ff lezenquote:Op zondag 1 maart 2009 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
User van de de maand maart: dagdag
Wat een held.
mogguh
ik was ook pas om 5 uur thuisquote:
Ben er nog steedsquote:Op zondag 1 maart 2009 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
heb je geen romantisch weekendje gepland lr?
wat heb je allemaal gedaan dan alquote:Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben er nog steeds
Maar meneer moest voetballen dus we hebben verder vandaag niks gepland, gewoon chillennn
van buren, daarna nog ff een broodje gegeten natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2009 15:32 schreef LastRequest het volgende:
Maar waar ben jij gister geweest dat je het tot 5u volgehouden hebt?
we hebben zelfs speciaal voor jou het posttempo naar beneden gehaaldquote:Op zondag 1 maart 2009 16:37 schreef Leentje1 het volgende:
Hallo, kan ik hier meekletsen? Ben een echte Nijmegenaar.
En nu kan je de quickstep?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een beginnerscusus stijldansen gedaan, daarna vlug gestopt
dat ik hier serieus op ingaquote:
maar het is wel ''anders dan het dansen in de kroeg'' waar ik al helemaaaaal niet van houquote:Op zondag 1 maart 2009 16:42 schreef Californium het volgende:salsa is niet echt stijldansen
![]()
En vertel eens wat over jezelf leentje![]()
hmmm.. klinkt leuk!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat ik hier serieus op inga
quickstep
jive
engelse wals (zou niet meer weten hoe die moet nu)
cha cha
en de rumba
die heb ik geleerd met een aantal fraaie figuren extrajive vond ik altijd het leukste
Niks mis met stijldansenquote:
kloptquote:Op zondag 1 maart 2009 16:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar het is wel ''anders dan het dansen in de kroeg'' waar ik al helemaaaaal niet van hou
ik geef je een snelle cursusquote:Op zondag 1 maart 2009 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als wij zo'n familiefeesten hebben vind ik het altijd wel balen dat ik niet kan stijldansen
Ik bedoel later als ik ga trouwuh moet ik wel kunnen dansuh.
en ik kan je wel wat basismoves van salsa lerenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik geef je een snelle cursuspas zij sluit zij pas
en dan kan je de quickstep al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt té voorspelbaar somsquote:Op zondag 1 maart 2009 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
morgane ik wil wel met je dansen? je bent niet zo groot iig
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach, het scheelt dat IB niet wilt trouwendus voorlopig heb ik dat probleem nog niet..
precies, tegenwoordig maakt het niet meer uit om kinderen te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
moet je gewoon sneller postenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:50 schreef morgane het volgende:
Hou toch eens op met al die dubbelposts joh
Ja nou maar maarquote:Op zondag 1 maart 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
precies, tegenwoordig maakt het niet meer uit om kinderen te krijgen
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja nou maar maarzijn moeder versteld trouwjurken, en daar had ik vrijdag echt een hele mooie gezien
![]()
En niet trouwen is ook geen jurken ik wil een jurk
![]()
En het is een toffe manier om mijn achternaam En dus mijn hele naam engels te maken ipv duits
ik zou wel met een fransman kunnen trouwenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef morgane het volgende:
idd, ik ben ook érg blij als ik van mijn achternaam af ben
Jij bent toch anti-cliché?quote:
Nee serieus, heb je IB op hyves? moet je zijn achternaam eens achter mijn voornaam plakkenquote:
moblo probeert een relletje te startenquote:
wat voor opleiding doe je? of nog examen....quote:Op zondag 1 maart 2009 16:59 schreef Leentje1 het volgende:
Ik ben Anna en woon dus in Nijmegen (duh), ben 17 jaar oud en uhh...vraag maar wat je wil weten.
Zit nog op school. 4 Havo, daarna wil ik VWO doen (in 1 jaar) en dan uhh...naar Wageningen ofzoquote:Op zondag 1 maart 2009 17:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor opleiding doe je? of nog examen....
welke school zit je en wat wil je in wageningen gaan doen ?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:02 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Zit nog op school. 4 Havo, daarna wil ik VWO doen (in 1 jaar) en dan uhh...naar Wageningen ofzo
Wageningen? Waarom zou je als je al in Nijmegen woont?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:02 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Zit nog op school. 4 Havo, daarna wil ik VWO doen (in 1 jaar) en dan uhh...naar Wageningen ofzo
Karel de Grote College. http://www.kgcnijmegen.nl/quote:Op zondag 1 maart 2009 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
welke school zit je en wat wil je in wageningen gaan doen ?
omdat niet alles in nijmegen kan natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2009 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wageningen? Waarom zou je als je al in Nijmegen woont?
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar ik wil geen Schaap meer heten![]()
Vanwege de studies en ik woon al m'n hele leven in Nijmegen, dus wil ook wel eens ergens anders heen.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wageningen? Waarom zou je als je al in Nijmegen woont?
ik wil ze wel bestuderen... doe ik een onderzoek naar het spijsverteringskanaal van kattenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
dieren hebben we hier ook..
twee katten overnemen? Mag je die bestuderen
owja over schaap wilde ik nog een opmerking bedenken, maar is niet meer nodig merk ik alquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee maar drheet iets met wolf als achternaam
dus
of het nu een betere oplossing is..
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee maar drheet iets met wolf als achternaam
dus
of het nu een betere oplossing is..
Iew, vind dat zo vies ruikenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:10 schreef Californium het volgende:
zo! ef een patchtest ingezet.... en wat ruikt verschroeid haar toch lekker zeg![]()
ja, dan zou je echt zeer origineel zijn jaquote:Op zondag 1 maart 2009 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja over schaap wilde ik nog een opmerking bedenken, maar is niet meer nodig merk ik al
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dan zou je echt zeer origineel zijn ja![]()
voor Yashi
gevondenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee serieus, heb je IB op hyves? moet je zijn achternaam eens achter mijn voornaam plakken
Dat is echt 1000 keer beter dan die van mij
ik ookquote:
WTFquote:Op zondag 1 maart 2009 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leentje je moet nog wel even je tieten posten!
*schrapt Yashi van de gastenlijst*quote:Op zondag 1 maart 2009 17:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]ja kom op, dan krijg je dadelijk Gaby *wolfgedoe* - schaap
Ik kan er nu al dubbel om liggen
nee, hoor, alleen tietenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:14 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
WTFDit heeft waarschijnlijk wat uitleg nodig
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*schrapt Yashi van de gastenlijst*
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]!
misschien wel beter ja
anders begin ik bij de "neem jij Gaby Schaap, R Wolfgedoe als je blabla" al te proesten wss
pics or it didn't happen!quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is echt makkelijk!
4 Havo, gotta love it
Scherpquote:
Hoe langquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan het me niet eens herinneren...
maargoed, ik heb dan ook geen Havo gedaan
5 jaarquote:Op zondag 1 maart 2009 17:19 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Hoe lang![]()
Ga je alvast maar oud voelen
ik moest wel lachen jahquote:
Je praat/typt wel tegen een pubber hèquote:Op zondag 1 maart 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
totdat jij je echte tieten mét sperma van swarmi erop hebt gepost moet je niet zo brutaal doen
ik denk dat moblo erger isquote:Op zondag 1 maart 2009 17:21 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Je praat/typt wel tegen een pubber hèDie zijn licht ontvlambaar
Heeft iemand een vuurtje.....
Zou eigenlijk Havo 5 moeten zijn, dus klopt nog redelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:20 schreef Californium het volgende:
[..]
5 jaarmaar scheelt dat ik pas 20 ben...
dus dat ga je maar oud voelen gaat je niet lukken schat
jij met je 17 nog in Havo 4
![]()
![]()
je gaat veel naar pubs? daar mag je niet meer roken hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 17:21 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
wees gerust ik durf tog niks vraag mar aan yasquote:Op zondag 1 maart 2009 17:21 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wees gerust ik durf tog niks vraag mar aan yas
*zet alvast een emmer water klaar*quote:Op zondag 1 maart 2009 17:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ow, ik dacht altijd dat dat aan mij lagquote:Op zondag 1 maart 2009 17:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bestaat dat dan? of zijn dat gewoon spierenquote:
Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh............Sielug ;Pquote:Op zondag 1 maart 2009 17:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow, ik dacht altijd dat dat aan mij lag
Moblo binnen 5 posts doorhebben, dit is een blijvertje.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:21 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen misschien vlam vatten.quote:
ben je zo heet dusquote:Op zondag 1 maart 2009 17:28 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen misschien vlam vatten.
leentje is 17 jarige puber en claimt licht ontvlambaar te zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 17:31 schreef HostiMeister het volgende:
wie gaat fikken?
geilquote:Op zondag 1 maart 2009 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
leentje is 17 jarige puber en claimt licht ontvlambaar te zijn
ik moest lachenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:33 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moest lachenondanks voorspelbaarheid
jij faalt dus ook flinkquote:Op zondag 1 maart 2009 17:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moblo binnen 5 posts doorhebben, dit is een blijvertje.
goeie filmquote:
ze had ruime keuzequote:Op zondag 1 maart 2009 17:39 schreef HostiMeister het volgende:
Maar Cali wat las ik? jij blijft hier pitten?
jahquote:Op zondag 1 maart 2009 17:39 schreef HostiMeister het volgende:
Maar Cali wat las ik? jij blijft hier pitten?
Als jij hier blijft pitten wil ik me best tussen het gepeupel begeven hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 17:41 schreef Californium het volgende:
[..]
jahnu blijkt dat ik ruime keus heb enzo he
![]()
![]()
![]()
en waarschijnlijk ga jij niet eens naar die meet![]()
op de bank in de huiskamerquote:Op zondag 1 maart 2009 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij hier blijft pitten wil ik me best tussen het gepeupel begeven hoor
moet ik dan ben jou in bed slapenquote:
Doe je je ogen maar dichtquote:Op zondag 1 maart 2009 17:43 schreef Californium het volgende:
[..]
moet ik dan ben jou in bed slapenmaar het lijkt me eng om jouw naakt te moeten zien
okequote:
quote:
Ben dan bij een vriendin.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:46 schreef swarmahoer het volgende:
leentje wat doe je aanstaande zaterdagavond ?
Nice,quote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef Dupje het volgende:
IB heeft net zn sleutel opgehaald!
Helaas we hebben een meidenavondje met ijs en meidenfilms (en gezichtsmaskers). Ach, had ik ook een keer nodig.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
genoeg vrijgezelle geile ventjes hier, dus neem je vriendin mee!
waar woon je ergens eigelijkquote:
'je had het nodig'quote:Op zondag 1 maart 2009 17:59 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Helaas we hebben een meidenavondje met ijs en meidenfilms (en gezichtsmaskers). Ach, had ik ook een keer nodig.
Was vooral heeeeeeel moe. Dan is dat heerlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'je had het nodig'
meid, je bent 17!
Ik vertel net dat ik het super kjoet vindtquote:Op zondag 1 maart 2009 18:11 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind jullie eerlijk gezegd niet bijzonder aardig tegen Leentje1.. Begrijp wel dat nieuwe mensen hier vaak niet lang blijven
* doodsrochel ophoestquote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
RIP
bek dicht, spermafalerquote:Op zondag 1 maart 2009 18:19 schreef swarmahoer het volgende:
we zijn in een goede bui en leentje had moblo al gelijk door
geen problemen van jezelf op mij kopieren hequote:
heerlijkquote:
meetquote:
wat me vandaag toch is overkomenquote:
Je kent de basis van de beginnerscursus, da's net niks. Het wordt pas leuk vanaf zilver ster ongeveerquote:Op zondag 1 maart 2009 16:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat ik hier serieus op inga
quickstep
jive
engelse wals (zou niet meer weten hoe die moet nu)
cha cha
en de rumba
die heb ik geleerd met een aantal fraaie figuren extrajive vond ik altijd het leukste
ze was eerst naakt, dit is een paintquote:
Daar ben ik gestopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:53 schreef Mikkie het volgende:
Je kent de basis van de beginnerscursus, da's net niks. Het wordt pas leuk vanaf zilver ster ongeveer.
Wanneer leer je nu eens daar heb je je Twitter account voor ... dan hoeft niemand het te zien.quote:
Het is hier een slowchat, ik ben geïnteresseerd in dat soort info.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:57 schreef -ChampagneSupernova- het volgende:
[..]
Wanneer leer je nu eens daar heb je je Twitter account voor ... dan hoeft niemand het te zien.
geen idee wie je bentquote:Op zondag 1 maart 2009 19:57 schreef -ChampagneSupernova- het volgende:
[..]
Wanneer leer je nu eens daar heb je je Twitter account voor ... dan hoeft niemand het te zien.
Het zit je wel hoog of niet? Mongooltje. Van wie ben je eigenlijk de kutkloon?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:57 schreef -ChampagneSupernova- het volgende:
[..]
wtf die kerel spit je postgeschiedenis doorquote:Op zondag 1 maart 2009 19:59 schreef Sander het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog of niet? Mongooltje. Van wie ben je eigenlijk de kutkloon?
In plaats van dat ie me volgt op Twitter ofzoquote:Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wtf die kerel spit je postgeschiedenis door
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef swarmahoer het volgende:
ik moest al lachen bij de mental picture die ik kreeg toen ik bedacht hej laat ik mikkie eens vragen of die wel eens gedanst heeft
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu zit je iemand uit te lachen die 't zo'n 8x beter kan dan jij?
Swarmi loopt ook in dit topic rond hè, soms moet je dingen wat vaker uitleggenquote:
Vega loempia als voorgerecht, pesto pasta als hoofdgerecht en de brownie toe!quote:
Da's knap irritant ja. Ik zou mooi een probleem hebben als dat me gebeurt.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:55 schreef Dupje het volgende:
Beetje kut, ben wrs met mijn pinpas langs een magnetisch veld oid gegaan waardoor die t nu niet meer doet!Heb dus een aantal euro's van mijn ouders gekregen (en direct weer terug gestort) maar het is niet handig! Heb net wel meteen een nieuwe pas besteld. Hopen dat dat een beetje snel gaat.
Die heb ik (gelukkig) nietquote:Op zondag 1 maart 2009 21:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's knap irritant ja. Ik zou mooi een probleem hebben als dat me gebeurt.
Eén voordeel: ik heb nog een creditcard waar ik op terug kan vallen.
Ik heb wel postbank (nu dus ing)! Op die manier heb ik het gedaan met pap en mam.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef swarmahoer het volgende:
in zo'n geval kan je toch mooi geld overmaken naar een vriend en dat pinnen?
ownej, want jullie hebben geen postbank, dus heb je je kaart nodig voor overboekingen
blij met postbank dus
Gelukkig is de postbank de afgelopen jaren niet regelmatig uitgevallen of gehackt ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef swarmahoer het volgende:
ownej, want jullie hebben geen postbank, dus heb je je kaart nodig voor overboekingen
blij met postbank dus
ze staan toch garant daarvoorquote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig is de postbank de afgelopen jaren niet regelmatig uitgevallen of gehackt ofzo.
pas op dat er niet iemand stiekem je kamer binnensluiptquote:
OMG toen ik dit las deden die mensen op tv dat ook!!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lief dagboek,
ik ga nu Chinees eten
kusje
Tuurlijk wel! Vind ik niet zo heel gek.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:03 schreef morgane het volgende:
Die kutkloon van hierboven is iig fan van Oasis...wie zou het kunnen zijn? Niet RockYourBody lijkt me, want Oasis en Justin Timberlake gaat niet helemaal samen.
Thanks, jij ook!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Slaap lekker Dup! Succes met stage morgen
Niet verkeerdquote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
IB:
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70116059
dees mag je voor de helft van de nieuwprijs hebben
Ik heb samen met mn huisgenoot nog friet gehaaldquote:Op zondag 1 maart 2009 21:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook honger Mikkie, ik ga er denk ik een broodje bapao in gooien
Nu pas? Je loopt een week achterquote:Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef morgane het volgende:
Mooie tafel!
Hier is het tijd voor 24 ep. 10
Jawel mên, daarna gaat het twee maanden platquote:Op zondag 1 maart 2009 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een dubbele, cool
. Waarom eigenlijk? Toch geen stop of zo
.
Weet niet, iemand heeft het erover.. Studentenleven in Amerika volgens mij. Als ik het google lijkt het een soort American Pie seriequote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah nee, ik zat er net lekker in.
edit - suf eigenlijk, hadden ze 't beter nu plat kunnen gooien, mooi tussen-einde
Tis fucking irritant maar wel goed natuurlijk, er waren net zo goed irritante babies/kleuters/etcquote:Op zondag 1 maart 2009 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die vent zit echt zo van ja nee ik ben uitgekozen dat jullie MIIJ moeten vermaken. blabla dus ik wil geen andere mensen ontmoeten, jullie moeten mij verwennen.
Oh wacht, daar gebruiken ze de chip voor, niet de magneetstripquote:Op zondag 1 maart 2009 21:18 schreef swarmahoer het volgende:
blij met postbank dus
daar haalde mn zusje er een gisterquote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tis fucking irritant maar wel goed natuurlijk, er waren net zo goed irritante babies/kleuters/etc
Iemand trouwens tips voor galajurken in Nijmegen? Ik weet nu alleen Blue Moon en volgens mij zijn ze daar best prijzig..
Ik dacht altijd dat de Blue Moon zo'n foute hippietent was met van die altokledingquote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tis fucking irritant maar wel goed natuurlijk, er waren net zo goed irritante babies/kleuters/etc
Iemand trouwens tips voor galajurken in Nijmegen? Ik weet nu alleen Blue Moon en volgens mij zijn ze daar best prijzig..
ik ook, blijkbaar nietquote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de Blue Moon zo'n foute hippietent was met van die altokleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |