Met 27 zetels?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je kunt niet van twee walletjes eten, het is of er voor gaan of vertrekken. En dhr. WIlders gaat straks het kaf van het koren scheiden.
Bullshit, (natuurlijk, ik weet niet waarom ik op zo'n bericht inga, eigenlijk), ik ga niet voor Nederland en hoef toch niet te vertrekken. Het is dus te doen, klaar. Sowieso word ik wat onpasselijk van het idee van gaan voor een dergelijke abstractie.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je kunt niet van twee walletjes eten, het is of er voor gaan of vertrekken. En dhr. WIlders gaat straks het kaf van het koren scheiden.
Kijk wat het voor Mandela betekendequote:Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Die kans is 0,0. De kans dat hij in de bak beland wegens zijn uitspraken is vele malen groter.
Wilders wil niet 'profileren' of iets, hij wil mensen zonder tussenkomst van een rechter lang vast zetten -administratie detentie noemt ie dat, zijn inspiratie was Guantanamo Bay en Israël, gezellig-, hij wil mensen het land uit schoppen als ze een boekje in de boekenkast hebben, hij wil complete bevolkingsgroepen straffen, zo ongeveer alle bevolkingsgroepen, met uitzondering van 'de allochtonen', dat is gewoon compleet achterlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ok even zere neus, ik snap je punt wel. En het idee is natuurlijk niet om die hele groep te straffen, maar profilering en gerichte probleemaanpak zijn mijn inziens te rechtvaardigen als middelen voor wetshandhaving. Ja, dan wordt er dus mogelijk onderscheid gemaakt op afkomst, maar niet in een mate dat onschuldigen daar onacceptabel veel last van zullen hebben als je het mij vraagt.
Misschien is het niet erg politiek correct, maar anders ben je ook maar naief bezig.
SP of D66quote:Op zondag 1 maart 2009 15:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waar zou jij op stemmen als je stemrecht zou krijgen?
Extreem links dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah natuurlijk doe ik dat.
vindt jij soms extreem rechts wel een leuke clubje
Extreem rechts is in elke staat tot alles uit te voeren..
We hebben het gezien met de dode baby in Antwerpen.
en nou is een grootste club in Nederland een zeer gevaarlijke duivelse extreem rechtse PVV
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:54 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar even specifiek over profilering, dat zie jij dus als abjece intellectuele luiheid?
quote:
Leg es uit? Welke criteria gaat Profeet Wilders daarvoor gebruiken dan? Want zoals hij zelf al zegt: ze liegen ALLEMAAL! (en ze eten baby's, maar dat terzijde) dus er is geen vragenlijstr op grond waarvan ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nooit de dingen horen zeggen die jij hem toeschrijft, maar ik heb vandaag al vaker gezien dat de uitgesproken tegenstanders van Wilders graag zijn woorden herinterpreteren....quote:Op zondag 1 maart 2009 15:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wilders wil niet 'profileren' of iets, hij wil mensen zonder tussenkomst van een rechter lang vast zetten -administratie detentie noemt ie dat, zijn inspiratie was Guantanamo Bay en Israël, gezellig-, hij wil mensen het land uit schoppen als ze een boekje in de boekenkast hebben, hij wil complete bevolkingsgroepen straffen, zo ongeveer alle bevolkingsgroepen, met uitzondering van 'de allochtonen', dat is gewoon compleet achterlijk.
Volgens mij heeft Wilders nog nooit het woord 'profileren' gezegd.
Ook onder de Nederlanders zitten genoeg rotte appelen. Omdat die geen dubbel paspoort bezitten kunnen die het land niet uitgezet worden, maar Wilders zal ongetwijfeld maatregelen nemen om dat soort figuren te korten op hun uitkering.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef Monidique het volgende:
Bullshit, (natuurlijk, ik weet niet waarom ik op zo'n bericht inga, eigenlijk), ik ga niet voor Nederland en hoef toch niet te vertrekken. Het is dus te doen, klaar. Sowieso word ik wat onpasselijk van het idee van gaan voor een dergelijke abstractie.
Gefeliciteerd, je bent een fascist.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als iedereen nu op GW gaat stemmen, misschien dan binnenkort wel weerquote:Op zondag 1 maart 2009 15:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Inderdaad, maar vandaag de dag (sinds 1453) heet het Istanbul. Je kunt namelijk geen vlucht meer boeken naar Constantinopel.
En als het aan jou ligt dus ook voor wat iemand die op jou lijkt doet.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef Wheelgunner het volgende:
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet...
Dan zou je als Morakkaanse gemeenschap ook kunnen proberen om Wilders de wind uit de zeilen te halen.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Je gaat toch niet op iemand stemmen die duivelsachtig is en wil discrimineren en racistisch bezig is ?. of wel
Of wil je enkel op Wilders stemmen vanwege belastingvoordeel die jou tientjes per jaar gaat schelen ?.
Dank je gaat lekker al volgens de peilingenquote:
Over administratieve detentie (mensen langdurig vastzetten zonder proces) en mensen het land uit schoppen als ze de Koran niet verscheuren? Moet ik daar serieus bronnen voor gaan zoeken?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:57 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nooit de dingen horen zeggen die jij hem toeschrijft, maar ik heb vandaag al vaker gezien dat de uitgesproken tegenstanders van Wilders graag zijn woorden herinterpreteren....
Maar daar had ik het dus over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okok nu komen we ergens. Blijkbaar bevindt zich ergens een 5e colonne. We weten nu dat die een uitkering hebben, vertel verder, waar kan ik ze nog meer aan herkennen behalve aan hun alu hoedjes?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ook onder de Nederlanders zitten genoeg rotte appelen. Omdat die geen dubbel paspoort bezitten kunnen die het land niet uitgezet worden, maar Wilders zal ongetwijfeld maatregelen nemen om dat soort figuren te korten op hun uitkering.
Fat change...quote:Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef Meh7 het volgende:
Die kans is 0,0. De kans dat hij in de bak beland wegens zijn uitspraken is vele malen groter.
Als ik hem goed begrijp dan wil hij eerst de tsunami stoppen. Ten tweede wil hij criminele buitenlanders voor zover mogelijk gaan uitzetten. Prima wat mij betreft. Wie niet luisteren wil die moet maar voelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Leg es uit? Welke criteria gaat Profeet Wilders daarvoor gebruiken dan? Want zoals hij zelf al zegt: ze liegen ALLEMAAL! (en ze eten baby's, maar dat terzijde) dus er is geen vragenlijstr op grond waarvan ofzo.
Je ridiculiseringen zijn niet grappig meer.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Okok nu komen we ergens. Blijkbaar bevindt zich ergens een 5e colonne. We weten nu dat die een uitkering hebben, vertel verder, waar kan ik ze nog meer aan herkennen behalve aan hun alu hoedjes?
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar daar had ik het dus over.
Overigens ben ik zeker wel eens abject lui, ook intellectueel. Maar wie niet?Ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHA.
Net zoals ongeveer elke bevolkingsgroep die door de maatschappij niet geaccepteerd wordt, in zo ongeveer elk land.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan zou je als Morakkaanse gemeenschap ook kunnen proberen om Wilders de wind uit de zeilen te halen.
Want men heeft natuurlijk wel een punt als men zegt dat Marokkaanse jongeren procentueel een veel groter aandeel in de criminaliteit hebben.
Alsof je al zijn dubieuze uitspraken nog niet 100 keer hebt zien voorbijkomen?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als ik hem goed begrijp dan wil hij eerst de tsunami stoppen. Ten tweede wil hij criminele buitenlanders voor zover mogelijk gaan uitzetten. Prima wat mij betreft. Wie niet luisteren wil die moet maar voelen.
En je ridiculiseringen zijn niet grappig meer.
En hoe denkt meneer Wilders de Grondwet aan te gaan passen om dat mogelijk te maken?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als ik hem goed begrijp dan wil hij eerst de tsunami stoppen. Ten tweede wil hij criminele buitenlanders voor zover mogelijk gaan uitzetten. Prima wat mij betreft. Wie niet luisteren wil die moet maar voelen.
Inkoppertje: de Wilders-stemmers.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Overigens ben ik zeker wel eens abject lui, ook intellectueel. Maar wie niet?
Je moet je eens gaan afvragen waarom je zoveel ridiculiseringen tegenkomt. Of je vraagt het even...quote:Op zondag 1 maart 2009 16:00 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je rudiculiseringen zijn niet grappig meer.
Welke tsunami?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als ik hem goed begrijp dan wil hij eerst de tsunami stoppen.
Welke buitenlanders? Oh, je bedoelt mensen met zowel een Nederlands als een buitenlands paspoort? Dus Wilders wil eerst de grondwet veranderen? Hoe denkt hij dat te gaan doen?quote:Ten tweede wil hij criminele buitenlanders voor zover mogelijk gaan uitzetten.
Oh, de slachtofferrol, tijdje niet gezienquote:Op zondag 1 maart 2009 16:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Net zoals ongeveer elke bevolkingsgroep die door de maatschappij niet geaccepteerd wordt, in zo ongeveer elk land.
Hij moet vooral doorgaan met het doen van uitspraken als deze, dat geeft de rechter meer context.quote:
De VSquote:Op zondag 1 maart 2009 15:23 schreef Loedertje het volgende:
Als ik in Duitsland woon dan zal er niemand mij 30 jaar lang folders in het Nederlands gaan geven, ken eigenlijk geen enkel land die dit zolang blijft doen.
Nee jouw complottheorieën verdienen een Nobelprijsquote:Op zondag 1 maart 2009 16:00 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je ridiculiseringen zijn niet grappig meer.
Dan zouden we wel lekker overloos onze interpretaties naast elkaar kunnen leggen.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Over administratieve detentie (mensen langdurig vastzetten zonder proces) en mensen het land uit schoppen als ze de Koran niet verscheuren? Moet ik daar serieus bronnen voor gaan zoeken?
Wat denk je zelf, dan wordt hij ineens overnight een goede bestuurder?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:01 schreef EricT het volgende:
laat er maar verkiezingen komen, dan wordt Wilders MP en kan ie laten zien wat ie 'kan'
Dat zal inderdaad moeilijk gaan en dat beseft Wilders ook. Maar indien mogelijk dan zouden criminelen uitgezet moeten worden. Laat wilders eerst maar eens beginnen met het afschaffen van het categoriaal asiel voor landen zoals Irak en Somalië.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:00 schreef Mwanatabu het volgende:
En hoe denkt meneer Wilders de Grondwet aan te gaan passen om dat mogelijk te maken?
ben jij immuun voor het feit, iets dat vast al 1000000000000000000 keer is genoemd, dat veel van die "buitenlanders" een Nederlands paspoort hebben? Wil jij dat waardevolle document degraderen tot een vod? fijn man!!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ben je bekend met recent onderzoek in Engeland, waaruit blijkt dat de gastarbeiders daar het land ruim meer gekost hebben dat ze ooit hebben opgeleverd? En dat dat in Nederland vergelijkbaar - zo niet erger - zou zijn?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:27 schreef Meki het volgende:
het is stank voor dank, dat alle gastarbeiders tientallen jarenlang hebben geholpen met de economie van Nederland te pushen.. nu alles over zich heen krijgen.
1. 2/3 meerderheid nodig.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En hoe denkt meneer Wilders de Grondwet aan te gaan passen om dat mogelijk te maken?
Idd. Daarom was het ook zo jammer dat Fortuyn neergeknald werd (behalve omdat moord nogal walgelijk is natuurlijk), had die maar laten zien wat hij werkelijk kon. Ik denk dat Wilders een compleet modderfiguur zou slaan met al zijn onhaalbare populistische proefballonnetjes en een schande voor ons imago zou vormen. Laat m maar op zn bek gaan idd die 6 maanden voordat zn kabinet valt, zijn we van zijn onzin ook definitief afquote:Op zondag 1 maart 2009 16:01 schreef EricT het volgende:
laat er maar verkiezingen komen, dan wordt Wilders MP en kan ie laten zien wat ie 'kan'
Jaja. Jij bent de nuchtere realist en de rest laat zich meesleuren met irrationele emoties. Vooral objectief en open minded blijven. Maar ook nu geldt dat de woorden waarmee je jezelf beschrijft, niet de werkelijkheid vormen: je berichten tonen weinig nuchter realisme, eerlijk gezegd.quote:[b]Op zondag 1 maart 2009 16:02
Misschien is het voor mij wat gemakkelijker om nuchter te blijven over Wilders omdat ik geen spuughekel heb aan Wilders, maar ook niet op hem ga stemmen...
Zeg wie heeft ze hiernaar toe gehaaldquote:Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ben je bekend met recent onderzoek in Engeland, waaruit blijkt dat de gastarbeiders daar het land ruim meer gekost hebben dat ze ooit hebben opgeleverd? En dat dat in Nederland vergelijkbaar - zo niet erger - zou zijn?
Als die gastarbeiders zo goed zouden zijn voor de economie, dan had hun land ze maar al te graag terug willen hebben...
We zullen zien he? Ik zou ook liever hebben dat het iemand anders was dan Wilders, ik namelijk ook niet zo'n fanquote:Op zondag 1 maart 2009 16:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Daarom was het ook zo jammer dat Fortuyn neergeknald werd (behalve omdat moord nogal walgelijk is natuurlijk), had die maar laten zien wat hij werkelijk kon. Ik denk dat Wilders een compleet modderfiguur zou slaan met al zijn onhaalbare populistische proefballonnetjes en een schande voor ons imago zou vormen. Laat m maar op zn bek gaan idd die 6 maanden voordat zn kabinet valt, zijn we van zijn onzin ook definitief af
Dat is dus het hele punt: dat is grondwettelijk gewoon niet mogelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad moeilijk gaan en dat beseft Wilders ook. Maar indien mogelijk dan zouden criminelen uitgezet moeten worden. Laat wilders eerst maar eens beginnen met het afschaffen van het categoriaal asiel voor landen zoals Irak en Somalië.
Ja en? je bent het er niet mee eens, maar heb je ook bewijs dat het dan NIET zo is? Hij heeft vast een flike dosis onderzoek laten doen voor ie hiermee kwam....quote:Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Meki het volgende:
"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
Ja, ongetwijfeld,quote:Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Hij heeft vast een flike dosis onderzoek laten doen voor ie hiermee kwam.....
ook dit is een sterk tegenargument! Hulde!quote:
Ik blijf redelijk nuchter over Wilders, maar jij blijkt te willen ontkennen dat hij de volgende compleet achterlijke uitspraken uitgesproken heeft. Ik doe even die van administratieve detentie:quote:Op zondag 1 maart 2009 16:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan zouden we wel lekker overloos onze interpretaties naast elkaar kunnen leggen.
Bedoelde hij hetzelfde met administratieve detentie als hoe jij het ervaart? En ook dat tweede zal hij niet letterlijk zo gezegd hebben, alhoewel ik me wel herinner dat hij heeft voorgesteld bepaalde pasages uit de Koran te verwijderen ten einde een soort van Verlichting te starten binnen die cultuur.
Misschien is het voor mij wat gemakkelijker om nuchter te blijven over Wilders omdat ik geen spuughekel heb aan Wilders, maar ook niet op hem ga stemmen...
Bam. Einde van de rechtsstaat. Wilders wil dat blijkbaar wel.quote:[..] Wilders denkt aan een soort ,,administratieve detentie'' naar Israëlisch voorbeeld. De Israëli's sluiten mensen die de geheime dienst als een gevaar voor de veiligheid beschouwt voor onbepaalde tijd op zonder enige vorm van proces. [..] bron
Zo.quote:DEN HAAG - Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien.[..] bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |