden de landen van herkomst criminelen willen hebben trouwens? Ik denk dat ze die gewoon keihard weer terugsturen, want ze hebben net zo goed de Nederlandse nationaliteit.
Juist. Alsof Marokko of Turkije of wie dan ook te porren is voor het opnemen van ons tuig. Ons tuig ja, ons probleem. Het zou wat zijn zeg, als je gewoon je probleem over de grens hoost.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:11:24 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584476
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Christenen zijn in staat bomaanslagen te plegen waarbij kinderen en zwangere vrouwen omkomen.

Your point being...?
Dit deel van de discussie was 1 uur geleden al afgelopen . Lees even verder voor je er 1 zinnetje uitpikt .
Get woke, go broke!
pi_66584500
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

En je werkt de radicale moslim in de hand.
Precies. Dat is namelijk een reden voor hen om verder te radicaliseren.
pi_66584505
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ook dit is een sterk tegenargument! Hulde!
Dank je. Eerder is het meer, inhoudelijk gezien, eenzelfde soort opmerking als 'hij heeft vast er onderzoek naar gedaan'. Een ridiculiserend 'vast!' is essentieel hetzelfde.

Maar de aanname dat hij een fllinke! dosis onderzoek heeft gedaan (laten doen, whatever) naar de correlatie tussen migranten en files, ja, dat vind ik, ik gebruik het woord niet snel, na"ieve veronderstelling. Laten we wel wezen, Geert Wilders staat nu niet echt bekend om zijn inhoudelijke onderbouwingen, of wel?
  zondag 1 maart 2009 @ 16:12:18 #161
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66584512
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik blijf redelijk nuchter over Wilders, maar jij blijkt te willen ontkennen dat hij de volgende compleet achterlijke uitspraken uitgesproken heeft. Ik doe even die van administratieve detentie:
[..]

[..]

Zo.
Om hier nog even op terug te komen, het gaat er niet eens om of het mogelijk is om mensen zonder proces op te sluiten. Natuurlijk is dat mogelijk, kijk maar naar die landen die criminaliteit 'hard aanpakken', zoals het paradijselijke Zimbabwe.

Het gaat erom dat datgene wat Wilders en fans willen, compleet achterlijk en debiel is.
pi_66584531
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:11 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Precies. Dat is namelijk een reden voor hen om verder te radicaliseren.
En meer zieltjes te winnnen.

blauw topic trouwens..

[ Bericht 8% gewijzigd door TheMagnificent op 01-03-2009 16:15:35 ]
  zondag 1 maart 2009 @ 16:12:57 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584536
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dank je. Eerder is het meer, inhoudelijk gezien, eenzelfde soort opmerking als 'hij heeft vast er onderzoek naar gedaan'. Een ridiculiserend 'vast!' is essentieel hetzelfde.

Maar de aanname dat hij een fllinke! dosis onderzoek heeft gedaan (laten doen, whatever) naar de correlatie tussen migranten en files, ja, dat vind ik, ik gebruik het woord niet snel, na"ieve veronderstelling. Laten we wel wezen, Geert Wilders staat nu niet echt bekend om zijn inhoudelijke onderbouwingen, of wel?
Dat zeg jij, dat mag jij ook zeggen, misschien IS het wel zo.

Maar iets posten waar je het niet mee eens bent als argument is ook niet echt inhoudelijk sterk he?
Get woke, go broke!
pi_66584538
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:11 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Juist. Alsof Marokko of Turkije of wie dan ook te porren is voor het opnemen van ons tuig. Ons tuig ja, ons probleem. Het zou wat zijn zeg, als je gewoon je probleem over de grens hoost.
inderdaad, ik zie het al voor me, dat morgen opeens een vliegtuig uit de VS land, die ff wat amerikaanse boeven met Nederlandse voorouders dumpt en dan weer snel vertrekt...
pi_66584624
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

En meer zieltjes te winnnen.

blauw topic trouwens..
En dat ja. Was ik er vergeten bij te zetten. Dat is misschien nog zorgelijker dan wat ik heb genoemd. Zo radicaliseert de moslim die eerst als 'gematigd' door het leven ging namelijk ook.

PS: Sorry IHVK. Er staat dat ik je post heb geëdit, omdat ik per abuis op 'Edit' drukte i.p.v. op 'Quote'.
pi_66584626
TM blijf eens af van mijn post.
pi_66584628
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Maar iets posten waar je het niet mee eens bent als argument is ook niet echt inhoudelijk sterk he?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Jij zegt: ik weet het niet zeker, maar ik denk dat A. Ik zeg: ik geloof er niets van dat A. Beide essentieel vergelijkbare uitspraken, die inderdaad weinig bijdragen aan een solide werkelijkheidsvorming, maar op een meningenforum vrij normaal zijn.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 16:16:03 #168
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66584637
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:02 schreef Re het volgende:

[..]

De VS
Die zijn gek
  zondag 1 maart 2009 @ 16:16:15 #169
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66584643
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jaja. Jij bent de nuchtere realist en de rest laat zich meesleuren met irrationele emoties. Vooral objectief en open minded blijven. Maar ook nu geldt dat de woorden waarmee je jezelf beschrijft, niet de werkelijkheid vormen: je berichten tonen weinig nuchter realisme, eerlijk gezegd.
In ieder geval meer dan die van jou, Yildiz, en een hoop andere huilies hier heb ik het idee.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:17:00 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584671
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Jij zegt: ik weet het niet zeker, maar ik denk dat A. Ik zeg: ik geloof er niets van dat A. Beide essentieel vergelijkbare uitspraken, die inderdaad weinig bijdragen aan een solide werkelijkheidsvorming, maar op een meningenforum vrij normaal zijn.
Jij reageert op mij, ik reageerde op Meki die weer eens iets neerplempt dat Wilders gezegd heeft. Maar meer doet ie ook niet. Dus waarom zou het niet waar zijn wat Wilders daar zegt, puur omdat meki het nu post?
Get woke, go broke!
pi_66584675
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:16 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

In ieder geval meer dan die van jou, Yildiz, en een hoop andere huilies hier heb ik het idee.
Nee, dat zie je heel, heel erg verkeerd.
pi_66584689
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:

Dus waarom zou het niet waar zijn wat Wilders daar zegt, puur omdat meki het nu post?
Het zou waar kunnen zijn.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:17:36 #173
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66584690
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:09 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Maar mijn punt is dat maatregelen die wel echt gericht zijn op de eigenlijke probleemmakers ook door velen zullen worden gezien als een aanval op hun groep als geheel.
pi_66584700
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:15 schreef IHVK het volgende:
TM blijf eens af van mijn post.
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:15 schreef TheMagnificent het volgende:
PS: Sorry IHVK. Er staat dat ik je post heb geëdit, omdat ik per abuis op 'Edit' drukte i.p.v. op 'Quote'.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:18:14 #175
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66584707
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, dat zie je heel, heel erg verkeerd.
Ik ga me pas zorgen maken als wij het een keer eens zijn...
  zondag 1 maart 2009 @ 16:18:17 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584709
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het zou waar kunnen zijn.
Ja, of niet.... wat schieten we er dan mee op in dit topic? het laat niet zien of Wilders goed of fout is toch?
Get woke, go broke!
pi_66584775
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, of niet.... wat schieten we er dan mee op in dit topic?
Waar gaan we heen? Waar leidt het toe? Welk nut heeft het?
quote:
het laat niet zien of Wilders goed of fout is toch?
Nee, maar ik heb het meer over jouw aanname, dat hij vast een flinke dosis onderzoek ernaar gedaan heeft. Ik zou echt niet weten waarom hij dat vast heeft gedaan, ik zou niet weten waarom zo'n aanname gerechtvaardigd is.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:20:21 #178
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66584793
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

[..]

Niet mijn ding, maar is Israel dan bijvoorbeeld echt geen rechtsstaat in jouw ogen?
quote:
[..]

Zo.
Maar dat is voor mij dus genuanceerd door zijn verdere uitspraken daarover. Maar netjes is het niet van hem nee.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:22:22 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584843
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waar gaan we heen? Waar leidt het toe? Welk nut heeft het?
[..]

Nee, maar ik heb het meer over jouw aanname, dat hij vast een flinke dosis onderzoek ernaar gedaan heeft. Ik zou echt niet weten waarom hij dat vast heeft gedaan, ik zou niet weten waarom zo'n aanname gerechtvaardigd is.
We houden er idd maar over op, want ik zou niet weten waarom hij dat NIET gedaan zou hebben .
Get woke, go broke!
pi_66584893
Ik denk dat wel wel uitgepraat zijn.

Straks komt de avondploeg ons wel overnemen.
pi_66584943
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:23 schreef IHVK het volgende:

Het werd eens tijd.
pi_66585001
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wat denk je zelf, dan wordt hij ineens overnight een goede bestuurder?

Nee juist niet. Laat hem MP worden, dan valt zijn kabinet binnen 6 maanden en zijn we voor altijd af van die gek
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  zondag 1 maart 2009 @ 16:28:58 #183
798 voyeur
bemoeit zich
pi_66585094
quote:

[..]

Ik dacth dat de Israelis de Bijlmer invlogen?
Here we are now, entertain us.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 16:29:07 #184
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66585100
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:26 schreef EricT het volgende:

Nee juist niet. Laat hem MP worden
Dat gaat nooit gebeuren hoor.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:29:57 #185
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66585133
quote:

Ik ga alvast even liggen...
pi_66585219
quote:

Inderdaad. Ik ben Slumdog Millionaire kijken.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:36:36 #187
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_66585375
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Zeg wie heeft ze hiernaar toe gehaald
Ik niet
censuur :O
  zondag 1 maart 2009 @ 16:40:47 #188
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_66585502
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:32 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben Slumdog Millionaire kijken.
Toffe film trouwens.
Cool story, Hansel.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:47:27 #189
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66585695
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:20 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Niet mijn ding, maar is Israel dan bijvoorbeeld echt geen rechtsstaat in jouw ogen?
Zolang er mensen zijn die geen proces krijgen: nope. Hoe kun je nu spreken van een rechtsstaat als het recht niet voor iedereen geldt? Israël komt misschien wel in de buurt van een relatief gezonde rechtsstaat, maar is het niet. Israël heeft daar zo zijn excuses voor. Zoals 'veiligheid', maar dat is zeer voorspelbaar bij staten die rechten op willen geven.
quote:
[..]

Maar dat is voor mij dus genuanceerd door zijn verdere uitspraken daarover. Maar netjes is het niet van hem nee.
Niet netjes? Compleet achterlijk, en wat ie verder genuanceerd heeft doet er niet toe.

[ Bericht 5% gewijzigd door Yildiz op 01-03-2009 17:01:12 ]
  zondag 1 maart 2009 @ 17:06:03 #190
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_66586222
Goede punten steeds yildiz.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 1 maart 2009 @ 17:09:47 #191
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_66586351
In het filmpje is duidelijk te horen dat Wilders nergens het woord deportatie in de mond neemt, dus de conclusie van deze topic alsmede het artikel waar naar verwezen wordt deugt niet in mijn ogen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zondag 1 maart 2009 @ 17:22:01 #192
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_66586886
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dank je gaat lekker al volgens de peilingen .
wist je al dat moslims baby's levend uit het raam gooien?
Wist je al dat moslims hun patat bakje niet in de prullenbak gooien?
Wist je al dat moslims ouderen laten creperen?
Wist je al dat moslims bewust kinderen krijgen bij blanken om hun ras te verspreiden?
Wist je dat er moslims zijn die net doen of ze geïntrigeerd zijn?

Trots op nederland was ik.
Op het land dat een liberaal drugsbeleid had. Dat een gelijke rechtstaat voorstond.
Het land dat mensen niet veroordeeld op basis van ras,geloof of geaardheid.

Helaas is er geen liberaal drugsbeleid meer, en staat de partij die voor een ongelijke rechtstaat is en die mensen veroordeeld enkel op basis van ras, geloof op geaardheid als grootste partij in de peilingen. In naam van vrijheid.
Succes met verdedigen.

Ik vind wel dat wilders mag zeggen wat hij wil zolang hij niet oproept tot geweld. Die vrijheid zal ik voor hem en een ieder wel willen verdedigen. Net als een gelijke rechtstaat en een veroordeling op basis van het individu en niet op basis van religie,ras of geaardheid.

goed om te weten wat jij verdedigd.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 1 maart 2009 @ 17:26:28 #193
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_66587028
quote:

[..]

Maar is het niet vreemd om op het moment dat een rechtstaat een beetje onder druk staat het al een beetje te laten vieren?
Dus als er niks aan de hand is heeft iedereen alle rechten, maar zit het een beetje tegen dan geldt een zuivere rechtstaat niet meer?
And that is the news.''
  zondag 1 maart 2009 @ 17:33:19 #194
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66587273
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:26 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Maar is het niet vreemd om op het moment dat een rechtstaat een beetje onder druk staat het al een beetje te laten vieren?
Dus als er niks aan de hand is heeft iedereen alle rechten, maar zit het een beetje tegen dan geldt een zuivere rechtstaat niet meer?
In zuiverheid geloof ik sowieso niet, maar het lijkt me inderdaad dat idealisme naar achteren schuift in tijden van crisis en problemen. Dat kan gevaarlijk zijn, maar je moet niet overdrijven.
  zondag 1 maart 2009 @ 17:34:49 #195
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66587322
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zolang er mensen zijn die geen proces krijgen: nope. Hoe kun je nu spreken van een rechtsstaat als het recht niet voor iedereen geldt? Israël komt misschien wel in de buurt van een relatief gezonde rechtsstaat, maar is het niet. Israël heeft daar zo zijn excuses voor. Zoals 'veiligheid', maar dat is zeer voorspelbaar bij staten die rechten op willen geven.
[..]

Niet netjes? Compleet achterlijk, en wat ie verder genuanceerd heeft doet er niet toe.
Ik kan er gewoon niet dezelfde verontwaardiging voor opbrengen als jij, dat doet alleen dierenmishandeling voor mij...
  zondag 1 maart 2009 @ 17:41:56 #196
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_66587565
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:33 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

In zuiverheid geloof ik sowieso niet, maar het lijkt me inderdaad dat idealisme naar achteren schuift in tijden van crisis en problemen. Dat kan gevaarlijk zijn, maar je moet niet overdrijven.
maar is het nodig?
Bijna iedereen gaat nog op vakantie, kan normaal voedsel kopen en zich tonnetje rond eten.
crisis? Omdat er procentueel meer criminaliteit is onder bepaalde bevolkingsgroepen is het een crisis en moet je de eerste idealen overboord zetten?
Kijk, jij denkt er vrij nuchter over en ziet het punt mbt idealisme wel. En ik zie wel dat jij niet mensen wilt deporteren en zomaar opsluiten. Maar er zijn er ook zat die geen nuance meer zien.
Waarom hen een stuk geven om mee te slaan terwijl je ook idealistisch kan blijven?
And that is the news.''
  zondag 1 maart 2009 @ 17:52:05 #197
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66587926
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:41 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

maar is het nodig?
Bijna iedereen gaat nog op vakantie, kan normaal voedsel kopen en zich tonnetje rond eten.
crisis? Omdat er procentueel meer criminaliteit is onder bepaalde bevolkingsgroepen is het een crisis en moet je de eerste idealen overboord zetten?
Kijk, jij denkt er vrij nuchter over en ziet het punt mbt idealisme wel. En ik zie wel dat jij niet mensen wilt deporteren en zomaar opsluiten. Maar er zijn er ook zat die geen nuance meer zien.
Waarom hen een stuk geven om mee te slaan terwijl je ook idealistisch kan blijven?
Frustratie, menselijke natuur, ik weet het ook niet.
  zondag 1 maart 2009 @ 17:53:43 #198
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_66587995
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:11 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Uehhhmmm het is hún tuig dat hier kwam omdat ze dachten hier wel lekker hun gang te kunnen gaan. Protest van onze kant werd vroeger meteen de kop in gedrukt onder het roepen van discriminatie.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_66589745
Die TT

Weet dat het topic bijna vol is. Zelf een FA geeft aan dat er dingen bij staan die werkelijk niet in dit bericht daarover gaan.

En die bron is een mening van iemand met een weblog. Geen dagblad.

Ga achter vragen hoe dit in het vervolg gepresenteerd moet worden, want op deze wijze kunnen we elke weblog wel als waarheid laten overkomen. Dus ook de weblog van extreem rechts.

Mijn mening, maar die ga ik achter wel voorleggen.

Lees zo het topic verder wel na.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 18:57:28 #200
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66590211
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef paddy het volgende:

En die bron is een mening van iemand met een weblog. Geen dagblad.
Idd, dichtgooien die hap dus.
pi_66590286
Oh een Meki topic..daarom is het nog open.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66590349
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:41 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

maar is het nodig?
crisis?Omdat er procentueel meer criminaliteit is onder bepaalde bevolkingsgroepen is het een crisis en moet je de eerste idealen overboord zetten?
Ik hoor dit heel wat mensen telkens weer herhalen, maar volgens mij klopt dat helemaal niet. Volgens een onderzoek uit 1999 is er geen correlatie te leggen tussen etniciteit en criminaliteit.

Er kan echter wel een correlatie gelegd worden tussen lage sociale-economische status en criminaliteit. Oftewel, de mensen die minder kansen krijgen door minder geld voor school, groot gezin, taal achterstand, slechtere scholing, slechtere buurt etc, daar is meer kans op criminaliteit.

In de stad Amsterdam is daarom 'de' allochtoon oververtegenwoordigd, omdat er procentueel gezien heel veel allochtonen in achterstandswijken wonen, maar in de stad Twente zijn het gewoon autochtone boeren tokkies die oververtegenwoordigd zijn.

De hele vlieger van allochtonen zijn crimineler gaat dus niet op als je het nationaal bekijkt...
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
pi_66614003
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:49 schreef Specularium het volgende:

[..]

Theo van Gogh maar voor het gemak vergeten? Het is dat er hier nog geen aanslag is geweest
met veel burgerslachtoffers. In andere Europese landen is dat helaas wel voorgekomen.

Of zijn dat dan ineens geen Moslims die dat doen?
Waarom zie jij die aanslagen los van de oorlog in Afghanistan/Irak?
Zijn het niet de Amerikanen en Europeanen die 2 islamitische landen hebben platgebombardeerd?

Moeten alle islamitische landen alle onschuldige christenen/joden/Europeanen en Amerikanen uit hun land trappen terwijl die mensen niets met die oorlogen te maken hebben?
pi_66614116
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:11 schreef SalmanPack het volgende:

[..]

Waarom zie jij die aanslagen los van de oorlog in Afghanistan/Irak?
Zijn het niet de Amerikanen en Europeanen die 2 islamitische landen hebben platgebombardeerd?

Moeten alle islamitische landen alle onschuldige christenen/joden/Europeanen en Amerikanen uit hun land trappen terwijl die mensen niets met die oorlogen te maken hebben?
Kijk je niet verder dan je neus lang is?
Politieke correctheid is geen deugd.
Appels met peren vergelijken...zo triest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')