abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66584383
En waarom zouden de landen van herkomst criminelen willen hebben trouwens? Ik denk dat ze die gewoon keihard weer terugsturen, want ze hebben net zo goed de Nederlandse nationaliteit.
pi_66584388
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

We zullen zien he? Ik zou ook liever hebben dat het iemand anders was dan Wilders, ik namelijk ook niet zo'n fan .

Maar het achterlijke gedrag jegens hem hier van de mekis en meh7's zijn te debiel om er niet op in te gaan op een druilerige zondagmiddag .
Omdat er meki's en meh7's rondzwabberen met hun tunnelethiek ga ik niet helemaal de andere kant ophangen. En het druilt niet! Ik werd vanochtend wakkergefloten door een vogel, iek schweer het je, wollah! Ies lente!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_66584404
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:53 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat zou het beste zijn, maar inmiddels zitten we vrees ik al zo diep in die spiraal dat het niet meer zal baten. Daarbij zullen velen ook een gerichte aanpak interpreteren als een aanval op een bredere groep, weer een excuus om anderen de schuld te geven van je problemen.

Ik heb sowieso geen grijntje respect voor degene die hun wandaden proberen te goed te praten als 'reactie op'. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet...
Het verbieden van de Koran, het verbieden om moskeeën te openen, criminelen met hun hele familie het land uitzetten, etc., etc. Dit noem ik niet echt een gerichte aanpak. Hier tref je ook de zogenaamde 'gematigde' moslim mee, die goed is geïntegreerd en nog nooit in de criminaliteit is beland, maar die wel zijn godsdienst uit wil kunnen oefenen.
pi_66584418
Hier scheen de zon ook nog een half uur geleden.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:10:20 #155
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_66584438
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:42 schreef HeatWave het volgende:

Moslims zijn in staat vliegtuigen in flatgebouwen te boren....

Christenen zijn in staat bomaanslagen te plegen waarbij kinderen en zwangere vrouwen omkomen.

Your point being...?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_66584459
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:09 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Het verbieden van de Koran, het verbieden om moskeeën te openen, criminelen met hun hele familie het land uitzetten, etc., etc. Dit noem ik niet echt een gerichte aanpak. Hier tref je ook de zogenaamde 'gematigde' moslim mee, die goed is geïntegreerd en nog nooit in de criminaliteit is beland, maar die wel zijn godsdienst uit wil kunnen oefenen.
En je werkt de radicale moslim in de hand.
pi_66584464
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:08 schreef IHVK het volgende:
En waarom zouden de landen van herkomst criminelen willen hebben trouwens? Ik denk dat ze die gewoon keihard weer terugsturen, want ze hebben net zo goed de Nederlandse nationaliteit.
Juist. Alsof Marokko of Turkije of wie dan ook te porren is voor het opnemen van ons tuig. Ons tuig ja, ons probleem. Het zou wat zijn zeg, als je gewoon je probleem over de grens hoost.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 1 maart 2009 @ 16:11:24 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584476
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Christenen zijn in staat bomaanslagen te plegen waarbij kinderen en zwangere vrouwen omkomen.

Your point being...?
Dit deel van de discussie was 1 uur geleden al afgelopen . Lees even verder voor je er 1 zinnetje uitpikt .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_66584500
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

En je werkt de radicale moslim in de hand.
Precies. Dat is namelijk een reden voor hen om verder te radicaliseren.
pi_66584505
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ook dit is een sterk tegenargument! Hulde!
Dank je. Eerder is het meer, inhoudelijk gezien, eenzelfde soort opmerking als 'hij heeft vast er onderzoek naar gedaan'. Een ridiculiserend 'vast!' is essentieel hetzelfde.

Maar de aanname dat hij een fllinke! dosis onderzoek heeft gedaan (laten doen, whatever) naar de correlatie tussen migranten en files, ja, dat vind ik, ik gebruik het woord niet snel, na"ieve veronderstelling. Laten we wel wezen, Geert Wilders staat nu niet echt bekend om zijn inhoudelijke onderbouwingen, of wel?
  zondag 1 maart 2009 @ 16:12:18 #161
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66584512
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik blijf redelijk nuchter over Wilders, maar jij blijkt te willen ontkennen dat hij de volgende compleet achterlijke uitspraken uitgesproken heeft. Ik doe even die van administratieve detentie:
[..]

Bam. Einde van de rechtsstaat. Wilders wil dat blijkbaar wel.

Dan nog even van de Koran verscheuren en anders het land uit:
[..]

Zo.
Om hier nog even op terug te komen, het gaat er niet eens om of het mogelijk is om mensen zonder proces op te sluiten. Natuurlijk is dat mogelijk, kijk maar naar die landen die criminaliteit 'hard aanpakken', zoals het paradijselijke Zimbabwe.

Het gaat erom dat datgene wat Wilders en fans willen, compleet achterlijk en debiel is.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_66584531
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:11 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Precies. Dat is namelijk een reden voor hen om verder te radicaliseren.
En meer zieltjes te winnnen.

blauw topic trouwens..

[ Bericht 8% gewijzigd door TheMagnificent op 01-03-2009 16:15:35 ]
  zondag 1 maart 2009 @ 16:12:57 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584536
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dank je. Eerder is het meer, inhoudelijk gezien, eenzelfde soort opmerking als 'hij heeft vast er onderzoek naar gedaan'. Een ridiculiserend 'vast!' is essentieel hetzelfde.

Maar de aanname dat hij een fllinke! dosis onderzoek heeft gedaan (laten doen, whatever) naar de correlatie tussen migranten en files, ja, dat vind ik, ik gebruik het woord niet snel, na"ieve veronderstelling. Laten we wel wezen, Geert Wilders staat nu niet echt bekend om zijn inhoudelijke onderbouwingen, of wel?
Dat zeg jij, dat mag jij ook zeggen, misschien IS het wel zo.

Maar iets posten waar je het niet mee eens bent als argument is ook niet echt inhoudelijk sterk he?
Get woke, go broke!
pi_66584538
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:11 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Juist. Alsof Marokko of Turkije of wie dan ook te porren is voor het opnemen van ons tuig. Ons tuig ja, ons probleem. Het zou wat zijn zeg, als je gewoon je probleem over de grens hoost.
inderdaad, ik zie het al voor me, dat morgen opeens een vliegtuig uit de VS land, die ff wat amerikaanse boeven met Nederlandse voorouders dumpt en dan weer snel vertrekt...
pi_66584624
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

En meer zieltjes te winnnen.

blauw topic trouwens..
En dat ja. Was ik er vergeten bij te zetten. Dat is misschien nog zorgelijker dan wat ik heb genoemd. Zo radicaliseert de moslim die eerst als 'gematigd' door het leven ging namelijk ook.

PS: Sorry IHVK. Er staat dat ik je post heb geëdit, omdat ik per abuis op 'Edit' drukte i.p.v. op 'Quote'.
pi_66584626
TM blijf eens af van mijn post.
pi_66584628
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Maar iets posten waar je het niet mee eens bent als argument is ook niet echt inhoudelijk sterk he?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Jij zegt: ik weet het niet zeker, maar ik denk dat A. Ik zeg: ik geloof er niets van dat A. Beide essentieel vergelijkbare uitspraken, die inderdaad weinig bijdragen aan een solide werkelijkheidsvorming, maar op een meningenforum vrij normaal zijn.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 16:16:03 #168
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66584637
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:02 schreef Re het volgende:

[..]

De VS
Die zijn gek
  zondag 1 maart 2009 @ 16:16:15 #169
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66584643
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jaja. Jij bent de nuchtere realist en de rest laat zich meesleuren met irrationele emoties. Vooral objectief en open minded blijven. Maar ook nu geldt dat de woorden waarmee je jezelf beschrijft, niet de werkelijkheid vormen: je berichten tonen weinig nuchter realisme, eerlijk gezegd.
In ieder geval meer dan die van jou, Yildiz, en een hoop andere huilies hier heb ik het idee.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:17:00 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66584671
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Jij zegt: ik weet het niet zeker, maar ik denk dat A. Ik zeg: ik geloof er niets van dat A. Beide essentieel vergelijkbare uitspraken, die inderdaad weinig bijdragen aan een solide werkelijkheidsvorming, maar op een meningenforum vrij normaal zijn.
Jij reageert op mij, ik reageerde op Meki die weer eens iets neerplempt dat Wilders gezegd heeft. Maar meer doet ie ook niet. Dus waarom zou het niet waar zijn wat Wilders daar zegt, puur omdat meki het nu post?
Get woke, go broke!
pi_66584675
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:16 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

In ieder geval meer dan die van jou, Yildiz, en een hoop andere huilies hier heb ik het idee.
Nee, dat zie je heel, heel erg verkeerd.
pi_66584689
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:

Dus waarom zou het niet waar zijn wat Wilders daar zegt, puur omdat meki het nu post?
Het zou waar kunnen zijn.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:17:36 #173
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66584690
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:09 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Maar mijn punt is dat maatregelen die wel echt gericht zijn op de eigenlijke probleemmakers ook door velen zullen worden gezien als een aanval op hun groep als geheel.
pi_66584700
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:15 schreef IHVK het volgende:
TM blijf eens af van mijn post.
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:15 schreef TheMagnificent het volgende:
PS: Sorry IHVK. Er staat dat ik je post heb geëdit, omdat ik per abuis op 'Edit' drukte i.p.v. op 'Quote'.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:18:14 #175
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66584707
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, dat zie je heel, heel erg verkeerd.
Ik ga me pas zorgen maken als wij het een keer eens zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')