Je hebt gelijk natuurlijk, maar soms zijn het interessante onderwerpen en is het door zijn bijdrage al bijna niet meer mogelijk om serieus erover te discussieren. Dat is frustrerend.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nou nee vind ik niet, een ieder is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen posts. Er is geen verplichting tot reageren.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. De TS heeft vaak wel een invloed op het verloop van een topic, maar het zijn meestal de posts op de eerste pagina die uitmaken waar een topic naar toe gaat. Op het moment dat Meki een topic start, gaan de eerste 5-10 posts grotendeels over hoe slim Meki wel niet is. Als je daar dan iets serieus tussen gaat posten wordt dat ondersneeuwt door de andere reacties.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:56 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk natuurlijk, maar soms zijn het interessante onderwerpen en is het door zijn bijdrage al bijna niet meer mogelijk om serieus erover te discussieren. Dat is frustrerend.
Vaak is het zo dat de eerste 20 posters de toon zetten, vaak in een meki topic is de helft hiervan richting de persoon Meki zelf. Terwijl hij idd best leuke topics kan openen. Werkt hij deels zelf in de hand, deels komt dat door de mensen die erop reageren. Tuurlijk zet de OP ook de toon, Meki kan daar een leuke draai aangeven, wat dus die 20 reacties uitlokt. Maar naast Meki zijn er ook anderen die kwaad bloed zetten bij velen. Ook vanwege hun (extreme) denkbeelden, die ze uiten in de zojuist door hun geopende topics. Daar krijg je ook weer reacties op. Negeren blijft het beste advies, inhoudelijk ingaan op de post, niet op de user dan maar.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:56 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk natuurlijk, maar soms zijn het interessante onderwerpen en is het door zijn bijdrage al bijna niet meer mogelijk om serieus erover te discussieren. Dat is frustrerend.
Ik kan er nie mee omgaan dat jij wel kunt omgaan met dingen waar ik nie mee kan omgaan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uiteraard niet, jij met bepaalde dingen ook niet
Soms ga ik met dingen om als user, maar die omgang is bepaald geen omgangrijke omvang, waardoor jij niet kan omgaan met mijn omgangsregelingen en ik niet met omgaande gangen rondom de gang. Je kan mijn gang op!quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan er nie mee omgaan dat jij wel kunt omgaan met dingen waar ik nie mee kan omgaan.
Mag ik hieruit afleiden dat discussies over afkomst niet meer getolereerd worden in NWS?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:48 schreef Meh7 het volgende:
- troll -
Het is uiteraard alleen maar interessant om over de afkomst te spreken als het om leden uit bepaalde bevolkingsgroepen gaat. Verbanden tussen afkomst en misdaad worden op Fok! en daarbuiten vaak alleen maar gelegd in dezelfde gevallen. De afkomst wordt in nieuwsberichten ook alleen maar vermeldt als het om allochtonen gaat. A contrario kunnen we afleiden dat als de afkomst er niet bij staat dat het dan waarschijnlijk een autochtone Nederlander is (mits het nieuwsbericht over een geval in Nederland gaat). Dan is het uiteraard niet meer interessant om verbanden tussen afkomst/cultuur/geloof en misdaad te leggen.quote:Op zondag 5 april 2009 16:37 schreef sp3c het volgende:
nee dat mag je niet
Hoe weet jij nou of het getroll is of niet? Misschien wilde ik daadwerkelijk een discussie aanzwengelen over het vaker voorkomen van kindermisbruik in de Nederlandse cultuur en christelijke geloof.quote:Op zondag 5 april 2009 16:58 schreef sp3c het volgende:
ik vind het zowieso niet interessant
in dit geval was het gewoon getroll dus maakte ik het weg
Nee dat zeg ik helemaal niet, maar berichten van dezelfde strekking worden in andere topics ook niet weggemod. Nee, ik wilde geen discussie aanzwengelen over de afkomst van die misbruiker, maar het was ook geen troll. Ik vond het vreemd dat afkomst in dat topic door de usual suspects opeens niet genoemd werd en dat uitte ik op een indirecte manier.quote:Op zondag 5 april 2009 17:04 schreef sp3c het volgende:
lol ik zal voortaan alles maar laten staan in de hoop dat er misschien een achterliggende gedachte achter zit
Ben jij nu aan het trollen? Nee dus.quote:Op zondag 5 april 2009 17:19 schreef sp3c het volgende:
je zat dus te trollen?
Meki is een aandacht hoer gewoon geen aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:35 schreef Provinciaal het volgende:
Ik gok dat er in topics geopend door Meki meer notes worden verzameld dan waar ook. Dat is nogal logisch, de man is schaamteloos dom en dat lokt reactie uit. Misschien is het dus sneller en gemakkelijker om hem aan te pakken ipv alle mensen die op hem reageren?
Gezien het aantal topics dat hij opent over joden denk ik niet dat hij zo onschuldig is als je wilt doen voorkomen.quote:Op zondag 5 april 2009 18:19 schreef Slappy het volgende:
Meki is een aandacht hoer gewoon geen aandacht aan besteden
Kut Marokkaan dusquote:Op zondag 5 april 2009 19:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Gezien het aantal topics dat hij opent over joden denk ik niet dat hij zo onschuldig is als je wilt doen voorkomen.
quote:
Waaromquote:Op zondag 5 april 2009 21:33 schreef sp3c het volgende:
zeg jij nou maar niets!
Meki en jij zijn exact hetzelfde ... 2 kanten van dezelfde munt
Dit is gewoon een discussieforum en dit soort dingen vind ik niet gepast. Lemmeb begint ook al vaker met dit soort geintjes:quote:Op maandag 6 april 2009 11:22 schreef buachaille het volgende:
Wat mij betreft zouden figuren zoals jij ook voorgoed de Noordzee ingedreven mogen worden, maar omdat dat geen haalbare optie is zal ik tot een compromis moeten komen. Een half uurtje je kop onderwater is een redelijk compromis, daar doe ik het ook voor![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat mag jij op een gegeven moment niet meer in Nederland leven en worden al je bezittingen afgepakt. Misschien verdwijn je zelfs wel in een werkkamp, samen met je hele familie. Vind je dat leuk?
quote:Op zondag 5 april 2009 22:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht.
Wat moeten we eigenlijk met types als jij in Nederland? Uitzetten naar je geliefde Turkije lijkt me wel een oplossing.
Nou niet te snel beginnen met huilen hé!quote:Op maandag 6 april 2009 13:09 schreef Meh7 het volgende:
Best wel ziek:
[..]
Dit is gewoon een discussieforum en dit soort dingen vind ik niet gepast. Lemmeb begint ook al vaker met dit soort geintjes:
Vreemd dat je een oproep om de bevolking van een compleet land in zee te schuiven negeert, terwijl je wel gaat huilen over een cynisch bedoelde reactie van mij daarop.quote:Op zondag 5 april 2009 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, ooit van gehoord?
Volgens mij zou jij nog zakken voor de inburgeringstoets.
En schijnheilig? Nee hoor, ik heb meerdere malen gezegd dat ik vind dat Israel wat mij betreft gewoon terug in zee geschoven mag worden. Alleen is dat geen haalbare optie, dus we zullen tot een redelijk compromis moeten komen.
Een oproep tot volkerenmoord op de bevolking van een landje dat het al zo moeilijk heeft is m.i. een stuk minder erg dan mijn humoristisch reactie daarop. Je hebt wel gelijk dat ik een dergelijke walgelijk oproep niet met humor had moeten beantwoorden maar soms weet ik het ook niet meer met die Kees22 (of je om hem moet huilen of moet lachen).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |