ff lezenquote:Op zondag 1 maart 2009 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
User van de de maand maart: dagdag
Wat een held.
mogguh
ik was ook pas om 5 uur thuisquote:
Ben er nog steedsquote:Op zondag 1 maart 2009 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
heb je geen romantisch weekendje gepland lr?
wat heb je allemaal gedaan dan alquote:Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben er nog steeds
Maar meneer moest voetballen dus we hebben verder vandaag niks gepland, gewoon chillennn
van buren, daarna nog ff een broodje gegeten natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2009 15:32 schreef LastRequest het volgende:
Maar waar ben jij gister geweest dat je het tot 5u volgehouden hebt?
we hebben zelfs speciaal voor jou het posttempo naar beneden gehaaldquote:Op zondag 1 maart 2009 16:37 schreef Leentje1 het volgende:
Hallo, kan ik hier meekletsen? Ben een echte Nijmegenaar.
En nu kan je de quickstep?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een beginnerscusus stijldansen gedaan, daarna vlug gestopt
dat ik hier serieus op ingaquote:
maar het is wel ''anders dan het dansen in de kroeg'' waar ik al helemaaaaal niet van houquote:Op zondag 1 maart 2009 16:42 schreef Californium het volgende:salsa is niet echt stijldansen
![]()
En vertel eens wat over jezelf leentje![]()
hmmm.. klinkt leuk!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat ik hier serieus op inga
quickstep
jive
engelse wals (zou niet meer weten hoe die moet nu)
cha cha
en de rumba
die heb ik geleerd met een aantal fraaie figuren extrajive vond ik altijd het leukste
Niks mis met stijldansenquote:
kloptquote:Op zondag 1 maart 2009 16:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar het is wel ''anders dan het dansen in de kroeg'' waar ik al helemaaaaal niet van hou
ik geef je een snelle cursusquote:Op zondag 1 maart 2009 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als wij zo'n familiefeesten hebben vind ik het altijd wel balen dat ik niet kan stijldansen
Ik bedoel later als ik ga trouwuh moet ik wel kunnen dansuh.
en ik kan je wel wat basismoves van salsa lerenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik geef je een snelle cursuspas zij sluit zij pas
en dan kan je de quickstep al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |